abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2569093
Het einde van het jaar nadert en voor vrijwel iedereen zullen de vakanties in 2001 nu wel achter de rug zijn. Tijd voor een terugblik.

Waar ben je allemaal geweest dit jaar, hoe lang, hoe beviel het, etc, etc.

Voor mijzelf:

• In het voorjaar 5 dagen naar Milaan;
  • In de zomer 10 dagen naar IJsland (stopover van een paar dagen) en New York;
  • In het najaar 14 dagen naar Beijing en Noord-Korea;
  • Net terug van 4 dagen naar Bilbao.
  • Hoogtepunt moet toch wel Noord-Korea zijn. Reden: nou, ehrm, omdat het Noord-Korea is. Een heel bijzonder, erg gesloten land. Haast surrealistisch bij vlagen.

vrijdag 21 december 2001 @ 15:52:25 #2
    13018 Redman
    Are u sick in the head kid?
    pi_2569147
    6 weken naar Rundumhouse
    5 dagen Balkonie
    1 dag efteling

Hoogte punt was toch wel de trip naar Rundumhouse van de rest weet ik niet echt veel meer.

In het kader van de door de regering gevorderde zendtijd voor lokale omroepen, volgt nu een uitzending van Radio Bergeijk.
    pi_2569342
    voorjaar in marokko Fes Meknes en Marrakech
    zomer in China Tibet en Nepal
    eind zomer Venetie
    winter Paris je t'aime

helaas niet aan meer toe kunnen komen

Hoogtepunt Drepung klooster in Tibet en het feit dat ik dit keer op 5200 meter heb gerend en niet ziek in bed gelegen heb!!!

fake a dream
      vrijdag 21 december 2001 @ 16:20:20 #4
    13250 Lod
    Sapere aude!
    pi_2569427
    In April 2 weken in Japan
    In augustus 2 dagen in de Ardennen
    En eregisteren teruggekomen van 2 weken Finland.
    GNU Terry Pratchett
    pi_2569712
    4 dagen Belgie, vakantiehuisje in Mol.

Weinig vakantie dus. Volgend jaar maar weer inhalen.

Mijn glas is half leeg, maar gelukkig is de fles nog vol. PROOST !!!
    pi_2575879
    Heel matig vakantiejaar

- Rond de jaarswisseling 2000-2001 3 weken Cuba
    - In febr een weekendje Parijs
    - In augustus weekje werk + weekendje feesten in Shanghai
    - Nu alweer 3 maanden in China (werk)
    - Vorige week een weekje in Japan (werk) + weekendje shoppen in Tokyo

Als ik thuis kom (in mei ofzo) moet ik nodig weer eens een keer op vakantie

[Dit bericht is gewijzigd door Aernout op 22-12-2001 03:14]

FOK!fossiel zaterdag 22 december 2001 @ 11:10:58 #7
    8443 cptmarco
    it's captain...
      zaterdag 22 december 2001 @ 11:43:05 #8
    407 Hik
    La vida es un carnaval
    pi_2576874
    Ben twee weekjes naar Venezuela geweest.
    Niet echt heftig dus....
    Maar dat ga ik, als het goed is vanaf maart, goedmaken met een half jaar LatijnsAmerika in 2002...
    Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
      zaterdag 22 december 2001 @ 11:48:34 #9
    6271 aa
    Schatje ik mis je
    pi_2576899
    In de zomer een weekje Barcelona dat is het geloof ik, is me wel goed bevallen overigens
    [b]Stapelverliefd op Emel O+ | EMEL IS VAN MIJ!!![/b][br]"Van de maan af gezien zijn we allen even groot."
    pi_2576944
    In juli / augustus 3 weken surfvakantie gehad in Zuid-West Frankrijk....Hi Cynix
    pi_2576952
    quote:
    Op zaterdag 22 december 2001 03:07 schreef Aernout het volgende:
    Heel matig vakantiejaar
    Patser

Voor mij was 2001:

* een paar dagen Parijs in het voorjaar

* 3 weken Spanje in de zomer, Portugal was de bedoeling, maar ik kwam niet weg uit dat prachtige land.

* eind november een week Venetië

* en op de valreep een paar dagen Belgische kust, eind van het jaar.

In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
    pi_2579192
    Januari/Februari 5 weken Thailand en Cambodja
    Pinksteren weekendje scoutingkamp in Straatsburg
    Zomer weekje scoutingkamp in Dwingeloo
    December 11 dagen Barcelona en Madrid

Volgend jaar zal het niet zoveel worden. Eindelijk eens een keertje naar Parijs, 4 daagse van Nijmegen lopen, weekje zomerkamp in Ommen en verder heb ik geen idee wat ik met mijn 46 vakantiedagen ga doen! Mag in ieder geval niet te veel kosten want ik moet sparen voor mn huis!

zaterdag 22 december 2001 @ 17:20:48 #13
    6271 aa
    Schatje ik mis je
    pi_2579280
    quote:
    Op zaterdag 22 december 2001 17:12 schreef Liejannuh het volgende:
    Volgend jaar zal het niet zoveel worden. Eindelijk eens een keertje naar Parijs, 4 daagse van Nijmegen lopen, weekje zomerkamp in Ommen en verder heb ik geen idee wat ik met mijn 46 vakantiedagen ga doen! Mag in ieder geval niet te veel kosten want ik moet sparen voor mn huis!
    Uh uh uh Liejannuh, daar hebben we ons eigen topic voor:
    Hoe wordt jouw Vakantiejaar 2002?

Als K_man niet erg vindt dat ik even reclame maak

[b]Stapelverliefd op Emel O+ | EMEL IS VAN MIJ!!![/b][br]"Van de maan af gezien zijn we allen even groot."
    pi_2579294
    quote:
    Op zaterdag 22 december 2001 17:20 schreef aa het volgende:

[..]

Uh uh uh Liejannuh, daar hebben we ons eigen topic voor:
    Hoe wordt jouw Vakantiejaar 2002?

Als K_man niet erg vindt dat ik even reclame maak

Ik zag het aa... zal ik mezelf even gaan quoten ofzo!
      zaterdag 22 december 2001 @ 17:24:01 #15
    6271 aa
    Schatje ik mis je
    pi_2579311
    quote:
    Op zaterdag 22 december 2001 17:22 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik zag het aa... zal ik mezelf even gaan quoten ofzo!

Doe dat! Ofzo!
    pi_2580155
    3 weken cote d'azur staat alvast maar ik denk dat er nog wel wat meer bij gaat komen...
    Upon initial contact with ScareFreak
    I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
    pi_2580194
    We zijn in mei een paar dagen naar Oxford geweest, omdat een vriendin daar studeerde. Wat een leuk stadje is dat! Het feit dat het supermooi weer was heeft wellicht ook meegeholpen, lekker bij 30 graden in het zonnetje kijken naar de roeiwedstrijden

In de zomer een weekje met mijn zusje gekampeerd op Ameland, was kwa locatie niet heel spectaculair, maar wel leuk! Ook toen was het fantastisch weer, en als je een beetje van vogels houdt is het daar echt ideaal. Minder leuk: al die gezinnetjes, en irritante groepen Duitse schoolkinderen

Daarna (juli/augustus) 2,5 week Griekenland, dat was in 1 woord fantastisch. We zaten in Delphi voor een congres. Dat congres had boeiender gekund, maar de prachtige omgeving maakte alles goed!

pi_2639068
    Mei 2001; Maandje Malaga
    Juli 2001; 2 weekjes Rimini

that's it

anjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanja
    pi_2639689
    Ik kwam in het laatste weekend van januari terug naar Nederland vanuit Spanje waar ik 15 maanden gewoond en gewerkt heb.
    Ben in februari naar Chili en Argentinie gegaan, heb daar onder andere heerlijk gewandeld in Patagonie.
    Oh ja, moest een dag voor mijn vakantie nog ff op en neer vliegen naar Munchen voor een sollicitatiegesprek. Is uiteindelijk niks geworden (mijn eigen keuze, niet die van hun )

Afgelopen zomer nog 2 keer een week in Spanje geweest.

Dat was het eigenlijk wel. En nog twee keer een weekendje in Nederland weggeweest (oa Texel).

pi_2648759
    quote:
    Op zaterdag 29 december 2001 13:24 schreef ~Anja~ het volgende:
    Juli 2001; 2 weekjes Rimini
    2 weekjes ik eentje

dus 8 dagen rimini
    1 week zuid frankrijk
    2 weken barcelona

pi_2710363
    2 weken Benidorm in de zomervakantie,Zweeds vrouwtje leren kennen en 1 maand later voor 2 weken naar Zweden geweest bij haar thuis Moet wel zeggen dat Zweden een heel erg mooi land is erg veel bossen en meren.
    vooruit nu rood witten vooruit PSV.
    pi_2710992
    In oktober en november, eerst 4 dagen Bangkok (stopover) toen 4 weken Australie en toen 3 dagen Singapore (stopover)
    Voor gebruik de bijsluiter zorgvuldig doorlezen.
      zaterdag 5 januari 2002 @ 00:57:57 #23
    16466 BloodhoundFromHell
    ---------------------
    pi_2711245
    van 2 Februari tot 3 augustus in Djibouti
    tussendoor 2 dagen Asmara (eritrea)
    van 9 november t/m 9 december in Ethiopië

Arme landen, maar ontzettend veel te zien, vooral Ethiopië is enorm divers, met van indrukwekkende cultuurschatten tot imposante natuur. Middeleeuwse manier van leven van veel mensen is indrukwekkend om te zien, soms wel triest dat je mensen praktisch voor je ogen ziet doodgaan en in bepaalde regio's veel zieke kinderen (ontstoken ogen/biafra buikjes), maar ook wel veel vrolijkheid en trots en een zeer eigen cultuur.

Asmara (Eritrea) is net een italiaans stadje, mooi om te zien trouwens hoe christelijk en moslimbevolking in harmonie kunnen samenleven, mooie stad met heel vriendelijke mensen!

Djibouti is voornamelijk chaos, maanlandschappen, kamelen,rotsen en ook veel armoe, qat en een terreurregime met veel politieke gevangenen. Maar ook.. duikparadijs, prachtige koraalriffen, waar nooit iemand komt ,hagelwitte stranden, vulkanen , net of je op een andere planeet bent, zeer bizarre natuur, wat je nergens anders op aarde tegenkomt, wel temperaturen van ver boven de 50 graden in de schaduw, niet te harden soms, zeker als de Khamsin (wind vanaf het land) in juni-september over het land waait.

[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 05-01-2002 01:03]

(__/)
    (='.'=)
    (")_(")
      zaterdag 5 januari 2002 @ 11:44:28 #24
    1627 dutchie
    Eámanë Súrion
    pi_2713078
    Juli: een lang weekend in Frankrijk. Dit heeft zoveel indruk op mij gemaakt, dat ik nu alweer vergeten ben hoe die regio ook alweer heet. Het was er iig erg nat.
    September: 1 maand reizen door de staten Californië, Arizona, Utah en Nevada. Kan me nog steeds nauwelijks voorstellen dat ik er echt geweest ben. Zit nog steeds onwezelijk naar de prachtige foto's en video te kijken. Deze reis was echt een wens die uitkwam.
    December: weekendje Valkenburg, lekker naar Thermae 2000 en onszelf voleten en drinken.

Probleem met ons is, dat we nog teveel waarde hechten aan de zomervakantie. Die 3 weken zeg maar. Terwijl we eik net zo goed een weekje hier of een weekje daar kunnen doen.

Als je niet lacht, ben je dood.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')