Ik snap het ook echt niet, ben um zelfs nu op 1024x768 aan het draaien met hdr uit 2x AA en loopt nog kut, dit ligt echt niet aan mijn pc, maar aan dat spel, ik zeg ut je.quote:
Mail je probleem eens naar bethasoft?quote:Op maandag 5 maart 2007 16:48 schreef bigore het volgende:
Nou, even update, het is echt ongelooflijk, het werkt gewoon echt niet. Wat heb ik tot nu toe geprobeerd:
- Alles uit, 640x480 drawdistance allemaal zo laag mogelijk noem maar op, loopt voor geen meter
- Vsync uitgezet, geen nut
- Driver veranderd, van 97,92 naar 97.44, geen nut.
- Met of zonder patch, allebei loopt ie voor geen meter.
Dit spel is gewoon niet voor mijn pc bestemd, ik heb genoeg geprobeerd, het werkt gewoonweg niet. Elk ander spel loopt echt superstrak, Supreme Commander, Half-Life 2, Neverwinter Nights 2 zijn laatste spellen die ik gespeeld heb, die liepen allemaal superstrak of allerhoogste kwaliteit.
Kep ook een xbox 360, daar haal ik um wel op, want dit schiet niet op.
Werken?quote:Op maandag 5 maart 2007 17:03 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Dat is relatief goedkoop afgeprijst.
Ga geld verdienen!
Probeer eens een nog oudere driver, de 88.xx serie . . .quote:Op maandag 5 maart 2007 16:48 schreef bigore het volgende:
- Alles uit, 640x480 drawdistance allemaal zo laag mogelijk noem maar op, loopt voor geen meter
- Vsync uitgezet, geen nut
- Driver veranderd, van 97,92 naar 97.44, geen nut.
- Met of zonder patch, allebei loopt ie voor geen meter.
Dat kan wel, met het progamma nHancer. Moet je ff op googlen.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:50 schreef bigore het volgende:
Trouwens, bij HDR aanzetten kan ik geen AA aanzetten, althans, dat zegt ie...
de 88.xx serie bestaat niet, dat wordt dan de 83 versie, maar kan dat geen kwaad? want die ondersteunen helemaal geen 8800 serie kaarten? Ben nu de 93.71 WHQL driver aan het downloaden, ga die zo proberen als ik hier hoor dat het geen kwaad kan om een oude driver erop te zetten die geen 8800 gtx ondersteunt.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:21 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Probeer eens een nog oudere driver, de 88.xx serie . . .
Bestaat ook niet, poster weet niet waar ie het over heeft. Ik vermoed dat ie niet doorheeft dat 8800 serie andere drivers nodig heeft dan zijn 5900FXquote:Op maandag 5 maart 2007 21:18 schreef bigore het volgende:
[..]
de 88.xx serie bestaat niet, dat wordt dan de 83 versie, maar kan dat geen kwaad? want die ondersteunen helemaal geen 8800 serie kaarten? Ben nu de 93.71 WHQL driver aan het downloaden, ga die zo proberen als ik hier hoor dat het geen kwaad kan om een oude driver erop te zetten die geen 8800 gtx ondersteunt.
Thx voor het antwoord, van jou vertrouw dat idd wat meer, vandaar dat ik even wachte op een antwoord. Heb je nog een idee waar het aan zou kunnen liggen?quote:Op maandag 5 maart 2007 22:04 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Bestaat ook niet, poster weet niet waar ie het over heeft. Ik vermoed dat ie niet doorheeft dat 8800 serie andere drivers nodig heeft dan zijn 5900FX
Je moet geen drivers proberen te installeren die geen 8800 serie ondersteunen in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |