!quote:Op donderdag 30 november 2006 02:48 schreef Migwi het volgende:
Ook weer begonnen met Oblivion spelen, naast WoW dus weinig tijd.
Maar nu zit ik vast met de laatste Independent Thievery quest, waar je 1000g gefenced moet hebben. Ik zit nu aan de 2000 en heb al uren gewacht in verschillende steden maar er komt geen messenger van de Gray Fox.
Iemand die weet hoe ik dat zou kunnen oplossen?
Hoeft ook niet. In het begin krijg je geloof ik missies van die kerel met die fakkel in Waterfront. Na een tijdje heeft hij niks meer voor je en moet je naar Bravil, maar dat zegt hij dan tegen je.quote:
Daar ben ik ook al voorbijquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. In het begin krijg je geloof ik missies van die kerel met die fakkel in Waterfront. Na een tijdje heeft hij niks meer voor je en moet je naar Bravil, maar dat zegt hij dan tegen je.
Ik had ook al wat benchmarks gezien met de 7600, dus ik gok het er maar opquote:Op zaterdag 9 december 2006 14:10 schreef Sapstengel het volgende:
Lijkt mij dat het gewoon werkt. Hij staat hier iig tussen: http://www.gamespot.com/features/6147127/p-6.html .
De Main Quest kan je binnen een paar uurtjes wel uitspelen, het is maar wat je zelf wilt. Ik heb zo lang mogelijk gewacht met de main quest en geprobeerd eerst zoveel mogelijk sidequests te doen en places te vinden. Na de main quest had ik het eerst wel even weer gezien met Oblivion, ben nu weer aan het spelen om Knights of the Nine.quote:Op woensdag 13 december 2006 01:44 schreef Black_Rainbow het volgende:
level 19 en onder de 20 uur door de main quest heen, is dat een beetje een schappelijke tijd? ik had de moeilijkheidsgraad vrij laag staan, iets links van het midden. Ik heb het idee dat ik er zo nogal snel doorheen gerushed ben.
BTW wel erg vet spel, maar is het nog wel zo leuk als je de main quest al afgerond hebt?
Ik heb een 7600gs en hier draait het primaquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:12 schreef punkjunk het volgende:
Heeft iemand ervaring met oblivion op een 7600gt? Ik zag op de site een lijstje met supported graphic chipsets, daar staat 6600, 6800, 7800. Maar de 7600 staat daar dus niet tussen, terwijl me lijkt dat ie daarop ook gewoon zou draaien? Weet iemand het?
Ja, wat een geweldig spelquote:Op woensdag 13 december 2006 22:08 schreef TaiOh het volgende:
[..]
Ik heb een 7600gs en hier draait het prima
Bij iedereen die als winkel dingen repareert (alle armor shops in imperial city dus).quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:01 schreef uppie83 het volgende:
Ah sinds mijn nieuwe hardware speel ik dit spel met alles aan en in de hoogste resolutie... wat is het dan mooi zeg
Anyway, ik kom er maar niet achter hoe ik mijn magic items kan laten repareren. Zo is mijn robe die ik van de dark brotherhood kreeg kapot, maar zelf kan ik het nog niet repareren aangezien ik nog te weinig armorer skills heb. Waar kan ik dan wel mijn kapotte spullen laten fixen?
Ik heb een Intel Core 2 Duo 6400 met 1 GB DDR2 PC5300 geheugen. Mijn graka is een Ati 1950 Pro met 512 MB DDR3 onboardquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:51 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Bij iedereen die als winkel dingen repareert (alle armor shops in imperial city dus).
Wat heb je voor nieuwe hardware? Ik wil misschien ergens ene 7900gtx vandaan halen, dat moet ook smullen zijn.
Me 7600gt houd het maar net bij.
En terechtquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:24 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Ik heb een Intel Core 2 Duo 6400 met 1 GB DDR2 PC5300 geheugen. Mijn graka is een Ati 1950 Pro met 512 MB DDR3 onboard![]()
* Big pimpin' *![]()
pinpas met pincode aan willekeurige voorbijganger op straat geven, en voila, leeg is cashquote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:52 schreef Theamerican het volgende:
hello mensen kan iemand mij vertellen hoe je de cash leeg gooit hoorde in ander topic dat er dan minder vastlopers zijn?
je snapt me welquote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:10 schreef Merovingian het volgende:
[..]
pinpas met pincode aan willekeurige voorbijganger op straat geven, en voila, leeg is cash
![]()
Voor een pc: spel opnieuw opstarten.quote:Oblivion uses the xbox 360 hard drive extensively to cache (copy and reuse) game data. This helps optimize all the loading that the game does. According to xbox, it has been found that in rare cases some of the 360s cache can get fragmented, and shows itself by the game taking a long time to load anything. To help possibly solve this, reset your xbox, hold down the A button as the game is booting up. (They said that any button would actually work) and the hard drive will clear the cache and create a new one. Once the Bethesda logo is seen the game is loaded and the cache should be cleared. Doesn’t effect the game or save data in any other way.
dankuwelquote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:45 schreef Merovingian het volgende:
Voor een XBOX360:
[..]
Voor een pc: spel opnieuw opstarten.
Hey jij ook hierquote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:45 schreef Merovingian het volgende:
Voor een XBOX360:
[..]
Voor een pc: spel opnieuw opstarten.
dat werkt bij mij ook niet. Ik heb nog steeds Quest item voor de laatste missie van de thieves guildquote:Op maandag 8 januari 2007 22:10 schreef Merovingian het volgende:
gewoon eruit slepen...
Ehm je moet gewoon naar Anvil toe.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:44 schreef Hathor het volgende:
Vraagje...
Ik heb van de week die mod van Knights of the Nine geinstalleerd, maar ik geloof niet dat ie werkt. Ik had de fout gemaakt om niet eerst het spel te updaten met de laatste patch waar die mod om vraagt, maar ik heb het net andersom gedaan, dus eerst de mod, en dan pas de patch. Kan dat de reden zijn dat ik de quest niet kan triggeren of zie ik iets anders over het hoofd ?
Idd, 'cant remove quest item' of you cant use this quest arrow now'quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:47 schreef Morthill het volgende:
[..]
dat werkt bij mij ook niet. Ik heb nog steeds Quest item voor de laatste missie van de thieves guildMag ik gewoon niet wegflikkeren.
je hebt die arrow nogquote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:00 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Idd, 'cant remove quest item' of you cant use this quest arrow now'![]()
weer opgepaktquote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:03 schreef Morthill het volgende:
[..]
je hebt die arrow nogMaar, die gebruik je toch en dan is ie weg
ah, volgens mij kun je quest items per definitie gewoon niet dumpen. Mss terug naar die dungeon en kijken of je hem nu kunt wegschieten al is dat wel veel moeite.quote:
Ja had ik ook al bedacht. Ben atm meer aan het gitaar spelen als oblivion aan het spele. Maar zodra ik weer speel ga ik het wel ene keer doen denk ik. Ik dacht dat er misschien wel een trucje voor zou zijn.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:19 schreef Morthill het volgende:
[..]
ah, volgens mij kun je quest items per definitie gewoon niet dumpen. Mss terug naar die dungeon en kijken of je hem nu kunt wegschieten al is dat wel veel moeite.
Ja, dat weet ik dus allemaal, maar van wat ik begrepen heb moet iedereen in de plaatselijke kerk afgeslacht zijn en staat er een of andere onheilsbode een speech te geven buiten, dat zou de quest moeten triggeren. Maar bij mij loopt iedereen nog gewoon vrolijk levend rond daarbinnen. Ik heb mijn datafiles gechecked, en hij is gewoon goed geinstalleerd en aangevinkt, hij zou het dus probleemloos moeten doen, maar niks is minder waar.quote:
Ja idd, nadat ik zon speciale knight werd ben ik ook meteen gaan rond dwalen in de wereld en ben toen eerst thieves guild gaan doen. Maar dark brotherhood is het tofste! plus hele fiine beloningenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:00 schreef uppie83 het volgende:
Als ik eerlijk ben vind ik de main quest nog het minst leuk van allemaal
Dark Brotherhood doen voor je de mage guild quest-line doet is aan te raden.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:01 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ja idd, nadat ik zon speciale knight werd ben ik ook meteen gaan rond dwalen in de wereld en ben toen eerst thieves guild gaan doen. Maar dark brotherhood is het tofste! plus hele fiine beloningen![]()
* punkjunk gaat weer spele! NU!
Und warum?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dark Brotherhood doen voor je de mage guild quest-line doet is aan te raden.
Voor de DB (of thieves guild nu ben ik in de war) moet je op een gegeven moment een missie doen waarbij een lid van de mages guild betrokken is. als je dan bij de mages guild zit heb je kans dat je eruit getrapt wordt en weer een missie (of 2) moet doen voordat ze je weer vertrouwen. niks onoverkomelijks, wel irritantquote:
Uhh?? Kikker?? Goblin??? Moord missies zijn meestal van de Dark Brotherhood... maar daar hoefde ik geen kikker en goblin voor te slopen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:40 schreef punkjunk het volgende:
Ok, net lvl 10 geworden. Moest zo'n kikker mens in een grot vermoorde. Ben nu met een missie bezig om een goblin ofzo te vermoorde. Dies was pittiger.
Fighter's Guild missies zijn ook praktisch allemaal van het kaliber 'mep beest/persoon x en ga naar persoon y voor beloning'.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:43 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Uhh?? Kikker?? Goblin??? Moord missies zijn meestal van de Dark Brotherhood... maar daar hoefde ik geen kikker en goblin voor te slopen.
Ja die kikker is dat ras wat onder wat kan ademen en tegen poisen kan, weet de naam ff niet. En ik moet nu dus naar een grot waar allemaal goblins zijn om iemand te slopen dus ik nam aan dat hij ook een goblin was.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:43 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Uhh?? Kikker?? Goblin??? Moord missies zijn meestal van de Dark Brotherhood... maar daar hoefde ik geen kikker en goblin voor te slopen.
Argonian.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:22 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ja die kikker is dat ras wat onder wat kan ademen en tegen poisen kan, weet de naam ff niet. En ik moet nu dus naar een grot waar allemaal goblins zijn om iemand te slopen dus ik nam aan dat hij ook een goblin was.
Die grot met goblins, ik zat een grot te vroegquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:47 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Argonian.
Waar kun je trouwens de ring of nighteye vinden? Die ring dat je onbeperkt in het donker kan turen..
Idd. Maar je kan ook gewoon zeggen dat je er niet bent om ingewijd te worden. Dan valt die gast je aan en dood je gewoon iedereen die daar aanwezig is. Die gasten zijn niet heel sterk, dus het is best te doen. Wel voor de zekerheid wat potions meenemen ofzo.quote:Op donderdag 11 januari 2007 04:47 schreef MMaRsu het volgende:
Jearl viel bij aan buiten Bruma
Oh en die gast die je in heeft lopen wijden die heeft al je shit
Idd, ik had tijdens dat ritueel iedereen (op die stomme baas na) uitgemoord omdat ik niet me spulletjes wou inleveren.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd. Maar je kan ook gewoon zeggen dat je er niet bent om ingewijd te worden. Dan valt die gast je aan en dood je gewoon iedereen die daar aanwezig is. Die gasten zijn niet heel sterk, dus het is best te doen. Wel voor de zekerheid wat potions meenemen ofzo.
Ik ook, en verdomme, ik had er best moeite mee ook. Ik was wel enigzins door mijn potions heen iig naderhandquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:36 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Idd, ik had tijdens dat ritueel iedereen (op die stomme baas na) uitgemoord omdat ik niet me spulletjes wou inleveren.![]()
Tsja, dat hangt nogal van de situatie afquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:17 schreef uppie83 het volgende:
Ik heb mijn spulletjes netjes afgegeven. Heb dat boek gepakt, ben vervolgens in stealth mode (ik gebruik continu een of andere spell waardoor ik 30 sec. chameleon of iets dergelijks heb) naar buiten gelopen. Boek weggebracht, spies gemold, en weer terug naar binnen gestealtht om Harrow even te mollen en mijn spullen te pakken.
Echter van die spell begrijp ik niet zoveel. Als tegenstanders tegen je aanlopen dan merken ze je nog niet op, maar af en toe schijnen ze je wel ineens te zien en krijg je een shock of iets dergelijks achter je aars aan.![]()
Ik heb het even nagezocht, maar ik gebruik continu de spell "deathly visage" echt een aanrader. 35 seconden invisibility. Vreemd genoeg wordt je toch nog regelmatig gespot zoals ik al zei.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tsja, dat hangt nogal van de situatie af
Als je in het pikkedonker sneakt zullen ze je neit zien als ze tegen je aan lopen. Als je aan de andere kant met heavy armor in het licht van een fakkel sneakt ben je stevig de lul. (Als je heavy armor boots draagt en niet heel goed in sneaken bent, dan horen ze je sowieso wel)
Onzichtbaar is neit gelijk aan stil. Vijanden kunnen weten waar je loopt op basis van je voetstappen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 03:16 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Ik heb het even nagezocht, maar ik gebruik continu de spell "deathly visage" echt een aanrader. 35 seconden invisibility. Vreemd genoeg wordt je toch nog regelmatig gespot zoals ik al zei.
Luck helpt je voor alles. Heeft niet echt een specifieke functie.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:17 schreef uppie83 het volgende:
True... maar zelfs als ik stil sta dan zien ze met af en toe, terwijl ik gewoon invisible ben
Anyway, weet iemand wat luck doet als eigenschap? Als in wat heb je er aan? Kan je ergens gaan gamblen of iets dergelijks?
Maar bij deathly visage wordt je echt invisible.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:47 schreef punkjunk het volgende:
Die cameleon spreuk werkt maar voor een aantal procent.
Ik kan ook 100% invisible worden met mijn ability ofzo. Die spreuk die je maar 1x per dag kunt doen. Handige shit hoor.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:02 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Maar bij deathly visage wordt je echt invisible.
Weet iemand toevallig met welke instellingen op de pc je de graphics van de 360 hebt? Ik neem aan dat de 360 ook niet HDR en AA aan kan?quote:Op maandag 15 januari 2007 16:55 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Heb ook het spel net gehaald.
Op de 360, erg mooi.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:32 schreef Theamerican het volgende:
die spel leek me helemaal tegek
maar snap er geen drol van.
heb die ratten verslagen kwam dus buiten in een geweldige wereld en toen heb ikiets afggegeven en nu dan? waar moet ik in godsnaam heen
Waar je maar wilt. Je kan de mainquest gaan volgen, of een van de talloze sidequests. Praat eens met wat mensen ofzo zou ik zeggenquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:32 schreef Theamerican het volgende:
die spel leek me helemaal tegek
maar snap er geen drol van.
heb die ratten verslagen kwam dus buiten in een geweldige wereld en toen heb ikiets afggegeven en nu dan? waar moet ik in godsnaam heen
Ik wordt compleet genegeerdquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:25 schreef uppie83 het volgende:
LOL
Anyway ik ben ook maar eens de main quest aan het doorlopen, dan ben ik daar ook maar van af. Op het moment zit ik in het "The defense of Bruma" gedeelte. Het schijnt dat ik daar naast de standaard soldaten van alle steden zelf ook nog een hoop NPC's voor kan inhuren.
Maar welke? En hoe doe ik dat?
A shrubbery!quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:14 schreef Gamer_V het volgende:
Ligt het aan mij dat ik aan Knights of the Nine moet denken?
[afbeelding]
Zonder nog extra manschappen red je het ook wel. Ik had op 2 steden na alle gasten gerecruut en het verliep vloeiend, totdat in de great gate kwamquote:
moet je er eigenlijk doen bij dat rode land of is dat niet met martin?quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:45 schreef uppie83 het volgende:
Bij mij ging die eikel van een Martin gelijk dood![]()
Maar wat was bij jou het probleem van de great gate dan?
Je weet dat er meerdere (understatementquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:47 schreef Theamerican het volgende:
[..]
moet je er eigenlijk doen bij dat rode land of is dat niet met martin?
de gate van oblivion
Hmm heb in ieder geval gevonden dat als ik de Mages Guild en de Dark Brotherhood uitspeel dat ik daar personeel kan recruitenquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:25 schreef uppie83 het volgende:
LOL
Anyway ik ben ook maar eens de main quest aan het doorlopen, dan ben ik daar ook maar van af. Op het moment zit ik in het "The defense of Bruma" gedeelte. Het schijnt dat ik daar naast de standaard soldaten van alle steden zelf ook nog een hoop NPC's voor kan inhuren.
Maar welke? En hoe doe ik dat?
quote:Bethesda Softworks Announces The Elder Scrolls IV: Shivering Isles™ — Official Expansion for Oblivion
Spring Release Planned for Official Expansion for 2006 Game of the Year as Oblivion Sales Top Three Million Units
January 18, 2007 (Rockville, MD) — Bethesda Softworks®, a ZeniMax Media company, today confirmed the upcoming release of The Elder Scrolls IV®: Shivering Isles™, the official expansion for the award-winning The Elder Scrolls IV®: Oblivion™. Shivering Isles will be released for Xbox 360™ video game and entertainment system from Microsoft and Windows this Spring. Details are presented in the exclusive cover story for Official Xbox Magazine’s (US) February issue, which hits newsstands this week.
Shivering Isles features more than 30 hours of new gameplay and allows you to explore an entirely new plane of Oblivion – the realm of Sheogorath, the Daedric Prince of Madness. Shivering Isles adds to the existing world of Oblivion so you can continue playing with your existing save game/character, or create an all new character just to explore the new content.
“We’re thrilled with the response that Oblivion has received to date and feel that Shivering Isles will offer a whole new and different experience to anyone who played and enjoyed Oblivion,” said Todd Howard, executive producer for The Elder Scrolls.
Within the Realm of Sheogorath, players can explore the two extreme sides of the god’s madness – the sublimely creative and the completely psychotic. Something is happening to the Shivering Isles and Sheogorath himself looks to you to be his champion and defend his realm and its inhabitants from destruction. Do you have the strength to survive his trials, tame a realm fraught with paranoia and despair, and wear the mantle of a God?
The Shivering Isles features a bizarre landscape split between the two sides – Mania and Dementia –filled with vast, twisting dungeons mirroring the roots of the trees they are buried within. You’ll encounter more than a dozen new creatures including hideous insects, Flesh Atronachs, skeletal Shambles, amphibious Grummites. Throughout your adventure, you will discover all new items, ingredients, spells, and more, and have the talented craftsmen of Crucible and Bliss forge new armor and weapons just for you.
“The enthusiastic response we’ve received to our downloadable content has been overwhelming, and we’re excited to bring Oblivion fans a full expansion,” said Vlatko Andonov, president of Bethesda Softworks. “The world we’ve created for Shivering Isles is unlike anything you’ve seen or played in Oblivion and we can’t wait for folks to play it.”
Released in March 2006 for Xbox 360™ videogame and entertainment system from Microsoft and Windows, Oblivion sold more than three million units in 2006. Among the countless awards and accolades it has garnered to date are Game of the Year and RPG of the Year honors from numerous outlets, including Spike TV’s 2006 Video Game Awards, G4’s G-phoria, the Golden Joystick Awards, GameSpot.com, ShackNews.com, Voodoo Extreme, FiringSquad.com, and many more. Oblivion received the #1 ranking on PC Gamer’s (UK) list of the top 100 games of all time and is the highest rated Xbox 360 game of all time according to Gamerankings.com.
The Windows version of Shivering Isles will be available at retail and is co-published by Bethesda Softworks and 2K Games, while the Xbox 360 version is currently planned for release through Xbox Live® online entertainment network by Bethesda Softworks.
Nee hoor, kan gewoon geïnstalleerd worden. Je moet alleen dan zorgen dat KOTN altijd geïnstalleerd is (net als andere uitbreidingen die je gebruikt), anders vallen er gaten in je savegames als in gebouwen/grotten/ruïnes die niet meer aanwezig zijn . . .quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:42 schreef uppie83 het volgende:
Weet iemand of ik KotN gewoon over het originele spel heen kan installeren? Of gaan er dan dingen mis met je savegames?
Dat kan ook met stenen uit bepaalde dungeons. Ik weet niet precies welke, en ik weet de naam ook niet precies. Varla stones of die andere...quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:53 schreef Forcefuzz het volgende:
Ik speel Oblivion al een tijdje, maar ik wat ik me afvraag : kan je je magische wapens ook zelf weer volzetten? Of moet je dat perse laten doen bij iemand van de mages guild?
Ik weet wat je bedoelt, maar kan ze niet beschrijven. Weet nog wel dat die kaart zo onnauwkeurig was als de pest. Op de Oblivion wiki staat een gedetaileerde kaart . . .quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:53 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik moet KotN nog steeds eens goed oppakken. Aangezien ik met m'n evil-dark-brotherhood-nozem die quest wilde gaan doen moet ik eerst zo'n pilgrimage maken langs allerlei tempels o.i.d. heb een kaart gekregen met de globale locatie, maar ik zoek me de pleuris naar die dingen.
Hoe zien ze eruit?
Dat het binnen in focking groot, focking verwarrend en focking argressief isquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:45 schreef uppie83 het volgende:
Bij mij ging die eikel van een Martin gelijk dood![]()
Maar wat was bij jou het probleem van de great gate dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nu aan KotN gekomen en vind die mq zowiezo al leuker als de mq van oblivion. Toevallig zat bij die map van KotN ook alle betaalde add ons, die zéér welkom zijn![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 11:22 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Dat het binnen in focking groot, focking verwarrend en focking argressief is.
ik zal verder ff tussen spoiler typen, das miss wel zo netjes.Welke moeilijkheidsgraad speel je danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nu aan KotN gekomen en vind die mq zowiezo al leuker als de mq van oblivion. Toevallig zat bij die map van KotN ook alle betaalde add ons, die zéér welkom zijn![]()
Op normal had ik namelijk nergens problemen mee.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Ik speel 'em op 3/4 van het moeilijkheids balkje. Op normal rush je zo overal door heen, das niet tof.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Welke moeilijkheidsgraad speel je danOp normal had ik namelijk nergens problemen mee.
quote:Op zondag 21 januari 2007 11:22 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Dat het binnen in focking groot, focking verwarrend en focking argressief is.
ik zal verder ff tussen spoiler typen, das miss wel zo netjes.Grappig, ik speel bijna het hele spel al op die manier. Nadeel is dan dat mijn character niet supersterk is en ik dus zelf Martin niet goed kan beschermen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nu aan KotN gekomen en vind die mq zowiezo al leuker als de mq van oblivion. Toevallig zat bij die map van KotN ook alle betaalde add ons, die zéér welkom zijn
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
<shift> + clickquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:00 schreef DeHovenier het volgende:
Hoe kan je dingen verwijderen uit je inventory? Slepen werkte maar 1x, nadat ik een Hand battle Axe had gesleept, hing die aan m'n muis, dus dan kon ik 'm weggooien. Maar met een hood/cap lukt dat niet![]()
Ik vond 50% ruim genoeg. 100%, tsja, dan maken ratten je wel dood ja.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:11 schreef DeHovenier het volgende:
K!ck!
Ik heb het spel net 'gekocht', m'n pc voldoet aan de minimum requirements, gelukkig kan ik hem spelen
Maar ik kom niet voorbij die 1e 2 rats nog in die kelderMisschien komt dat om het het difficultybalkje op 100% staat
Is toch nog niet uit ofwel?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:34 schreef DeHovenier het volgende:
Alweer een nieuwe char aangemaakt
Heeft iemand Shivering Isles gespeeld?
Nee dat hoeft niet. Als het goed is krijg je een bericht als je KotN voor het eerst speelt, dat je een nieuwe quest hebt etc. Maar hij begint iig in de kerk van Anvil.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:28 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Is toch nog niet uit ofwel?
Btw, ik had laatst KotN geinstalleerd + alle Add-ons, maar weet iemand waar je de KotN Quest moet beginnen? Of moet je eerst de Main Quest gespeeld hebben?
Nee sorry, hij komt pas in de lente uit. Ik dacht dat ie al uit was gebrachtquote:Bethesda Softworks Announces The Elder Scrolls IV: Shivering Isles™ — Official Expansion for Oblivion
Spring Release Planned for Official Expansion for 2006 Game of the Year as Oblivion Sales Top Three Million Units
January 18, 2007 (Rockville, MD) — Bethesda Softworks®, a ZeniMax Media company, today confirmed the upcoming release of The Elder Scrolls IV®: Shivering Isles™, the official expansion for the award-winning The Elder Scrolls IV®: Oblivion™. Shivering Isles will be released for Xbox 360™ video game and entertainment system from Microsoft and Windows this Spring. Details are presented in the exclusive cover story for Official Xbox Magazine’s (US) February issue, which hits newsstands this week.
Het begint bij KOTN anders dan bij de andere quests waarbij je een berichtje krijgt. Je moet daar eerst naar Anvil heen gaan alvorens het "echt begint" . . .quote:Op zondag 28 januari 2007 13:44 schreef Sapstengel het volgende:
Nee dat hoeft niet. Als het goed is krijg je een bericht als je KotN voor het eerst speelt, dat je een nieuwe quest hebt etc. Maar hij begint iig in de kerk van Anvil.
Alleen armor geeft constant effect geloof ik.quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:12 schreef DeHovenier het volgende:
Jammer dat je langs bv een grot langsloopt, dat die grot dan gelijk op je map staat. Fast Travel is handig, die gebruik ik alleen als ik tussen 2 steden moet reizen, als ik een grot moet zoeken ofzo of als ik ergens voor het eerst heen ga, dan ga ik gewoon lopen
En het valt me op dat bijna iedere enchanted item wel constant effect heeft. In Morrowind was dit veel zeldzamer
Ja, dingen die onder het kopje Armor vallen dus. Ik ben nu net aan elven armor en dat andere heavey armor toe, jezus wat ziet dat er mooi uitquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:23 schreef DeHovenier het volgende:
Nee, ook kleding. Constant shield 12%, constant Speechcraft bonus +6 enz.
Elven is toch light?quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:08 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ja, dingen die onder het kopje Armor vallen dus. Ik ben nu net aan elven armor en dat andere heavey armor toe, jezus wat ziet dat er mooi uit.
Die whisp kreeg ik op zich wel aardig dood met een zwaard wat ik van een geharnasde joker gepakt heb, alhoewel het blijkbaar met magische zwaarden moet. Maar dingen als shock en zwaardere wapens, waar kan ik die vinden? Ik heb al rondgekeken in het market district maar echt zware shit ben ik er nog niet tegen gekomen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:20 schreef uppie83 het volgende:
Elk beestje heeft zijn eigen weak-points... bij veel daedra beesten die je waarschijnlijk nog gaat krijgen is dat shock. Bij trolls en die whisp dingen weet ik het eigenlijk nog niet... je kan het altijd nazoeken hier.
enchanted wapens krijg je vooral in dungeons enzo. Sigils stones kun je ook gebruiken om wapens te enchanten. zijn er eigek nog meer manieren?quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:41 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Die whisp kreeg ik op zich wel aardig dood met een zwaard wat ik van een geharnasde joker gepakt heb, alhoewel het blijkbaar met magische zwaarden moet. Maar dingen als shock en zwaardere wapens, waar kan ik die vinden? Ik heb al rondgekeken in het market district maar echt zware shit ben ik er nog niet tegen gekomen.
Met Soulgems in de Mages guild, maar dan moet je wel eerst Guildmaster zijn daar. Je kan het geloof ik ook doen in Frostcrag Spire, die toren die je krijgt bij Knights of the Nine.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:46 schreef punkjunk het volgende:
[..]
enchanted wapens krijg je vooral in dungeons enzo. Sigils stones kun je ook gebruiken om wapens te enchanten. zijn er eigek nog meer manieren?
Yip, ik heb van die stenen en ook wel wat enchanted wapens, maar nog niet iets waarvan ik zeg: 'tsjakkaaa!'quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:46 schreef punkjunk het volgende:
[..]
enchanted wapens krijg je vooral in dungeons enzo. Sigils stones kun je ook gebruiken om wapens te enchanten. zijn er eigek nog meer manieren?
Je kunt ze niet opladen bij een tempel...?quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Met Soulgems in de Mages guild, maar dan moet je wel eerst Guildmaster zijn daar. Je kan het geloof ik ook doen in Frostcrag Spire, die toren die je krijgt bij Knights of the Nine.
Kun je ze zelf maken?quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:26 schreef punkjunk het volgende:
Nee ik bedoel echt het creeëren van nieuwe wapens. Omdat ik al voor lvl 12 de hele oblivion mq uitgespeeld heb zijn al mijn wapens nog slecht vergeleken met de niet-enchted wapens als glass enzo.
Invisibility en rennen met die hap. Maar je kunt idd zelf enchanted wapens maken met sigil stones. Maar ik weet dus niet of er nog meer mogelijkheden zijn daartoe.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:30 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Kun je ze zelf maken?
Toen ik bijvoorbeeld het tweede deel van die quest over Kvatch deed werd ik nadat ik de hekken opdendeed te hard aangevallen, en aangezien er nog maar een paar soldaten waren die zo gesloopt waren ben ik snel afgetaaid, het waren er teveel. En sowieso, het kasteel Kvatch zelf zit echt vol met lompe grote wezens.Ik begin te vermoeden dat ik niet genoeg aandacht heb besteeds aan endurance... je wapens en armor gaan anders wel snel naar beneden, daar zit de fout denk ik.
Ik weet niet of die quest erg lastig is als je die meteen doet in het begin van het spel?
Je maakt ze dan niet maar je laadt ze op...?quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:54 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Invisibility en rennen met die hap. Maar je kunt idd zelf enchanted wapens maken met sigil stones. Maar ik weet dus niet of er nog meer mogelijkheden zijn daartoe.
Nee met sigil stones kun je zelf enchanted wapens maken. Je krijgt bijvoorbeeld voor het sluiten van de gate bij Kavatch een steen, als je er op klikt krijg je een menu waar je kunt kieze op wel wapens of armor je de steen plaatst en dan kun je je wapen een naam geven. Dan krijg je dus een enchanted wapen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:29 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Je maakt ze dan niet maar je laadt ze op...?
[edit: eerst lezen dan reageren]quote:Op vrijdag 2 februari 2007 07:49 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Nee met sigil stones kun je zelf enchanted wapens maken. Je krijgt bijvoorbeeld voor het sluiten van de gate bij Kavatch een steen, als je er op klikt krijg je een menu waar je kunt kieze op wel wapens of armor je de steen plaatst en dan kun je je wapen een naam geven. Dan krijg je dus een enchanted wapen.
Kenker, ze waren beiden dood!quote:Op maandag 5 februari 2007 13:10 schreef DeHovenier het volgende:
Als die 2 gasten overleven, dan krijg je ook een leuk betoverd zwaardje van de vaderAls 1 gast dood is, krijg je wat geld, en als ze beide dood gaan dan krijg je niks volgens mij.
Wat voor?quote:Op maandag 5 februari 2007 16:21 schreef punkjunk het volgende:
Arch, vampire en uit de mage guild gezet, waar vind ik die focking bloemen?
Ik moet 20 dragon's tongue en 20 redwort flowers verzamelen. Ik loop nu al zeker 3 uur rond en heb pas 16 redworts en 2 dragons (waarvan ik er 1tje gekocht heb in een shopquote:
Ik ben ze nog nooit tegen gekomen.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:34 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ik moet 20 dragon's tongue en 20 redwort flowers verzamelen. Ik loop nu al zeker 3 uur rond en heb pas 16 redworts en 2 dragons (waarvan ik er 1tje gekocht heb in een shop)
The best ingredients of zo? Heeft die niet meer van die dingen? En anders gewoon in de mage guilds bij personen die alchemy troep verkopen?quote:Op maandag 5 februari 2007 20:34 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ik moet 20 dragon's tongue en 20 redwort flowers verzamelen. Ik loop nu al zeker 3 uur rond en heb pas 16 redworts en 2 dragons (waarvan ik er 1tje gekocht heb in een shop)
Dat wordt nog flink zoeken!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 07:46 schreef punkjunk het volgende:
Ik heb een kaartje gevonden waar de dragon tongue op staat:
[afbeelding]
Oh? Vertel?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:06 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ben er ook achter gekomen dat heavy armor voor een mage niet het meest handige is.
Zwaar en je bent snel vol inventorytechnisch gezien. Het werkt wel, maar je kan veel minder meuk meeslepen omdat je niet zo sterk bent.quote:
Oh wacht.. ik las 'voor een mage' niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:15 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Zwaar en je bent snel vol inventorytechnisch gezien. Het werkt wel, maar je kan veel minder meuk meeslepen omdat je niet zo sterk bent.
Feather helpt wel, maar is meer een work-around.
Je kunt in steden wel een bed huren.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:37 schreef DeHovenier het volgende:
Ja, met 'rest' laad je je health, fatigue en magicka op. In steden kan je niet rest doen, wel waiten.
Was het niet simpeler om gewoon een oude save game te pakken en daar mee verder te gaan?quote:
Niet als je op 90 uur zit en je op 40 uur uit de quild verbannen wasquote:Op donderdag 8 februari 2007 01:14 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Was het niet simpeler om gewoon een oude save game te pakken en daar mee verder te gaan?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 07:34 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Niet als je op 90 uur zit en je op 40 uur uit de quild verbannen was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Ik heb die quest gehaald door 20 van de een in te leveren en 10 van de anderquote:Op maandag 5 februari 2007 20:34 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ik snap het ook echt niet, ben um zelfs nu op 1024x768 aan het draaien met hdr uit 2x AA en loopt nog kut, dit ligt echt niet aan mijn pc, maar aan dat spel, ik zeg ut je.quote:
Mail je probleem eens naar bethasoft?quote:Op maandag 5 maart 2007 16:48 schreef bigore het volgende:
Nou, even update, het is echt ongelooflijk, het werkt gewoon echt niet. Wat heb ik tot nu toe geprobeerd:
- Alles uit, 640x480 drawdistance allemaal zo laag mogelijk noem maar op, loopt voor geen meter
- Vsync uitgezet, geen nut
- Driver veranderd, van 97,92 naar 97.44, geen nut.
- Met of zonder patch, allebei loopt ie voor geen meter.
Dit spel is gewoon niet voor mijn pc bestemd, ik heb genoeg geprobeerd, het werkt gewoonweg niet. Elk ander spel loopt echt superstrak, Supreme Commander, Half-Life 2, Neverwinter Nights 2 zijn laatste spellen die ik gespeeld heb, die liepen allemaal superstrak of allerhoogste kwaliteit.
Kep ook een xbox 360, daar haal ik um wel op, want dit schiet niet op.
Werken?quote:Op maandag 5 maart 2007 17:03 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Dat is relatief goedkoop afgeprijst.
Ga geld verdienen!
Probeer eens een nog oudere driver, de 88.xx serie . . .quote:Op maandag 5 maart 2007 16:48 schreef bigore het volgende:
- Alles uit, 640x480 drawdistance allemaal zo laag mogelijk noem maar op, loopt voor geen meter
- Vsync uitgezet, geen nut
- Driver veranderd, van 97,92 naar 97.44, geen nut.
- Met of zonder patch, allebei loopt ie voor geen meter.
Dat kan wel, met het progamma nHancer. Moet je ff op googlen.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:50 schreef bigore het volgende:
Trouwens, bij HDR aanzetten kan ik geen AA aanzetten, althans, dat zegt ie...
de 88.xx serie bestaat niet, dat wordt dan de 83 versie, maar kan dat geen kwaad? want die ondersteunen helemaal geen 8800 serie kaarten? Ben nu de 93.71 WHQL driver aan het downloaden, ga die zo proberen als ik hier hoor dat het geen kwaad kan om een oude driver erop te zetten die geen 8800 gtx ondersteunt.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:21 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Probeer eens een nog oudere driver, de 88.xx serie . . .
Bestaat ook niet, poster weet niet waar ie het over heeft. Ik vermoed dat ie niet doorheeft dat 8800 serie andere drivers nodig heeft dan zijn 5900FXquote:Op maandag 5 maart 2007 21:18 schreef bigore het volgende:
[..]
de 88.xx serie bestaat niet, dat wordt dan de 83 versie, maar kan dat geen kwaad? want die ondersteunen helemaal geen 8800 serie kaarten? Ben nu de 93.71 WHQL driver aan het downloaden, ga die zo proberen als ik hier hoor dat het geen kwaad kan om een oude driver erop te zetten die geen 8800 gtx ondersteunt.
Thx voor het antwoord, van jou vertrouw dat idd wat meer, vandaar dat ik even wachte op een antwoord. Heb je nog een idee waar het aan zou kunnen liggen?quote:Op maandag 5 maart 2007 22:04 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Bestaat ook niet, poster weet niet waar ie het over heeft. Ik vermoed dat ie niet doorheeft dat 8800 serie andere drivers nodig heeft dan zijn 5900FX
Je moet geen drivers proberen te installeren die geen 8800 serie ondersteunen in ieder geval.
Ik kreeg die er gewoon bij idd. Nu heb ik em niet gekocht of wat dan ook maar gewoon via via aangekomenquote:Op maandag 5 maart 2007 22:50 schreef DYin het volgende:
Dus.. Met KotN krijg je alle officiële plug-ins, waaronder KotN zelf?( Ik bedoel de retail versie hé) Dat is wel hip.. Maar Shivering Isles lijkt me ook wel vet.
Ja, de plugins staan (los) op de Knights of the Nine cd.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:50 schreef DYin het volgende:
Dus.. Met KotN krijg je alle officiële plug-ins, waaronder KotN zelf?( Ik bedoel de retail versie hé) Dat is wel hip.. Maar Shivering Isles lijkt me ook wel vet.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:35 schreef uppie83 het volgende:
Hmm... spells als Deathly Visage of Ghostwalk zijn toch wel da bomb![]()
Eindelijk Oblivion gekocht?quote:Op zondag 11 maart 2007 10:58 schreef Gamer_V het volgende:
Woei, ik mag nu eindelijk in dit topic posten!
Voor de 360 gaat ie 2400 punten kosten, ongeveer 30 euro. Hopelijk biedt het dan wel flink wat extra vermaak.quote:Op maandag 12 maart 2007 05:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eindelijk Oblivion gekocht?Ik ben het overigens nog fanatiek aan het spelen en wacht nu op Shivering Isles (dat is de uitbreiding).
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:40 schreef uppie83 het volgende:
Ik ben nu de laatste missie van de thieves guild aan het doen. Op een gegeven moment ga je een kamer in van de blind monks. Daar moet je op die Reading Chair gaan zitten, maar ik kan daar niet op zitten om een of andere reden![]()
van http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:The_Ultimate_Heistquote:The game may refuse to let you sit in the Reading Chair. This seems to happen if the guards and monks are after you (listen for the combat music). You may have to reload an earlier save, and this time, sneak through the barracks more carefully! The console command "player.payfine" calls the guards off you and may allow you to sit in the chair, although any stolen goods will be removed along with enough money to pay off your bounty (which may be considerable).
Tja, morrowind blijft ook maar zó lang leuk.quote:Op maandag 12 maart 2007 05:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eindelijk Oblivion gekocht?Ik ben het overigens nog fanatiek aan het spelen en wacht nu op Shivering Isles (dat is de uitbreiding).
Koop gewoon een mooie terratec kaartje, ben je voor een paar tientjes klaar, heb je meer kwaliteit als onboard (ik weet niet wat voorn mobo je hebt maar meestal is het zo) en ontlast je je CPU ook nog.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 07:59 schreef bigore het volgende:
Ik heb oblivion niet meer aangeraakt, heb echt alles geprobeerd, het ligt aan mijn onboard soundkaart, nou echt no fucking way dat ik een nieuwe geluidskaart ga kopen omdat Bethesda het niet voor elkaar krijgt om het fatsoenlijk te programmeren.
Kep een Asus P5b Deluxe Wifi/AP moederbord, dit zegt ie over het geluid op de site:quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:07 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Koop gewoon een mooie terratec kaartje, ben je voor een paar tientjes klaar, heb je meer kwaliteit als onboard (ik weet niet wat voorn mobo je hebt maar meestal is het zo) en ontlast je je CPU ook nog.
lekker cheesy verhaaltje dus, maar het neemt dus CPU zooi in beslag? praat je dan over veel belasting of is het amper noemenswaardig?quote:High Definition Audio
Geniet van een topkwaliteit geluidssysteem op uw PC! De on-board 8-kanaals HD audio CODEC (High-Definition Audio, voorheen codenaam Azalia) maakt hoge-kwaliteit 192 KHz/24-bit audio-output mogelijk, inclusief jack-sensing optie, retasking-functies en multistreaming-technologie die gelijktijdig verschillende audiostreams naar verschillende bestemmingen verstuurt. U kunt nu via de koptelefoon praten met partners tijdens het spelen van multi-channel netwerkspellen. Alles vindt plaats op één computer.
Zal per spel verschillen. Een geluisdkaart heeft een apparte cpu voor het geluid te verwerken, bij een onboard is dat niet (altijd) zo dacht ik. Het valt wel te merken maar niet dat je nou 10fps meer krijgt ofzo. Daarnaast zijn terratec kaartjes wél onwijs goed en zal ie veel beter zijn als je onboard zooitjequote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:45 schreef bigore het volgende:
[..]
Kep een Asus P5b Deluxe Wifi/AP moederbord, dit zegt ie over het geluid op de site:
[..]
lekker cheesy verhaaltje dus, maar het neemt dus CPU zooi in beslag? praat je dan over veel belasting of is het amper noemenswaardig?
Ja, bij de Intertoys wisten ze me te vertellen dat hij pas eind mei uitkwam. Bullshit. Ligt nu in de winkels.quote:
Ligt er aan hoeveel werk geheugen je hebquote:Op dinsdag 6 maart 2007 07:59 schreef bigore het volgende:
Het valt me eigenlijk op dat hoe laag ik alles ook zet er exact dezelfde hapering in blijft zitten, het is eigenlijk niet echt een lage framerate volgens mij, maar hij blijft heel vaak, heeeeel even hangen. Dus als ik alles max zet, is de hapering exact hetzelfde als dat alles op laag en 640x480 staat, curieus...
Direct2drive is een online service zoals steam.quote:Op maandag 2 april 2007 20:05 schreef Isabeau het volgende:
Die files staan gewoon op je gekochte cd, Calyptus
Ah, ik begrijp het half. Maar krijg je daar geen wachtwoord van? En hij kent de configuratie van je pc dan toch?quote:Op maandag 2 april 2007 20:08 schreef Gamer_V het volgende:
Direct2drive is een online service zoals steam.
ja ik heb een key. Dat is het probleem niet, ik kan spelen, maar enkel in 1.0.quote:Op maandag 2 april 2007 20:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah, ik begrijp het half. Maar krijg je daar geen wachtwoord van? En hij kent de configuratie van je pc dan toch?
Is Shivering isles die 30 euro waard? Ik heb Oblivion op de 360 en iets weerhoud me er van om voor 30 euro het via XBL te kopen als het gewoon ook in de winkel lag + boekje en cd dan had ik hem meteen gehaald. Oblivion zelf vond ik wel super!!quote:
Ik speel gewoon alleen de Shivering Isles queestes. Die van Oblivion heb ik toch al gezien.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:18 schreef Pek het volgende:
Er zijn nogal wat conflicten tussen OB en SI...als bijv. Lucien Lachance (sp?) je voor het eerst komt opzoeken en je slaapt in SI, dan heeft hij geen dialoog-opties. Zelfde als die meid van de Thieves Guild je daar komt opzoeken ivm Hyronimus Lex. Met homebrew mods is het vaak nog erger![]()
Ik wacht wel even op de volgende patch voor ik ermee aan de slag ga![]()
Ergens in zuid-oosten toch?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:24 schreef -Dries- het volgende:
Die quest in het origineel waar je een schip moest vinden? En daarin zat dan een geeft ofzo... Waar was die ook alweer mensen?
Was dat niet met die Watchmen? Die geest die je moet aanspreken vlakbij Anvil?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:24 schreef -Dries- het volgende:
Die quest in het origineel waar je een schip moest vinden? En daarin zat dan een geeft ofzo... Waar was die ook alweer mensen?
Ik weet niet hoe het nu is, maar voor de laatste patch wilde KotN nog wel eens moeilijk doen als het niet als laatste geladen werd (als in: de game loopt vast bij opstarten) en van SI weet ik dat je het beste eerst patch 1.2 kunt installeren en pas daarna SI, omdat SI zelf update naar een oudere versiequote:Op donderdag 5 april 2007 18:35 schreef Happel het volgende:
Ik heb Knights of the Nine and Shivering Isles als expansie gekocht bij Oblivion. Maakt het uit in welke volgorde ik het instaleer?
Ja kan wel, maar wanneer komt die geest ook alweer enzo?quote:Op donderdag 5 april 2007 19:07 schreef Jivis het volgende:
[..]
Was dat niet met die Watchmen? Die geest die je moet aanspreken vlakbij Anvil?
Moet je ff bij die inwoners van Anvil vragen... of Googlenquote:Op donderdag 5 april 2007 19:53 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ja kan wel, maar wanneer komt die geest ook alweer enzo?
http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Ghost_Ship_of_Anvilquote:Op donderdag 5 april 2007 19:53 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ja kan wel, maar wanneer komt die geest ook alweer enzo?
Open de oblivion.ini (die in mijn dokumenten, niet die in de game-directory) en verander de lijn bAllowScreenShot=0" in "bAllowScreenShot=1, daarna kun je met printscreen plaatjes schietenquote:Op zaterdag 7 april 2007 07:31 schreef Happel het volgende:
Hoe maak ik screenshots met dit spel?
Met je scrollwieltje of middelste muisknop kun je van first person naar 3d person schakelen. Als je 'm ingedrukt houdt, kun je de camera bewegen, in en uit zoomen etc.quote:Op zaterdag 7 april 2007 07:48 schreef Happel het volgende:
En hoe maak je shots van je character. Nog geen manier kunnen vinden om de camera zoals bovenstaand plaatje te draaien...
nopequote:Op maandag 9 april 2007 15:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En nog wat, kan ik het leger joinen, net als in Morrowind? En zo ja, waar dan? (vast en zeker in de Imperial City)En waar moet ik me aanmelden, in de barracks?
Alvast bedankt
Nope, alleen de deadra shrines, maar dat is niet echt samenhangend.quote:
Dus kijk uit mensen.quote:A very serious bug has been found with Shivering Isles that will render the game unplayable in many ways after about 50 to 120 hours of play (better FPS means bug hits earlier). The bug will occur regardless of whether you access SI content or not. The basis of bug is that an internal "space" of identification numbers for objects created in the game (e.g., a dropped arrow, a new creature, etc.) becomes exhausted -- at which point the newly created objects disappear from the game world. It is not known whether this affects Xbox users as well (it is reasonable to assume that it would, but might not hit until around 150 hours of play assuming 30 FPS on Xbox).
Madnessquote:Op maandag 9 april 2007 23:29 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Nope, alleen de deadra shrines, maar dat is niet echt samenhangend.
http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Quests (Niet al te spoilerig, lijst per guild en steden enz)
Edit: Dit is trouwens een leuke bug in Oblivion met de shivering isles.
[..]
Dus kijk uit mensen.
Er is inmiddels een fix voor, (niet van Bethesda natuurlijk, maar vanuit de mod community) dus het lijkt opgelostquote:Op maandag 9 april 2007 23:29 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Edit: Dit is trouwens een leuke bug in Oblivion met de shivering isles.
[..]
Dus kijk uit mensen.
Je wilt niet levellenquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:49 schreef Happel het volgende:
Gaat dat levelen echt zo langzaam als ik denk? Heb het spel nu een aantal uur (ongeveer 6) gespeeld. Drie quests gedaan in de tussentijd en gisteren pas level 2 bereikt.
Ik wil wel levellen, hehehe. Gisteren gebeurde het toen ik ergens ging slapen. Maar had daarvoor al vaker geslapen in een bos en toen gebeurde er niksquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je wilt niet levellenAls je namelijk niet levert, worden de monsters niet sterker, maar jij wel
Je levelt alleen als je in een bed slaapt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:08 schreef Happel het volgende:
Ik wil wel levellen, hehehe. Gisteren gebeurde het toen ik ergens ging slapen. Maar had daarvoor al vaker geslapen in een bos en toen gebeurde er niks
Nee, das lekker duidelijk.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:04 schreef DeHovenier het volgende:
Ga eens naar die gat in de grond achter die groene boom naast Cheyindal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |