abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7647923
Ik was lekker thuis gebleven, met wat vrienden...
en ga nu lekker naar bedje toe, want heb vandaag weer genoeg vuurwerk en lekkere drankjes gezien
was wel een leuke dag, wat minder vuurwerk werd er afgestoken dan vorig jaar, maar t was wel weer gezellig!
sine your piddy on the runny kide
pi_7647930
was best wel leuk...

(er is iemand onder Queen's "I want to break free" aan 't stofzuigen geweest, en er werd een pruik als schaamhaar gebruikt...)

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_7647948
niet veel bijzonders..........
  woensdag 1 januari 2003 @ 03:58:55 #4
16701 scanman01
Today's a good day
pi_7647960
Ik had mijn vader op bezoek. Nou is dat op zich geen probleem, maar het is toch anders dan als je alleen met vrouw en kids bent. En om de een of andere vage reden voel ik me toch altijd opgelaten als het dan op tv weer eens over neuken gaat. Dat had ik vroeger al als mijn ouders erbij waren en is nog steeds niet over. En dat terwijl ik heel vrij ben en over alles praat met iedereen. Maar als mijn vader erbij is, is het toch een wat ongemakkelijk gevoel.

Verder was het wel leuk, maar ik ben wel blij dat het maar 1 keer per jaar oud en nieuw is!

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 01-01-2003 03:59]

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_7647961
o jah, het mindere gedeelte was, dat er een paar gasten beetje stoer vuurpijlen naar ons gingen gooien, waardoor het bijna uit de hand dreeg te lopen...
en 2 dronken gabbers die hier bij t station aan ons vroegen of we wilden "rellen"...

zielige personen, het is feest, dan moet je niet zo zielig komen doen toch...

ik hoor nu btw helemaal geen vuurwerk meer, en ga slapen, good night FOK!kers

sine your piddy on the runny kide
pi_7648219
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 03:58 schreef scanman01 het volgende:En om de een of andere vage reden voel ik me toch altijd opgelaten als het dan op tv weer eens over neuken gaat.
Hoe herkenbaar

Mijn oud-en-nieuw was boeiender dan verwacht... Het het was gezellig met mn ouders en wat ooms en tantes (ja... dat lees je goed ) En ik heb eindelijk eens een keer 's nachts mn gitaarversterker kunnen testen (goed hard ).

pi_7648237
De pubs hier gingen om 00:30u dicht
Maar verder was het wel gezellig
Geen BrEeZaH-chick gescoord though
pi_7649223
Het was héél gezellug.
Eerst FF zonder demper rondje in eht dorp doen met wat vrienden.
Toen naar een vriendin, en heb met haar familie oud en nieuw geviert.
Toen met die vriendin naar vrienden van mij, toen FF brommer thuis gezet, toen naar een hangplek... en het volgende wat ik weet dat ik wakker word in mijn eige kots... ik voel me ook zwaar belabbert op het momment
No RaCe, No RiSK, No RiSK, No FuN
  woensdag 1 januari 2003 @ 13:01:51 #9
23158 Miss_MacPhisto
This is not an exit.
pi_7649436
Was gezellig ..... ben even (later op de avond) naar mijn schoonouders gegaan waar ook wat andere familie was. Wat gedronken en gekletst, etcetera ....

Om twaalf uur gelukkig nieuwjaar gewenst en daarna vuurwerk kijken ....

Smell the flowers while you can....
pi_7653878
Ik heb gefeest in de stad, beetje te overdone geweest met de drank. Toen voor de eerste keer alles eruit gegooit (een wasbak vol ) en toen door een huisgenoot naar huis gerold. Gek genoeg vond iedereen het grappig behalve ik .
Gapen werkt aanstekelijk weet je!
pi_7654109
Hoe was jullie oud en nieuw?
Dubbel dus.. slotje.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')