verslaafd aan sex. elke kans grijp je. zullen we een club beginnen?quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
oh oh oh ja er zijn mensen die meer genieten van deze wereld
vind je sex enzo te lekker om monogaam te blijven?quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:58 schreef Nuno_G het volgende:
mmmmm effe denken ja doe maar we gaan toch gewoon nnar die r&p meet (scheermesjes verplicht) maar goed effe serieus heb al al 3 dus 4 zou echt een klucht worden...
que ?quote:
Een hoop mensen verwarren monogaam met voor altijd samen... vandaar dat serieële monogamie een betere benaming is (in mijn opiniequote:Op zaterdag 2 december 2006 17:51 schreef JAMsper het volgende:
monogamie is toch altijd serieel?
Das dus dubbelop
Monogamie is mooi mits met de juiste persoonquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:29 schreef SCH het volgende:
Monogamie is voor mietjes
meervoud toch? of geloof je in De Warequote:Op zondag 3 december 2006 14:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Monogamie is mooi mits met de juiste persoon
Geloof in de warequote:Op zondag 3 december 2006 14:45 schreef SlimShady het volgende:
[..]
meervoud toch? of geloof je in De Ware![]()
Vind ik niet. Ik vind monogamie niet echt een serieuze optie in het leven, het komt ook zo onnatuurlijk over.quote:Op zondag 3 december 2006 14:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Monogamie is mooi mits met de juiste persoon
Wat is er tegenwoordig nog wel echt natuurlijk he? Hoe beoordeel je of iets natuurlijk is/was?quote:Op zondag 3 december 2006 18:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik vind monogamie niet echt een serieuze optie in het leven, het komt ook zo onnatuurlijk over.
quote:Op zondag 3 december 2006 18:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik vind monogamie niet echt een serieuze optie in het leven, het komt ook zo onnatuurlijk over.
Wanneer ga jij normaal doen?quote:Op zondag 3 december 2006 19:17 schreef Burakius het volgende:
wanneer gaan jullie nou massaal zelfmoord plegen?
Daar zijn we nog over in discussie. Is wel lastig om een datum te prikken, je weet wel, met volle agenda's enzo. iedereen heeft op een andere dag wel iets. Zoiets regelen is lastigquote:Op zondag 3 december 2006 19:17 schreef Burakius het volgende:
wanneer gaan jullie nou massaal zelfmoord plegen?
Inderdaad. Dan heeft die een date, dan moet de ander weer naar de sauna, d'r heeft er een een orgie...quote:Op zondag 3 december 2006 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar zijn we nog over in discussie. Is wel lastig om een datum te prikken, je weet wel, met volle agenda's enzo. iedereen heeft op een andere dag wel iets. Zoiets regelen is lastig.
We zouden toch met zijn allen tegelijk met het hoofd naar beneden van een flat springen?quote:Op zondag 3 december 2006 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar zijn we nog over in discussie. Is wel lastig om een datum te prikken, je weet wel, met volle agenda's enzo. iedereen heeft op een andere dag wel iets. Zoiets regelen is lastig.
Maar wanneer, dat is het twistpunt.quote:Op zondag 3 december 2006 21:04 schreef SCH het volgende:
[..]
We zouden toch met zijn allen tegelijk met het hoofd naar beneden van een flat springen?
Als de zon roze schijnt, dat is op de zestiende dag na Sodom en Gomorra, als het in San Francisco precies 14, 5 graad is.quote:Op zondag 3 december 2006 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar wanneer, dat is het twistpunt.
Zie je wel. Heb je vrijwel iedereen op 1 lijn, gooit SCH weer roet in het eten.quote:Op zondag 3 december 2006 21:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Als de zon roze schijnt, dat is op de zestiende dag na Sodom en Gomorra, als het in San Francisco precies 14, 5 graad is.
Zondag 11.00 uur dan, direct na de hoogmis ?quote:Op zondag 3 december 2006 21:50 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Zie je wel. Heb je vrijwel iedereen op 1 lijn, gooit SCH weer roet in het eten.
Nee na de eucherestieviering met Antoine Bodarquote:Op zondag 3 december 2006 23:35 schreef Nuno_G het volgende:
van de dom toren ?
quote:Op zondag 3 december 2006 23:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee na de eucherestieviering met Antoine Bodar
dus dat wordt dan toch de Sint Jan in Den Bosch![]()
Ik moet de laatste tijd zo vaak om je lachenquote:Op zondag 3 december 2006 21:50 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Zie je wel. Heb je vrijwel iedereen op 1 lijn, gooit SCH weer roet in het eten.
Nee, zo makkelijk ben ik niet hoor. Eerst een biertje, dán pas neuken.quote:Op maandag 4 december 2006 18:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik moet de laatste tijd zo vaak om je lachen
Misschien toch eens neuken?![]()
Ik drink altijd bier na het neuken. Jeetje, wat nu?quote:Op maandag 4 december 2006 20:13 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Nee, zo makkelijk ben ik niet hoor. Eerst een biertje, dán pas neuken.
Bier voor én na het neuken?quote:Op maandag 4 december 2006 20:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik drink altijd bier na het neuken. Jeetje, wat nu?
Kan zelfs er vlak voor. Ik woon in een Grote Flat.quote:Op maandag 4 december 2006 20:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat ben je toch pragmatisch
Moeten we wel doen voor het Grote Flat Springen.![]()
Vind nog steed de domtoren een toffe locatie... Champagne en jumpen maarquote:Op maandag 4 december 2006 20:27 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Kan zelfs er vlak voor. Ik woon in een Grote Flat.(8 verdiepingen is toch wel Groot genoeg he?)
Daar woon ik zo'n beetje onder, als ik ver spring, lig ik weer naast mijn man in bedquote:Op maandag 4 december 2006 21:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Vind nog steed de domtoren een toffe locatie... Champagne en jumpen maar
Ik ook hoef niet eens zover te springen.quote:Op maandag 4 december 2006 21:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar woon ik zo'n beetje onder, als ik ver spring, lig ik weer naast mijn man in bed
Wij wonen echt op neukafstand van elkaarquote:Op maandag 4 december 2006 21:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ook hoef niet eens zover te springen.
denk het wel maar nummer 4 is geen optie (zie ander topic)quote:Op maandag 4 december 2006 21:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Wij wonen echt op neukafstand van elkaar![]()
![]()
Het was ook geen aanzoek gekkie. Ik mot geen vaste contactenquote:Op maandag 4 december 2006 21:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
denk het wel maar nummer 4 is geen optie (zie ander topic)![]()
was ook geen uitnodigingquote:Op maandag 4 december 2006 21:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Het was ook geen aanzoek gekkie. Ik mot geen vaste contacten![]()
volgens de overlevering (veer voordat ik kwam kijken) liggen er historisch meer verbanden tussen Sch mot en het H topicquote:Op maandag 4 december 2006 21:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Het was ook geen aanzoek gekkie. Ik mot geen vaste contacten![]()
Wat bedoelje precies? Het homotopic op Fok waar ik na 6 posts ruzie kreeg met de rest? Vraag Twoflower maar, die ging voorop in de strijd tegen mijquote:Op maandag 4 december 2006 21:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens de overlevering (veer voordat ik kwam kijken) liggen er historisch meer verbanden tussen Sch mot en het H topic
Ja maar dat was dus ver voordat ik vorig jaar zomer actief werd op Fok toch?quote:Op maandag 4 december 2006 21:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat bedoelje precies? Het homotopic op Fok waar ik na 6 posts ruzie kreeg met de rest? Vraag Twoflower maar, die ging voorop in de strijd tegen mij
Was meteen goed mis daar inderdaadquote:Op maandag 4 december 2006 21:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar dat was dus ver voordat ik vorig jaar zomer actief werd op Fok toch?
maar inderdaad daar had ik eerder signalen van gezien dat jij daar niet echt een warm welkom had gekregen
en omdat Nuno er zojust naar zat te hinten en jij het woord mot gebruikte, vond ik het wel geinig om die proberen te connecten maar dan anders![]()
er zijn daar inderdaad mensen met lange tenen, of gevoelige ekstersogen en ja met die egoos wil het nog wel eens botsen daar en is er soms een azijn overschotquote:Op maandag 4 december 2006 21:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Was meteen goed mis daar inderdaad
Met die vervelende DennisMoore en die akelige Twoflower
Volgens mij zij het beide hele lieve jongens, soms wat cynisch maar liefquote:Op maandag 4 december 2006 21:47 schreef SCH het volgende:
[..]
En toen had ik nog een goede bui...quote:Op maandag 4 december 2006 21:47 schreef SCH het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 december 2006 08:32 schreef Twoflower het volgende:
[..]
En toen had ik nog een goede bui...
Geitensikquote:Op dinsdag 5 december 2006 09:35 schreef SCH het volgende:
Gaan we nog Sinterklaas vieren hiero in het topic?
Wat rijmt er op topic?
Ik zit ziek thuis inderdaadquote:Op dinsdag 5 december 2006 09:46 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Volgens mij heb je iets onder de leden. Laat je eens nakijken!
Die is wel wat gewend hoor. Laten we het maar op griep houden danquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:16 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Op mij?![]()
![]()
![]()
Dat kun je je vriend niet aandoen!
Lijkt me héééél verstandig.quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Die is wel wat gewend hoor. Laten we het maar op griep houden dan![]()
Is die zanger trouwens homo?quote:
Ja man, het is een vette homoband. Eentje is er geloof ik hetero, de kneusquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:19 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Is die zanger trouwens homo?
ik vind hem altijd zo homosexueel overkomen namelijk, ik vind het wel een vette band, heb wel eens wat nummers opgezocht van hun, en ik moet zeggen dat als ik homosexueel was geweest ik waarschijnlijk verliefd was geworden op die zanger![]()
Scissor sisters is zeker wel hot in de homo scene of niet?quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja man, het is een vette homoband. Eentje is er geloof ik hetero, de kneus
Nou dan is nu alle hoop gevestigd op het vinden van een leuk exemplaar in je schoen morgenochtend. Daar achter gelaten door de goed heiligmanquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:28 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Mooi, staat de lijst met aanbidders gelukkig weer op 0 leden.
stijve pik!quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:35 schreef SCH het volgende:
Gaan we nog Sinterklaas vieren hiero in het topic?
Wat rijmt er op topic?
Ik betwijfel of dat de sint gaat lukken.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou dan is nu alle hoop gevestigd op het vinden van een leuk exemplaar in je schoen morgenochtend. Daar achter gelaten door de goed heiligman
Je bent bang dat je schoonsteen niet schoon genoeg is, en dus morgenochtend dat cadeau moet gaan schoonboenen ?quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:39 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik betwijfel of dat de sint gaat lukken.
je kan het cadeau toch wassen? in bad is ideaal.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je bent bang dat je schoonsteen niet schoon genoeg is, en dus morgenochtend dat cadeau moet gaan schoonboenen ?
Vooral het voorhuidje goed boenenquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:18 schreef SlimShady het volgende:
[..]
je kan het cadeau toch wassen? in bad is ideaal.
Ik heb geen schoorsteen...quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je bent bang dat je schoonsteen niet schoon genoeg is, en dus morgenochtend dat cadeau moet gaan schoonboenen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |