Ik heb toch al een subtiele hint gegeven? Nuno heeft vandaag gewoon nog niet hier gepost.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wat lopen jullie te speculeren
gewoon even aan Nuno_G vragen![]()
of alsnog z'n feauteaubouque op Fok activeertquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:34 schreef FamFarmerFan het volgende:
Het is gewoon veel handiger alstie even mailt alstu.
En dan wel mét foto's natuurlijkquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of alsnog z'n feauteaubouque op Fok activeert![]()
![]()
sorry Fam, had je reaktie niet gezien.. maar wat je zegt is waar, over de andere kant, wat zou ik moeten doen? Het liefst zou ik zeggen: kom mee, dan zie je, dat het er bij ons net zo aan toe gaat als bij jullie... maar ergens weet ik zeker dat ze dat toch niet zouden doen.quote:Op maandag 27 november 2006 19:28 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Dat is knap vervelend voor je en inderdaad waarschijnlijk vervelender voor je kinderen.Jammer dat het niet openlijk uitgesproken is. Dan kun je er nog wat mee maar hieraan doe je weinig.
hehehe kun je even rustig doenquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:13 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik heb meteen geen interesse meer...
Waar je foto's bewaart is toch ook een actie?quote:Op woensdag 29 november 2006 15:01 schreef FamFarmerFan het volgende:Waar is de goede tijd gebleven waar mensen nog beoordeeld werden op wat zij deden. In plaats van waar zij de foto's bewaren.
Wat scheer je alle ICT-ers toch lekker over 1 kam.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:32 schreef FamFarmerFan het volgende:
Uit eerdere ervaringen is gebleken dat het zinloos is om tegen de logica van een ICT-er in te gaan.
Wat ook wel logisch is, zij zijn de enige bedrijfstak met een helpdesk die kan zeggen "start uw computer nog een keer opnieuw op, waarschijnlijk werkt het dan wel." Iedere andere bedrijfstak zou niet meer serieus genomen worden met zulke antwoordenMijn auto heeft een rare rammel achterin.
Autotechnicus: "Zet uw auto uit, wacht heel even zet uw auto daarna weer aan. Dan is meestal de rammel weer weg."Mijn kraan lekt.
Loodgieter: "Ooohw draait u die maar even open en daarna weer dicht en dan houd het waarschijnlijk wel weer op."
Waarschuw ons even als het zover is, wil je?quote:Op woensdag 29 november 2006 16:03 schreef FamFarmerFan het volgende:Gelukkig heb ik dan ook wel zelden een pesthumeur
quote:Op woensdag 29 november 2006 16:15 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Waarschuw ons even als het zover is, wil je?
Als iemand steeds hamert op zijn mooie koppie/lichaam en zijn succes bij de mannen, wordt men wel nieuwsgierig.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:01 schreef FamFarmerFan het volgende:Waar is de goede tijd gebleven waar mensen nog beoordeeld werden op wat zij deden. In plaats van waar zij de foto's bewaren.
quote:Op woensdag 29 november 2006 16:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als iemand steeds hamert op zijn mooie koppie/lichaam en zijn succes bij de mannen, wordt men wel nieuwsgierig.
Of had je het niet over Nuno?
ben ik alweer in een vleesfabriek. Maar hier is het ok enzo qua .....quote:Op woensdag 29 november 2006 16:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als iemand steeds hamert op zijn mooie koppie/lichaam en zijn succes bij de mannen, wordt men wel nieuwsgierig.
Of had je het niet over Nuno?
Okee dan. Zolang het maar ok is, maakt het qua qua niet uitquote:Op woensdag 29 november 2006 22:26 schreef Nuno_G het volgende:
sorry see above
Tja, als jij zelfs hetero's om dates gaat vragen....quote:Op woensdag 29 november 2006 21:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ben ik alweer in een vleesfabriek.
Volgens een bepaalde theorie is IEDEREEN bi. Alleen de een is wat meer hetero, de ander wat meer homo. Zolang je niets met die fantasie doet zou je kunnen zeggen dat je 85% hetero bent, als je er wat meer mee doet, maar ook voor de vrouwen blijft gaan ga je dichter naar de 50% toe, etc.quote:Op donderdag 30 november 2006 06:52 schreef BaajGuardian het volgende:
SCH ik heb een vraag aan je,
Ben je als vrouwenliefhebber, oftewel hetero, ook meteen bi als je wel eens over mannenseks fantaseerd tijdens het mastruberen?
Veel homoseksuelen noemen zichzelf eerst bi. Als je er achter komt dat je (alleen) op mannen valt wil je dat eerst niet accepteren. Dan is het makkelijker jezelf bi te noemen, en te denken dat het wel overgaat. Maar na verloop van tijd kom je er achter dat het niet overgaat, en accepteer je het. Pas dan noem je jezelf homoseksueel.quote:Op donderdag 30 november 2006 07:51 schreef BaajGuardian het volgende:
Nee ik doe er niks mee, zou niet durven.
Ik vrij liever met een vrouw :
Maar ik vroeg het me dus af, ik ken wel homoseksuele mensen en die waren eerst bi,
ik denk soms dat ik mischien ook wel bi ben maar ik wil niet homoseksueel worden.
Misschien moet je je dan afvragen of ze wel echt je vrienden zijn?quote:Op donderdag 30 november 2006 08:03 schreef BaajGuardian het volgende:
Nou ik val in iedergeval behoorlijk op vrouwen, maar als ik bi ben kijken al mn vrienden me straks met n frons aan, want ik houd van lichamelijk contact (niet seksueel)
Ik heb 1 ander topic van je gezien, en ik moet zeggen, het doet een beetje vreemd aan, vooral die titelquote:en dan denken ze dat ik er wat mee bedoel ofzo, mischien ben ik ook wel niet bi, maar ik vermoed het wel soms, omdat ik "soms" wel fantaseer over mannen, en ik heb ook totaal geen problemen met homoseksuele mannen, en ik heb er gekend en ken er nu ook wel een paar, Ik kan soms ook wel een mannenlichaam mooi vinden maar niet seksueel gezien dat, maar goed ik praat alweer te lang straks denken mensen dat ik echt totaal psycho ben ofzo gezien mn posthistorie
ook in andere topics word ik al niet serieus genomen, dus als mn stalkers deze posts lezen krijgen we het hier vast ook, hopelijk niet tho.
maar goed.
Dit is mijn 2e account, die andere gebruik ik trouwens niet meer vanaf dat ik met deze begon.quote:Maarruh... jij noemt jezelf fok-veteraan? Bekijk jouw statistieken eens, en vergelijk ze dan met die van mij. Ik ben hier al langer, en heb meer posts.
Ach, je bent nog jong. Ik kwam pas op mijn 25e uit de kast. (En pas daarna voor het eerst seks gehad.)quote:Op donderdag 30 november 2006 08:24 schreef BaajGuardian het volgende:
Ja daar neem je ook meteen het goeie topic![]()
!!
Maar dat gaat heel ergens anders over en dat zinnetje was gewoon stomgrappig.
heeft verder niks hiermee te maken, geen id of ik nu wel of niet bi ben, ik heb als volwassene nognooit
een seksuele handeling verricht met een andere man.
Ik ben nog maagd.quote:Op donderdag 30 november 2006 08:27 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ach, je bent nog jong. Ik kwam pas op mijn 25e uit de kast. (En pas daarna voor het eerst seks gehad.)
Dat klinkt een beetje als mijzelf. Weet je zeker dat je toch niet homo bent?quote:Op donderdag 30 november 2006 08:38 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik ben nog maagd.
en ik heb er verder ook niks mee (met vriendinnen gedoe, ik ga uberhaupt nieteens uit, vind ik geen zak aan en ik haat de jongeren van deze tijd)
Nou, ik weet enkel niet zeker of ik wel of niet bi ben, maar ik vind vrouwen wel aantrekkelijk(er dan mannen)quote:Op donderdag 30 november 2006 08:47 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje als mijzelf. Weet je zeker dat je toch niet homo bent?![]()
[vervelend modus]quote:Op donderdag 30 november 2006 08:50 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nou, ik weet enkel niet zeker of ik wel of niet bi ben, maar ik vind vrouwen wel aantrekkelijk(er dan mannen)
Al heb ik dus wel eens twijfels, ik denk dat ik op zn minst een beetje bi ben.
wellesquote:Op donderdag 30 november 2006 09:01 schreef Twoflower het volgende:
[..]
[vervelend modus]
Een beetje bi bestaat niet, da's net als 'een beetje zwanger'.
[/vervelend modus]
Zie je wel!quote:Op donderdag 30 november 2006 09:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
welles![]()
tis niet als een beetje zwanger het is meer als een beetje komkommersalade op het broodje.
Ik wist wel dat ik de verkeerde salade at...quote:
We ztiten wel op Fok! he? Jij als veteraan moet dat weten.quote:
Ik ben trouwens nog nooit een onaardige homo tegengekomen, jij draagt daar weer aan bij.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:40 schreef Twoflower het volgende:
[..]
We ztiten wel op Fok! he? Jij als veteraan moet dat weten.
Maar je hebt gelijk, geaardheid kun je moeilijk koppelen aan eetgewoontes.
De finesses van het woord...quote:Op donderdag 30 november 2006 08:24 schreef BaajGuardian het volgende:
ik heb als volwassene nognooit
een seksuele handeling verricht met een andere man.
Moet je FamFarmerFan maar eens tegenkomen, dan klopt die uitspraak ook niet meer...quote:Op donderdag 30 november 2006 09:42 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik ben trouwens nog nooit een onaardige homo tegengekomen, jij draagt daar weer aan bij.
![]()
Nou ik ben best heel aardig. Ik heb alleen scherpe randjes.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:45 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Moet je FamFarmerFan maar eens tegenkomen, dan klopt die uitspraak ook niet meer...![]()
Ja als kind experimenteer je nu eenmaal..quote:Op donderdag 30 november 2006 09:44 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
De finesses van het woord...
En als volwassene moet je dat absoluut niet meer doen? Of hoor je dan overal zeker van te zijn? Mag je niets nieuws ontdekken? Of hoor je dan niet meer nieuwsgierig te zijn?quote:Op donderdag 30 november 2006 10:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja als kind experimenteer je nu eenmaal..
Ik experimenteerde als kind alleen maar met electriciteit, niet met seksualiteit. Juist als volwassene is dat andersom.quote:Op donderdag 30 november 2006 10:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja als kind experimenteer je nu eenmaal..
Ga me niet proberen over te halen tot homoseks!quote:Op donderdag 30 november 2006 10:22 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
En als volwassene moet je dat absoluut niet meer doen? Of hoor je dan overal zeker van te zijn? Mag je niets nieuws ontdekken? Of hoor je dan niet meer nieuwsgierig te zijn?Ik hoop dat ik mijn hele leven kinderachtig blijf.
Dat doen zij niet, dat zijn jouw gedachten.quote:Op donderdag 30 november 2006 08:03 schreef BaajGuardian het volgende:
Nou ik val in iedergeval behoorlijk op vrouwen, maar als ik bi ben kijken al mn vrienden me straks met n frons aan, want ik houd van lichamelijk contact (niet seksueel)
maar goed.
Dat doe ik niet, dat zijn jouw gedachtenquote:Op donderdag 30 november 2006 10:27 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ga me niet proberen over te halen tot homoseks!![]()
niet lief![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 10:22 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
En als volwassene moet je dat absoluut niet meer doen? Of hoor je dan overal zeker van te zijn? Mag je niets nieuws ontdekken? Of hoor je dan niet meer nieuwsgierig te zijn?Ik hoop dat ik mijn hele leven kinderachtig blijf.
Tja, we zijn net mensen....quote:Op donderdag 30 november 2006 10:51 schreef BaajGuardian het volgende:
Twoflower had gelijk, er bestaan gemene homos
Ja precies, je zou in deze tijd zo voor mens kunnen doorgaan op straat enzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |