Waar ben je allemaal geweest dit jaar, hoe lang, hoe beviel het, etc, etc.
Voor mijzelf:
Hoogtepunt moet toch wel Noord-Korea zijn. Reden: nou, ehrm, omdat het Noord-Korea is. Een heel bijzonder, erg gesloten land. Haast surrealistisch bij vlagen.
Hoogte punt was toch wel de trip naar Rundumhouse van de rest weet ik niet echt veel meer.
helaas niet aan meer toe kunnen komen
Hoogtepunt Drepung klooster in Tibet en het feit dat ik dit keer op 5200 meter heb gerend en niet ziek in bed gelegen heb!!!
Weinig vakantie dus. Volgend jaar maar weer inhalen.
- Rond de jaarswisseling 2000-2001 3 weken Cuba
- In febr een weekendje Parijs
- In augustus weekje werk + weekendje feesten in Shanghai
- Nu alweer 3 maanden in China (werk)
- Vorige week een weekje in Japan (werk) + weekendje shoppen in Tokyo
Als ik thuis kom (in mei ofzo) moet ik nodig weer eens een keer op vakantie
[Dit bericht is gewijzigd door Aernout op 22-12-2001 03:14]
quote:Patser
Op zaterdag 22 december 2001 03:07 schreef Aernout het volgende:
Heel matig vakantiejaar
Voor mij was 2001:
* een paar dagen Parijs in het voorjaar
* 3 weken Spanje in de zomer, Portugal was de bedoeling, maar ik kwam niet weg uit dat prachtige land.
* eind november een week Venetië
* en op de valreep een paar dagen Belgische kust, eind van het jaar.
Volgend jaar zal het niet zoveel worden. Eindelijk eens een keertje naar Parijs, 4 daagse van Nijmegen lopen, weekje zomerkamp in Ommen en verder heb ik geen idee wat ik met mijn 46 vakantiedagen ga doen! Mag in ieder geval niet te veel kosten want ik moet sparen voor mn huis!
quote:Uh uh uh Liejannuh, daar hebben we ons eigen topic voor:
Op zaterdag 22 december 2001 17:12 schreef Liejannuh het volgende:
Volgend jaar zal het niet zoveel worden. Eindelijk eens een keertje naar Parijs, 4 daagse van Nijmegen lopen, weekje zomerkamp in Ommen en verder heb ik geen idee wat ik met mijn 46 vakantiedagen ga doen!Mag in ieder geval niet te veel kosten want ik moet sparen voor mn huis!
Als K_man niet erg vindt dat ik even reclame maak
quote:Ik zag het aa... zal ik mezelf even gaan quoten ofzo!
Op zaterdag 22 december 2001 17:20 schreef aa het volgende:[..]
Uh uh uh Liejannuh, daar hebben we ons eigen topic voor:
Hoe wordt jouw Vakantiejaar 2002?Als K_man niet erg vindt dat ik even reclame maak
quote:Doe dat! Ofzo!
Op zaterdag 22 december 2001 17:22 schreef Liejannuh het volgende:[..]
Ik zag het aa... zal ik mezelf even gaan quoten ofzo!
![]()
In de zomer een weekje met mijn zusje gekampeerd op Ameland, was kwa locatie niet heel spectaculair, maar wel leuk! Ook toen was het fantastisch weer, en als je een beetje van vogels houdt is het daar echt ideaal. Minder leuk: al die gezinnetjes, en irritante groepen Duitse schoolkinderen
Daarna (juli/augustus) 2,5 week Griekenland, dat was in 1 woord fantastisch. We zaten in Delphi voor een congres. Dat congres had boeiender gekund, maar de prachtige omgeving maakte alles goed!
that's it
Afgelopen zomer nog 2 keer een week in Spanje geweest.
Dat was het eigenlijk wel. En nog twee keer een weekendje in Nederland weggeweest (oa Texel).
quote:2 weekjes
Op zaterdag 29 december 2001 13:24 schreef ~Anja~ het volgende:
Juli 2001; 2 weekjes Rimini
dus 8 dagen rimini
1 week zuid frankrijk
2 weken barcelona
Arme landen, maar ontzettend veel te zien, vooral Ethiopië is enorm divers, met van indrukwekkende cultuurschatten tot imposante natuur. Middeleeuwse manier van leven van veel mensen is indrukwekkend om te zien, soms wel triest dat je mensen praktisch voor je ogen ziet doodgaan en in bepaalde regio's veel zieke kinderen (ontstoken ogen/biafra buikjes), maar ook wel veel vrolijkheid en trots en een zeer eigen cultuur.
Asmara (Eritrea) is net een italiaans stadje, mooi om te zien trouwens hoe christelijk en moslimbevolking in harmonie kunnen samenleven, mooie stad met heel vriendelijke mensen!
Djibouti is voornamelijk chaos, maanlandschappen, kamelen,rotsen en ook veel armoe, qat en een terreurregime met veel politieke gevangenen. Maar ook.. duikparadijs, prachtige koraalriffen, waar nooit iemand komt ,hagelwitte stranden, vulkanen , net of je op een andere planeet bent, zeer bizarre natuur, wat je nergens anders op aarde tegenkomt, wel temperaturen van ver boven de 50 graden in de schaduw, niet te harden soms, zeker als de Khamsin (wind vanaf het land) in juni-september over het land waait.
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 05-01-2002 01:03]
Probleem met ons is, dat we nog teveel waarde hechten aan de zomervakantie. Die 3 weken zeg maar. Terwijl we eik net zo goed een weekje hier of een weekje daar kunnen doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |