er zijn daar inderdaad mensen met lange tenen, of gevoelige ekstersogen en ja met die egoos wil het nog wel eens botsen daar en is er soms een azijn overschotquote:Op maandag 4 december 2006 21:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Was meteen goed mis daar inderdaad
Met die vervelende DennisMoore en die akelige Twoflower
Volgens mij zij het beide hele lieve jongens, soms wat cynisch maar liefquote:Op maandag 4 december 2006 21:47 schreef SCH het volgende:
[..]
En toen had ik nog een goede bui...quote:Op maandag 4 december 2006 21:47 schreef SCH het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 december 2006 08:32 schreef Twoflower het volgende:
[..]
En toen had ik nog een goede bui...
Geitensikquote:Op dinsdag 5 december 2006 09:35 schreef SCH het volgende:
Gaan we nog Sinterklaas vieren hiero in het topic?
Wat rijmt er op topic?
Ik zit ziek thuis inderdaadquote:Op dinsdag 5 december 2006 09:46 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Volgens mij heb je iets onder de leden. Laat je eens nakijken!
Die is wel wat gewend hoor. Laten we het maar op griep houden danquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:16 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Op mij?![]()
![]()
![]()
Dat kun je je vriend niet aandoen!
Lijkt me héééél verstandig.quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Die is wel wat gewend hoor. Laten we het maar op griep houden dan![]()
Is die zanger trouwens homo?quote:
Ja man, het is een vette homoband. Eentje is er geloof ik hetero, de kneusquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:19 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Is die zanger trouwens homo?
ik vind hem altijd zo homosexueel overkomen namelijk, ik vind het wel een vette band, heb wel eens wat nummers opgezocht van hun, en ik moet zeggen dat als ik homosexueel was geweest ik waarschijnlijk verliefd was geworden op die zanger![]()
Scissor sisters is zeker wel hot in de homo scene of niet?quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja man, het is een vette homoband. Eentje is er geloof ik hetero, de kneus
Nou dan is nu alle hoop gevestigd op het vinden van een leuk exemplaar in je schoen morgenochtend. Daar achter gelaten door de goed heiligmanquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:28 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Mooi, staat de lijst met aanbidders gelukkig weer op 0 leden.
stijve pik!quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:35 schreef SCH het volgende:
Gaan we nog Sinterklaas vieren hiero in het topic?
Wat rijmt er op topic?
Ik betwijfel of dat de sint gaat lukken.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou dan is nu alle hoop gevestigd op het vinden van een leuk exemplaar in je schoen morgenochtend. Daar achter gelaten door de goed heiligman
Je bent bang dat je schoonsteen niet schoon genoeg is, en dus morgenochtend dat cadeau moet gaan schoonboenen ?quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:39 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik betwijfel of dat de sint gaat lukken.
je kan het cadeau toch wassen? in bad is ideaal.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je bent bang dat je schoonsteen niet schoon genoeg is, en dus morgenochtend dat cadeau moet gaan schoonboenen ?
Vooral het voorhuidje goed boenenquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:18 schreef SlimShady het volgende:
[..]
je kan het cadeau toch wassen? in bad is ideaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |