Hoeveel procent krijg jij erbij volgend jaar?
Ik heb over anderhalve week geloofik mijn gesprek. Ben benieuwd. Ik wil wel meer anders overweeg ik om iets anders te zoeken
(De ICT is helemaal niet zo dood als men denkt. Het gaat om het vermogen je aan te kunnen passen.)
Ik zoek me iig een andere baan want ik schijt op minimumloon en ook op het feit dat ze mijn vervoerskosten gaan slopen
In het verleden maakten wij, als bedrijf, deel uit van een multinational. We waren het meest winstgevende onderdeel, de melkkoe als je wilt, maar om solidair te zijn met onze collega's zijn wij ook op de 0% gaan zitten.
Sinds vorig jaar zijn we zelfstandig en nu vind men dat we moeten inleveren om een goed signaal af te geven naar de investeringsmaatschappij... Ben dus druk op zoek naar wat anders.
Iemand nog een vacature voor een web dev?
Niet echt per 1 januari, maar per afgelopen 1 december, dus eigenlijk is het offtopic.
Maar dat kan me geen reet schelen, .
quote:Gotver, altijd baas boven baas,
Op dinsdag 9 december 2003 23:05 schreef Slarioux het volgende:
Na ongeveer anderhalf jaar niks erbij, krijg ik nu, oa door mijn functie uitbreidingen, ongeveer 50% erbij.
quote:Sorry
Op dinsdag 9 december 2003 23:09 schreef Barb het volgende:[..]
Gotver, altijd baas boven baas,
.
Nee, ik heb heel lang in de horeca gewerkt als 'standaard' barman. Nu beheer ik 7 websites, bedien ik alle licht-installlaties (ookalweer 3 tenten), en ben ik in de zaak zelf, op een avond, multi-inzetbaar en zo'n beetje 24 uur per dag op te roepen (tot mijn eigen spijt ). En dat allemaal buiten school
.
Dus het mag wel .
Winstdeling zal er denk ik weer niet inzitten.
quote:Who cares; 5% meer als je 1000 bruto per maand krijgt zegt zo weinig.
Op dinsdag 9 december 2003 21:03 schreef iemoe het volgende:
In navolging op dit topic.Hoeveel procent krijg jij erbij volgend jaar?
quote:1000 bruto per maand is dan ook dik onder het minimum loon
Op woensdag 10 december 2003 08:50 schreef _-rally-_ het volgende:[..]
Who cares; 5% meer als je 1000 bruto per maand krijgt zegt zo weinig.
Heb mn manager wel een mail gestuurd vanochtend over de winstregeling. Ik ben zelf het hele jaar betaald bij klanten bezig geweest (ICT) en heb maar een paar dagen intern op het bedrijf gezeten, vind dat daar ook wel wat tegenover mag staan, toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |