Je snapt 't verhaal echt niet.quote:Op donderdag 30 november 2006 06:43 schreef PPAUL het volgende:
je moet jongeren veranderen in marokaantjes dan klopt het wel!
ow meld ik mezelf nu al
quote:Op donderdag 30 november 2006 06:39 schreef BaajGuardian het volgende:
....
Kenmerken van jongeren zijn:
...
*hoemeer ze hun bek open trekken hoe minder nuttigs eruit komt.
*nogmaals, zijn ze ongelovelijk dom, tot in het absurde toe, beknopt en kortzichtig.
...
En de weg kwijt.quote:Op donderdag 30 november 2006 06:51 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik ben jong volwassene kloon, 23 ikke.
Ik bedank je voor deze bijdrage, ik moest echt lachen.quote:Op donderdag 30 november 2006 06:57 schreef BaajGuardian het volgende:
Ja want het leven bestaat uit 1 weg volgens onze ziener schvvmert, en die ben ik kwijt.
Nou bedankt voor je fantastisch verhelderende bijdrage!
(voorbeeldje jongere-dom ben je)
Sukkel, denk je dat ik daar op let ofzo?quote:Op donderdag 30 november 2006 07:00 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik draag niet bij beerboeloe, ik ben de TS.
Ik heb ook peren in mijn koelkast kom ik net achter,quote:Op donderdag 30 november 2006 07:02 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Sukkel, denk je dat ik daar op let ofzo?
Add mijn avatar dan eens 3x in jou flashdinges ofzoquote:
1keertje....is dat ook goed?quote:Op donderdag 30 november 2006 07:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Add mijn avatar dan eens 3x in jou flashdinges ofzo
Maar wel iets langer in beeld zodat ie opvalt.quote:
oh.quote:Op donderdag 30 november 2006 06:39 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik heb zin in sandwiches maar mn bolletjes zijn op dus moet ik mijn laatste brood aanslaan
niet met mn vuisten natuurlijk, en dat is ook nieteens grappig, ik lach wel vaak om mijn eigen grappen maar nu krullen mijn stoppellippen naar beneden de afgrond in, zo niet grappig is dat, en dat ook niet.
Waar het nu om gaat is dat ik een hekel heb aan een bepaalde groep mensen in dit land,
Het liefst zou ik ze zelf afgaan en door midden "snappen" ja dat spreek je als in het engels uit.
als "sneppen" , and niet als "snapjemewel" oid.
Vooral op Fok kom je dit volk veel tegen, eigenlijk aan de lopende band.
Laat ik ze maar noemen: "tegenwoordigetijds Jongeren"
Omdat ze tegenwoordig bestaan, en dat is al erg genoeg.
Zo zijn alle normen van den oude tijd naar de klote geholpen en "jongeren" denken alles maar te mogen.
Hier een lijstje wat tegenwoordigetijds jongeren aangaat:
want dit soort,
*Jongeren denken alles beter te weten, of UBERHAUPT te weten "omdat" ze internet hebbu.
*Jongeren willen graag zich helemaal kapot zuipen, en dat mag! maar houd je kapotgezopen praatgat dan wanneer je door de straten kruipt ipv de hele buurt naar de filistijnen te schreeuwen "omdat" ze tog gewoon lol moete kunne hebbu..
*Jongeren zien hun medewezens als "seksobjecten", een vrouw is een lopende kut en lekker ipv een mooie vrouw, en deze "mooie vrouwen" maken het erzelf dan ook wel naar met hun kontjezwaaien in de disco, het blijft een sneue zaak maar "Omdat" neuku nu enemaal lekkur is tog..
*Jongeren worden steeds agressiever, en dan moeten we ze respecteren.
*Jongeren willen 24/7 geentertained worden ipv zelf iets in de natuur te ondernemen (want "natuur" is een woord op hun monitor namelijk)
*Vroeger hadden we het sociaal, we leefden met elkaar en iedereen kende elkaar in de buurt, nu kent men elkaar "het liefst niet" en moet iedereen naar zn eigen kijken.
*Jongeren zijn domme wezens die het best gewoon direct van de planneet geschoten zouden moeten worden vanuit een middeleeuws kanon.
Vooral naar de intelligentie kijkend van deze soort "jongeren" voorspeld weinig goeds over de toekomst.
Ik zal dit topic gebruiken om samenraapsels van jongeren opmerkingen in te posten, wat jullie ook mogen doen, om aan te tonen dat jongeren, niet nodig zijn op deze planneet en eerder overbodige koppijn bezorgen aan de normale mensen.
Kenmerken van jongeren zijn:
*ze zijn ongelovelijk dom, tot in het absurde toe, beknopt en kortzichtig.
*ze zeiken altijd op details om zelf slim te lijken, zoals grammatica, terwijl ze zelf nog achtelijker tiepen.
*ze zijn meestal lelijk en doen daarom make up op indien vrouw.
*hoemeer ze hun bek open trekken hoe minder nuttigs eruit komt.
*nogmaals, zijn ze ongelovelijk dom, tot in het absurde toe, beknopt en kortzichtig.
Vooral het eerste en laatste komt tot in de duizendtallen voor op dit forum, 1 minuut op de FP,
of wat zeg ik, in welk random topic op fok dan ook, zal je overspoelen met onrealistische domheid.
Gelukkig is BG er!
En geeft u hier Fok!forums eerste ~JONGEREN-MELDT TOPIC~
Gaat uw gang.
Een eikeltje dat boos is op "hippies" terwijl hij belasting moet betalen van de overheid, en belasting betalen doe je zowieso dus het is niet alsof je opeens meer moet betalen of het anders ergens anders aan uitgegeven was door het rijk op raketten van de amerikanen na.quote:Op zondag 26 november 2006 02:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja leuk hoor. Wie denk je dat dat betaald slimmerik?
Juist; de belastingbetaler!!
Kuthippies
Mij vergelijken met jongeren? ga jij es even lekker VETSOEP in je vreet proppen en wassen die bende godverdomme, wie denk je dat je bent om mij te vergelijken met JONGERENquote:Op donderdag 30 november 2006 07:31 schreef KopieerMachine het volgende:
BaajGuardian, hou je bek toch.
Je vergeet wie later de centen moeten gaan betalen voor jou WAO'tje dus flikker op met je KORTZICHTIGHEID.
Je bent in principe nog geen haar beter als jongeren.
--einde serieus bericht--
Nee dat hoop ik ook. wat.........ik hoop dat je op 1 januari 2007 al een kogel door je hersenstam ragt.quote:Op donderdag 30 november 2006 07:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Mij vergelijken met jongeren? ga jij es even lekker VETSOEP in je vreet proppen en wassen die bende godverdomme, wie denk je dat je bent om mij te vergelijken met JONGERENmalloot.
En die centen betalen voor mijn WAOtje? ik leeft niet langer dan tot uiterlijk 2013 mafkees.
Waarom op 2007, dan gebeurt er niks..quote:Op donderdag 30 november 2006 07:54 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Nee dat hoop ik ook. wat.........ik hoop dat je op 1 januari 2007 al een kogel door je hersenstam ragt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |