Binnen ons bedrijf (financieel dienstverlenend <25 pers) verschilt dit nog al, stijgt de loon van 1 persoon met 2 procent, zo komt het ook voor dat de ander 11% meer loon gaat krijgen..
Morgen heb ik mijn eigen gesprek, ben erg benieuwd wat eruit zal komen, ik verwacht niet echt veel aangezien we niet te maken hebben met een groot bedrijf met enorm buget...
Hoeveel heb jij dit jaar dr bij gekregen procentueel? (Want dat klinkt natuurlijk wel zo interessant )
quote:Het is wel normaal dat je een loonsverhoging krijgt van een aantal procent aangezien ze ook rekening moeten houden met de inflatie ed ed, ook al werk je er nog maar net..
Op dinsdag 3 december 2002 20:19 schreef indahnesia.com het volgende:
ben pas sinds september aan het werk, dus dat wordt 0 % voor mij
quote:Why?
Op dinsdag 3 december 2002 20:20 schreef otisclub het volgende:
Helemaal niks. Ik heb vandaag het fantastische bericht gehoord dat mijn contract niet wordt verlengd..
Maar da's mijn eigen schuld hoor, ik heb een vaste baan opgezegd om slecht betalende uitzendbaantjes te gaan doen.
quote:Oftewel, je vergelijkt appels nu met peren
Op dinsdag 3 december 2002 20:25 schreef Fogerty het volgende:
Meer?
Minder!Maar da's mijn eigen schuld hoor, ik heb een vaste baan opgezegd om slecht betalende uitzendbaantjes te gaan doen.
Met andere woorden: ik zie het wel verschijnen
[Dit bericht is gewijzigd door Tijn op 03-12-2002 20:32]
quote:nah, het zal wel heel weinig zijn, maar ik heb tenminste nog een leuke baan
Op dinsdag 3 december 2002 20:21 schreef Charys het volgende:[..]
Het is wel normaal dat je een loonsverhoging krijgt van een aantal procent aangezien ze ook rekening moeten houden met de inflatie ed ed, ook al werk je er nog maar net..
quote:ik wil je geld wel hebben hoor, geen probleem om het voor je uit te geven
Op dinsdag 3 december 2002 20:31 schreef Tijn het volgende:
Ik heb werkelijk geen flauw idee, kben allergisch voor alles wat met papieren en geld te maken heeft.Met andere woorden: ik zie het wel verschijnen
quote:reorganisatie.. k ben de enige die Novell gecertificeerd is, maar moet er toch uit.
Op dinsdag 3 december 2002 20:21 schreef Charys het volgende:[..]
Why?
quote:Tja, volgens mij mag je je bijna gelukkig prijzen als je je baan houdt, hoor zoveel mensen om me heen die er uit-gereorganiseerd worden..
Op dinsdag 3 december 2002 20:36 schreef otisclub het volgende:[..]
reorganisatie.. k ben de enige die Novell gecertificeerd is, maar moet er toch uit.
quote:Is ook zo.. ben nu ook op zoek naar een andere baan. Er zal met een CNE certificaat toch wel ergens werk te vinden zijn ???
Op dinsdag 3 december 2002 20:41 schreef Charys het volgende:[..]
Tja, volgens mij mag je je bijna gelukkig prijzen als je je baan houdt, hoor zoveel mensen om me heen die er uit-gereorganiseerd worden..
quote:In jouw omgeving... ben geen intercedent en kom ook niet uit die regio.. maar dat moet me toch geen probleem lijken....
Op dinsdag 3 december 2002 20:44 schreef otisclub het volgende:[..]
Is ook zo.. ben nu ook op zoek naar een andere baan. Er zal met een CNE certificaat toch wel ergens werk te vinden zijn ???
quote:En toch reageer je in alle geldtopcs..
Op dinsdag 3 december 2002 20:31 schreef Tijn het volgende:
Ik heb werkelijk geen flauw idee, kben allergisch voor alles wat met papieren en geld te maken heeft.Met andere woorden: ik zie het wel verschijnen
sorry Tijn, het viel me gewoon op!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |