Canal Pride 2006?Evenals voorgaande jaren zal er in 2006 weer een Canal Pride in Amsterdam worden georganiseerd. Deze grootse gay parade met kleurrijke boten en even kleurrijke mensen vindt elk eerste weekend in augustus plaats en is de grootste publiekstrekker van de Amsterdam Pride. Een weekend vol met evenementen en optredens die als doel hebben het homo/lesbo/bi/whatever-zijn te vieren. Maar het vindt ook plaats om ons eraan te herinneren dat anno 2005/2006 homotolerantie nog steeds geen gemeen goed is.
Maar LET OP! Je mag het er mee eens of oneens zijn (genoeg topics over te vinden hier op Fok!), het evenement zal ook komend jaar weer plaatsvinden. Het heeft daarom ook geen zin om daar in dit topic weer een discussie over te voeren; daar is dit topic niet voor.
Ok ik begrijp dit, maar wat heeft dit met Fok! te maken?Dat is een goede vraag. Zoals jullie misschien weten huist Fok! al jarenlang de goedlopende [HOMO]-reeks. [HOMO] telt inmiddels al 1469 topics.
Ja, dus?Op Canal Pride worden boten gesponsord of promoten ze een bepaald bedrijf/website. Het leek ons(?) een leuk idee om als Fok! daar ook aanwezig te zijn. Met een speciaal Fok!thema misschien en onder de 'vlag' van Fok!
Maar.. maar ik ben helemaal geen homo echt niet.., waarom post je dit idee niet gewoon in het [HOMO]-topic?Omdat Canal Pride niet alleen voor de homo's is. Het staat voor vrijheid, iets waar we allemaal een steentje aan kunnen bijdragen. We vieren onze vrijheid van meningsuiting. En daar kun jij deel van uit gaan maken. Plus het is gewoon ongelooflijk gezellig!
Klinkt interressant, kan ik meedoen?Nou dit topic is er vooral om te pollen of er genoeg animo voor het project is. Dus geef te kennen of je er deel van uit zou willen maken en of je kunt bijdragen aan dit project.
Poll: Zou jij mee willen doen?Nee, ik steun dit initiatief niet.
Nee, maar ik sta er wel achter.
Ja, maar wil er eerst wat meer over weten.
Zou wel aan dit project mee willen werken.
Tussenstand:
![]()
Ook een poll maken? Klik hier