juist !!!quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:04 schreef MissMatch het volgende:
Volgens mij is verliefd worden nog steeds legaal en niet te vergelijken met door rood licht rijden. zolang het de werksfeer niet verpest, kan werk en relatie prima samen.
meestal is het einde van de relatie juist het probleemquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:04 schreef MissMatch het volgende:
Volgens mij is verliefd worden nog steeds legaal en niet te vergelijken met door rood licht rijden. zolang het de werksfeer niet verpest, kan werk en relatie prima samen.
wha ja op je 16e getrouwd en al 2 kids..quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:08 schreef outcast_within het volgende:
Ondertussen is hij gewoon getrouwd en heeft 2 kids en een hypotheek
Ik wil net zeggen, ik word over 3 weken 30 en ik neuk iemand van 19quote:Op donderdag 23 november 2006 18:52 schreef RedFever007 het volgende:
man, (bijna) 4 jaar is toch niet zo veel?
wow stoerquote:Op zondag 3 december 2006 14:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen, ik word over 3 weken 30 en ik neuk iemand van 19
Boeiend, ze is lelijk.quote:Op zondag 3 december 2006 14:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen, ik word over 3 weken 30 en ik neuk iemand van 19
Is dat nog wat geworden, of niet?quote:Op zondag 3 december 2006 23:38 schreef Nuno_G het volgende:
toen ik 17 was was ik ook verliefd op een collega (vakantiebaantje) en hij was 15. Ben toch blij dt ik het verteld heb
Vanavond ga ik de eerste stap zettenquote:Op maandag 4 december 2006 16:23 schreef MissMatch het volgende:
Ben je nu inmiddels al (gedeeltelijk) uit de kast gekomen?
quote:Op maandag 4 december 2006 16:41 schreef Wally__ het volgende:
[..]
Vanavond ga ik de eerste stap zetten![]()
Ik bedoel nog niet richting die jongen, maar richting mijn ouders. Toch lijkt me dat het moeilijkst, hoe gek het ook klinkt. Ik heb wel met die jongen een paar keer wat gedronken enzo, maar daar waren ook anderen bij. Ik heb wel het gevoel dat er een mogelijkheid is, maar we zullen zienquote:Op maandag 4 december 2006 16:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Mag ik vragen hoe je 't van plan bent? Succes in ieder geval
.
quote:Op maandag 4 december 2006 16:45 schreef Wally__ het volgende:
Ik bedoel nog niet richting die jongen, maar richting mijn ouders. Toch lijkt me dat het moeilijkst, hoe gek het ook klinkt. Ik heb wel met die jongen een paar keer wat gedronken enzo, maar daar waren ook anderen bij. Ik heb wel het gevoel dat er een mogelijkheid is, maar we zullen zien
Ouders zijn doodeng, ik weet het nog goed. Van tevoren zijn ze eng, achteraf valt het reuze mee. Al is datmakkelijk praten, maar het is écht zo.quote:Op maandag 4 december 2006 16:45 schreef Wally__ het volgende:
[..]
Ik bedoel nog niet richting die jongen, maar richting mijn ouders. Toch lijkt me dat het moeilijkst, hoe gek het ook klinkt. Ik heb wel met die jongen een paar keer wat gedronken enzo, maar daar waren ook anderen bij. Ik heb wel het gevoel dat er een mogelijkheid is, maar we zullen zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |