Persoonlijk wil ik in ieder geval een weekendje naar Parijs in het voorjaar, mogelijk een weekendje Istanbul tegen de zomer aan en in de zomer een paar weken naar Israel.
Mei of juni: een week met vrienden naar Ibiza
Augustus of september: Mexico of Zuid-Afrika een vriendin opzoeken die daar stage gaat lopen (ze weet namelijk nu nog niet waar ze heen gaat)
Al met al een lekker druk vakantiejaartje dus
Egypte schijnt momenteel wel erg goedkoop te zijn, en dat is natuurlijk mooi meegenomen.
Zodra het afstuderen is afgelopen (ongeveer in maart) vertrek ik voor minimaal een half jaar richting Latijns Amerika. De precieze bestemming(en) wisselen ongeveer van dag tot dag (als ik weer eens een mooi verhaal van iemand heb gehoord bijvoorbeeld), maar Brazilië, Argentinië en Chili zullen er zeker wel bij zitten... Een beetje knopen doorhakken zal op een gegeven moment wel moeten, aangezien het ook mijn plan is om een poosje ergens te blijven (bijvoorbeeld twee maanden) om die plaats en de mensen daar wat beter te leren kennen, een beetje te dansen en de taal nog wat beter te leren.
Behalve vakantie wordt het voor mij ook een besluiten wat ik daarná ga doen. Want als het éven kan zou ik daar heel graag blijven!
* Hik is hard aan het sparen en inlezen
In het voorjaar wil ik eindelijk een keertje naar Parijs.
Met pinksteren ben ik op scoutingkamp in Duitsland.
In juli loop ik de 4 daagse van Nijmegen en direct daarna ga ik op scoutingkamp in Ommen.
Verder heb ik nog geen idee wat ik ga doen met mijn 46 vakantiedagen! Mag in ieder geval niet te veel kosten want ik moet ook nog onwijs gaan sparen voor mn huis!
quote:Ik wil ook een weekendje naar Parijs en Istanbul
Op zaterdag 22 december 2001 11:50 schreef aa het volgende:
Naar aanleiding van Vakantiejaar 2001 vroeg ik me af wat de plannen van de Fokkers zijn voor het komende jaar.Persoonlijk wil ik in ieder geval een weekendje naar Parijs in het voorjaar, mogelijk een weekendje Istanbul tegen de zomer aan en in de zomer een paar weken naar Israel.
en 3 weken naar Alanya of Bodrum.
Uiteraard alles erg BUDGET!
quote:Komt voor elkaar schat
Op zaterdag 22 december 2001 17:59 schreef Emel het volgende:[..]
Ik wil ook een weekendje naar Parijs en Istanbul
en 3 weken naar Alanya of Bodrum.
stalker
quote:
Op zaterdag 22 december 2001 21:00 schreef aa het volgende:[..]
Komt voor elkaar schat
stalker
Eind januari snowboarden in Oberstdorf, van de zomer waarschijnlijk mountainbiken in de Franse Alpen. Misschien nog een weekje snowboarden in april...
Ik duik nu snel mijn bed in, half zes eruit, negen uur op de piste .
In het voorjaar een stedentripje (Stockholm wellicht, maar iets anders kan net zo goed).
En verder weet ik het nog niet. Misschien blijft het ook wel bij die twee dingen.
Ik schat in dat het voor mij een nogal zonnig jaar zal worden!
Planning voor het 2e deel van het jaar, ben ik nog niet aan begonnen.
Groeten,
Golfen
augustus t/m oktober ofzo: Dublin
winter: Guatemala
en die volgorde is expres zo gepland omdat ik niet van kou en nattigheid houd
...en ik wil eigenlijk OOK nog een tijdje naar een kibboets, lijkt me keileuk met zoveel verschillende mensen overal vandaan, en daarnaast wil ik mijn weggezakte Hebreeuws wel weer eens oppoetsen
Zal wel 2003 worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |