Moi is in het voorjaar een weekje naar Marokko geweest (drie Koningssteden: goed bevallen op de domme gids na), in de zomer een lang weekend Parijs (altijd goed), net terug van een lang weekend Madrid (ook niet verkeerd) en vanaf volgende week vrijdag volgen nog drie weken Cuba.
Verder een aantal maal een lang weekend Denemarken
Hopelijk gaan we komen jaar minstens 2 weken kamperen in Frankrijk en zit er ook nog een weekendje Londen in.
In April 9 dagen naar Indiana/USA geweest.. Op bezoek geweest bij mijn (nu ex) vriendin.
In Juni een weekend Le Mans/Frankrijk -- 24 uur van Le Mans
Half Augustus een weekend Blackpool/UK (Engelse badplaats met een rollercoaster park)
Einde Augustus een weekend Hamburg/Duitsland -- een meeting met een aantal internet vriendin (een Nederlander, een Zweed, een Deen en een Noorse)
Vorig weekend - London/UK.. Op bezoek bij een internet vriendin.
In september nog naar Tunesië. Dit was totaal anders dan Denemarken, maar ook heel leuk.
En volgende week nog een weekendje naar America.
quote:In Limburg?
En volgende week nog een weekendje naar America.
Even mijn vakanties nagelopen:
Januari - Glasgow
Mei - Pyrenee-en en Cevennen
Augustus - Noorwegen
September - Kreta
Verder ook nog reisjes (door de baas betaald ;P) gemaakt naar Florida (saai) en Barcelona
quote:Ja.
Op vrijdag 6 december 2002 15:10 schreef paricos het volgende:[..]
In Limburg?
tussendoor nog wel dagjes Belgie en Duitsland.
I reizen
Voorlopige planning 2003: Helsinki, Stockholm, Milaan en opnieuw 2 Alpes
In februari 3 daagjes wezen skien in Wildschonau in Oostenrijk. Niet zo'n groot skigebied, ideaal voor beginners.
Tenslotte in juni ruim 2 weken met de camper door Noorwegen, Zweden en Finland gereist.
Ow ja, ook nog in Oktober een dagexcursie in het Europarlement te Brussel, maar dat is natuurlijk geen echte vakantie.
quote:Wow, snelle camper!!! Wel enorm gaaf maar is het niet een beetje veel voor "slechts" 2 weken? Ik vond denemarken/zweden/noorwegen in 3 weken al een behoorlijke (wel mooie) kluif
Op vrijdag 6 december 2002 21:54 schreef Leatherface het volgende:
Leuk vakantiejaar:In februari 3 daagjes wezen skien in Wildschonau in Oostenrijk. Niet zo'n groot skigebied, ideaal voor beginners.
Tenslotte in juni ruim 2 weken met de camper door Noorwegen, Zweden en Finland gereist.
Ow ja, ook nog in Oktober een dagexcursie in het Europarlement te Brussel, maar dat is natuurlijk geen echte vakantie.
quote:Camper was niet zo snel. Gewoon lange dagen gemaakt, met name de eerste 3 dagen.
Op zaterdag 7 december 2002 09:37 schreef rique het volgende:[..]
Wow, snelle camper!!! Wel enorm gaaf maar is het niet een beetje veel voor "slechts" 2 weken? Ik vond denemarken/zweden/noorwegen in 3 weken al een behoorlijke (wel mooie) kluif
Eigenlijk hadden we er nog een week langer over moeten doen, maar we hadden daar helaas niet de tijd voor.
Door verhuizing niet op vakantie gekund van de zomer...
Ik begon in Toronto waar ik ongeveer 10 dagen bij een vriend bleef en tussendoor zijn we naar Ottawa geweest. Daarna bleef ik een paar weken bij een vriendin in Winnipeg logeren. Integendeel wat veel mensen zeggen vond ik het een coole stad. Daarna naar Edmonton, Jasper en uiteindelijk Vancouver. Zeer de moeite waard allemaal!
en ik hoop dat er nog een weekendje winterkamperen in de ardennen inzit
Naar Irak en later naar Brazilie.
Waarom stond Schotland hoog op mijn lijstje van plekken om te bezoeken? Tis het geheel; de woeste en beeldschone natuur, de rust maar ook de avonden in gezellige kleine pubs.
Als je de kans op regen voor lief neemt, is het een prachtig land.
quote:In de Highlands geweest?? Dat staat ook erg hoog op mn vakantieverlanglijstje! Als je die beelden en foto's er van ziet...
Op zondag 8 december 2002 12:03 schreef cptmarco het volgende:
ik ben dit jaar naar Schotland geweest.Waarom stond Schotland hoog op mijn lijstje van plekken om te bezoeken? Tis het geheel; de woeste en beeldschone natuur, de rust maar ook de avonden in gezellige kleine pubs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |