Dat vind ik dan weer overdreven, WK's waarin Nederland speelt houden 3/4 van de bevolking in haar greep. Dit soort dingen vind ik erbij horen, omdat het het collectieve gevoel voor die paar weken even versterkt.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:09 schreef Sakura het volgende:
Elke oranje slinger die hier in de straat opgehangen word, haal ik resoluut weg. Ze houden die teringzooi maar in hun eigen huis, en hebben niet mijn uitzicht te verpesten met die troep.
klote voetbal ook, laten die loosers eens wat aan sport gaan doen of zo ipv dat achterlijke voetbal
Jaja, als je er niks om geeft hou je die mening maar lekker voor je.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:09 schreef Sakura het volgende:
Elke oranje slinger die hier in de straat opgehangen word, haal ik resoluut weg. Ze houden die teringzooi maar in hun eigen huis, en hebben niet mijn uitzicht te verpesten met die troep.
klote voetbal ook, laten die loosers eens wat aan sport gaan doen of zo ipv dat achterlijke voetbal
Hey dat is dan weer fout. Al die jolende dollen die er carnavalsfeest van maken. Magoed, ik geef niks om Oranje behalve bij het WK en wat discussieren is wel leuk. Voor de rest is hetquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:09 schreef Boomlaars het volgende:
Bovendien kijk ik het voetbal niet thuis maar in de kroeg dus dan wordt het meestal een soort carnavalsfeest, maar dan met oranje spullen
Mee eens.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:11 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer overdreven, WK's waarin Nederland speelt houden 3/4 van de bevolking in haar greep. Dit soort dingen vind ik erbij horen, omdat het het collectieve gevoel voor die paar weken even versterkt.
Ik welquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:16 schreef KoudeVrouw het volgende:
Ik woon niet in een tokkie-buurt. Dus hier zie je geen versieringen.
Alsof die alleen in een tokkie buurt voorkomen? Dat droge volk wat hier allemaal woont heb ik dus echt vet schijt om.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:16 schreef KoudeVrouw het volgende:
Ik woon niet in een tokkie-buurt. Dus hier zie je geen versieringen.
Dat kan ook zonder versieringen en andere rotzooi....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:27 schreef Camplo het volgende:
Beetje nationalistisch denken tijdens een WK kan geen kwaad.
Dat zei Hitler ook.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:27 schreef Camplo het volgende:
[..]
Beetje nationalistisch denken kan geen kwaad.
Kauwgum poepen voor landenteamsquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:29 schreef MLF het volgende:
wat voor kampioenschap?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |