Of het normaal is en daarmee de standaard betwijfel ik ook, tis net wat twoflowers zegt. Die verdeling kan ik ook in mijn vriendengroep maken. Wat misschien wel iets anders is, is het ronduit er voor uitkomen dat er een open relatie is, geen partner hebben en regelmatig aan one night stands te doen e.d. Ik denk dat zoiets wel een behoorlijk verschil is met de meeste hetero's.quote:Op maandag 27 november 2006 11:26 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook het meest voor de hand liggen, maar hij deed het voorkomen alsof een dergelijke promiscue levensstijl de norm is onder homo's, vandaar.
Ja wellicht zijn wij homo's iets duidelijker over een open relatie, terwijl dat bij hetero's vaak in het geniep gebeurtquote:Op maandag 27 november 2006 11:58 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Of het normaal is en daarmee de standaard betwijfel ik ook, tis net wat twoflowers zegt. Die verdeling kan ik ook in mijn vriendengroep maken. Wat misschien wel iets anders is, is het ronduit er voor uitkomen dat er een open relatie is, geen partner hebben en regelmatig aan one night stands te doen e.d. Ik denk dat zoiets wel een behoorlijk verschil is met de meeste hetero's.
Ja okay ik had iets duidelijker moeten formuleren dat hetero's vaak geen open relatie hebben maar "gewoon" vreemdgaanquote:Op maandag 27 november 2006 12:05 schreef _Floddertje_ het volgende:
Een open relatie in het geniep, is dat niet een contradictio in terminis...?
Nou ik ken dan wel weer heterostellen die wel een open relatie hebben maar dat niet tegen vrienden en bekenden vertellen, "onbekenden" zijn bij hen van harte welkom. Uit angst omdat ze anders misschien wel raar gevonden worden.quote:Op maandag 27 november 2006 12:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja okay ik had iets duidelijker moeten formuleren dat hetero's vaak geen open relatie hebben maar "gewoon" vreemdgaan
Ik heb een open relatie, met duidelijke afspraken, en dat gaat best goed.quote:Op maandag 27 november 2006 13:07 schreef Nuno_G het volgende:
ik heb nog nooit een open relatie gehad, vond 1 persoon wel voldoende
ik neuk gewoon een beetje in de rondte op dit moment, gaat ook best goedquote:Op maandag 27 november 2006 13:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb een open relatie, met duidelijke afspraken, en dat gaat best goed.![]()
Jij ook al?quote:Op maandag 27 november 2006 13:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik neuk gewoon een beetje in de rondte op dit moment, gaat ook best goed![]()
Is dit een uitnodiging?quote:Op maandag 27 november 2006 13:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik neuk gewoon een beetje in de rondte op dit moment, gaat ook best goed![]()
Nuno kan dat zelf wel, jij hebt wat meer begeleiding nodig.quote:Op maandag 27 november 2006 13:31 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Jij ook al?
Zeg SCH, misschien kun je voor Nuno_G ook een partner vinden?
heeft ie dat voor jou ook gedaan dan ? Maar het bevalt me nog wel op het moment, een beetje sletten en sloeren. Moet nog wel eentje scoren voor kerstmis.quote:Op maandag 27 november 2006 13:31 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Jij ook al?
Zeg SCH, misschien kun je voor Nuno_G ook een partner vinden?
heb er al 3 op dit moment. Ben nog uitgeput van afgelopen weekendquote:
Hij zegt dat 'ie wel iemand voor me heeft, maar heeft er verder geen details over gegeven. Ik kan je dus niet zeggen of 'ie goed is.quote:Op maandag 27 november 2006 13:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
heeft ie dat voor jou ook gedaan dan ? Maar het bevalt me nog wel op het moment, een beetje sletten en sloeren. Moet nog wel eentje scoren voor kerstmis.
succes dan. En nu naar nummer 3 dus de groetenquote:Op maandag 27 november 2006 13:41 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Hij zegt dat 'ie wel iemand voor me heeft, maar heeft er verder geen details over gegeven. Ik kan je dus niet zeggen of 'ie goed is.
gewoon een verlanglijstje in je schoen stoppen. Dan neemt de goed heiligman het vast wel in behandelingquote:Op maandag 27 november 2006 13:36 schreef Nuno_G het volgende:
Moet nog wel eentje scoren voor kerstmis.
Dat heeft bij mij de afgelopen jaren anders ook niet geholpen hoor.quote:Op maandag 27 november 2006 13:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gewoon een verlanglijstje in je schoen stoppen. Dan neemt de goed heiligman het vast wel in behandeling![]()
de zak van sinterklaas zelf belooft ook nooit veel goedsquote:Op maandag 27 november 2006 14:22 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dat heeft bij mij de afgelopen jaren anders ook niet geholpen hoor.
Tja, te veel kinderen willen mee. Dus dan zit die zak al snel vol...quote:Op maandag 27 november 2006 14:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de zak van sinterklaas zelf belooft ook nooit veel goeds![]()
Ik heb mij al jarenlang slecht gedragen, maar ben ook nooit meegenomen naar Spanje
da's toch het summum voor ons homo's een volle zakquote:Op maandag 27 november 2006 14:34 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Tja, te veel kinderen willen mee. Dus dan zit die zak al snel vol...
Ach kinderen zijn best leuk, voor even, want als ze beginnen te zeuren/huilen of jengelen mogen ze weer snel terug naar hun moederquote:Op maandag 27 november 2006 15:01 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Nee, alsjeblieft niet zeg. Kinderen...
juist dat af en toe spelen van de suikeroom is best leuk,quote:Op maandag 27 november 2006 15:45 schreef FamFarmerFan het volgende:Kinderen zijn hartstikke leuk!!
Zolang ze van een ander zijn
Inderdaad, nou werk ik ook nog in een kindertehuis als vrijwilliger. En toen zat ik het topic te lezen over wat je allemaal nog doet wat je niet meer zou horen te doen op je leeftijd...quote:Op maandag 27 november 2006 15:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
juist dat af en toe spelen van de suikeroom is best leuk,
en vooral dan dingen doen/leren waarvan je weet dat de ouders er minder gelukkig mee zijn![]()
mijn neefjes zijn 2.5 en bijna 1 dus dat is op dit moment nog lang niet aan de ordequote:Op maandag 27 november 2006 16:05 schreef wonderer het volgende:
Over kinderen gesproken, hebben jullie wel eens meegemaakt dat een ouder een kind verbood om met je om te gaan omdat je homo bent?
Nope, wel meegemaakt dat ik als kampleiding gevraagd werd voor een kerkkamp. (gezien de pedagogische achtergrond en ik ben daar zelf ook regelmatig met mee geweest) Dat wilde ik wel en had ik ja op gezegd. Op eens herinner ik mij dat hij (de vader van een vriend van mij en de voorzitter van de kampcommissie) misschien vergeten was dat ik homo ben. Dus ik hem dat nog even gemeld (hij liep nog rond op het bedrijf) begint hij te stotteren en te stamelen en toen kon ik inderdaad niet meer mee als kampleidingquote:Op maandag 27 november 2006 16:05 schreef wonderer het volgende:
Over kinderen gesproken, hebben jullie wel eens meegemaakt dat een ouder een kind verbood om met je om te gaan omdat je homo bent?
Ach ik ging (bijna) elke zondag naar de kerk en ik werkte in het jongerenwerk van de kerk.quote:Op maandag 27 november 2006 16:23 schreef wonderer het volgende:
Twee maten is wel een standaard in georganiseerde religies ja,
Wel mooi hoe principieel jij dat oplost. Voelde je je er echt klote over of viel dat wel mee?
quote:Op maandag 27 november 2006 16:38 schreef wonderer het volgende:
Door de manier waarop jij post heb ik best wat respect voor je gekregen. Cool
Dan is dit topic wellicht wat voor 2007 ?quote:Op maandag 27 november 2006 16:42 schreef FamFarmerFan het volgende:
Ik sta trouwens ook gewoon op de gaypride op een boot te dronken te zijn hoor
Nou was dus meer om aan te geven dat er vanuit Fok dus mensen mee bezig geweest zijn. Maar dat het helaas dus niet doorgegaan is omdat het meest elementaire, een boot regelen, al niet te doen bleek zonder goede sponsorsquote:Op maandag 27 november 2006 16:59 schreef FamFarmerFan het volgende:
Weet hoeveel werk 1 boot al kost!?
![]()
Ja maar je moet ook gewoon met de basis beginnenquote:Op maandag 27 november 2006 17:18 schreef FamFarmerFan het volgende:De boot is ook het duurst en het meest moeilijk om te regelen. En daarna de versiering en de boot komt verder vanzelf wel vol met mensen. Maar de meeste regelen het andersom.
homofiel toch? want homoseks accepteren ze niet, liefde wel.quote:Op maandag 27 november 2006 18:33 schreef SCH het volgende:
Was het dan een strenge kerk, FanFarmer - want bij veel kerken is het geen enkel probleem om homoseksueel te zijn.
Nee hoor, bij veel kerken zijn homoseksuele predikanten, die gewoon uit de kast kunnen komen en met vriend of vriendin samenwonen.quote:Op maandag 27 november 2006 18:45 schreef SlimShady het volgende:
[..]
homofiel toch? want homoseks accepteren ze niet, liefde wel.
denk ik he.
Maar die doen dan natuurlijk niet aan seks!quote:Op maandag 27 november 2006 18:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, bij veel kerken zijn homoseksuele predikanten, die gewoon uit de kast kunnen komen en met vriend of vriendin samenwonen.
Pijpen is toch geen seks? Heeft Clinton zelf gezegd....quote:Op maandag 27 november 2006 18:49 schreef SCH het volgende:
Nee die gaan voor het pijpen de kerk uit....
wij ( mijn vriend en ik ) wel,quote:Op maandag 27 november 2006 16:05 schreef wonderer het volgende:
Het was een Ned. Hervormde gemeenschap. Maar daarin waren/zijn ze behoorlijk rigoreus.quote:Op maandag 27 november 2006 18:33 schreef SCH het volgende:
Was het dan een strenge kerk, FanFarmer - want bij veel kerken is het geen enkel probleem om homoseksueel te zijn.
En jij hebt mij nog steeds niet veel verteld over mijn mogelijke aanstaande!quote:Op maandag 27 november 2006 19:26 schreef SCH het volgende:
Je hebt me nog steeds geen foto gemaild Farmertje
Dat is knap vervelend voor je en inderdaad waarschijnlijk vervelender voor je kinderen.quote:Op maandag 27 november 2006 19:25 schreef purmernoord het volgende:
ik vind het meer vervelend voor de kinderen... moet je nagaan, de ouders zijn kennissen van me, de vader heeft vroeger bij me in de klas gezeten, op de lagere school
quote:Op maandag 27 november 2006 19:26 schreef SCH het volgende:
Je hebt me nog steeds geen foto gemaild Farmertje
Aanstaandequote:Op maandag 27 november 2006 19:27 schreef Twoflower het volgende:
[..]
En jij hebt mij nog steeds niet veel verteld over mijn mogelijke aanstaande!![]()
Als in een vrouw?quote:Op maandag 27 november 2006 19:41 schreef FamFarmerFan het volgende:Het word nog leuker als je eenmaal getrouwd bent, dan heb je echtgenote.
Tenzij het zo'n stressvol feest was dat je er niet van hebt kunnen genieten.quote:Op maandag 27 november 2006 19:41 schreef FamFarmerFan het volgende:Het word nog leuker als je eenmaal getrouwd bent, dan heb je echtgenote.
Maar ik blijf liever genieten hoor. Als het eenmaal verleden tijd wordt, dan is het niet leuk meer...quote:Op maandag 27 november 2006 19:58 schreef purmernoord het volgende:
dan heb je echt genoten..
dan wil ik iedere dag geen seksquote:Op maandag 27 november 2006 18:50 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Pijpen is toch geen seks? Heeft Clinton zelf gezegd....
Dat ligt dus bij de barman van Club Enjoy ter inzagequote:Op dinsdag 28 november 2006 10:01 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Tja, als je nou een fotoboek had...
Ik heb meteen geen interesse meer...quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat ligt dus bij de barman van Club Enjoy ter inzage![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:13 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik heb meteen geen interesse meer...
Wellus!quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:51 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Kom kom, zo ernstig is dat toch niet?
Ik ook niet, maar het feit dat iemands fotoboek daar op de bar ligt is voor mij een reden om er niet heen te willen.quote:
In your dreams!quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:20 schreef FamFarmerFan het volgende:
Misschien moet je je wel keurig aanmelden eerst en krijg jij alleen daar het boek te zien...Zou kunnen toch?
Wat lopen jullie te speculerenquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:20 schreef FamFarmerFan het volgende:
Misschien moet je je wel keurig aanmelden eerst en krijg jij alleen daar het boek te zien...Zou kunnen toch?
Ik heb toch al een subtiele hint gegeven? Nuno heeft vandaag gewoon nog niet hier gepost.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wat lopen jullie te speculeren
gewoon even aan Nuno_G vragen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |