quote:Op zondag 26 november 2006 01:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat vinden normale homoseksuelen nou van de gay games, rose maandag op de Tilburgse kermis etc.
quote:Op zondag 26 november 2006 01:45 schreef Jeff89 het volgende:
Is waarschijnlijk al eerder gevraagd en beantwoord, maar ik ben lui, dus nog maar een keer:
Waarom refereren zoveel homosexuelen (zowel M als V) aan zichzelf of 'soortgenoten' dmv denigrerende termen?
Dus bijv. homo's die zichzelf poot, flikker of nicht noemen... Of lesbo's die zichzelf pot noemen.
Is dit om de wereld te laten zien dat ze er schijt aan hebben, of vind men het gewoon leuk, of haten jullie jezelf deep down gewoon? (oke, dat laatste zal wel niet)
Bij voorbaat bedankt
Ik vermoed dat het gelijk is aan het feit dat negers in Amerika zichzelf het scheldwoord 'nigger' toekenden en onderling gebruikten?quote:Op zondag 26 november 2006 13:28 schreef NanKing het volgende:
Woorden zoals 'poot, flikker, pot, etc' zijn oorspronkelijk scheldwoorden die 'we' gewoon zelf hebben overgenomen.
Waarom zou ik niet weten.
Zelf doe ik het liever dan dat ik er naar kijk. Maar als het om kijken gaat:quote:Op zondag 26 november 2006 13:32 schreef papernote het volgende:
Ik weet niet of 't al gevraagd is, maar volgens mij beoordelen hetero mannen zoenen als volgt:
Man - Vrouw: toegestaan
Vrouw - Vrouw: da's geil
Man - Man: gatverdamme
Hoe beoordelen homo's dit?
Heb je dan een linkje naar de vorige delen?quote:Op zondag 26 november 2006 13:19 schreef SCH het volgende:
Let op: Vragen over kontneuken, anale seks, poepen, etc worden niet meer beantwoord. Lees de vorige delen maar terug.
Nee he, niet weer Den Haag? Mijn ex woont ook al in Den Haag, en de jongen waar ik het laatst op verliefd werd ook al...quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Een vriend van ons in Den Haag, verpleger, heel lief en misschien wel jouw type.
Ik ben iig geinteresseerd in wat jij nou bij mij vindt passen ja. Daarna kijk ik wel of het ook wat is.quote:Op zondag 26 november 2006 14:51 schreef SCH het volgende:
Haha, nieuwsgierig aagje. Heeft volgens mij geen profiel. Maar je klinkt nogal geinteresseerd
quote:Op zondag 26 november 2006 01:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat vinden normale homoseksuelen nou van de gay games, rose maandag op de Tilburgse kermis etc.
quote:Op zondag 26 november 2006 01:45 schreef Jeff89 het volgende:
Is waarschijnlijk al eerder gevraagd en beantwoord, maar ik ben lui, dus nog maar een keer:
Waarom refereren zoveel homosexuelen (zowel M als V) aan zichzelf of 'soortgenoten' dmv denigrerende termen?
Dus bijv. homo's die zichzelf poot, flikker of nicht noemen... Of lesbo's die zichzelf pot noemen.
Is dit om de wereld te laten zien dat ze er schijt aan hebben, of vind men het gewoon leuk, of haten jullie jezelf deep down gewoon? (oke, dat laatste zal wel niet)
Bij voorbaat bedankt
quote:Op zondag 26 november 2006 13:32 schreef papernote het volgende:
Ik weet niet of 't al gevraagd is, maar volgens mij beoordelen hetero mannen zoenen als volgt:
Je mag ook gewoon meedoen hoor.quote:Op zondag 26 november 2006 16:45 schreef wonderer het volgende:
*meeleest*
Weet ik, maar ik heb even geen vraag of antwoordquote:Op zondag 26 november 2006 16:46 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon meedoen hoor.Dat passief meelezen is ook weer zo wat.
12.quote:Op zondag 26 november 2006 18:47 schreef TranceAction het volgende:
Jij noemt jezelf een ervaren homo. Met hoeveel mannen moet je eh..je weet wel.....dat ehhh...met je roerstick eh in die die eh beerput hebben gedipt zeg maar je weet wat ik bedoel, voordat je jezlef een ervaren homo mag noemen.
Moeten het verschillende mannen zijn, of mag het ook dezelfde zijn?quote:Op zondag 26 november 2006 18:47 schreef TranceAction het volgende:
Jij noemt jezelf een ervaren homo. Met hoeveel mannen moet je eh..je weet wel.....dat ehhh...met je roerstick eh in die die eh beerput hebben gedipt zeg maar je weet wat ik bedoel, voordat je jezlef een ervaren homo mag noemen.
Als dat de stelregel zou zijn, dan kunnen 35% van de heteromannen hier ook antwoord komen geven.quote:Op zondag 26 november 2006 18:47 schreef TranceAction het volgende:
Persoonlijk vind ik er niets aan. 't Is niet mijn soort humor. Net als die andere typetjes van Cohen trouwens.quote:Op zondag 26 november 2006 18:55 schreef TranceAction het volgende:
Wat vinden homo's van Borat?
quote:Op zondag 26 november 2006 18:55 schreef TranceAction het volgende:
En zelfs de man in hetero stelletjes vindt het wel eens lekker.quote:Op zondag 26 november 2006 19:01 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Als dat de stelregel zou zijn, dan kunnen 35% van de heteromannen hier ook antwoord komen geven.
Of denk je dat die 35% van de vrouwen die ondervraagd werden te intiem werden met homo's
Ik mis een sarcasme-smiley bij die vraag.quote:Op zondag 26 november 2006 19:47 schreef NanKing het volgende:
Hoeveel van die geniale vragen komen er nog TA?
Sommige dingen zijn zo duidelijk daar heb je geen smiley voor nodigquote:Op zondag 26 november 2006 19:54 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik mis een sarcasme-smiley bij die vraag.
Nou, gezien het niveau van sommige Fok!kers durf ik je geen gelijk te geven.quote:Op zondag 26 november 2006 19:55 schreef NanKing het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn zo duidelijk daar heb je geen smiley voor nodig.
Ja, zegquote:Op zondag 26 november 2006 19:58 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Nou, gezien het niveau van sommige Fok!kers durf ik je geen gelijk te geven.
Toen ik er achter kwam dat er personen waren zoals jij. En daar wilde ik absoluut niet op lijken, in geen enkel gevalquote:Op zondag 26 november 2006 19:45 schreef TranceAction het volgende:
Wanneer hebben jullie besloten homo te worden
Mag ik bedanken? Winkelenquote:Op zondag 26 november 2006 20:10 schreef pea4fun het volgende:
Hm...vraag aan een ervaren homo...uhm....
Wie gaat er mee winkelen ?![]()
quote:Op zondag 26 november 2006 20:10 schreef pea4fun het volgende:
Hm...vraag aan een ervaren homo...uhm....
Wie gaat er mee winkelen ?![]()
Ja hee, mijn droom wat doe je?!?! Ik ben zelf zeer slecht in winkelen, nou dacht ik hier een oplossing te vinden...weer nietquote:
Als je nou ook nog kunt bedenken wat ķk nodig heb, ga ik ook mee.quote:Op zondag 26 november 2006 20:30 schreef FamFarmerFan het volgende:
Ow maar dan is het dus opgelost! We gaan winkelen, dat duurt maximaal 26 minuten inclusief parkeren. En je hebt alles weer wat je nodig had.
Leuk. Hoezo?quote:Op zondag 26 november 2006 18:55 schreef TranceAction het volgende:
Ja maar hoe zit het dan met het kledingadvies? En kijken of de kleur wel bij mijn huid past enzoquote:Op zondag 26 november 2006 20:30 schreef FamFarmerFan het volgende:
Ow maar dan is het dus opgelost! We gaan winkelen, dat duurt maximaal 26 minuten inclusief parkeren. En je hebt alles weer wat je nodig had.
Heeft niks met neuken te maken. Ik heb het gevoel dat ik het nu wel allemaal zo'n beetje weet als het om homoseksualiteit gaat en nog weinig verrassingen zal ondervinden, ben dan ook al een ouwe nichtquote:Op zondag 26 november 2006 18:47 schreef TranceAction het volgende:
quote:Op zondag 26 november 2006 20:56 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Als je nou ook nog kunt bedenken wat ķk nodig heb, ga ik ook mee.
quote:Op zondag 26 november 2006 21:00 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja maar hoe zit het dan met het kledingadvies? En kijken of de kleur wel bij mijn huid past enzo
?![]()
Gatver...je lijkt wel een echte ventquote:Op zondag 26 november 2006 21:11 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Denk je nou werkelijk dat ik daar meer dan 2 minuten voor nodig heb?
Wat is dat, nachtkledij?quote:Op zondag 26 november 2006 21:08 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Jij hebt overhemden nodig, een paar leuke shirts en wat nachtkledij. Een beetje vlotte winterjas en je moet hoognodig weer even een afspraak maken met de kapper.
Verder moest je nog wat pc spul halen rommetjes e.d.
Ik ben zoooo goed.
quote:Op zondag 26 november 2006 21:00 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja maar hoe zit het dan met het kledingadvies? En kijken of de kleur wel bij mijn huid past enzo
?![]()
Kortom nachtkledij ontbreekt dus nog en het enige wat ik dan verkeerd ingeschat had was pc spulquote:Op zondag 26 november 2006 21:49 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Wat is dat, nachtkledij?
Kappersafspraak heb ik al. Pc spul heb ik op het moment niet nodig.
Om ff op je doorgestreepte vraag te antwoorden: ik voel me mezelf. En volgens mij (maar ik kan moeilijk vergelijken) is dat meer man dan vrouw. Zo gedraag ik me iig wel.quote:Op zondag 26 november 2006 22:17 schreef SlimShady het volgende:
sociaal topic. dan stel ik ook een vraag.
voelen jullie meer vrouw dan man? volgens mij is dat voor iedereen anders
voor de mannen:
wat is het lekkerst aan een man?
voor de vrouwen:
wat is het lekkerst aan een vrouw?
En terecht.quote:Op zondag 26 november 2006 22:03 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Even oftopic, je draagt weinig tot geen make-up en je houd niet van jurken en rokken.
Jij draagt liever ook geen rokken en make-up?quote:
Sinds mijn vierde geen jurk aangehad, behalve op mijn trouwdag, en make-up draag ik alleen met halloweenquote:Op zondag 26 november 2006 23:18 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Jij draagt liever ook geen rokken en make-up?
Wat bedoel je precies met "personen als jij" en wanneer ben je daar achter gekomen?quote:Op zondag 26 november 2006 20:02 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Toen ik er achter kwam dat er personen waren zoals jij. En daar wilde ik absoluut niet op lijken, in geen enkel geval
Ik vond géén van je vragen nou echt serieus of echt humoristisch, daar was ik ook niet de enige in als ik het zo terug lees. Dus uiteindelijk kun je een antwoord verwachten waarin je netjes antwoord krijgt maar wat nergens op slaat.quote:Op maandag 27 november 2006 01:15 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met "personen als jij" en wanneer ben je daar achter gekomen?
quote:Op maandag 27 november 2006 01:42 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Vinden homo's in het algemeen Carlo Boszhard tof?
Z'n (beste) vriend is leukerquote:Op maandag 27 november 2006 01:42 schreef Clint_Eastwood het volgende:
zijn kontjequote:Op zondag 26 november 2006 22:17 schreef SlimShady het volgende:
voor de mannen:
voor de vrouwen:
wat is het lekkerst aan een vrouw?
Het begint een beetje te dagen. Dus even samenvattend kan ik stellen:quote:Op maandag 27 november 2006 01:27 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Ik vond géén van je vragen nou echt serieus of echt humoristisch, daar was ik ook niet de enige in als ik het zo terug lees. Dus uiteindelijk kun je een antwoord verwachten waarin je netjes antwoord krijgt maar wat nergens op slaat.
Maar goed, ik luister nu lekker Anouk - Love. Dus probeer ik het nog eens met je.
Ik heb er nooit voor gekozen om zo te zijn zoals ik ben. Alhoewel ik het zelf soms een gave noem (vanuit humoristisch, sarcastisch oogpunt)
Het grote deel van de homo's/lesbo's/biseksuelen weet dat op het moment dat ze daarvoor uitkomen dat je tegen 90% van de wereldbevolking ingaat. Dat je op het moment dat je zoiets onderkent en ervoor uitkomt....
Dat je anders bent, anders dan je ouders, anders dan je broers en zussen, anders dan je ooms en tantes, neven en nichten. In sommige staten van Amerika en behoorlijk wat landen vervolgt kan worden. Dat als je lid bent 1 van de vele religie's dat je zult moeten verdedigen over je eigen gevoel.
Iedereen met een redelijk normaal verstand kiest daar niet voor. Maar weet ondertussen ook dat hij/zij weinig andere keus heeft dan zijn gevoel uit te spreken en daarmee zichzelf kan zijn. En nergens meer hoeft te doen alsof.
Zo duidelijker?
nee/ja zoals iedereen (we zijn net gewone mensen heh)quote:Op maandag 27 november 2006 02:30 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Het begint een beetje te dagen. Dus even samenvattend kan ik stellen:
-Bij homos hangt de gemoedstoestand af van de muziek waarnaar hij luistert
-Je hebt er niet voor gekozen maar het is een gave
-10% van de wereldbevolking is homo
- Je bent anders dan ouders, broers en zussen dus in een gezin komt maximaal 1 homo voor
-Alleen debielen kiezen ervoor homo te zijn
Man - Vrouw:quote:Op zondag 26 november 2006 13:32 schreef papernote het volgende:
Dat KUN je stellen ja. Maar dan moet je wel verkeerd lezen, wat jij waarschijnlijk graag doet.quote:Op maandag 27 november 2006 02:30 schreef TranceAction het volgende:
[..]
- Je bent anders dan ouders, broers en zussen dus in een gezin komt maximaal 1 homo voor
Beste TranceAction,quote:Op maandag 27 november 2006 02:30 schreef TranceAction het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 november 2006 02:30 schreef TranceAction het volgende:
[..]
de bovenbenen en billen wat mij betreftquote:Op zondag 26 november 2006 22:17 schreef SlimShady het volgende:
voor de mannen:
Vinden hetero mannen in het algemeen Catharine Keijl leuk/tof ?quote:Op maandag 27 november 2006 01:42 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Je zegt het zelf al: bestaat er wel een gemiddelde homo?quote:Op maandag 27 november 2006 11:17 schreef _Floddertje_ het volgende:
En nu ben ik benieuwd: is dat nou echt zo? Hoe normaal vindt de 'gemiddelde homo' (voor zover die bestaat) dat?
Dat lijkt mij ook het meest voor de hand liggen, maar hij deed het voorkomen alsof een dergelijke promiscue levensstijl de norm is onder homo's, vandaar.quote:Op maandag 27 november 2006 11:20 schreef Twoflower het volgende:
Het is voor ieder weer anders.
Of het normaal is en daarmee de standaard betwijfel ik ook, tis net wat twoflowers zegt. Die verdeling kan ik ook in mijn vriendengroep maken. Wat misschien wel iets anders is, is het ronduit er voor uitkomen dat er een open relatie is, geen partner hebben en regelmatig aan one night stands te doen e.d. Ik denk dat zoiets wel een behoorlijk verschil is met de meeste hetero's.quote:Op maandag 27 november 2006 11:26 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook het meest voor de hand liggen, maar hij deed het voorkomen alsof een dergelijke promiscue levensstijl de norm is onder homo's, vandaar.
Ja wellicht zijn wij homo's iets duidelijker over een open relatie, terwijl dat bij hetero's vaak in het geniep gebeurtquote:Op maandag 27 november 2006 11:58 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Of het normaal is en daarmee de standaard betwijfel ik ook, tis net wat twoflowers zegt. Die verdeling kan ik ook in mijn vriendengroep maken. Wat misschien wel iets anders is, is het ronduit er voor uitkomen dat er een open relatie is, geen partner hebben en regelmatig aan one night stands te doen e.d. Ik denk dat zoiets wel een behoorlijk verschil is met de meeste hetero's.
Ja okay ik had iets duidelijker moeten formuleren dat hetero's vaak geen open relatie hebben maar "gewoon" vreemdgaanquote:Op maandag 27 november 2006 12:05 schreef _Floddertje_ het volgende:
Een open relatie in het geniep, is dat niet een contradictio in terminis...?
Nou ik ken dan wel weer heterostellen die wel een open relatie hebben maar dat niet tegen vrienden en bekenden vertellen, "onbekenden" zijn bij hen van harte welkom. Uit angst omdat ze anders misschien wel raar gevonden worden.quote:Op maandag 27 november 2006 12:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja okay ik had iets duidelijker moeten formuleren dat hetero's vaak geen open relatie hebben maar "gewoon" vreemdgaan
Ik heb een open relatie, met duidelijke afspraken, en dat gaat best goed.quote:Op maandag 27 november 2006 13:07 schreef Nuno_G het volgende:
ik heb nog nooit een open relatie gehad, vond 1 persoon wel voldoende
ik neuk gewoon een beetje in de rondte op dit moment, gaat ook best goedquote:Op maandag 27 november 2006 13:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb een open relatie, met duidelijke afspraken, en dat gaat best goed.![]()
Jij ook al?quote:Op maandag 27 november 2006 13:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik neuk gewoon een beetje in de rondte op dit moment, gaat ook best goed![]()
Is dit een uitnodiging?quote:Op maandag 27 november 2006 13:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik neuk gewoon een beetje in de rondte op dit moment, gaat ook best goed![]()
Nuno kan dat zelf wel, jij hebt wat meer begeleiding nodig.quote:Op maandag 27 november 2006 13:31 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Jij ook al?
Zeg SCH, misschien kun je voor Nuno_G ook een partner vinden?
heeft ie dat voor jou ook gedaan dan ? Maar het bevalt me nog wel op het moment, een beetje sletten en sloeren. Moet nog wel eentje scoren voor kerstmis.quote:Op maandag 27 november 2006 13:31 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Jij ook al?
Zeg SCH, misschien kun je voor Nuno_G ook een partner vinden?
heb er al 3 op dit moment. Ben nog uitgeput van afgelopen weekendquote:
Hij zegt dat 'ie wel iemand voor me heeft, maar heeft er verder geen details over gegeven. Ik kan je dus niet zeggen of 'ie goed is.quote:Op maandag 27 november 2006 13:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
heeft ie dat voor jou ook gedaan dan ? Maar het bevalt me nog wel op het moment, een beetje sletten en sloeren. Moet nog wel eentje scoren voor kerstmis.
succes dan. En nu naar nummer 3 dus de groetenquote:Op maandag 27 november 2006 13:41 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Hij zegt dat 'ie wel iemand voor me heeft, maar heeft er verder geen details over gegeven. Ik kan je dus niet zeggen of 'ie goed is.
gewoon een verlanglijstje in je schoen stoppen. Dan neemt de goed heiligman het vast wel in behandelingquote:Op maandag 27 november 2006 13:36 schreef Nuno_G het volgende:
Moet nog wel eentje scoren voor kerstmis.
Dat heeft bij mij de afgelopen jaren anders ook niet geholpen hoor.quote:Op maandag 27 november 2006 13:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gewoon een verlanglijstje in je schoen stoppen. Dan neemt de goed heiligman het vast wel in behandeling![]()
de zak van sinterklaas zelf belooft ook nooit veel goedsquote:Op maandag 27 november 2006 14:22 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dat heeft bij mij de afgelopen jaren anders ook niet geholpen hoor.
Tja, te veel kinderen willen mee. Dus dan zit die zak al snel vol...quote:Op maandag 27 november 2006 14:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de zak van sinterklaas zelf belooft ook nooit veel goeds![]()
Ik heb mij al jarenlang slecht gedragen, maar ben ook nooit meegenomen naar Spanje
da's toch het summum voor ons homo's een volle zakquote:Op maandag 27 november 2006 14:34 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Tja, te veel kinderen willen mee. Dus dan zit die zak al snel vol...
Ach kinderen zijn best leuk, voor even, want als ze beginnen te zeuren/huilen of jengelen mogen ze weer snel terug naar hun moederquote:Op maandag 27 november 2006 15:01 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Nee, alsjeblieft niet zeg. Kinderen...
juist dat af en toe spelen van de suikeroom is best leuk,quote:Op maandag 27 november 2006 15:45 schreef FamFarmerFan het volgende:Kinderen zijn hartstikke leuk!!
Zolang ze van een ander zijn
Inderdaad, nou werk ik ook nog in een kindertehuis als vrijwilliger. En toen zat ik het topic te lezen over wat je allemaal nog doet wat je niet meer zou horen te doen op je leeftijd...quote:Op maandag 27 november 2006 15:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
juist dat af en toe spelen van de suikeroom is best leuk,
en vooral dan dingen doen/leren waarvan je weet dat de ouders er minder gelukkig mee zijn![]()
mijn neefjes zijn 2.5 en bijna 1 dus dat is op dit moment nog lang niet aan de ordequote:Op maandag 27 november 2006 16:05 schreef wonderer het volgende:
Over kinderen gesproken, hebben jullie wel eens meegemaakt dat een ouder een kind verbood om met je om te gaan omdat je homo bent?
Nope, wel meegemaakt dat ik als kampleiding gevraagd werd voor een kerkkamp. (gezien de pedagogische achtergrond en ik ben daar zelf ook regelmatig met mee geweest) Dat wilde ik wel en had ik ja op gezegd. Op eens herinner ik mij dat hij (de vader van een vriend van mij en de voorzitter van de kampcommissie) misschien vergeten was dat ik homo ben. Dus ik hem dat nog even gemeld (hij liep nog rond op het bedrijf) begint hij te stotteren en te stamelen en toen kon ik inderdaad niet meer mee als kampleidingquote:Op maandag 27 november 2006 16:05 schreef wonderer het volgende:
Over kinderen gesproken, hebben jullie wel eens meegemaakt dat een ouder een kind verbood om met je om te gaan omdat je homo bent?
Ach ik ging (bijna) elke zondag naar de kerk en ik werkte in het jongerenwerk van de kerk.quote:Op maandag 27 november 2006 16:23 schreef wonderer het volgende:
Twee maten is wel een standaard in georganiseerde religies ja,
Wel mooi hoe principieel jij dat oplost. Voelde je je er echt klote over of viel dat wel mee?
quote:Op maandag 27 november 2006 16:38 schreef wonderer het volgende:
Door de manier waarop jij post heb ik best wat respect voor je gekregen. Cool
Dan is dit topic wellicht wat voor 2007 ?quote:Op maandag 27 november 2006 16:42 schreef FamFarmerFan het volgende:
Ik sta trouwens ook gewoon op de gaypride op een boot te dronken te zijn hoor
Nou was dus meer om aan te geven dat er vanuit Fok dus mensen mee bezig geweest zijn. Maar dat het helaas dus niet doorgegaan is omdat het meest elementaire, een boot regelen, al niet te doen bleek zonder goede sponsorsquote:Op maandag 27 november 2006 16:59 schreef FamFarmerFan het volgende:
Weet hoeveel werk 1 boot al kost!?
![]()
Ja maar je moet ook gewoon met de basis beginnenquote:Op maandag 27 november 2006 17:18 schreef FamFarmerFan het volgende:De boot is ook het duurst en het meest moeilijk om te regelen. En daarna de versiering en de boot komt verder vanzelf wel vol met mensen. Maar de meeste regelen het andersom.
homofiel toch? want homoseks accepteren ze niet, liefde wel.quote:Op maandag 27 november 2006 18:33 schreef SCH het volgende:
Was het dan een strenge kerk, FanFarmer - want bij veel kerken is het geen enkel probleem om homoseksueel te zijn.
Nee hoor, bij veel kerken zijn homoseksuele predikanten, die gewoon uit de kast kunnen komen en met vriend of vriendin samenwonen.quote:Op maandag 27 november 2006 18:45 schreef SlimShady het volgende:
[..]
homofiel toch? want homoseks accepteren ze niet, liefde wel.
denk ik he.
Maar die doen dan natuurlijk niet aan seks!quote:Op maandag 27 november 2006 18:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, bij veel kerken zijn homoseksuele predikanten, die gewoon uit de kast kunnen komen en met vriend of vriendin samenwonen.
Pijpen is toch geen seks? Heeft Clinton zelf gezegd....quote:Op maandag 27 november 2006 18:49 schreef SCH het volgende:
Nee die gaan voor het pijpen de kerk uit....
wij ( mijn vriend en ik ) wel,quote:Op maandag 27 november 2006 16:05 schreef wonderer het volgende:
Het was een Ned. Hervormde gemeenschap. Maar daarin waren/zijn ze behoorlijk rigoreus.quote:Op maandag 27 november 2006 18:33 schreef SCH het volgende:
Was het dan een strenge kerk, FanFarmer - want bij veel kerken is het geen enkel probleem om homoseksueel te zijn.
En jij hebt mij nog steeds niet veel verteld over mijn mogelijke aanstaande!quote:Op maandag 27 november 2006 19:26 schreef SCH het volgende:
Je hebt me nog steeds geen foto gemaild Farmertje
Dat is knap vervelend voor je en inderdaad waarschijnlijk vervelender voor je kinderen.quote:Op maandag 27 november 2006 19:25 schreef purmernoord het volgende:
ik vind het meer vervelend voor de kinderen... moet je nagaan, de ouders zijn kennissen van me, de vader heeft vroeger bij me in de klas gezeten, op de lagere school
quote:Op maandag 27 november 2006 19:26 schreef SCH het volgende:
Je hebt me nog steeds geen foto gemaild Farmertje
Aanstaandequote:Op maandag 27 november 2006 19:27 schreef Twoflower het volgende:
[..]
En jij hebt mij nog steeds niet veel verteld over mijn mogelijke aanstaande!![]()
Als in een vrouw?quote:Op maandag 27 november 2006 19:41 schreef FamFarmerFan het volgende:Het word nog leuker als je eenmaal getrouwd bent, dan heb je echtgenote.
Tenzij het zo'n stressvol feest was dat je er niet van hebt kunnen genieten.quote:Op maandag 27 november 2006 19:41 schreef FamFarmerFan het volgende:Het word nog leuker als je eenmaal getrouwd bent, dan heb je echtgenote.
Maar ik blijf liever genieten hoor. Als het eenmaal verleden tijd wordt, dan is het niet leuk meer...quote:Op maandag 27 november 2006 19:58 schreef purmernoord het volgende:
dan heb je echt genoten..
dan wil ik iedere dag geen seksquote:Op maandag 27 november 2006 18:50 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Pijpen is toch geen seks? Heeft Clinton zelf gezegd....
Dat ligt dus bij de barman van Club Enjoy ter inzagequote:Op dinsdag 28 november 2006 10:01 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Tja, als je nou een fotoboek had...
Ik heb meteen geen interesse meer...quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat ligt dus bij de barman van Club Enjoy ter inzage![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:13 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik heb meteen geen interesse meer...
Wellus!quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:51 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Kom kom, zo ernstig is dat toch niet?
Ik ook niet, maar het feit dat iemands fotoboek daar op de bar ligt is voor mij een reden om er niet heen te willen.quote:
In your dreams!quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:20 schreef FamFarmerFan het volgende:
Misschien moet je je wel keurig aanmelden eerst en krijg jij alleen daar het boek te zien...Zou kunnen toch?
Wat lopen jullie te speculerenquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:20 schreef FamFarmerFan het volgende:
Misschien moet je je wel keurig aanmelden eerst en krijg jij alleen daar het boek te zien...Zou kunnen toch?
Ik heb toch al een subtiele hint gegeven? Nuno heeft vandaag gewoon nog niet hier gepost.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wat lopen jullie te speculeren
gewoon even aan Nuno_G vragen![]()
of alsnog z'n feauteaubouque op Fok activeertquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:34 schreef FamFarmerFan het volgende:
Het is gewoon veel handiger alstie even mailt alstu.
En dan wel mét foto's natuurlijkquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of alsnog z'n feauteaubouque op Fok activeert![]()
![]()
sorry Fam, had je reaktie niet gezien.. maar wat je zegt is waar, over de andere kant, wat zou ik moeten doen? Het liefst zou ik zeggen: kom mee, dan zie je, dat het er bij ons net zo aan toe gaat als bij jullie... maar ergens weet ik zeker dat ze dat toch niet zouden doen.quote:Op maandag 27 november 2006 19:28 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Dat is knap vervelend voor je en inderdaad waarschijnlijk vervelender voor je kinderen.Jammer dat het niet openlijk uitgesproken is. Dan kun je er nog wat mee maar hieraan doe je weinig.
hehehe kun je even rustig doenquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:13 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik heb meteen geen interesse meer...
Waar je foto's bewaart is toch ook een actie?quote:Op woensdag 29 november 2006 15:01 schreef FamFarmerFan het volgende:Waar is de goede tijd gebleven waar mensen nog beoordeeld werden op wat zij deden. In plaats van waar zij de foto's bewaren.
Wat scheer je alle ICT-ers toch lekker over 1 kam.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:32 schreef FamFarmerFan het volgende:
Uit eerdere ervaringen is gebleken dat het zinloos is om tegen de logica van een ICT-er in te gaan.
Wat ook wel logisch is, zij zijn de enige bedrijfstak met een helpdesk die kan zeggen "start uw computer nog een keer opnieuw op, waarschijnlijk werkt het dan wel." Iedere andere bedrijfstak zou niet meer serieus genomen worden met zulke antwoordenMijn auto heeft een rare rammel achterin.
Autotechnicus: "Zet uw auto uit, wacht heel even zet uw auto daarna weer aan. Dan is meestal de rammel weer weg."Mijn kraan lekt.
Loodgieter: "Ooohw draait u die maar even open en daarna weer dicht en dan houd het waarschijnlijk wel weer op."
Waarschuw ons even als het zover is, wil je?quote:Op woensdag 29 november 2006 16:03 schreef FamFarmerFan het volgende:Gelukkig heb ik dan ook wel zelden een pesthumeur
quote:Op woensdag 29 november 2006 16:15 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Waarschuw ons even als het zover is, wil je?
Als iemand steeds hamert op zijn mooie koppie/lichaam en zijn succes bij de mannen, wordt men wel nieuwsgierig.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:01 schreef FamFarmerFan het volgende:Waar is de goede tijd gebleven waar mensen nog beoordeeld werden op wat zij deden. In plaats van waar zij de foto's bewaren.
quote:Op woensdag 29 november 2006 16:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als iemand steeds hamert op zijn mooie koppie/lichaam en zijn succes bij de mannen, wordt men wel nieuwsgierig.
Of had je het niet over Nuno?
ben ik alweer in een vleesfabriek. Maar hier is het ok enzo qua .....quote:Op woensdag 29 november 2006 16:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als iemand steeds hamert op zijn mooie koppie/lichaam en zijn succes bij de mannen, wordt men wel nieuwsgierig.
Of had je het niet over Nuno?
Okee dan. Zolang het maar ok is, maakt het qua qua niet uitquote:Op woensdag 29 november 2006 22:26 schreef Nuno_G het volgende:
sorry see above
Tja, als jij zelfs hetero's om dates gaat vragen....quote:Op woensdag 29 november 2006 21:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ben ik alweer in een vleesfabriek.
Volgens een bepaalde theorie is IEDEREEN bi. Alleen de een is wat meer hetero, de ander wat meer homo. Zolang je niets met die fantasie doet zou je kunnen zeggen dat je 85% hetero bent, als je er wat meer mee doet, maar ook voor de vrouwen blijft gaan ga je dichter naar de 50% toe, etc.quote:Op donderdag 30 november 2006 06:52 schreef BaajGuardian het volgende:
SCH ik heb een vraag aan je,
Ben je als vrouwenliefhebber, oftewel hetero, ook meteen bi als je wel eens over mannenseks fantaseerd tijdens het mastruberen?
Veel homoseksuelen noemen zichzelf eerst bi. Als je er achter komt dat je (alleen) op mannen valt wil je dat eerst niet accepteren. Dan is het makkelijker jezelf bi te noemen, en te denken dat het wel overgaat. Maar na verloop van tijd kom je er achter dat het niet overgaat, en accepteer je het. Pas dan noem je jezelf homoseksueel.quote:Op donderdag 30 november 2006 07:51 schreef BaajGuardian het volgende:
Nee ik doe er niks mee, zou niet durven.
Ik vrij liever met een vrouw :
Maar ik vroeg het me dus af, ik ken wel homoseksuele mensen en die waren eerst bi,
ik denk soms dat ik mischien ook wel bi ben maar ik wil niet homoseksueel worden.
Misschien moet je je dan afvragen of ze wel echt je vrienden zijn?quote:Op donderdag 30 november 2006 08:03 schreef BaajGuardian het volgende:
Nou ik val in iedergeval behoorlijk op vrouwen, maar als ik bi ben kijken al mn vrienden me straks met n frons aan, want ik houd van lichamelijk contact (niet seksueel)
Ik heb 1 ander topic van je gezien, en ik moet zeggen, het doet een beetje vreemd aan, vooral die titelquote:en dan denken ze dat ik er wat mee bedoel ofzo, mischien ben ik ook wel niet bi, maar ik vermoed het wel soms, omdat ik "soms" wel fantaseer over mannen, en ik heb ook totaal geen problemen met homoseksuele mannen, en ik heb er gekend en ken er nu ook wel een paar, Ik kan soms ook wel een mannenlichaam mooi vinden maar niet seksueel gezien dat, maar goed ik praat alweer te lang straks denken mensen dat ik echt totaal psycho ben ofzo gezien mn posthistorie
ook in andere topics word ik al niet serieus genomen, dus als mn stalkers deze posts lezen krijgen we het hier vast ook, hopelijk niet tho.
maar goed.
Dit is mijn 2e account, die andere gebruik ik trouwens niet meer vanaf dat ik met deze begon.quote:Maarruh... jij noemt jezelf fok-veteraan? Bekijk jouw statistieken eens, en vergelijk ze dan met die van mij. Ik ben hier al langer, en heb meer posts.
Ach, je bent nog jong. Ik kwam pas op mijn 25e uit de kast. (En pas daarna voor het eerst seks gehad.)quote:Op donderdag 30 november 2006 08:24 schreef BaajGuardian het volgende:
Ja daar neem je ook meteen het goeie topic![]()
!!
Maar dat gaat heel ergens anders over en dat zinnetje was gewoon stomgrappig.
heeft verder niks hiermee te maken, geen id of ik nu wel of niet bi ben, ik heb als volwassene nognooit
een seksuele handeling verricht met een andere man.
Ik ben nog maagd.quote:Op donderdag 30 november 2006 08:27 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ach, je bent nog jong. Ik kwam pas op mijn 25e uit de kast. (En pas daarna voor het eerst seks gehad.)
Dat klinkt een beetje als mijzelf. Weet je zeker dat je toch niet homo bent?quote:Op donderdag 30 november 2006 08:38 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik ben nog maagd.
en ik heb er verder ook niks mee (met vriendinnen gedoe, ik ga uberhaupt nieteens uit, vind ik geen zak aan en ik haat de jongeren van deze tijd)
Nou, ik weet enkel niet zeker of ik wel of niet bi ben, maar ik vind vrouwen wel aantrekkelijk(er dan mannen)quote:Op donderdag 30 november 2006 08:47 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje als mijzelf. Weet je zeker dat je toch niet homo bent?![]()
[vervelend modus]quote:Op donderdag 30 november 2006 08:50 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nou, ik weet enkel niet zeker of ik wel of niet bi ben, maar ik vind vrouwen wel aantrekkelijk(er dan mannen)
Al heb ik dus wel eens twijfels, ik denk dat ik op zn minst een beetje bi ben.
wellesquote:Op donderdag 30 november 2006 09:01 schreef Twoflower het volgende:
[..]
[vervelend modus]
Een beetje bi bestaat niet, da's net als 'een beetje zwanger'.
[/vervelend modus]
Zie je wel!quote:Op donderdag 30 november 2006 09:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
welles![]()
tis niet als een beetje zwanger het is meer als een beetje komkommersalade op het broodje.
Ik wist wel dat ik de verkeerde salade at...quote:
We ztiten wel op Fok! he? Jij als veteraan moet dat weten.quote:
Ik ben trouwens nog nooit een onaardige homo tegengekomen, jij draagt daar weer aan bij.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:40 schreef Twoflower het volgende:
[..]
We ztiten wel op Fok! he? Jij als veteraan moet dat weten.
Maar je hebt gelijk, geaardheid kun je moeilijk koppelen aan eetgewoontes.
De finesses van het woord...quote:Op donderdag 30 november 2006 08:24 schreef BaajGuardian het volgende:
ik heb als volwassene nognooit
een seksuele handeling verricht met een andere man.
Moet je FamFarmerFan maar eens tegenkomen, dan klopt die uitspraak ook niet meer...quote:Op donderdag 30 november 2006 09:42 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik ben trouwens nog nooit een onaardige homo tegengekomen, jij draagt daar weer aan bij.
![]()
Nou ik ben best heel aardig. Ik heb alleen scherpe randjes.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:45 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Moet je FamFarmerFan maar eens tegenkomen, dan klopt die uitspraak ook niet meer...![]()
Ja als kind experimenteer je nu eenmaal..quote:Op donderdag 30 november 2006 09:44 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
De finesses van het woord...
En als volwassene moet je dat absoluut niet meer doen? Of hoor je dan overal zeker van te zijn? Mag je niets nieuws ontdekken? Of hoor je dan niet meer nieuwsgierig te zijn?quote:Op donderdag 30 november 2006 10:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja als kind experimenteer je nu eenmaal..
Ik experimenteerde als kind alleen maar met electriciteit, niet met seksualiteit. Juist als volwassene is dat andersom.quote:Op donderdag 30 november 2006 10:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja als kind experimenteer je nu eenmaal..
Ga me niet proberen over te halen tot homoseks!quote:Op donderdag 30 november 2006 10:22 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
En als volwassene moet je dat absoluut niet meer doen? Of hoor je dan overal zeker van te zijn? Mag je niets nieuws ontdekken? Of hoor je dan niet meer nieuwsgierig te zijn?Ik hoop dat ik mijn hele leven kinderachtig blijf.
Dat doen zij niet, dat zijn jouw gedachten.quote:Op donderdag 30 november 2006 08:03 schreef BaajGuardian het volgende:
Nou ik val in iedergeval behoorlijk op vrouwen, maar als ik bi ben kijken al mn vrienden me straks met n frons aan, want ik houd van lichamelijk contact (niet seksueel)
maar goed.
Dat doe ik niet, dat zijn jouw gedachtenquote:Op donderdag 30 november 2006 10:27 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ga me niet proberen over te halen tot homoseks!![]()
niet lief![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 10:22 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
En als volwassene moet je dat absoluut niet meer doen? Of hoor je dan overal zeker van te zijn? Mag je niets nieuws ontdekken? Of hoor je dan niet meer nieuwsgierig te zijn?Ik hoop dat ik mijn hele leven kinderachtig blijf.
Tja, we zijn net mensen....quote:Op donderdag 30 november 2006 10:51 schreef BaajGuardian het volgende:
Twoflower had gelijk, er bestaan gemene homos
Ja precies, je zou in deze tijd zo voor mens kunnen doorgaan op straat enzoquote:
quote:Op donderdag 30 november 2006 10:51 schreef BaajGuardian het volgende:
Twoflower had gelijk, er bestaan gemene homos
Ik heb geeneens een bedpartner, nieteens een knuffel...quote:Op donderdag 30 november 2006 11:09 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Jij stelt hier een vraag over jouw sexualiteit...
En vervolgens haal jij erbij wat je vrienden erover kunnen denken, over wat medeFOKkers erover kunnen denken. Je denkt dat wij (homo's) je over willen halen tot homoseks.:P Het valt mij mee dat je je familier er nog niet bijhaald. (wat moeten die er wel niet van denken!?)
En het grappige is, het is jouw sexualiteit...
Daar heeft niemand wat over te zeggen, hoogstens je bedpartner.
Tssk, wat ben jij nou voor homo!quote:Op donderdag 30 november 2006 12:55 schreef SCH het volgende:
Hoi - gisteren weer lekker naar het voetbal geweest
Een HooliHomoquote:Op donderdag 30 november 2006 12:56 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Tssk, wat ben jij nou voor homo!![]()
Nee, daar is de [HOMO] reeks in ONZ al voor. Vandaag lieten we ons een beetje gaan, morgen wordt het gewoon weer de SCH-vraagbaak.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:19 schreef no1uknow het volgende:
Niks tegen homo's hoor
Maar kan de TT niet beter verandert worden in Homo(seksuele(n)) SC
Ik dacht alleen in de jaarlijkse 'aanvulling'. Nog niet in de officiele Van Dale.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:16 schreef wonderer het volgende:
Homoseks (het woord dus) komt waarschijnlijk officieel in de Van Dale...
Wat vindt men daarvan?
Vandaar het "komt waarschijnlijk"quote:Op donderdag 30 november 2006 16:19 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik dacht alleen in de jaarlijkse 'aanvulling'. Nog niet in de officiele Van Dale.
quote:Op donderdag 30 november 2006 16:19 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik dacht alleen in de jaarlijkse 'aanvulling'. Nog niet in de officiele Van Dale.
Niet wereldschokkend, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:16 schreef wonderer het volgende:
Wat vindt men daarvan?
en dat was een geintje heb er genoegquote:Op donderdag 30 november 2006 06:38 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Tja, als jij zelfs hetero's om dates gaat vragen....
en wat is dan homoseks ? Anale zeks is allang niet alleen meer des homosquote:Op donderdag 30 november 2006 16:16 schreef wonderer het volgende:
Wat vindt men daarvan?
Seks tussen twee leden van het gelijk geslacht, of iets van die strekking.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en wat is dan homoseks ? Anale zeks is allang niet alleen meer des homos
Inderdaad. Anders kun je net zo goed je gereedschap in een komkommer oid steken...quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:22 schreef Nuno_G het volgende:
mmmmm ja maar bij homo zijn hoort toch iets meer, zelfs in de sex
juistquote:Op vrijdag 1 december 2006 23:24 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Inderdaad. Anders kun je net zo goed je gereedschap in een komkommer oid steken...
jij wel ?quote:
verslaafd aan sex. elke kans grijp je. zullen we een club beginnen?quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
oh oh oh ja er zijn mensen die meer genieten van deze wereld
vind je sex enzo te lekker om monogaam te blijven?quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:58 schreef Nuno_G het volgende:
mmmmm effe denken ja doe maar we gaan toch gewoon nnar die r&p meet (scheermesjes verplicht) maar goed effe serieus heb al al 3 dus 4 zou echt een klucht worden...
que ?quote:
Een hoop mensen verwarren monogaam met voor altijd samen... vandaar dat serieėle monogamie een betere benaming is (in mijn opiniequote:Op zaterdag 2 december 2006 17:51 schreef JAMsper het volgende:
monogamie is toch altijd serieel?
Das dus dubbelop
Monogamie is mooi mits met de juiste persoonquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:29 schreef SCH het volgende:
Monogamie is voor mietjes
meervoud toch? of geloof je in De Warequote:Op zondag 3 december 2006 14:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Monogamie is mooi mits met de juiste persoon
Geloof in de warequote:Op zondag 3 december 2006 14:45 schreef SlimShady het volgende:
[..]
meervoud toch? of geloof je in De Ware![]()
Vind ik niet. Ik vind monogamie niet echt een serieuze optie in het leven, het komt ook zo onnatuurlijk over.quote:Op zondag 3 december 2006 14:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Monogamie is mooi mits met de juiste persoon
Wat is er tegenwoordig nog wel echt natuurlijk he? Hoe beoordeel je of iets natuurlijk is/was?quote:Op zondag 3 december 2006 18:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik vind monogamie niet echt een serieuze optie in het leven, het komt ook zo onnatuurlijk over.
quote:Op zondag 3 december 2006 18:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik vind monogamie niet echt een serieuze optie in het leven, het komt ook zo onnatuurlijk over.
Wanneer ga jij normaal doen?quote:Op zondag 3 december 2006 19:17 schreef Burakius het volgende:
wanneer gaan jullie nou massaal zelfmoord plegen?
Daar zijn we nog over in discussie. Is wel lastig om een datum te prikken, je weet wel, met volle agenda's enzo. iedereen heeft op een andere dag wel iets. Zoiets regelen is lastigquote:Op zondag 3 december 2006 19:17 schreef Burakius het volgende:
wanneer gaan jullie nou massaal zelfmoord plegen?
Inderdaad. Dan heeft die een date, dan moet de ander weer naar de sauna, d'r heeft er een een orgie...quote:Op zondag 3 december 2006 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar zijn we nog over in discussie. Is wel lastig om een datum te prikken, je weet wel, met volle agenda's enzo. iedereen heeft op een andere dag wel iets. Zoiets regelen is lastig.
We zouden toch met zijn allen tegelijk met het hoofd naar beneden van een flat springen?quote:Op zondag 3 december 2006 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar zijn we nog over in discussie. Is wel lastig om een datum te prikken, je weet wel, met volle agenda's enzo. iedereen heeft op een andere dag wel iets. Zoiets regelen is lastig.
Maar wanneer, dat is het twistpunt.quote:Op zondag 3 december 2006 21:04 schreef SCH het volgende:
[..]
We zouden toch met zijn allen tegelijk met het hoofd naar beneden van een flat springen?
Als de zon roze schijnt, dat is op de zestiende dag na Sodom en Gomorra, als het in San Francisco precies 14, 5 graad is.quote:Op zondag 3 december 2006 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar wanneer, dat is het twistpunt.
Zie je wel. Heb je vrijwel iedereen op 1 lijn, gooit SCH weer roet in het eten.quote:Op zondag 3 december 2006 21:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Als de zon roze schijnt, dat is op de zestiende dag na Sodom en Gomorra, als het in San Francisco precies 14, 5 graad is.
Zondag 11.00 uur dan, direct na de hoogmis ?quote:Op zondag 3 december 2006 21:50 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Zie je wel. Heb je vrijwel iedereen op 1 lijn, gooit SCH weer roet in het eten.
Nee na de eucherestieviering met Antoine Bodarquote:Op zondag 3 december 2006 23:35 schreef Nuno_G het volgende:
van de dom toren ?
quote:Op zondag 3 december 2006 23:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee na de eucherestieviering met Antoine Bodar
dus dat wordt dan toch de Sint Jan in Den Bosch![]()
Ik moet de laatste tijd zo vaak om je lachenquote:Op zondag 3 december 2006 21:50 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Zie je wel. Heb je vrijwel iedereen op 1 lijn, gooit SCH weer roet in het eten.
Nee, zo makkelijk ben ik niet hoor. Eerst een biertje, dįn pas neuken.quote:Op maandag 4 december 2006 18:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik moet de laatste tijd zo vaak om je lachen
Misschien toch eens neuken?![]()
Ik drink altijd bier na het neuken. Jeetje, wat nu?quote:Op maandag 4 december 2006 20:13 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Nee, zo makkelijk ben ik niet hoor. Eerst een biertje, dįn pas neuken.
Bier voor én na het neuken?quote:Op maandag 4 december 2006 20:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik drink altijd bier na het neuken. Jeetje, wat nu?
Kan zelfs er vlak voor. Ik woon in een Grote Flat.quote:Op maandag 4 december 2006 20:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat ben je toch pragmatisch
Moeten we wel doen voor het Grote Flat Springen.![]()
Vind nog steed de domtoren een toffe locatie... Champagne en jumpen maarquote:Op maandag 4 december 2006 20:27 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Kan zelfs er vlak voor. Ik woon in een Grote Flat.(8 verdiepingen is toch wel Groot genoeg he?)
Daar woon ik zo'n beetje onder, als ik ver spring, lig ik weer naast mijn man in bedquote:Op maandag 4 december 2006 21:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Vind nog steed de domtoren een toffe locatie... Champagne en jumpen maar
Ik ook hoef niet eens zover te springen.quote:Op maandag 4 december 2006 21:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar woon ik zo'n beetje onder, als ik ver spring, lig ik weer naast mijn man in bed
Wij wonen echt op neukafstand van elkaarquote:Op maandag 4 december 2006 21:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ook hoef niet eens zover te springen.
denk het wel maar nummer 4 is geen optie (zie ander topic)quote:Op maandag 4 december 2006 21:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Wij wonen echt op neukafstand van elkaar![]()
![]()
Het was ook geen aanzoek gekkie. Ik mot geen vaste contactenquote:Op maandag 4 december 2006 21:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
denk het wel maar nummer 4 is geen optie (zie ander topic)![]()
was ook geen uitnodigingquote:Op maandag 4 december 2006 21:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Het was ook geen aanzoek gekkie. Ik mot geen vaste contacten![]()
volgens de overlevering (veer voordat ik kwam kijken) liggen er historisch meer verbanden tussen Sch mot en het H topicquote:Op maandag 4 december 2006 21:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Het was ook geen aanzoek gekkie. Ik mot geen vaste contacten![]()
Wat bedoelje precies? Het homotopic op Fok waar ik na 6 posts ruzie kreeg met de rest? Vraag Twoflower maar, die ging voorop in de strijd tegen mijquote:Op maandag 4 december 2006 21:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens de overlevering (veer voordat ik kwam kijken) liggen er historisch meer verbanden tussen Sch mot en het H topic
Ja maar dat was dus ver voordat ik vorig jaar zomer actief werd op Fok toch?quote:Op maandag 4 december 2006 21:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat bedoelje precies? Het homotopic op Fok waar ik na 6 posts ruzie kreeg met de rest? Vraag Twoflower maar, die ging voorop in de strijd tegen mij
Was meteen goed mis daar inderdaadquote:Op maandag 4 december 2006 21:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar dat was dus ver voordat ik vorig jaar zomer actief werd op Fok toch?
maar inderdaad daar had ik eerder signalen van gezien dat jij daar niet echt een warm welkom had gekregen
en omdat Nuno er zojust naar zat te hinten en jij het woord mot gebruikte, vond ik het wel geinig om die proberen te connecten maar dan anders![]()
er zijn daar inderdaad mensen met lange tenen, of gevoelige ekstersogen en ja met die egoos wil het nog wel eens botsen daar en is er soms een azijn overschotquote:Op maandag 4 december 2006 21:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Was meteen goed mis daar inderdaad
Met die vervelende DennisMoore en die akelige Twoflower
Volgens mij zij het beide hele lieve jongens, soms wat cynisch maar liefquote:Op maandag 4 december 2006 21:47 schreef SCH het volgende:
[..]
En toen had ik nog een goede bui...quote:Op maandag 4 december 2006 21:47 schreef SCH het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 december 2006 08:32 schreef Twoflower het volgende:
[..]
En toen had ik nog een goede bui...
Geitensikquote:Op dinsdag 5 december 2006 09:35 schreef SCH het volgende:
Gaan we nog Sinterklaas vieren hiero in het topic?
Wat rijmt er op topic?
Ik zit ziek thuis inderdaadquote:Op dinsdag 5 december 2006 09:46 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Volgens mij heb je iets onder de leden. Laat je eens nakijken!
Die is wel wat gewend hoor. Laten we het maar op griep houden danquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:16 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Op mij?![]()
![]()
![]()
Dat kun je je vriend niet aandoen!
Lijkt me héééél verstandig.quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Die is wel wat gewend hoor. Laten we het maar op griep houden dan![]()
Is die zanger trouwens homo?quote:
Ja man, het is een vette homoband. Eentje is er geloof ik hetero, de kneusquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:19 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Is die zanger trouwens homo?
ik vind hem altijd zo homosexueel overkomen namelijk, ik vind het wel een vette band, heb wel eens wat nummers opgezocht van hun, en ik moet zeggen dat als ik homosexueel was geweest ik waarschijnlijk verliefd was geworden op die zanger![]()
Scissor sisters is zeker wel hot in de homo scene of niet?quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja man, het is een vette homoband. Eentje is er geloof ik hetero, de kneus
Nou dan is nu alle hoop gevestigd op het vinden van een leuk exemplaar in je schoen morgenochtend. Daar achter gelaten door de goed heiligmanquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:28 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Mooi, staat de lijst met aanbidders gelukkig weer op 0 leden.
stijve pik!quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:35 schreef SCH het volgende:
Gaan we nog Sinterklaas vieren hiero in het topic?
Wat rijmt er op topic?
Ik betwijfel of dat de sint gaat lukken.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou dan is nu alle hoop gevestigd op het vinden van een leuk exemplaar in je schoen morgenochtend. Daar achter gelaten door de goed heiligman
Je bent bang dat je schoonsteen niet schoon genoeg is, en dus morgenochtend dat cadeau moet gaan schoonboenen ?quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:39 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik betwijfel of dat de sint gaat lukken.
je kan het cadeau toch wassen? in bad is ideaal.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je bent bang dat je schoonsteen niet schoon genoeg is, en dus morgenochtend dat cadeau moet gaan schoonboenen ?
Vooral het voorhuidje goed boenenquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:18 schreef SlimShady het volgende:
[..]
je kan het cadeau toch wassen? in bad is ideaal.
Ik heb geen schoorsteen...quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je bent bang dat je schoonsteen niet schoon genoeg is, en dus morgenochtend dat cadeau moet gaan schoonboenen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |