jij wel ?quote:
verslaafd aan sex. elke kans grijp je. zullen we een club beginnen?quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
oh oh oh ja er zijn mensen die meer genieten van deze wereld
vind je sex enzo te lekker om monogaam te blijven?quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:58 schreef Nuno_G het volgende:
mmmmm effe denken ja doe maar we gaan toch gewoon nnar die r&p meet (scheermesjes verplicht) maar goed effe serieus heb al al 3 dus 4 zou echt een klucht worden...
que ?quote:
Een hoop mensen verwarren monogaam met voor altijd samen... vandaar dat serieële monogamie een betere benaming is (in mijn opiniequote:Op zaterdag 2 december 2006 17:51 schreef JAMsper het volgende:
monogamie is toch altijd serieel?
Das dus dubbelop
Monogamie is mooi mits met de juiste persoonquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:29 schreef SCH het volgende:
Monogamie is voor mietjes
meervoud toch? of geloof je in De Warequote:Op zondag 3 december 2006 14:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Monogamie is mooi mits met de juiste persoon
Geloof in de warequote:Op zondag 3 december 2006 14:45 schreef SlimShady het volgende:
[..]
meervoud toch? of geloof je in De Ware![]()
Vind ik niet. Ik vind monogamie niet echt een serieuze optie in het leven, het komt ook zo onnatuurlijk over.quote:Op zondag 3 december 2006 14:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Monogamie is mooi mits met de juiste persoon
Wat is er tegenwoordig nog wel echt natuurlijk he? Hoe beoordeel je of iets natuurlijk is/was?quote:Op zondag 3 december 2006 18:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik vind monogamie niet echt een serieuze optie in het leven, het komt ook zo onnatuurlijk over.
quote:Op zondag 3 december 2006 18:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik vind monogamie niet echt een serieuze optie in het leven, het komt ook zo onnatuurlijk over.
Wanneer ga jij normaal doen?quote:Op zondag 3 december 2006 19:17 schreef Burakius het volgende:
wanneer gaan jullie nou massaal zelfmoord plegen?
Daar zijn we nog over in discussie. Is wel lastig om een datum te prikken, je weet wel, met volle agenda's enzo. iedereen heeft op een andere dag wel iets. Zoiets regelen is lastigquote:Op zondag 3 december 2006 19:17 schreef Burakius het volgende:
wanneer gaan jullie nou massaal zelfmoord plegen?
Inderdaad. Dan heeft die een date, dan moet de ander weer naar de sauna, d'r heeft er een een orgie...quote:Op zondag 3 december 2006 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar zijn we nog over in discussie. Is wel lastig om een datum te prikken, je weet wel, met volle agenda's enzo. iedereen heeft op een andere dag wel iets. Zoiets regelen is lastig.
We zouden toch met zijn allen tegelijk met het hoofd naar beneden van een flat springen?quote:Op zondag 3 december 2006 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar zijn we nog over in discussie. Is wel lastig om een datum te prikken, je weet wel, met volle agenda's enzo. iedereen heeft op een andere dag wel iets. Zoiets regelen is lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |