Heel fijn, Pinball,
![]()
.
Uit het topic van vorig jaar:
quote:
Op donderdag 8 december 2005 12:53 schreef Barb het volgende:2005 was een erg zwaar jaar.
Ik ben in oktober 2004 ziek geworden en als gevolg daarvan heb ik heel 2005 thuis gezeten.
Ook heel 2006 heb ik ziek thuis gezeten, maar ik ben wel héél voorzichtig weer gaan werken. Ik werk nu 2 uur per dag op de zaak en 2 uur per dag thuis, dit 4 dagen in de week.
quote:
Ik steven hard af op een WIA.
Dat is inderdaad zo gebeurd. Afgelopen maand ben ik volledig afgekeurd.
quote:
Mijn relatie heeft mijn ziek-zijn niet overleefd.
Ook de relatie daarna kon het niet aan. Valt niet mee, met een zieke moeten leven blijkbaar,
![]()
quote:
Enkele vriendschappen hebben het niet overleefd.
Er zijn hele mooie vriendschappen voor in de plaats gekomen en zelfs degenen die toen afhaakten komen heel voorzichtig terug.
quote:
Ik ben door mijn ziekte mijn leuke functie bij mijn werkgever kwijt en het is nog maar de vraag of ik überhaupt gedeeltelijk daar (anywhere) zal kunnen blijven werken.
Die functie krijg ik nooit meer terug, maar dat wil ik ook niet. Ik heb nu wel een andere functie daar en voorlopig ben ik daar tevreden mee. Daarnaast doe ik wat aan vrijwilligerswerk en dat bevalt prima, al is het zwaar.
quote:
Financieel gaat het enorm ruk, want 2e ziektejaar = 70 % inkomen.
Financieel gaat het zo mogelijk nog rukker. Gelukkig ondersteunen mijn ma en mijn zus me waar mogelijk, zodat ik toch rond kan komen van 150 ¤ per maand.
quote:
Ik ben in een sociaal isolement terecht gekomen en mis echt een klankbord.
En ook dit punt is beter geworden,
![]()
.
quote:
Ik ben gedwongen mijn auto te verkopen (te duur) waardoor ik niet meer mobiel ben. Fietsen kan ik niet langer dan 10 minuten.
Tsja. Die auto moet er nog steeds uit, maar fietsen gaat nog steeds niet. Hoewel ik al wel op 20 minuten zit nu, dus er zit een stijgende lijn in,
![]()
.
Iemand interesse in een mooie rode Renault 5?
2007 moet zoals eerder gezegd wat rustiger en zorgelozer worden en ik heb er alle vertrouwen in dat dit ook gaat gebeuren,
![]()
.