normaal gesproken ben ik niet zo'n terug kijker maar ik zit op me werk en heb weinig te doen dus ging zelf maar ff bedenken wat er bij mij allemaal gebeurd is in 2002.
Ik zal dus ook zelf maar beginnen:
2002 was voor mij een aardig jaar.
He begon allemaal met een meevaller waardoor ik 3 weken op wintersport geweest ben en toen uitgevonden heb dat ik hiervan tijdelijk me werk wil gaan maken (snowboardles geven)
Daarnaast ben ik een stel jongens erg goed bevriend geraakt en gaan we sinds een jaar elke week (met steeds weer lol gegarandeerd) uit.
Heb me MBO diploma gehaald.
Heb voor het eerst een vaste vriendin gehad. Helaas is dat weer uit dus dat was zowel een hoogtepunt als een dieptepunt
Ik heb op sportgebied ook het nodige bereikt. Ben met tennis 3de binnen mij district in mijn klasse. Ben daardoor dus ook in speelsterkte omhoog gegaan.
Heb uitgevogeld wat ik de komende paar jaar met me leven wil gaan doen en dat ik na het behalen van me MBO toch tijdelijk een andere weg wil inslaan.
Kortom 2002 was voor mijn gevoel een nuttig jaar dat minstens 10 maanden erg goed is geweest. Helaas geen 12 want de laatste 2 maanden heb ik teveel met een aantal mensen in de knoei gezeten maa ik ben ervan overtuigt dat 2003 ook weer een heel goed jaar gaat worden!!!
allemaal een gelukkig nieuwjaar!!!
wel positief:
1. Nieuwe baan! echt geweldig
2. andere auto omdat de vorige was vast gelopen.
3. en een paar nieuwe interessante lui leren kenne.'
4. Wat trouwens ook wel positief was dat ik eindelijks een puin ben gaan ruimen, ben nu ook een heel stuk lichter alle waardeloze figuren waar je niks aan hebt geloost.
2003 ga ik een goed jaar van maken, in plaats van destructief bezig te zijn wordt het constructief!
Proost op 2003!
- stages voor mijn HBO-opleiding afgerond. Waren gigantisch kloten dus dat ik daar van af ben.
- afstudeerplek gevonden dus ik verwacht in 2003 af te studeren.
- "aparte" vakantie gehad met een goede vriend van me die na een week al weer terug naar huis wilde wegens heinwee. Dat is het enige echt klote aan 2002.
- verder weinig boeiends beleefd.
Oftewel 2002 is nu niet een jaar dat ik niet zal herinneren als is 80 ben. Misschien 2003 wel. Ik ga in ieder geval vol goede moed het jaar in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |