abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34930235
Beetje vroeg misschien, maar ik vroeg het me toch af.

WK begint weer in juni. (Wereldkampioenschap voetbal in Duitsland voor de onwetenden).

Zijn er hier nog mensen die met de buurt versieringen aanbrengen? Of in huis zelf alles versieren?

Wij hebben stuk of 15 van die vlaggenlijnen die we ophangen, de NL vlag gaat voor het raam, voor de meeste andere ramen hang ik posters , de bank wordt behangen, en we hangen slingers op.

+ m'n auto krijg een NL vlag sticker over de achterruit, en 4 oranje vlaggetjes.

Hier in de buurt maken ze de hele straat oranje. Ziet er wel vet uit alleen onze buurt valt daar niet voor te porren met de seniele buren die we hebben
JOHNNY HEITINGA
pi_34930425
Elke oranje slinger die hier in de straat opgehangen word, haal ik resoluut weg. Ze houden die teringzooi maar in hun eigen huis, en hebben niet mijn uitzicht te verpesten met die troep.

klote voetbal ook, laten die loosers eens wat aan sport gaan doen of zo ipv dat achterlijke voetbal
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  vrijdag 10 februari 2006 @ 11:09:50 #3
38111 Boomlaars
Schoenlepels eten *HMMMM*
pi_34930437
Toen ik 12 was versierde ik heel ons huis met kilo's van die vlaggetjes. Vorig jaar reed ik met die oranje vlaggetjes op mijn auto, maar dat vind ik weer iets te frans bauer-achtig.

Bovendien kijk ik het voetbal niet thuis maar in de kroeg dus dan wordt het meestal een soort carnavalsfeest, maar dan met oranje spullen
AaaAAAaaaAaaaaarghhhh!!!!!! *BONES SNAPPING*
  vrijdag 10 februari 2006 @ 11:11:47 #4
38111 Boomlaars
Schoenlepels eten *HMMMM*
pi_34930478
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 11:09 schreef Sakura het volgende:
Elke oranje slinger die hier in de straat opgehangen word, haal ik resoluut weg. Ze houden die teringzooi maar in hun eigen huis, en hebben niet mijn uitzicht te verpesten met die troep.

klote voetbal ook, laten die loosers eens wat aan sport gaan doen of zo ipv dat achterlijke voetbal
Dat vind ik dan weer overdreven, WK's waarin Nederland speelt houden 3/4 van de bevolking in haar greep. Dit soort dingen vind ik erbij horen, omdat het het collectieve gevoel voor die paar weken even versterkt.
AaaAAAaaaAaaaaarghhhh!!!!!! *BONES SNAPPING*
pi_34930481
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 11:09 schreef Sakura het volgende:

Jaja, als je er niks om geeft hou je die mening maar lekker voor je.
JOHNNY HEITINGA
  vrijdag 10 februari 2006 @ 11:12:18 #6
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_34930497
ik hang net als voorgaande jaren een duitse vlag aan mijn huis
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_34930507
hetzelfde als in 2005
pi_34930521
Zoals altijd blauw met witte kozijnen
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_34930533
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 11:09 schreef Boomlaars het volgende:
Bovendien kijk ik het voetbal niet thuis maar in de kroeg dus dan wordt het meestal een soort carnavalsfeest, maar dan met oranje spullen
Hey dat is dan weer fout. Al die jolende dollen die er carnavalsfeest van maken. Magoed, ik geef niks om Oranje behalve bij het WK en wat discussieren is wel leuk. Voor de rest is het AFC AJAX AMSTERDAM

2 jaar geleden, toen Robben scoorde(penalty) nog wat fakkels lopen fikken hier in de straat was wel ff party-party toen
JOHNNY HEITINGA
pi_34930552
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 11:11 schreef Boomlaars het volgende:

[..]

Dat vind ik dan weer overdreven, WK's waarin Nederland speelt houden 3/4 van de bevolking in haar greep. Dit soort dingen vind ik erbij horen, omdat het het collectieve gevoel voor die paar weken even versterkt.
Mee eens.

Het enige oranje hier in huis zullen de waxinelichthoudertjes in de vensterbank zijn, maar die staan er altijd Ik doe er verder niet aan mee maar ik voorspel dat er hier in de wijk veel oranje te zien zal zijn. Ben wel benieuwd eigenlijk.
Met Kerst was het ook al zo vreselijk Al die verlichte kerstmannen enzo
pi_34930616
Ik woon niet in een tokkie-buurt. Dus hier zie je geen versieringen.
JJ72 - Heat
pi_34930637
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 11:16 schreef KoudeVrouw het volgende:
Ik wel
pi_34930898
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 11:16 schreef KoudeVrouw het volgende:
Alsof die alleen in een tokkie buurt voorkomen? Dat droge volk wat hier allemaal woont heb ik dus echt vet schijt om.
Beetje nationalistisch denken tijdens een WK kan geen kwaad.

tokkie buurten daar hangt eerder de turkse/marokkaanse/poolse vlag uit etc.
JOHNNY HEITINGA
pi_34931014
Net zoals het er nu uit ziet!
pi_34931159
Ik hoop dat ik in juni m'n kerstboom eindelijk heb opgeruimd
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
pi_34931219
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 11:27 schreef Camplo het volgende:

Beetje nationalistisch denken tijdens een WK kan geen kwaad.
Dat kan ook zonder versieringen en andere rotzooi....
pi_34933158
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 11:27 schreef Camplo het volgende:

[..]

Beetje nationalistisch denken kan geen kwaad.
Dat zei Hitler ook.
JJ72 - Heat
pi_34933232
Hitler zei zoveel.
JOHNNY HEITINGA
pi_34933313
Bovendien ben ik niet zo'n patriot. Nederland is namelijk een kut land.
JJ72 - Heat
pi_34933504
Zelf doen we niks aan ons huis
Maar sommige mongolen zullen vast wel weer de hele straat met oranje vlaggetjes vol gaan hangen zo als in 2004

Toen stond die straat van ons op de voorpagina van het Limburgs dagblad, omdat we zo kort bij de duitse grens wonen
pi_34934683
wat voor kampioenschap?
pi_34934784
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 13:29 schreef MLF het volgende:
wat voor kampioenschap?
Kauwgum poepen voor landenteams
pi_34934814
Weet je wat opvalt....wijken met veel allochtonen zijn veel meer versiert dan autochtonen wijken...

Tenminste hier dan
pi_34934828
mijn studiootje zal er normaal uitzien

ik denk dat het WK zelfs samenvalt met de kermis
Werewolf
pi_34934916
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 13:32 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Kauwgum poepen voor landenteams
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties