quote:Op donderdag 30 november 2006 10:51 schreef BaajGuardian het volgende:
Twoflower had gelijk, er bestaan gemene homos
Ik heb geeneens een bedpartner, nieteens een knuffel...quote:Op donderdag 30 november 2006 11:09 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Jij stelt hier een vraag over jouw sexualiteit...
En vervolgens haal jij erbij wat je vrienden erover kunnen denken, over wat medeFOKkers erover kunnen denken. Je denkt dat wij (homo's) je over willen halen tot homoseks.:P Het valt mij mee dat je je familier er nog niet bijhaald. (wat moeten die er wel niet van denken!?)
En het grappige is, het is jouw sexualiteit...
Daar heeft niemand wat over te zeggen, hoogstens je bedpartner.
Tssk, wat ben jij nou voor homo!quote:Op donderdag 30 november 2006 12:55 schreef SCH het volgende:
Hoi - gisteren weer lekker naar het voetbal geweest
Een HooliHomoquote:Op donderdag 30 november 2006 12:56 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Tssk, wat ben jij nou voor homo!![]()
Nee, daar is de [HOMO] reeks in ONZ al voor. Vandaag lieten we ons een beetje gaan, morgen wordt het gewoon weer de SCH-vraagbaak.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:19 schreef no1uknow het volgende:
Niks tegen homo's hoor
Maar kan de TT niet beter verandert worden in Homo(seksuele(n)) SC
Ik dacht alleen in de jaarlijkse 'aanvulling'. Nog niet in de officiele Van Dale.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:16 schreef wonderer het volgende:
Homoseks (het woord dus) komt waarschijnlijk officieel in de Van Dale...
Wat vindt men daarvan?
Vandaar het "komt waarschijnlijk"quote:Op donderdag 30 november 2006 16:19 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik dacht alleen in de jaarlijkse 'aanvulling'. Nog niet in de officiele Van Dale.
quote:Op donderdag 30 november 2006 16:19 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik dacht alleen in de jaarlijkse 'aanvulling'. Nog niet in de officiele Van Dale.
Niet wereldschokkend, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:16 schreef wonderer het volgende:
Wat vindt men daarvan?
en dat was een geintje heb er genoegquote:Op donderdag 30 november 2006 06:38 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Tja, als jij zelfs hetero's om dates gaat vragen....
en wat is dan homoseks ? Anale zeks is allang niet alleen meer des homosquote:Op donderdag 30 november 2006 16:16 schreef wonderer het volgende:
Wat vindt men daarvan?
Seks tussen twee leden van het gelijk geslacht, of iets van die strekking.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en wat is dan homoseks ? Anale zeks is allang niet alleen meer des homos
Inderdaad. Anders kun je net zo goed je gereedschap in een komkommer oid steken...quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:22 schreef Nuno_G het volgende:
mmmmm ja maar bij homo zijn hoort toch iets meer, zelfs in de sex
juistquote:Op vrijdag 1 december 2006 23:24 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Inderdaad. Anders kun je net zo goed je gereedschap in een komkommer oid steken...
jij wel ?quote:
verslaafd aan sex. elke kans grijp je. zullen we een club beginnen?quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
oh oh oh ja er zijn mensen die meer genieten van deze wereld
vind je sex enzo te lekker om monogaam te blijven?quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:58 schreef Nuno_G het volgende:
mmmmm effe denken ja doe maar we gaan toch gewoon nnar die r&p meet (scheermesjes verplicht) maar goed effe serieus heb al al 3 dus 4 zou echt een klucht worden...
que ?quote:
Een hoop mensen verwarren monogaam met voor altijd samen... vandaar dat serieële monogamie een betere benaming is (in mijn opiniequote:Op zaterdag 2 december 2006 17:51 schreef JAMsper het volgende:
monogamie is toch altijd serieel?
Das dus dubbelop
Monogamie is mooi mits met de juiste persoonquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:29 schreef SCH het volgende:
Monogamie is voor mietjes
meervoud toch? of geloof je in De Warequote:Op zondag 3 december 2006 14:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Monogamie is mooi mits met de juiste persoon
Geloof in de warequote:Op zondag 3 december 2006 14:45 schreef SlimShady het volgende:
[..]
meervoud toch? of geloof je in De Ware![]()
Vind ik niet. Ik vind monogamie niet echt een serieuze optie in het leven, het komt ook zo onnatuurlijk over.quote:Op zondag 3 december 2006 14:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Monogamie is mooi mits met de juiste persoon
Wat is er tegenwoordig nog wel echt natuurlijk he? Hoe beoordeel je of iets natuurlijk is/was?quote:Op zondag 3 december 2006 18:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik vind monogamie niet echt een serieuze optie in het leven, het komt ook zo onnatuurlijk over.
quote:Op zondag 3 december 2006 18:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik vind monogamie niet echt een serieuze optie in het leven, het komt ook zo onnatuurlijk over.
Wanneer ga jij normaal doen?quote:Op zondag 3 december 2006 19:17 schreef Burakius het volgende:
wanneer gaan jullie nou massaal zelfmoord plegen?
Daar zijn we nog over in discussie. Is wel lastig om een datum te prikken, je weet wel, met volle agenda's enzo. iedereen heeft op een andere dag wel iets. Zoiets regelen is lastigquote:Op zondag 3 december 2006 19:17 schreef Burakius het volgende:
wanneer gaan jullie nou massaal zelfmoord plegen?
Inderdaad. Dan heeft die een date, dan moet de ander weer naar de sauna, d'r heeft er een een orgie...quote:Op zondag 3 december 2006 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar zijn we nog over in discussie. Is wel lastig om een datum te prikken, je weet wel, met volle agenda's enzo. iedereen heeft op een andere dag wel iets. Zoiets regelen is lastig.
We zouden toch met zijn allen tegelijk met het hoofd naar beneden van een flat springen?quote:Op zondag 3 december 2006 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar zijn we nog over in discussie. Is wel lastig om een datum te prikken, je weet wel, met volle agenda's enzo. iedereen heeft op een andere dag wel iets. Zoiets regelen is lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |