Mn nieuwe baan in februari als Mainframe Operator bij Unisys.
2 Hele lieve leuke vriendinnen goed leren kennen.
Thnx Maggie , en Huisgenootje. voor jullie!
Mn Vakantie in Spanje met mn broertje .
Dan nu de downs :
Thuissituatie geheel onuitstaanbaar . gedurende de laatste 1,5 jaar .
Ziekte en dergelijke van familie leden.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mn doelstellingen voor 2001 ,
heb ik helaas niet gehaalt....maarja volgend jaar beter.
- Meer dan 21 SP gehaald in het eerste jaar... Ben nu dik goed op weg om mijn P te halen
- veel bier gedronken (en meer bier is meer beter) en andere gezellige dingen gedaan
- internet aansluiting op mijn kamertje gekregen
Nadeel:
- Vanmorgen vroeg op
Ik ben goed tevreden over afgelopen jaar
Barcelona, Milaan, Venetie en nog een aantal plaatsen in Italie en Spanje.
Daarnaast ben ik van HAVO 4 naar HAVO 5 gegaan, een wereldwonder als je mn cijfers een maand voor het einde van het jaar had gezien. (nu zit ik er wel mee, in de 5e).
Als de rest me te binnen schiet zal ik het wel even posten
quote:Nu zij nog op jouw
Op woensdag 05 december 2001 09:32 schreef Lantald het volgende:
Fantastisch!!!!
Ik heb een heel erg leuk meisje ontmoet in 2001!!
Daar ben ik ook nog eens verliefd op geworden! Ze heet sataN................
Def
Enige voordelen, leuke zomervakantie gehad en het is nog steeds goed tussen mijn vriendin en mij H4 in 1 keer gehaald
over het algemeen niet echt een leuk jaar, maar sommige dingen juist weer wel
Pluspunten:
- Gestopt met roken. Major overwinning op mezelf gehaald.
- Begin gemaakt met andere levenshouding aannemen.
- Veel meer tijd voor mezelf genomen.
- Heel wat beter dan vorig jaar in elk geval.
Mindere gebeurtenissen:
- Nog steeds bezig met het verwerken van een partij ellende.
- Famillie-omstandigheden zijn niet zo denderend.
Aandachtspunten:
Put met shit verder dichtstoppen, blok beton erop doen en maar weer verder gaan acteren. Niemand die op mijn ellende zit te wachten dus dempen die put.
Nog meer gaan ontspannen.
Nieuwe vriendin.
Nieuwe auto.
Een aantal malen loonsverhoging.
ADSL!!
Veel afgevallen!
Nieuw bij FOK!
Eerste fokmeeting meegemaakt!
En nog wel meer positieve punten!!!
Over het algemeen is het goed omdat ik een hoop nieuwe mensen heb leren kennen en eindelijk eens heb leren zuipen (al is grolsch nog steeds NIET te zuipen)
Vast nog wel meer dingen maar die schieten mij nu niet echt te binnen....
Allereerst me diploma voor het Gymnasium gehaald. Super vakantie in Rimini gehad. veel gefeest. me vriend leren kennen contact weten te houden met me 3 beste vriendinnen en misschien komt me rijbewijs halen er ook nog wel bij...
iets minder zijn de vele ruzies thuis, maar dat is allemaal me eigen schuld... en een studie die tegenvalt. tja dat was t wel. was dus eigenlijk wel een topjaar een van de beste! geen enge ziektes in de familie ofzo, dus eent opjaar.
ook zijn al mijn voornemens uitgekomen (veel feesten en lol hebben!) en mijn voornemens voor 2002 zijn: veel feesten en lol hebben
Nieuwe baan
Grotere woning
Ouders gezien na anderhalf jaar (wonen op een ander continent)
Goede vakantie gehad in Griekenland
Gezondheid over het algemeen goed
Minder migraine aanvallen
Minpunten:
Teveel stress
Regelmatig een stijve nek. Van de stress, wel te verstaan
2 studies begonnen en gekapt. Niet mijn richting.
De grotere woning staat helaas in een k*tstad
Wegens tijdgebrek een vakantie moeten overslaan
Voor komend jaar:
Definitieve beslissing studie
Misschien toch een andere baan
Beginnen en halen van rijbewijs
Minder stress
Meer tijd voor mijzelf en de hond (niet zomaar een hond )
* In januari weekend London. In mei naar de VS en in december hopelijk nog ergens anders naartoe.
Conclusie 2001: Helemaal niet slecht!
En het belangrijkste, heel mijn familie en al mijn vrienden zijn gezond en gelukkig, inclusief mijzelf.
Wordt lastig om 2002 beter te laten zijn dan 2001. Tenzij het goed uitpakt met een bepaald meisje.
Kortom, k'mag niet klagen.
Enige wat ik zo weet is dat er longkanker bij mijn opa is ontdekt. Verder... tsja ik geloof dat ik niks weet.
vrij kut.
Pluspunten:
- nieuwe vriendin
- overgegaan van 5VWO naar 6VWO(hoe ik het gedaan heb weet ik niet, maar ik ben over)
- en nog te veel om op te noemen
Minpunten
- verlies van een dierbare
- verschillende problemen op school
Al met al was dit jaar voor mij dus een goed jaar
Minpunten
- Uit met eerste vriendin (tot dusver nog geen nieuwe)
Het was al met al toch wel een leuk jaar voor mij!!!
Ik ben afgestudeerd, vriendje is afgestudeerd, onze relatie is eindelijk stabiel en zeer hoopvol voor de toekomst, ik heb een berg leuke, lieve nieuwe mensen leren kennen, ik heb een leuke baan, een leuke stage, genoeg geld om van te leven, ik woon in een mooi appartement in het centrum, ik heb twee geweldig leuke katten, mijn gezondheid gaat voor mijn doen, erg goed.
Voor het komende jaar verwacht ik een nieuwe baan, zowel voor mij als voor Erwin, een nieuw huis, een nieuwe auto (leasebak is ook goed ), nieuwe collega's en misschien ook wel nieuwe vrienden. Ik hoop dat mijn gezondheid blijft zoals ie nu is of beter wordt. Ik hoop dat de relatie met mijn moeder hersteld wordt, dat de relatie met mijn pa nog beter wordt, dat mijn relatie nog stabiele, leuker, liever, fijner, hartstochtelijker, vertrouwder, enz. enz wordt en dat we aan het eind van 2002 terug kunnen kijken op een fijn en succesvol jaar.
Volgend jaar beter...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |