Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen
[Dit bericht is gewijzigd door Juup© op 22-12-2002 17:55]
Maar ik denk toch wel meer dan 30 ongelukken.
Tenminste in heel nederland dan, maar dat bedoel je toch??
quote:Jaja ik snap, maar het is naar aanleiding van de overgang van 2002 naar 2003 dus zeg ik 2002.
Op zondag 22 december 2002 17:21 schreef Navelpluisje het volgende:
Ik denk dat de meeste slachtoffers in 2003 vallen. Ergens op 1 janauriMaar ik denk toch wel meer dan 30 ongelukken.
Hmmm moet iid 2003 zijn
MODJEEEEEEEEEEE wilt u zo vriendelijk zijn aub om van 2002 2003 te maken?
[Dit bericht is gewijzigd door Juup© op 22-12-2002 17:29]
quote:en alleen in Nederland!? volgens mij was er vorig jaar 'slechts' 1 persoon overleden als gevolg van vuurwerk, dus 6 a 10 lijkt me al overdreven..
Op zondag 22 december 2002 17:25 schreef DarkElf het volgende:
dodelijk 6 tot 10
en btw -> Jongen zwaargewond door vroegtijdig ontploffen vuurwerk
quote:ja een heel gezin
Op zondag 22 december 2002 17:28 schreef BdR het volgende:[..]
en alleen in Nederland!? volgens mij was er vorig jaar 'slechts' 1 persoon overleden als gevolg van vuurwerk, dus 6 a 10 lijkt me al overdreven..
en btw -> Jongen zwaargewond door vroegtijdig ontploffen vuurwerk
quote:Mensen die ledematen verminkt hebben of missen of schade die niet te herstellen is zoals oogletsel e.d..
Op zondag 22 december 2002 17:45 schreef Graveworm het volgende:
wat versta je onder slachtoffers? als je iedereen met brandwonden e.d gaat meetellen kom je wel op een paar duizend, als je alleen dodelijke slachtoffers telt kom je tot zo'n 2 a 3
quote:een paar duizend!? zomaar speculeren kan iedereen, maar als je kijkt naar voorgaande jaren dan schat ik dit jaar op ong. 900 slachtoffers met brandwonden e.d.
Op zondag 22 december 2002 17:45 schreef Graveworm het volgende:
wat versta je onder slachtoffers? als je iedereen met brandwonden e.d gaat meetellen kom je wel op een paar duizend, als je alleen dodelijke slachtoffers telt kom je tot zo'n 2 a 3
* Peewee denk dat er ± 20 ledematen verliezen / gezichtsverminking oplopen / zichtvermindering overhouden door vuurwerk deze oudjaarviering.
Maar dat zijn er vast meer,..
quote:dat zijn de mensen die ervoor behandeld zijn, de meeste mensen met brandwonden kunnen het zelf oplossen, maar het zijn nog wel "slachtoffers"
Op zondag 22 december 2002 17:50 schreef BdR het volgende:[..]
een paar duizend!? zomaar speculeren kan iedereen, maar als je kijkt naar voorgaande jaren dan schat ik dit jaar op ong. 900 slachtoffers met brandwonden e.d.
Twee doden door vuurwerk kan verder niets vinden over hoeveel gewonden gehandeld zijn ivm vuurwerk
Wat mij betreft kan dit daar in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |