Hoe was jouw jaar? (2001)quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:33 schreef Barb het volgende:
Sun, heb je nog wat linkjes? Ik vind alleen deze nog:
Hoe was jouw jaar? (2000)
Hoe wordt jouw jaar? (2001)
Hoe kijk jij terug op 2004?
En in FEE:
Wat bracht 2004 jou?
Wat verwacht JIJ van/in 2005 ?
Ook heel 2006 heb ik ziek thuis gezeten, maar ik ben wel héél voorzichtig weer gaan werken. Ik werk nu 2 uur per dag op de zaak en 2 uur per dag thuis, dit 4 dagen in de week.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:53 schreef Barb het volgende:
2005 was een erg zwaar jaar.Ik ben in oktober 2004 ziek geworden en als gevolg daarvan heb ik heel 2005 thuis gezeten.
Dat is inderdaad zo gebeurd. Afgelopen maand ben ik volledig afgekeurd.quote:Ik steven hard af op een WIA.
Ook de relatie daarna kon het niet aan. Valt niet mee, met een zieke moeten leven blijkbaar,quote:Mijn relatie heeft mijn ziek-zijn niet overleefd.
Er zijn hele mooie vriendschappen voor in de plaats gekomen en zelfs degenen die toen afhaakten komen heel voorzichtig terug.quote:Enkele vriendschappen hebben het niet overleefd.
Die functie krijg ik nooit meer terug, maar dat wil ik ook niet. Ik heb nu wel een andere functie daar en voorlopig ben ik daar tevreden mee. Daarnaast doe ik wat aan vrijwilligerswerk en dat bevalt prima, al is het zwaar.quote:Ik ben door mijn ziekte mijn leuke functie bij mijn werkgever kwijt en het is nog maar de vraag of ik überhaupt gedeeltelijk daar (anywhere) zal kunnen blijven werken.
Financieel gaat het zo mogelijk nog rukker. Gelukkig ondersteunen mijn ma en mijn zus me waar mogelijk, zodat ik toch rond kan komen van 150 ¤ per maand.quote:Financieel gaat het enorm ruk, want 2e ziektejaar = 70 % inkomen.
En ook dit punt is beter geworden,quote:Ik ben in een sociaal isolement terecht gekomen en mis echt een klankbord.
Tsja. Die auto moet er nog steeds uit, maar fietsen gaat nog steeds niet. Hoewel ik al wel op 20 minuten zit nu, dus er zit een stijgende lijn in,quote:Ik ben gedwongen mijn auto te verkopen (te duur) waardoor ik niet meer mobiel ben. Fietsen kan ik niet langer dan 10 minuten.
Kut jaar gehad dus?quote:Op maandag 11 december 2006 18:03 schreef Friedel_Crafts het volgende:
Leuk, dit allemaal vertellen aan mensen die je niet kent en die het al helemaal niet boeit wat je gaat doen in 2007. Ook zo mooi dat niemand ook maar één reactie op zijn wensen/gedachtes krijgt. Je kan dit alles net zo goed tegen een muur vertellen.
Gedeelde smart is halve smartquote:Op maandag 11 december 2006 18:03 schreef Friedel_Crafts het volgende:
Leuk, dit allemaal vertellen aan mensen die je niet kent en die het al helemaal niet boeit wat je gaat doen in 2007. Ook zo mooi dat niemand ook maar één reactie op zijn wensen/gedachtes krijgt. Je kan dit alles net zo goed tegen een muur vertellen.
zo doawt en de dubbel voor de FCTquote:
dan kriej nog meer bierquote:
Daar gaan we voorquote:Op zondag 10 december 2006 16:56 schreef Ferdo het volgende:
Samenwonen, trouwen met mijn lief, papa worden hoop ik
Aan de andere kant is het wel logisch dat we iets wat we maar moeilijk kunnen bevatten (een mensenleven, tijd in het algemeen) opdelen in behapbare stukjes.quote:Op dinsdag 12 december 2006 02:36 schreef Lamon het volgende:
In kalenderjaren denken is zo grappig naief.
Wees dan consequent en denk in verjaardagen, wat evengoed heel naief is, maar dan nog net iets logischer.
Niet dat er iets mis mee is, maar het is wel apart hoe mensen grenzen zetten waar er eigenlijk helemaal geen grenzen zijn.
Daar is een forum voor.quote:Op maandag 11 december 2006 18:03 schreef Friedel_Crafts het volgende:
daar was al een topic over, hoe was jouw jaar 2006?quote:Op woensdag 13 december 2006 13:05 schreef Harmen1984 het volgende:
Oja, voor de mensen die liever achteruitkijken dan vooruit:
Jouw persoonlijke hoogtepunten in 2006?
Ook voor jou hoop ik dat 2007 eens een leuk, grappig, positief jaar wordt.quote:Op maandag 11 december 2006 18:03 schreef Friedel_Crafts het volgende:
quote:Op maandag 25 december 2006 19:43 schreef Bupatih het volgende:
Goed.
Best?quote:
Ja, dat deed je al.quote:Op maandag 25 december 2006 22:58 schreef DJ_Boelie het volgende:
ik hoop heel erg goed nu maar hopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |