quote:Bethesda Softworks Announces The Elder Scrolls IV: Shivering Isles™ — Official Expansion for Oblivion
Spring Release Planned for Official Expansion for 2006 Game of the Year as Oblivion Sales Top Three Million Units
January 18, 2007 (Rockville, MD) — Bethesda Softworks®, a ZeniMax Media company, today confirmed the upcoming release of The Elder Scrolls IV®: Shivering Isles™, the official expansion for the award-winning The Elder Scrolls IV®: Oblivion™. Shivering Isles will be released for Xbox 360™ video game and entertainment system from Microsoft and Windows this Spring. Details are presented in the exclusive cover story for Official Xbox Magazine’s (US) February issue, which hits newsstands this week.
Shivering Isles features more than 30 hours of new gameplay and allows you to explore an entirely new plane of Oblivion – the realm of Sheogorath, the Daedric Prince of Madness. Shivering Isles adds to the existing world of Oblivion so you can continue playing with your existing save game/character, or create an all new character just to explore the new content.
“We’re thrilled with the response that Oblivion has received to date and feel that Shivering Isles will offer a whole new and different experience to anyone who played and enjoyed Oblivion,” said Todd Howard, executive producer for The Elder Scrolls.
Within the Realm of Sheogorath, players can explore the two extreme sides of the god’s madness – the sublimely creative and the completely psychotic. Something is happening to the Shivering Isles and Sheogorath himself looks to you to be his champion and defend his realm and its inhabitants from destruction. Do you have the strength to survive his trials, tame a realm fraught with paranoia and despair, and wear the mantle of a God?
The Shivering Isles features a bizarre landscape split between the two sides – Mania and Dementia –filled with vast, twisting dungeons mirroring the roots of the trees they are buried within. You’ll encounter more than a dozen new creatures including hideous insects, Flesh Atronachs, skeletal Shambles, amphibious Grummites. Throughout your adventure, you will discover all new items, ingredients, spells, and more, and have the talented craftsmen of Crucible and Bliss forge new armor and weapons just for you.
“The enthusiastic response we’ve received to our downloadable content has been overwhelming, and we’re excited to bring Oblivion fans a full expansion,” said Vlatko Andonov, president of Bethesda Softworks. “The world we’ve created for Shivering Isles is unlike anything you’ve seen or played in Oblivion and we can’t wait for folks to play it.”
Released in March 2006 for Xbox 360™ videogame and entertainment system from Microsoft and Windows, Oblivion sold more than three million units in 2006. Among the countless awards and accolades it has garnered to date are Game of the Year and RPG of the Year honors from numerous outlets, including Spike TV’s 2006 Video Game Awards, G4’s G-phoria, the Golden Joystick Awards, GameSpot.com, ShackNews.com, Voodoo Extreme, FiringSquad.com, and many more. Oblivion received the #1 ranking on PC Gamer’s (UK) list of the top 100 games of all time and is the highest rated Xbox 360 game of all time according to Gamerankings.com.
The Windows version of Shivering Isles will be available at retail and is co-published by Bethesda Softworks and 2K Games, while the Xbox 360 version is currently planned for release through Xbox Live® online entertainment network by Bethesda Softworks.
Nee hoor, kan gewoon geïnstalleerd worden. Je moet alleen dan zorgen dat KOTN altijd geïnstalleerd is (net als andere uitbreidingen die je gebruikt), anders vallen er gaten in je savegames als in gebouwen/grotten/ruïnes die niet meer aanwezig zijn . . .quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:42 schreef uppie83 het volgende:
Weet iemand of ik KotN gewoon over het originele spel heen kan installeren? Of gaan er dan dingen mis met je savegames?
Dat kan ook met stenen uit bepaalde dungeons. Ik weet niet precies welke, en ik weet de naam ook niet precies. Varla stones of die andere...quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:53 schreef Forcefuzz het volgende:
Ik speel Oblivion al een tijdje, maar ik wat ik me afvraag : kan je je magische wapens ook zelf weer volzetten? Of moet je dat perse laten doen bij iemand van de mages guild?
Ik weet wat je bedoelt, maar kan ze niet beschrijven. Weet nog wel dat die kaart zo onnauwkeurig was als de pest. Op de Oblivion wiki staat een gedetaileerde kaart . . .quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:53 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik moet KotN nog steeds eens goed oppakken. Aangezien ik met m'n evil-dark-brotherhood-nozem die quest wilde gaan doen moet ik eerst zo'n pilgrimage maken langs allerlei tempels o.i.d. heb een kaart gekregen met de globale locatie, maar ik zoek me de pleuris naar die dingen.
Hoe zien ze eruit?
Dat het binnen in focking groot, focking verwarrend en focking argressief isquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:45 schreef uppie83 het volgende:
Bij mij ging die eikel van een Martin gelijk dood![]()
Maar wat was bij jou het probleem van de great gate dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nu aan KotN gekomen en vind die mq zowiezo al leuker als de mq van oblivion. Toevallig zat bij die map van KotN ook alle betaalde add ons, die zéér welkom zijn![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 11:22 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Dat het binnen in focking groot, focking verwarrend en focking argressief is.
ik zal verder ff tussen spoiler typen, das miss wel zo netjes.Welke moeilijkheidsgraad speel je danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nu aan KotN gekomen en vind die mq zowiezo al leuker als de mq van oblivion. Toevallig zat bij die map van KotN ook alle betaalde add ons, die zéér welkom zijn![]()
Op normal had ik namelijk nergens problemen mee.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Ik speel 'em op 3/4 van het moeilijkheids balkje. Op normal rush je zo overal door heen, das niet tof.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Welke moeilijkheidsgraad speel je danOp normal had ik namelijk nergens problemen mee.
quote:Op zondag 21 januari 2007 11:22 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Dat het binnen in focking groot, focking verwarrend en focking argressief is.
ik zal verder ff tussen spoiler typen, das miss wel zo netjes.Grappig, ik speel bijna het hele spel al op die manier. Nadeel is dan dat mijn character niet supersterk is en ik dus zelf Martin niet goed kan beschermen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nu aan KotN gekomen en vind die mq zowiezo al leuker als de mq van oblivion. Toevallig zat bij die map van KotN ook alle betaalde add ons, die zéér welkom zijn
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
<shift> + clickquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:00 schreef DeHovenier het volgende:
Hoe kan je dingen verwijderen uit je inventory? Slepen werkte maar 1x, nadat ik een Hand battle Axe had gesleept, hing die aan m'n muis, dus dan kon ik 'm weggooien. Maar met een hood/cap lukt dat niet![]()
Ik vond 50% ruim genoeg. 100%, tsja, dan maken ratten je wel dood ja.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:11 schreef DeHovenier het volgende:
K!ck!
Ik heb het spel net 'gekocht', m'n pc voldoet aan de minimum requirements, gelukkig kan ik hem spelen
Maar ik kom niet voorbij die 1e 2 rats nog in die kelderMisschien komt dat om het het difficultybalkje op 100% staat
Is toch nog niet uit ofwel?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:34 schreef DeHovenier het volgende:
Alweer een nieuwe char aangemaakt
Heeft iemand Shivering Isles gespeeld?
Nee dat hoeft niet. Als het goed is krijg je een bericht als je KotN voor het eerst speelt, dat je een nieuwe quest hebt etc. Maar hij begint iig in de kerk van Anvil.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:28 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Is toch nog niet uit ofwel?
Btw, ik had laatst KotN geinstalleerd + alle Add-ons, maar weet iemand waar je de KotN Quest moet beginnen? Of moet je eerst de Main Quest gespeeld hebben?
Nee sorry, hij komt pas in de lente uit. Ik dacht dat ie al uit was gebrachtquote:Bethesda Softworks Announces The Elder Scrolls IV: Shivering Isles™ — Official Expansion for Oblivion
Spring Release Planned for Official Expansion for 2006 Game of the Year as Oblivion Sales Top Three Million Units
January 18, 2007 (Rockville, MD) — Bethesda Softworks®, a ZeniMax Media company, today confirmed the upcoming release of The Elder Scrolls IV®: Shivering Isles™, the official expansion for the award-winning The Elder Scrolls IV®: Oblivion™. Shivering Isles will be released for Xbox 360™ video game and entertainment system from Microsoft and Windows this Spring. Details are presented in the exclusive cover story for Official Xbox Magazine’s (US) February issue, which hits newsstands this week.
Het begint bij KOTN anders dan bij de andere quests waarbij je een berichtje krijgt. Je moet daar eerst naar Anvil heen gaan alvorens het "echt begint" . . .quote:Op zondag 28 januari 2007 13:44 schreef Sapstengel het volgende:
Nee dat hoeft niet. Als het goed is krijg je een bericht als je KotN voor het eerst speelt, dat je een nieuwe quest hebt etc. Maar hij begint iig in de kerk van Anvil.
Alleen armor geeft constant effect geloof ik.quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:12 schreef DeHovenier het volgende:
Jammer dat je langs bv een grot langsloopt, dat die grot dan gelijk op je map staat. Fast Travel is handig, die gebruik ik alleen als ik tussen 2 steden moet reizen, als ik een grot moet zoeken ofzo of als ik ergens voor het eerst heen ga, dan ga ik gewoon lopen
En het valt me op dat bijna iedere enchanted item wel constant effect heeft. In Morrowind was dit veel zeldzamer
Ja, dingen die onder het kopje Armor vallen dus. Ik ben nu net aan elven armor en dat andere heavey armor toe, jezus wat ziet dat er mooi uitquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:23 schreef DeHovenier het volgende:
Nee, ook kleding. Constant shield 12%, constant Speechcraft bonus +6 enz.
Elven is toch light?quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:08 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ja, dingen die onder het kopje Armor vallen dus. Ik ben nu net aan elven armor en dat andere heavey armor toe, jezus wat ziet dat er mooi uit.
Die whisp kreeg ik op zich wel aardig dood met een zwaard wat ik van een geharnasde joker gepakt heb, alhoewel het blijkbaar met magische zwaarden moet. Maar dingen als shock en zwaardere wapens, waar kan ik die vinden? Ik heb al rondgekeken in het market district maar echt zware shit ben ik er nog niet tegen gekomen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:20 schreef uppie83 het volgende:
Elk beestje heeft zijn eigen weak-points... bij veel daedra beesten die je waarschijnlijk nog gaat krijgen is dat shock. Bij trolls en die whisp dingen weet ik het eigenlijk nog niet... je kan het altijd nazoeken hier.
enchanted wapens krijg je vooral in dungeons enzo. Sigils stones kun je ook gebruiken om wapens te enchanten. zijn er eigek nog meer manieren?quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:41 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Die whisp kreeg ik op zich wel aardig dood met een zwaard wat ik van een geharnasde joker gepakt heb, alhoewel het blijkbaar met magische zwaarden moet. Maar dingen als shock en zwaardere wapens, waar kan ik die vinden? Ik heb al rondgekeken in het market district maar echt zware shit ben ik er nog niet tegen gekomen.
Met Soulgems in de Mages guild, maar dan moet je wel eerst Guildmaster zijn daar. Je kan het geloof ik ook doen in Frostcrag Spire, die toren die je krijgt bij Knights of the Nine.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:46 schreef punkjunk het volgende:
[..]
enchanted wapens krijg je vooral in dungeons enzo. Sigils stones kun je ook gebruiken om wapens te enchanten. zijn er eigek nog meer manieren?
Yip, ik heb van die stenen en ook wel wat enchanted wapens, maar nog niet iets waarvan ik zeg: 'tsjakkaaa!'quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:46 schreef punkjunk het volgende:
[..]
enchanted wapens krijg je vooral in dungeons enzo. Sigils stones kun je ook gebruiken om wapens te enchanten. zijn er eigek nog meer manieren?
Je kunt ze niet opladen bij een tempel...?quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Met Soulgems in de Mages guild, maar dan moet je wel eerst Guildmaster zijn daar. Je kan het geloof ik ook doen in Frostcrag Spire, die toren die je krijgt bij Knights of the Nine.
Kun je ze zelf maken?quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:26 schreef punkjunk het volgende:
Nee ik bedoel echt het creeëren van nieuwe wapens. Omdat ik al voor lvl 12 de hele oblivion mq uitgespeeld heb zijn al mijn wapens nog slecht vergeleken met de niet-enchted wapens als glass enzo.
Invisibility en rennen met die hap. Maar je kunt idd zelf enchanted wapens maken met sigil stones. Maar ik weet dus niet of er nog meer mogelijkheden zijn daartoe.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:30 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Kun je ze zelf maken?
Toen ik bijvoorbeeld het tweede deel van die quest over Kvatch deed werd ik nadat ik de hekken opdendeed te hard aangevallen, en aangezien er nog maar een paar soldaten waren die zo gesloopt waren ben ik snel afgetaaid, het waren er teveel. En sowieso, het kasteel Kvatch zelf zit echt vol met lompe grote wezens.Ik begin te vermoeden dat ik niet genoeg aandacht heb besteeds aan endurance... je wapens en armor gaan anders wel snel naar beneden, daar zit de fout denk ik.
Ik weet niet of die quest erg lastig is als je die meteen doet in het begin van het spel?
Je maakt ze dan niet maar je laadt ze op...?quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:54 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Invisibility en rennen met die hap. Maar je kunt idd zelf enchanted wapens maken met sigil stones. Maar ik weet dus niet of er nog meer mogelijkheden zijn daartoe.
Nee met sigil stones kun je zelf enchanted wapens maken. Je krijgt bijvoorbeeld voor het sluiten van de gate bij Kavatch een steen, als je er op klikt krijg je een menu waar je kunt kieze op wel wapens of armor je de steen plaatst en dan kun je je wapen een naam geven. Dan krijg je dus een enchanted wapen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:29 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Je maakt ze dan niet maar je laadt ze op...?
[edit: eerst lezen dan reageren]quote:Op vrijdag 2 februari 2007 07:49 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Nee met sigil stones kun je zelf enchanted wapens maken. Je krijgt bijvoorbeeld voor het sluiten van de gate bij Kavatch een steen, als je er op klikt krijg je een menu waar je kunt kieze op wel wapens of armor je de steen plaatst en dan kun je je wapen een naam geven. Dan krijg je dus een enchanted wapen.
Kenker, ze waren beiden dood!quote:Op maandag 5 februari 2007 13:10 schreef DeHovenier het volgende:
Als die 2 gasten overleven, dan krijg je ook een leuk betoverd zwaardje van de vaderAls 1 gast dood is, krijg je wat geld, en als ze beide dood gaan dan krijg je niks volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |