abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage woensdag 5 december 2001 @ 07:37:46 #1
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_2381491
December, de maand van het overdenken. En het ultieme GC topic over hoe jouw jaar was mag niet ontbreken. Deze maand kun je hier terugkijken op 2001.
pi_2381552
Hmmmm..."2001".
Een jaar vol ups en downs...
Eerst de hoogtepunten dan maar :

Mn nieuwe baan in februari als Mainframe Operator bij Unisys.

2 Hele lieve leuke vriendinnen goed leren kennen.
Thnx Maggie , en Huisgenootje. voor jullie!

Mn Vakantie in Spanje met mn broertje .

Dan nu de downs :

Thuissituatie geheel onuitstaanbaar . gedurende de laatste 1,5 jaar .

Ziekte en dergelijke van familie leden.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mn doelstellingen voor 2001 ,
heb ik helaas niet gehaalt....maarja volgend jaar beter.

A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 5 december 2001 @ 08:08:35 #3
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_2381574
In het begin best goed, kort daarna even mega klote (Vriendin zag me niet meer zitten). Vervolgens een zeer leuke vakantie (Qua doen, en de aankomst van me nieuwe vriendin, maar dat was toen nog niet). In het najaar werd het nog leuker. En als afsluiter met de kerst met hetzelfde meisje op vakantie. Dus ja, best wel een geslaagd jaar voor de rest. 40/60 voor de leuke dingen.
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
pi_2381621
Ging wel goed...

- Meer dan 21 SP gehaald in het eerste jaar... Ben nu dik goed op weg om mijn P te halen

- veel bier gedronken (en meer bier is meer beter) en andere gezellige dingen gedaan

- internet aansluiting op mijn kamertje gekregen

Nadeel:
- Vanmorgen vroeg op

Ik ben goed tevreden over afgelopen jaar

Vakantiegevoel
pi_2381920
Is me wel bevallen, veel van de wereld gezien

Barcelona, Milaan, Venetie en nog een aantal plaatsen in Italie en Spanje.

Daarnaast ben ik van HAVO 4 naar HAVO 5 gegaan, een wereldwonder als je mn cijfers een maand voor het einde van het jaar had gezien. (nu zit ik er wel mee, in de 5e).

Als de rest me te binnen schiet zal ik het wel even posten

woensdag 5 december 2001 @ 09:32:47 #6
16076 Lantald
Ik hou mijn adem in!!!!
pi_2381932
Fantastisch!!!!
Ik heb een heel erg leuk meisje ontmoet in 2001!!
Daar ben ik ook nog eens verliefd op geworden! Ze heet sataN................
pi_2381945
quote:
Op woensdag 05 december 2001 09:32 schreef Lantald het volgende:
Fantastisch!!!!
Ik heb een heel erg leuk meisje ontmoet in 2001!!
Daar ben ik ook nog eens verliefd op geworden! Ze heet sataN................
Nu zij nog op jouw
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 5 december 2001 @ 09:39:00 #8
19365 Dev_null
Sad but true....
pi_2381974
Mijn jaar..
Tja wat moet ik zeggen ..zwaar k*t kl*te ^%$*^%$#&#*()()(&%^%$#& !!!
ofzo
Laten we ervan uitgaan dat dit niet een van mijn beste jaren is geweest.
Zeer slechte relatie achter de rug ...
Veel overgewerkt
Problemen met geld /deurwaarders ..
Gezondheid niet echt al te best.
Nee, ik zal blij zijn als het over is, en ik aan een nieuw hoofdstuk kan beginnen
Het enige lichtpuntje is een meisje waar ik veel mee omga die in de zelfde situatie zit..kunnen we samen lekker uit huilen in bed onder het genot van een fimpje "alweer Nick Cage " ..en een hoop chokolade.

Def

To know a thing well, know its limits. Only when pushed beyond its tolerances will true nature be seen.
  woensdag 5 december 2001 @ 09:39:20 #9
14623 kEUS
to cow or not to cow.
pi_2381975
Ok, 2001, is tot nu toe het grootste k*t jaar geweest, wintersport ging niet door, m'n vader is geopereerd aan een hernia, mijn opa is overleden, ik heb op waterpop na alle festivals moeten skippen, Te land ter zee en in de lucht ging niet door, .....

Enige voordelen, leuke zomervakantie gehad en het is nog steeds goed tussen mijn vriendin en mij H4 in 1 keer gehaald

pi_2382082
Hmmm even denken, is wel een goed jaar geweest, maar moeilijk. Qua werk een overstap gemaakt van management / technisch naar een meer plannende analytische positie binnen hetzelfde bedrijf wat een hoop zelfstudie vergde. Eindelijk mijn huis een beetje op orde. En last but not least mijn droomvrouw die ik in 2000 voor het eerst zag nu in 2001 de mijne gemaakt. Min puntjes zijn dat ik begin te merken dat het harde werk van de laatste jaren en het onregelmatig leven zijn uitwerkingen begint te hebben op mijn lichamelijke gezondheid. Moet ik dus maar eens opgaan letten in 2002.
"Despite the high cost of living it remains a popular item"
  woensdag 5 december 2001 @ 11:40:24 #11
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_2383018
mijn jaar begon slecht en werd steeds slechter eigenlijk..
tot eind mei/begin juni toen heb ik m'n vriend leren kennen, en vanaf toen was het al een heel stuk beter

over het algemeen niet echt een leuk jaar, maar sommige dingen juist weer wel

Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_2383163
Mwoa. 't kan beter, maar ach. Eigenlijk mag ik niet klagen.

Pluspunten:
- Gestopt met roken. Major overwinning op mezelf gehaald.
- Begin gemaakt met andere levenshouding aannemen.
- Veel meer tijd voor mezelf genomen.
- Heel wat beter dan vorig jaar in elk geval.

Mindere gebeurtenissen:
- Nog steeds bezig met het verwerken van een partij ellende.
- Famillie-omstandigheden zijn niet zo denderend.

Aandachtspunten:
Put met shit verder dichtstoppen, blok beton erop doen en maar weer verder gaan acteren. Niemand die op mijn ellende zit te wachten dus dempen die put.
Nog meer gaan ontspannen.

pi_2383241
Al met al een goed jaar!!!

Nieuwe vriendin.
Nieuwe auto.
Een aantal malen loonsverhoging.
ADSL!!
Veel afgevallen!
Nieuw bij FOK!
Eerste fokmeeting meegemaakt!

En nog wel meer positieve punten!!!

pi_2383281
2001 was een erg goed jaar...
In de eerste helft heb ik erg veel over mezelf geleerd terwijl ik in london was. Ook erg veel over de aard van een mensheid en dat soort dingen. Ben een stuk "wijzer" geworden (al laat ik dat nooit merken hier )
2e helft is goed omdat ik nu mijn oude leventje weer een beetje oppak maar het nu WEL kan sturen zonder in een depressie te raken..

Over het algemeen is het goed omdat ik een hoop nieuwe mensen heb leren kennen en eindelijk eens heb leren zuipen (al is grolsch nog steeds NIET te zuipen)

Vast nog wel meer dingen maar die schieten mij nu niet echt te binnen....

[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_2383344
2001 was over het algemeen een topjaar!

Allereerst me diploma voor het Gymnasium gehaald. Super vakantie in Rimini gehad. veel gefeest. me vriend leren kennen contact weten te houden met me 3 beste vriendinnen en misschien komt me rijbewijs halen er ook nog wel bij...

iets minder zijn de vele ruzies thuis, maar dat is allemaal me eigen schuld... en een studie die tegenvalt. tja dat was t wel. was dus eigenlijk wel een topjaar een van de beste! geen enge ziektes in de familie ofzo, dus eent opjaar.

ook zijn al mijn voornemens uitgekomen (veel feesten en lol hebben!) en mijn voornemens voor 2002 zijn: veel feesten en lol hebben

woensdag 5 december 2001 @ 13:24:26 #16
10888 Kayuk
Home away from home
pi_2384209
Pluspunten:

Nieuwe baan
Grotere woning
Ouders gezien na anderhalf jaar (wonen op een ander continent)
Goede vakantie gehad in Griekenland
Gezondheid over het algemeen goed
Minder migraine aanvallen

Minpunten:

Teveel stress
Regelmatig een stijve nek. Van de stress, wel te verstaan
2 studies begonnen en gekapt. Niet mijn richting.
De grotere woning staat helaas in een k*tstad
Wegens tijdgebrek een vakantie moeten overslaan

Voor komend jaar:

Definitieve beslissing studie
Misschien toch een andere baan
Beginnen en halen van rijbewijs
Minder stress
Meer tijd voor mijzelf en de hond (niet zomaar een hond )

* In januari weekend London. In mei naar de VS en in december hopelijk nog ergens anders naartoe.

Conclusie 2001: Helemaal niet slecht!

woensdag 5 december 2001 @ 21:14:05 #17
14712 JBravo
Gooi je haar los!
pi_2388932
Kan haast niet beter het afgelopen jaar.
Ik heb eindelijk de droombaan waar ik van kinds af aan heb gedroomd, en het is nog leuker dan ik had gehoopt.
Ik heb een nieuwe auto.
Er komt een nieuw huis aan.

En het belangrijkste, heel mijn familie en al mijn vrienden zijn gezond en gelukkig, inclusief mijzelf.

Wordt lastig om 2002 beter te laten zijn dan 2001. Tenzij het goed uitpakt met een bepaald meisje.

Kortom, k'mag niet klagen.

Maak me gek!
pi_2388946
ging wel
Zoals een groot man ooit zei: "Are you really that insensitive, or just abusing the fact that I don't hit women?"
pi_2389031
Beetje een vaag jaar. Het ging allemaal heel erg snel en ik heb eigenlijk niet veel herinneringen aan dit jaar. Aan 2000 trouwens ook niet.

Enige wat ik zo weet is dat er longkanker bij mijn opa is ontdekt. Verder... tsja ik geloof dat ik niks weet.

woensdag 5 december 2001 @ 21:39:25 #20
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_2389189
Op sommige kleine positieve dingen na (eindelijk adsl, weer gelachen om/op Fok!, veel bredere muzieksmaak gekweekt, etc.)..

vrij kut.

The Internets, I needs it..
pi_2389294
2001, voor mij een goed jaar

Pluspunten:
- nieuwe vriendin
- overgegaan van 5VWO naar 6VWO(hoe ik het gedaan heb weet ik niet, maar ik ben over)
- en nog te veel om op te noemen

Minpunten
- verlies van een dierbare
- verschillende problemen op school

Al met al was dit jaar voor mij dus een goed jaar

pi_2389368
Pluspunten
- Eerste vriendin + ontgroening (ja, ik weet het een beetje laat)
- Vierdaagse uitgelopen (zonder training)
- Gymnasium gehaald
- Op Fok! gekomen
- 18 geworden

Minpunten
- Uit met eerste vriendin (tot dusver nog geen nieuwe)

Het was al met al toch wel een leuk jaar voor mij!!!

Ik bezorg al uw posts aan de FOK!server!
  woensdag 5 december 2001 @ 22:14:03 #23
3498 Barb
Graduated Fool
pi_2389582
2001 is voor mij een beter jaar geweest dan 2000. Hoewel er toch weer de nodige mensen zijn overleden helaas en er echt wel dingen zijn gebeurd, die ik liever niet had meegemaakt, is het over het algemeen genomen, een goed jaar voor me geweest.

Ik ben afgestudeerd, vriendje is afgestudeerd, onze relatie is eindelijk stabiel en zeer hoopvol voor de toekomst, ik heb een berg leuke, lieve nieuwe mensen leren kennen, ik heb een leuke baan, een leuke stage, genoeg geld om van te leven, ik woon in een mooi appartement in het centrum, ik heb twee geweldig leuke katten, mijn gezondheid gaat voor mijn doen, erg goed.

Voor het komende jaar verwacht ik een nieuwe baan, zowel voor mij als voor Erwin, een nieuw huis, een nieuwe auto (leasebak is ook goed ), nieuwe collega's en misschien ook wel nieuwe vrienden. Ik hoop dat mijn gezondheid blijft zoals ie nu is of beter wordt. Ik hoop dat de relatie met mijn moeder hersteld wordt, dat de relatie met mijn pa nog beter wordt, dat mijn relatie nog stabiele, leuker, liever, fijner, hartstochtelijker, vertrouwder, enz. enz wordt en dat we aan het eind van 2002 terug kunnen kijken op een fijn en succesvol jaar.

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_2390089
Gigantisch kut!
Studie naar de klote, overleden familielid (direct gezinslid) naar 1,5 jaar ziekte, veel kleine dingetjes die voor mij belangrijk zijn.
Leren autorijden was het enige pluspunt.

Volgend jaar beter...

pi_2390115
Ik heb wel een erg goed jaar gehad
Niet dat er nou echt spectaculaire dingen zijn gebeurd, maar ik zat gewoon supergoed in mijn vel.
Als 2002 net zo wordt als dit jaar hoor je mij niet klagen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')