abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 november 2006 @ 06:39:41 #1
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_44014074
Ik heb zin in sandwiches maar mn bolletjes zijn op dus moet ik mijn laatste brood aanslaan
niet met mn vuisten natuurlijk, en dat is ook nieteens grappig, ik lach wel vaak om mijn eigen grappen maar nu krullen mijn stoppellippen naar beneden de afgrond in, zo niet grappig is dat, en dat ook niet.

Waar het nu om gaat is dat ik een hekel heb aan een bepaalde groep mensen in dit land,
Het liefst zou ik ze zelf afgaan en door midden "snappen" ja dat spreek je als in het engels uit.
als "sneppen" , and niet als "snapjemewel" oid.

Vooral op Fok kom je dit volk veel tegen, eigenlijk aan de lopende band.
Laat ik ze maar noemen: "tegenwoordigetijds Jongeren"
Omdat ze tegenwoordig bestaan, en dat is al erg genoeg.
Zo zijn alle normen van den oude tijd naar de klote geholpen en "jongeren" denken alles maar te mogen.

Hier een lijstje wat tegenwoordigetijds jongeren aangaat:
want dit soort,

*Jongeren denken alles beter te weten, of UBERHAUPT te weten "omdat" ze internet hebbu.
*Jongeren willen graag zich helemaal kapot zuipen, en dat mag! maar houd je kapotgezopen praatgat dan wanneer je door de straten kruipt ipv de hele buurt naar de filistijnen te schreeuwen "omdat" ze tog gewoon lol moete kunne hebbu..
*Jongeren zien hun medewezens als "seksobjecten", een vrouw is een lopende kut en lekker ipv een mooie vrouw, en deze "mooie vrouwen" maken het erzelf dan ook wel naar met hun kontjezwaaien in de disco, het blijft een sneue zaak maar "Omdat" neuku nu enemaal lekkur is tog..
*Jongeren worden steeds agressiever, en dan moeten we ze respecteren.
*Jongeren willen 24/7 geentertained worden ipv zelf iets in de natuur te ondernemen (want "natuur" is een woord op hun monitor namelijk)
*Vroeger hadden we het sociaal, we leefden met elkaar en iedereen kende elkaar in de buurt, nu kent men elkaar "het liefst niet" en moet iedereen naar zn eigen kijken.
*Jongeren zijn domme wezens die het best gewoon direct van de planneet geschoten zouden moeten worden vanuit een middeleeuws kanon.

Vooral naar de intelligentie kijkend van deze soort "jongeren" voorspeld weinig goeds over de toekomst.
Ik zal dit topic gebruiken om samenraapsels van jongeren opmerkingen in te posten, wat jullie ook mogen doen, om aan te tonen dat jongeren, niet nodig zijn op deze planneet en eerder overbodige koppijn bezorgen aan de normale mensen.

Kenmerken van jongeren zijn:

*ze zijn ongelovelijk dom, tot in het absurde toe, beknopt en kortzichtig.
*ze zeiken altijd op details om zelf slim te lijken, zoals grammatica, terwijl ze zelf nog achtelijker tiepen.
*ze zijn meestal lelijk en doen daarom make up op indien vrouw.
*hoemeer ze hun bek open trekken hoe minder nuttigs eruit komt.
*nogmaals, zijn ze ongelovelijk dom, tot in het absurde toe, beknopt en kortzichtig.

Vooral het eerste en laatste komt tot in de duizendtallen voor op dit forum, 1 minuut op de FP,
of wat zeg ik, in welk random topic op fok dan ook, zal je overspoelen met onrealistische domheid.

Gelukkig is BG er!
En geeft u hier Fok!forums eerste ~JONGEREN-MELDT TOPIC~

Gaat uw gang.

p.s. C H R I Z 2 K I S N I E T D E B I E L

[ Bericht 1% gewijzigd door BaajGuardian op 30-11-2006 08:32:14 ]
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_44014082
je moet jongeren veranderen in marokaantjes dan klopt het wel!

ow meld ik mezelf nu al
Hesitation means masturbation…
pi_44014089
quote:
Op donderdag 30 november 2006 06:43 schreef PPAUL het volgende:
je moet jongeren veranderen in marokaantjes dan klopt het wel!

ow meld ik mezelf nu al
Je snapt 't verhaal echt niet.
pi_44014090
quote:
Op donderdag 30 november 2006 06:39 schreef BaajGuardian het volgende:
....

...
*nogmaals, zijn ze ongelovelijk dom, tot in het absurde toe, beknopt en kortzichtig.
...

Kom kom, niet zo hard zijn voor jezelf.
  donderdag 30 november 2006 @ 06:51:45 #5
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_44014093
Ik ben jong volwassene kloon, 23 ikke.
pi_44014100
quote:
Op donderdag 30 november 2006 06:51 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik ben jong volwassene kloon, 23 ikke.
En de weg kwijt.
  donderdag 30 november 2006 @ 06:57:06 #7
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_44014107
Ja want het leven bestaat uit 1 weg volgens onze ziener schvvmert, en die ben ik kwijt.
Nou bedankt voor je fantastisch verhelderende bijdrage!
(voorbeeldje jongere-dom ben je )
pi_44014113
quote:
Op donderdag 30 november 2006 06:57 schreef BaajGuardian het volgende:
Ja want het leven bestaat uit 1 weg volgens onze ziener schvvmert, en die ben ik kwijt.
Nou bedankt voor je fantastisch verhelderende bijdrage!
(voorbeeldje jongere-dom ben je )
Ik bedank je voor deze bijdrage, ik moest echt lachen.
  donderdag 30 november 2006 @ 07:00:42 #9
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_44014119
Ik draag niet bij beerboeloe, ik ben de TS.
  donderdag 30 november 2006 @ 07:02:23 #10
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_44014127
Ik ga zometeen even citroenvla eten, mischien toch nog even sandwiches maken..
Tussendoor maar even op fok rondkijken tot ik een aantal "jongeren posts" gevonden heb die mijn
conclusie ondersteunen dat jongeren het beste "repelled" kunnen worden uit de samenleving, en van de planneet, en uit het rijk gods.. tenzij hij arm is, ik bedoel..hij heeft een baard.
pi_44014128
quote:
Op donderdag 30 november 2006 07:00 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik draag niet bij beerboeloe, ik ben de TS.
Sukkel, denk je dat ik daar op let ofzo?
  Forum Admin donderdag 30 november 2006 @ 07:06:40 #12
58651 crew  murp
murp
  donderdag 30 november 2006 @ 07:12:43 #13
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_44014153
quote:
Op donderdag 30 november 2006 07:02 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Sukkel, denk je dat ik daar op let ofzo?
Ik heb ook peren in mijn koelkast kom ik net achter,
maar ik heb eerst even sandwiches gebouwd, dus ja.
  donderdag 30 november 2006 @ 07:13:52 #14
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_44014156
quote:
Op donderdag 30 november 2006 07:06 schreef murp het volgende:
*nu al fan is..
Add mijn avatar dan eens 3x in jou flashdinges ofzo
  donderdag 30 november 2006 @ 07:14:18 #15
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_44014159
Ik eet wel tevaak sandwiches, maar ik drink weer geen koffie.
Toch voel ik me soms een slons.
  donderdag 30 november 2006 @ 07:18:11 #16
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_44014171
Trouwens, nog een kenmerk van jongeren is dat ze zo materialistisch zijn als fucking 50 cents, of hoe de randmongool die totaal stront produceert en daarvoor miljoenen krijgt ook mag heten.
  Forum Admin donderdag 30 november 2006 @ 07:18:34 #17
58651 crew  murp
murp
pi_44014173
quote:
Op donderdag 30 november 2006 07:13 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Add mijn avatar dan eens 3x in jou flashdinges ofzo
1keertje....is dat ook goed?
  donderdag 30 november 2006 @ 07:23:49 #18
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_44014189
quote:
Op donderdag 30 november 2006 07:18 schreef murp het volgende:

[..]

1keertje....is dat ook goed?
Maar wel iets langer in beeld zodat ie opvalt.
pi_44014206
quote:
Op donderdag 30 november 2006 06:39 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik heb zin in sandwiches maar mn bolletjes zijn op dus moet ik mijn laatste brood aanslaan
niet met mn vuisten natuurlijk, en dat is ook nieteens grappig, ik lach wel vaak om mijn eigen grappen maar nu krullen mijn stoppellippen naar beneden de afgrond in, zo niet grappig is dat, en dat ook niet.

Waar het nu om gaat is dat ik een hekel heb aan een bepaalde groep mensen in dit land,
Het liefst zou ik ze zelf afgaan en door midden "snappen" ja dat spreek je als in het engels uit.
als "sneppen" , and niet als "snapjemewel" oid.

Vooral op Fok kom je dit volk veel tegen, eigenlijk aan de lopende band.
Laat ik ze maar noemen: "tegenwoordigetijds Jongeren"
Omdat ze tegenwoordig bestaan, en dat is al erg genoeg.
Zo zijn alle normen van den oude tijd naar de klote geholpen en "jongeren" denken alles maar te mogen.

Hier een lijstje wat tegenwoordigetijds jongeren aangaat:
want dit soort,

*Jongeren denken alles beter te weten, of UBERHAUPT te weten "omdat" ze internet hebbu.
*Jongeren willen graag zich helemaal kapot zuipen, en dat mag! maar houd je kapotgezopen praatgat dan wanneer je door de straten kruipt ipv de hele buurt naar de filistijnen te schreeuwen "omdat" ze tog gewoon lol moete kunne hebbu..
*Jongeren zien hun medewezens als "seksobjecten", een vrouw is een lopende kut en lekker ipv een mooie vrouw, en deze "mooie vrouwen" maken het erzelf dan ook wel naar met hun kontjezwaaien in de disco, het blijft een sneue zaak maar "Omdat" neuku nu enemaal lekkur is tog..
*Jongeren worden steeds agressiever, en dan moeten we ze respecteren.
*Jongeren willen 24/7 geentertained worden ipv zelf iets in de natuur te ondernemen (want "natuur" is een woord op hun monitor namelijk)
*Vroeger hadden we het sociaal, we leefden met elkaar en iedereen kende elkaar in de buurt, nu kent men elkaar "het liefst niet" en moet iedereen naar zn eigen kijken.
*Jongeren zijn domme wezens die het best gewoon direct van de planneet geschoten zouden moeten worden vanuit een middeleeuws kanon.

Vooral naar de intelligentie kijkend van deze soort "jongeren" voorspeld weinig goeds over de toekomst.
Ik zal dit topic gebruiken om samenraapsels van jongeren opmerkingen in te posten, wat jullie ook mogen doen, om aan te tonen dat jongeren, niet nodig zijn op deze planneet en eerder overbodige koppijn bezorgen aan de normale mensen.

*ze zijn ongelovelijk dom, tot in het absurde toe, beknopt en kortzichtig.
*ze zeiken altijd op details om zelf slim te lijken, zoals grammatica, terwijl ze zelf nog achtelijker tiepen.
*ze zijn meestal lelijk en doen daarom make up op indien vrouw.

Vooral het eerste en laatste komt tot in de duizendtallen voor op dit forum, 1 minuut op de FP,
of wat zeg ik, in welk random topic op fok dan ook, zal je overspoelen met onrealistische domheid.

Gelukkig is BG er!
En geeft u hier Fok!forums eerste ~JONGEREN-MELDT TOPIC~

Gaat uw gang.
oh.
Ja... echt!
  donderdag 30 november 2006 @ 07:29:47 #20
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_44014219
Dit mag opzich wel als een voorbeeld dienen, geen idee hoe oud deze aap is maar goed:
quote:
Op zondag 26 november 2006 02:11 schreef vosss het volgende:

[..]

Ja leuk hoor. Wie denk je dat dat betaald slimmerik?

Juist; de belastingbetaler! !

Kuthippies
Een eikeltje dat boos is op "hippies" terwijl hij belasting moet betalen van de overheid, en belasting betalen doe je zowieso dus het is niet alsof je opeens meer moet betalen of het anders ergens anders aan uitgegeven was door het rijk op raketten van de amerikanen na.
Daarnaast hadden deze "hippies" wel het fort gerenoveert iets wat de gemeente niet deed.
Nee, ipv dat zet de gemeente "antikrakers" in het pand, mensen die geen flikker uitvreten maar er inwonen zodat de mensen die wel wat aan het pand deden er niet in kunnen, een soort racisme dus.
(als er een krakersras bestond )

Maar goed, de domheid straalt er zo vanaf dat dit als voorbeeld mag gelden voor de "posts" die jullie hier mogen quoten in onze zoektoecht naar onderbouwing en bewijs voor de stelling:

"Jongeren zijn godvergeten DOM, BEKNOPT en KORTICHTIG."
pi_44014239
BaajGuardian, hou je bek toch.
Je vergeet wie later de centen moeten gaan betalen voor jou WAO'tje dus flikker op met je KORTZICHTIGHEID.
Je bent in principe nog geen haar beter als jongeren.

--einde serieus bericht--
Ja... echt!
  donderdag 30 november 2006 @ 07:37:44 #22
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_44014265
quote:
Op donderdag 30 november 2006 07:31 schreef KopieerMachine het volgende:
BaajGuardian, hou je bek toch.
Je vergeet wie later de centen moeten gaan betalen voor jou WAO'tje dus flikker op met je KORTZICHTIGHEID.
Je bent in principe nog geen haar beter als jongeren.

--einde serieus bericht--
Mij vergelijken met jongeren? ga jij es even lekker VETSOEP in je vreet proppen en wassen die bende godverdomme, wie denk je dat je bent om mij te vergelijken met JONGEREN malloot.

En die centen betalen voor mijn WAOtje? ik leeft niet langer dan tot uiterlijk 2013 mafkees.
pi_44014357
quote:
Op donderdag 30 november 2006 07:37 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Mij vergelijken met jongeren? ga jij es even lekker VETSOEP in je vreet proppen en wassen die bende godverdomme, wie denk je dat je bent om mij te vergelijken met JONGEREN malloot.

En die centen betalen voor mijn WAOtje? ik leeft niet langer dan tot uiterlijk 2013 mafkees.
Nee dat hoop ik ook. wat.........ik hoop dat je op 1 januari 2007 al een kogel door je hersenstam ragt.
Ja... echt!
  donderdag 30 november 2006 @ 07:57:45 #24
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_44014377
quote:
Op donderdag 30 november 2006 07:54 schreef KopieerMachine het volgende:

[..]

Nee dat hoop ik ook. wat.........ik hoop dat je op 1 januari 2007 al een kogel door je hersenstam ragt.
Waarom op 2007, dan gebeurt er niks..

Maar goed het komt er gewoon op neer dat jij precies zon beknopte beperkte visie op alles hebt als de jongeren waar dit topic over gaat, Het is een prettige gedachte dat mensen zoals jij ooit op hun oude dag dood gaan na een leven van vooroordelen en "hoe is het, goed, met jou? goed, laters" gesprekken, niks bereikt, en nogsteeds zo dom als een blonde doos.

prettige dag nog.
  donderdag 30 november 2006 @ 07:59:08 #25
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_44014385
EN JE BENT ZESTIEN

Bedankt voor je bijdrage aan dit topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')