abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 december 2001 @ 11:50:10 #1
6271 aa
Schatje ik mis je
pi_2576905
Naar aanleiding van Vakantiejaar 2001 vroeg ik me af wat de plannen van de Fokkers zijn voor het komende jaar.

Persoonlijk wil ik in ieder geval een weekendje naar Parijs in het voorjaar, mogelijk een weekendje Istanbul tegen de zomer aan en in de zomer een paar weken naar Israel.

[b]Stapelverliefd op Emel O+ | EMEL IS VAN MIJ!!![/b][br]"Van de maan af gezien zijn we allen even groot."
pi_2576925
Januari of februari: lang weekend naar vrienden in de buurt van Londen

Mei of juni: een week met vrienden naar Ibiza

Augustus of september: Mexico of Zuid-Afrika een vriendin opzoeken die daar stage gaat lopen (ze weet namelijk nu nog niet waar ze heen gaat)

Al met al een lekker druk vakantiejaartje dus

FOK!fossiel zaterdag 22 december 2001 @ 11:54:55 #3
8443 cptmarco
it's captain...
pi_2576926
Ik moet er nog diep over nadenken wat het gaat worden. Ik wil komende vakantie wat dichter bij huis blijven. Het wordt waarschijnlijk Egypte of één van de scandinavische landen (noorwegen of zweden dus).

Egypte schijnt momenteel wel erg goedkoop te zijn, en dat is natuurlijk mooi meegenomen.

zaterdag 22 december 2001 @ 17:38:24 #4
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_2579500
2002 wordt mijn vakantiejaar!

Zodra het afstuderen is afgelopen (ongeveer in maart) vertrek ik voor minimaal een half jaar richting Latijns Amerika. De precieze bestemming(en) wisselen ongeveer van dag tot dag (als ik weer eens een mooi verhaal van iemand heb gehoord bijvoorbeeld), maar Brazilië, Argentinië en Chili zullen er zeker wel bij zitten... Een beetje knopen doorhakken zal op een gegeven moment wel moeten, aangezien het ook mijn plan is om een poosje ergens te blijven (bijvoorbeeld twee maanden) om die plaats en de mensen daar wat beter te leren kennen, een beetje te dansen en de taal nog wat beter te leren.

Behalve vakantie wordt het voor mij ook een besluiten wat ik daarná ga doen. Want als het éven kan zou ik daar heel graag blijven!

* Hik is hard aan het sparen en inlezen

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_2579518
Speciaal voor aa!

In het voorjaar wil ik eindelijk een keertje naar Parijs.
Met pinksteren ben ik op scoutingkamp in Duitsland.
In juli loop ik de 4 daagse van Nijmegen en direct daarna ga ik op scoutingkamp in Ommen.

Verder heb ik nog geen idee wat ik ga doen met mijn 46 vakantiedagen! Mag in ieder geval niet te veel kosten want ik moet ook nog onwijs gaan sparen voor mn huis!

pi_2579657
Zomer hoogstwaarschijnlijk Mallorca...
Godverdomme, dat duurt nog lang...
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_2579787
quote:
Op zaterdag 22 december 2001 11:50 schreef aa het volgende:
Naar aanleiding van Vakantiejaar 2001 vroeg ik me af wat de plannen van de Fokkers zijn voor het komende jaar.

Persoonlijk wil ik in ieder geval een weekendje naar Parijs in het voorjaar, mogelijk een weekendje Istanbul tegen de zomer aan en in de zomer een paar weken naar Israel.

Ik wil ook een weekendje naar Parijs en Istanbul

en 3 weken naar Alanya of Bodrum.

"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  zaterdag 22 december 2001 @ 19:02:56 #8
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_2580166
-Minimaal 2 weken sneeuw, ik reken stiekem op 3 of 4
-In de zomer naar Noorwegen en Zweden of Ierland of Schotland of IJsland
-3 festivals (pinkpop, werchter en lowlands)
-Ik wil een keer vliegen
-De nodige weekendjes

Uiteraard alles erg BUDGET!

Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_2581054
Morgen (telt niet maarja ): Skiën in de Ardennen
Februari: week skiën in Tignes
Maart: week skiën in Les 2 Alpes en een week Madrid
Mei en juni: 2 maanden werken in Londen
September: 3 weken Costa Rica met de rugzak
Oktober of november: terug een weekje Polen denk ik
Buenos dias Tristeza
  zaterdag 22 december 2001 @ 21:00:25 #10
6271 aa
Schatje ik mis je
pi_2581191
quote:
Op zaterdag 22 december 2001 17:59 schreef Emel het volgende:

[..]

Ik wil ook een weekendje naar Parijs en Istanbul

en 3 weken naar Alanya of Bodrum.

Komt voor elkaar schat

stalker

[b]Stapelverliefd op Emel O+ | EMEL IS VAN MIJ!!![/b][br]"Van de maan af gezien zijn we allen even groot."
pi_2581238
Kwil in elk geval een weekendje naar Barcelona. Verder ligt het er aan of ik met ER 2002 mee kan doen of niet. Zo nee, (ga daar maar van uit ) dan wil ik naar Ecuador en de Galapagos eilanden toe of voor twee maanden naar Australië / Nieuw Zeeland.
b o a r d e n : k i t e / s n o w / w a k e
pi_2581246
quote:
Op zaterdag 22 december 2001 21:00 schreef aa het volgende:

[..]

Komt voor elkaar schat

stalker

samen op reis
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  zaterdag 22 december 2001 @ 22:02:36 #13
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_2581769
Morgen in ieder geval een lekker dagje snowboarden in de Eiffel .

Eind januari snowboarden in Oberstdorf, van de zomer waarschijnlijk mountainbiken in de Franse Alpen. Misschien nog een weekje snowboarden in april...

Ik duik nu snel mijn bed in, half zes eruit, negen uur op de piste .

pi_2595986
Ik zit nog een maandje of 2-3 in China (werk) denk ik. Daarna een maandje of 1-2 naar de Filippijnen (ook werk). Daarna op vakantie naar Belgie .
De tweede helft van het jaar weet ik nog niet.
pi_2596028
In februari naar de Kempervenne! Beetje bieren met wat oud klasgenoten/vrienden en van de zomer... tja binnekort maar is wat folders gaan halen.. als het maar zonnig en warm is vind ik het best
pi_2604330
In het najaar warschijnlijk 2 à 3 weken naar Jemen.

In het voorjaar een stedentripje (Stockholm wellicht, maar iets anders kan net zo goed).

En verder weet ik het nog niet. Misschien blijft het ook wel bij die twee dingen.

donderdag 27 december 2001 @ 01:24:43 #17
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_2615070
wat hebben we het eigenlijk toch goed in deze tijd dat dat allemaal 'zomaar' kan

sprak grootmoeder

pi_2615249
1 week Turkije en 1 week Griekenland, was het maar vast zomer !
Het plan was om naar Mexico te gaan ( 2 jaar geleden geweest en was Top ! )
Maar de badkamer schreeuwt om een grote verbouwing
pi_2616042
Mijn reisplannen zijn in eerste instantie: terugkomen naar Nederland voor een nog onbekende periode. (Woon/werk nu in Australie.) En voor dat ik naar NL kom wil ik hier nog graag Tasmanie aandoen en misschien nog het zuid-oosten van WA zien (eigenlijk het stuk van van Perth naar Melbourne). De rest van Oz heb ik wel zo'n beetje gezien.
En waar ik vanaf mei zit: onbekend! Nederland? Nieuw-Zeeland? UK? We zullen zien...
pi_2616487
Plannen genoeg, zo'n vier bestemmingen zitten in mijn hoofd, ik weet alleen niet of ik alles kan uitvoeren, weet ook nog niet precies wanneer, 1 ding is het meest helder, dat is volgende winter iets met India. Ow ja ik zal dit jaar vast wel eens een keer op een tropisch eiland terechtkomen, daar heb ik na al die bergen wel eens zin in!

Ik schat in dat het voor mij een nogal zonnig jaar zal worden!

fake a dream
  donderdag 27 december 2001 @ 12:06:30 #21
14616 bluesparkle
Wat Suwannaphumaham
pi_2616940
Misschien in de winter (februari) een aantal dagen naar de zon.
1 week in het voorjaar in Nederland.
3-4 weken zomervakantie in Cambodja en Laos.
1 week in het najaar in Nederland.
Explore the World
pi_2616963
1 januari naar Frankrijk
Midden januari naar Antwerpen
Eind januari naar Singapore
Februari naar Portugal
maart ??
April ??
15 mei-26 mei fimfestival Cannes
Zomervakntie nog ergen een jongeren oord
Zomervakantie ook Zuid-Frankrijk

Planning voor het 2e deel van het jaar, ben ik nog niet aan begonnen.

Groeten,
Golfen

pi_2616971
Februari: 6 dagen New York.
Zomer: 3 weken St.Maxime (appartement aan zee).
Herfst: weet ik nog niet.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_2626739
Tis niet allemaal alleen maar vakantie, maar goed, de plannen zijn:

augustus t/m oktober ofzo: Dublin
winter: Guatemala

en die volgorde is expres zo gepland omdat ik niet van kou en nattigheid houd

...en ik wil eigenlijk OOK nog een tijdje naar een kibboets, lijkt me keileuk met zoveel verschillende mensen overal vandaan, en daarnaast wil ik mijn weggezakte Hebreeuws wel weer eens oppoetsen

Zal wel 2003 worden

pi_2628159
Ik zit te denken aan de Transmongolie-express (Moskou-Ulan Bator) en dan doorgaan tot Bejing. Daarna zuidwaards richting Hong Kong, om zo nog wat hoogtepunten te bezoeken (de Muur, terracotta leger, boottocht over de Yangzi).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')