En Fok! natuurlijk, wat (toch eigenlijk wel) een groot deel van mijn leven is. Call me pathetic, maar ik heb het goed naar m'n zin hier en kan in de verschillende fora heerlijk mijn ei kwijt. Heb ook met mensen hier IRL vriendschappen afgesloten en ook dat is leuk.
Een negatieve gebeurtenis schiet me zo 1,2,3 niet te binnen...
Tuurlijk heeft 2000 ook wel zijn leuke dingen gebracht... veel nieuwe vrienden, ook mede dankzij Fok!
Voor die vriendjes wil ik zeggen.. EEN FANTASTISCH 2001!!!
* No Nick gaat ervoor... dat is een ding wat zeker is
Min punt van 2000 . einde relatie!
Positieve dingen in 2000 - Uit depressie van 1.5 jaar gekomen en alles op een rijtje kunnen zetten.
De aanschaf van mijn Golden Retriever Zito.
Liefste vrouw (meiske hehe) van de wereld ontmoet, en daar ook een relatie mee gekregen
Negatieve dingen in 2000 - De gevoelens die met de depressie gepaard gingen.
De financiele problemen die (mede doordat ik in de WAO terecht ben gekomen) zijn ontstaan.
[Dit bericht is gewijzigd door Juup© op 29-12-2000 11:01]
vanaf de zomer is alles vrij vlekkeloos gelopen, heb veel mensen van Fok! ontmoet, nog niet echt echte vriendschappen met Fok!kers gesloten, daar heb ik te weinig contact met jullie voor (IRL), maar misschien gaat dat de komende maanden veranderen.
[oubollige modus] Tis wel weer voorbij gevlogen hé, dat eerste jaar van het nieuwe millenium [/oubollige modus]
Hoogtepunten waren er voornamelijk op filmgebied begin dit jaar. Ik heb in een paar week tijd 3 van de mooiste films die ook gezien heb gezien. Allereerst The Sixth Sense. Eén van de meest briljante films ooit. Ik heb me helemaal suf gediscussieerd over of het nou allemaal wel klopte enzo en heb het vooral met verve lopen verdedigen. De discussies waren een geweldige toevoeging aan de toch al geweldige film. Vervolgens kwam American Beauty. Wat mij betreft de perfecte film, hoewel ik dat met name bij de tweede keer kijken pas vond. En ook bij de derde keer vond ik dat nog. Het is voor mij een film waar ik elke keer weer van geniet. Ik heb er ook mijn sigje aan te danken: één van de mooiste filmsquotes ooit. Daarna kwam de 5e februari. Zaterdag 5 februari 2000, ik zal 't nooit vergeten. Ik kan wel stellen dat het voor mij het hoogtepunt van het jaar werd: het zien van de film Fucking Åmål. Nooit heeft een film me zo diep weten te ontroeren als die film. Haast verdwaasd kwam ik weer uit de bioscoop om er nog lang, heel lang van na te genieten. Heb er eindeloos veel over gelezen en de film hield me nog maanden in z'n greep. Zo mooi kan film zijn. Het topic hier op FOK! begon moeizaam, maar is uiteindelijk toch behoorlijk succesvol geworden. Al waren er maar een paar die dankzij dat topic de film ook zijn gaan zien (en ik denk dat dat zo is), dan ben ik al meer dan tevreden.
En met het noemen van FOK! kom ik bij een andere hoogtepunt. Ben me hier steeds meer thuis gaan voelen en ook steeds meer gaan posten. Hét leuke van FOK! vind ik de snelheid van de discussies. Er wordt zo veel gepost, dat je makkelijk gewoon kunt blijven zitten en een avondje kunt FOK!ken. Op de meeste sites wordt gewoon te weinig gepost om te blijven boeien. Maar dat het zo leuk is komt uiteraard door de mensen. Ik heb er erg leuke contacten mee op gedaan en hoop die nog lang te behouden.
Een ander hoogtepunt waren de Oscar uitreikingen in maart. Ik vind 1999 het beste filmjaar ooit en had van de genomineerde films vrijwel alles gezien en vond het een mooie bekroning op een fantastisch jaar (hoewel 't hier gvd niet eens op TV was, maar goed, via Internet was 't behoorlijk goed te volgen). Hoogtepunt van de avond: Hilary Swank die zéér terecht een Oscar kreeg voor haar rol in Boys Don't Cry. Ik krijg steeds weer kippenvel bij dat moment als ik 't zie.
Ook de Olympische Spelen waren een hoogtepunt, zeker met zo veel Nederlandse successen. Ik heb alles live gezien en er echt van genoten.
Muzikaal gezien was het niet echt een topjaar, beetje middenmoot denk ik. Beste nummer voor mij is Onderweg van Abel, welke gelijk met het uitkomen van Fucking Åmål een hit was, wat het gevoel wederzijds versterkt. Al met al een gemiddeld jaar zeg maar. Heb ik trouwens al 's een lijstje van willen maken: wat waren je favorieten jaren? Ben dus ook nog 30 geworden dit jaar. Ik zag er behoorlijk tegenop, maar het viel ontzettend mee. Druk gemaakt om nix.
Iets negatiefs schiet me niet te binnen, maar wel een aantal hoogtepunten dus, althans in mijn beleving wel.
- begin januari promotie gemaakt
- eind januari mijn vriendje ontmoet
- in maart salarisverhoging
- in mei gaan samenwonen met vriendje en zijn twee katten
- in juni verhuisd naar ons nieuwe huisje
- in juli gezinsuitbreiding! Twee lieve jonge katten erbij gekregen
- in september salarisverhoging
- begin oktober een vaste aansteling
- eind oktober romantisch naar Parijs
- december lekker samen sinterklaas en kerst gevierd
Ik kan voor het eerst zeggen dat ik alles heb wat ik wil. Heel truttig huisje, boompje, beestje. De rust die ik heb gezocht en heel hard nodig had heb ik in 2000 gevonden.
Als iemand mij vorig jaar had verteld dat mijn jaar op deze manier zou verlopen had ik ze voor gek verklaard. Natuurlijk zijn er wat negative dingetjes geweest maar de positieve zaken overheersen op grootse wijze dit jaar. Nu maar hopen dat volgend jaar hetzelfde of beter wordt.
[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 29-12-2000 23:17]
quote:Dat waren alleen maar (grootschalige) voorpremières. De officiële release in Nederland was begin januari. Beter je huiswerk doen, Sunnie.
Op 30 december 2000 21:50 schreef SunChaser het volgende:
Arcee, the 6th Sense is al in 1999 uitgebracht
quote:www.fokforum.nl/showtopic/28154
Op 30 december 2000 22:01 schreef Chandler het volgende:
Goed was mijn jaar maar aankomendaar wordt beter... vrouwenhere i come
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 30-12-2000 22:06]
quote:Owja, want alles boven de grote rivieren hoort immers niet bij Nederland
Op 30 december 2000 22:00 schreef SunChaser het volgende:
geen voorpremieres, de film werd reeds in december 1999 in roulatie gebracht ivm het floppen van End Of Days. Oke, alleen in de grote steden. Maar toch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |