Werk jij niet in 1572? Hebben wij namelijk ook last van gehad. 1 iemand op heterdaad betrapt, staande voet ontslag. Heel wat mensen waarschuwingen gekregen en verdacht. Strenge regels. Memo op het mededelingen bord. En een week lang elke avond in het praatje het verhaal en de waarschuwing.quote:
Fietsen zijn hier ook een ramp.quote:
Ik heb een contract voor onbepaalde tijd gekregen ja.quote:Op zondag 17 december 2006 14:23 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik krijg eigenlijk nooit persoonlijke berichten in mijn postvakje, we hebben postvakjes voor elke letter van de achternaam, alleen loonstrookjes en dat soort dingen. Berichten worden meestal mondeling door gegeven.
Van de week nog zo iets, was helaas zelf op dat moment nog beneden de boel aan het afronden.
VM geeft twee mensen hun contract verlenging waar nog andere collega's bij staan. Bij de derde word kei hard in zijn gezicht gezegd dat zijn contract niet word verlengd.
Geen "vriendjes" op het oog? Hier zijn er meteen een hele berg verdachte bij gekomen, grappig om te zien dat wanneer een van hen naar het magazijn loopt er vaak heel onopvallend een leidinggevende achteraan loopt.quote:Op zondag 17 december 2006 14:31 schreef MrManiak het volgende:
Ik zit in 1571, Dronten.
Vorige week of twee weken terug is er iemand ontslagen hier in het filiaal, heterdaad.
Jij deed gister diepvries?quote:Op zondag 17 december 2006 14:32 schreef Justinn het volgende:
[..]
Ik heb een contract voor onbepaalde tijd gekregen ja.![]()
De halve AH zit dingen in het magazijn op te vreten als een verpakking open is, dus; Jaquote:Op zondag 17 december 2006 14:32 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Geen "vriendjes" op het oog? Hier zijn er meteen een hele berg verdachte bij gekomen, grappig om te zien dat wanneer een van hen naar het magazijn loopt er vaak heel onopvallend een leidinggevende achteraan loopt.
Doe ik eigenlijk nooit.quote:Op zondag 17 december 2006 14:34 schreef MrManiak het volgende:
[..]
De halve AH zit dingen in het magazijn op te vreten als een verpakking open is, dus; Ja
Na de afboeking ook niet?quote:
Soms dat we met een clubje, met toestemming van de leidinggevende, een bakje aardbeien of fruit leeg eten, bakje gaat dan heel vers rond, maar meer eigenlijk niet.quote:
Dat ken ik ook welquote:Op zondag 17 december 2006 14:48 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Soms dat we met een clubje, met toestemming van de leidinggevende, een bakje aardbeien of fruit leeg eten, bakje gaat dan heel vers rond, maar meer eigenlijk niet.
Hier ook inderdaad wat van die kneusjes van houdbaar vooral.quote:Op zondag 17 december 2006 14:49 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Dat ken ik ook wel =).
Maarja, hier lopen ook gevallen rond die verpakkingen expres open maken en dan de zooi in het magazijn leeg lopen de kanen. Paaseitjes bijvoorbeeld, of zakken chips...![]()
Vorig jar nét geen 4.quote:Op zondag 17 december 2006 14:25 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dit jaar of vorig jaar? Vorig jaar wij er onder, dit jaar is de verwachting er goed boven aangezien we eigenlijk de enige échte supermarkt zijn nu.![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 14:32 schreef Justinn het volgende:
[..]
Ik heb een contract voor onbepaalde tijd gekregen ja.![]()
Ontslaan.quote:Op zondag 17 december 2006 14:58 schreef MrManiak het volgende:
Altijd leuk, "geintjes" op de werkvloer... zo is er laatst een pak yoghurt in de papierpers gesodemieterd door iemand, een gore zure meurlucht was het resultaat.
Wij zaten er wel wat vanaf uit mijn hoofd, al hadden we op de dag voor kerst, vrijdag? , meer dan 1.quote:
Wij ook wij ookquote:Op zondag 17 december 2006 15:09 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wij zaten er wel wat vanaf uit mijn hoofd, al hadden we op de dag voor kerst, vrijdag? , meer dan 1.
Dat zeker, veel mensen die toch nog op het laatste moment erg veel boodschappen halen.quote:Op zondag 17 december 2006 15:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij ook wij ook![]()
Weet je wat het punt is. De vrijdag en zaterdag zijn de verdubbelaars tov. de andere dagen.
Nee, ook door de weeks. Qua omzet. Begin van de week is echtquote:Op zondag 17 december 2006 15:23 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dat zeker, veel mensen die toch nog op het laatste moment erg veel boodschappen halen.
Viel me op ja.quote:Op zondag 17 december 2006 15:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, ook door de weeks. Qua omzet. Begin van de week is echten het eind van de week is *zwaailicht*
Bij ons ontlopen de vrijdagen en zaterdagen mekaar niet meer zo erg veel. Daarom worden de vrijdag-houdbarers ook voor kassa opgeleidquote:Op zondag 17 december 2006 15:26 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Viel me op ja.Zat gisteren toevallig naar wat cijfers te kijken, we zaten gister om 2 uur al meer omzet met minder dan klanten dan vrijdag de hele dag.
Vooral als bij 1 de banden kapot zijnquote:Op zondag 17 december 2006 15:48 schreef MrManiak het volgende:
Ik haat de zaterdag, echt verschrikkelijk druk aan de kassa's... Vooral nu met kerst
vorig jaar, ander filiaal over de 1 in een week (miljoen wel te verstaanquote:Op zondag 17 december 2006 15:09 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wij zaten er wel wat vanaf uit mijn hoofd, al hadden we op de dag voor kerst, vrijdag? , meer dan 1.
Dat is idd 1 jaar zo geweest, maar gelukkig hebben ze dat weer afgeschaft. Was ook schandalig.quote:Op zondag 17 december 2006 13:40 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hoe zat dat nou, minstens een jaar in dienst zijn ofzo toch om recht te hebben op de winst uitkering?
Zaterdags bij ons een kerstlunsj.quote:Op zondag 17 december 2006 16:06 schreef -Sum- het volgende:
zoow jullie zijn echt hard aan het spammen
ik vind het kerstpakket wel gezelligmaar ik kan begrijpen dat er voor jongens niet veel aan is
alles is roze en dan zitten er nog theelichtjes en scrubcreme en douche olie bij
![]()
Volgens mij zitten er wel regels verbonden aan de winstuitkering. alleen als je er al 1 jaar werkt krijg je het volle pond. als je korter werkt krijg je een gedeelte.
Dus fs180 , als je pas 2 weken werkt kan je het wel shakenvergeet niet dat het loon over een periode van 2,5 week daarvoor gaat dus tot 4 dec.
In het eerste jaar werkte ik er 1,5 maand en toen kreeg ik ongeveer 10% van mn periode salaris als winstuitkering.
Oja bij ons hebben ze de kerstbrunch van zaterdag veranderd naar een kerstontbijt op zondagom 10 uur!
dus als je niet op zondag werkt krijg je ineens geen kerstbrunch meer![]()
oja je mag wel langskomen voor het kerstontbijt op je vrije zondag om 10 uur bij de ah
no thanks!
Net een nieuw topic en nu al weer bijna vol.quote:Op zondag 17 december 2006 16:06 schreef -Sum- het volgende:
zoow jullie zijn echt hard aan het spammen
wat is een airbox?quote:Op zondag 17 december 2006 15:50 schreef Renesite het volgende:
Én de airboxen die dan op zijnEn dan iemand die met 200 betaald. Men, wel ff de echtheid bekeken hoor, maar dan kriebelt er toch iets
![]()
Als we zo doorgaan halen we dit jaar nog de 50quote:
dat is het systeem bij de kassa waar je geld in afstort en de volle kokers dmv luchtdruk opgezogen worden en in een kluis worden gedeponeerd.quote:
Eensch, met kutweer komt er geen hond!quote:Op zondag 17 december 2006 16:36 schreef febster het volgende:
Weersvoorspelling is gunstig voor het distributie gedeelte van AH
Misschien weet niemand er verder nog niets over?quote:Op zondag 17 december 2006 17:00 schreef crx-boy het volgende:
sherman....
ten eerste heb ik het al eerder gevraagt...
ten tweede staat AH-HAMSTER in het op!(in filiaal 1200 of tewel het hk(voor de ah dummies onder ons))en vergist je niet het hk leest ook mee he!
ten deerde heeft er nog niemand gereageerd op mijn vraag en ben ik wel nieuwschierig!
en voor de rest word er genoeg over het feest gepraat.......alleen komt er niemand met details!
krijg ik nog een reactie?![]()
we zijn niet verplicht te reageren hoorquote:Op zondag 17 december 2006 17:00 schreef crx-boy het volgende:
sherman....
ten tweede staat AH-HAMSTER in het op!(in filiaal 1200 of tewel het hk(voor de ah dummies onder ons))en vergist je niet het hk leest ook mee he!
ten deerde heeft er nog niemand gereageerd op mijn vraag en ben ik wel nieuwschierig!
en voor de rest word er genoeg over het feest gepraat.......alleen komt er niemand met details!
met krijg ik nog een reactie bedoelde ik sherman!quote:Op zondag 17 december 2006 18:07 schreef -Sum- het volgende:
[..]
we zijn niet verplicht te reageren hoor![]()
je manier van posten (CAPS) en telkens dezelfde tekst herhalen nodigen niet echt uit tot ongedwongen reacties
Ook ik heb een leven.quote:Op zondag 17 december 2006 17:00 schreef crx-boy het volgende:
sherman....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |