Ja idd, nadat ik zon speciale knight werd ben ik ook meteen gaan rond dwalen in de wereld en ben toen eerst thieves guild gaan doen. Maar dark brotherhood is het tofste! plus hele fiine beloningenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:00 schreef uppie83 het volgende:
Als ik eerlijk ben vind ik de main quest nog het minst leuk van allemaal
Dark Brotherhood doen voor je de mage guild quest-line doet is aan te raden.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:01 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ja idd, nadat ik zon speciale knight werd ben ik ook meteen gaan rond dwalen in de wereld en ben toen eerst thieves guild gaan doen. Maar dark brotherhood is het tofste! plus hele fiine beloningen![]()
* punkjunk gaat weer spele! NU!
Und warum?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dark Brotherhood doen voor je de mage guild quest-line doet is aan te raden.
Voor de DB (of thieves guild nu ben ik in de war) moet je op een gegeven moment een missie doen waarbij een lid van de mages guild betrokken is. als je dan bij de mages guild zit heb je kans dat je eruit getrapt wordt en weer een missie (of 2) moet doen voordat ze je weer vertrouwen. niks onoverkomelijks, wel irritantquote:
Uhh?? Kikker?? Goblin??? Moord missies zijn meestal van de Dark Brotherhood... maar daar hoefde ik geen kikker en goblin voor te slopen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:40 schreef punkjunk het volgende:
Ok, net lvl 10 geworden. Moest zo'n kikker mens in een grot vermoorde. Ben nu met een missie bezig om een goblin ofzo te vermoorde. Dies was pittiger.
Fighter's Guild missies zijn ook praktisch allemaal van het kaliber 'mep beest/persoon x en ga naar persoon y voor beloning'.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:43 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Uhh?? Kikker?? Goblin??? Moord missies zijn meestal van de Dark Brotherhood... maar daar hoefde ik geen kikker en goblin voor te slopen.
Ja die kikker is dat ras wat onder wat kan ademen en tegen poisen kan, weet de naam ff niet. En ik moet nu dus naar een grot waar allemaal goblins zijn om iemand te slopen dus ik nam aan dat hij ook een goblin was.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:43 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Uhh?? Kikker?? Goblin??? Moord missies zijn meestal van de Dark Brotherhood... maar daar hoefde ik geen kikker en goblin voor te slopen.
Argonian.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:22 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ja die kikker is dat ras wat onder wat kan ademen en tegen poisen kan, weet de naam ff niet. En ik moet nu dus naar een grot waar allemaal goblins zijn om iemand te slopen dus ik nam aan dat hij ook een goblin was.
Die grot met goblins, ik zat een grot te vroegquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:47 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Argonian.
Waar kun je trouwens de ring of nighteye vinden? Die ring dat je onbeperkt in het donker kan turen..
Idd. Maar je kan ook gewoon zeggen dat je er niet bent om ingewijd te worden. Dan valt die gast je aan en dood je gewoon iedereen die daar aanwezig is. Die gasten zijn niet heel sterk, dus het is best te doen. Wel voor de zekerheid wat potions meenemen ofzo.quote:Op donderdag 11 januari 2007 04:47 schreef MMaRsu het volgende:
Jearl viel bij aan buiten Bruma
Oh en die gast die je in heeft lopen wijden die heeft al je shit
Idd, ik had tijdens dat ritueel iedereen (op die stomme baas na) uitgemoord omdat ik niet me spulletjes wou inleveren.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd. Maar je kan ook gewoon zeggen dat je er niet bent om ingewijd te worden. Dan valt die gast je aan en dood je gewoon iedereen die daar aanwezig is. Die gasten zijn niet heel sterk, dus het is best te doen. Wel voor de zekerheid wat potions meenemen ofzo.
Ik ook, en verdomme, ik had er best moeite mee ook. Ik was wel enigzins door mijn potions heen iig naderhandquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:36 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Idd, ik had tijdens dat ritueel iedereen (op die stomme baas na) uitgemoord omdat ik niet me spulletjes wou inleveren.![]()
Tsja, dat hangt nogal van de situatie afquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:17 schreef uppie83 het volgende:
Ik heb mijn spulletjes netjes afgegeven. Heb dat boek gepakt, ben vervolgens in stealth mode (ik gebruik continu een of andere spell waardoor ik 30 sec. chameleon of iets dergelijks heb) naar buiten gelopen. Boek weggebracht, spies gemold, en weer terug naar binnen gestealtht om Harrow even te mollen en mijn spullen te pakken.
Echter van die spell begrijp ik niet zoveel. Als tegenstanders tegen je aanlopen dan merken ze je nog niet op, maar af en toe schijnen ze je wel ineens te zien en krijg je een shock of iets dergelijks achter je aars aan.![]()
Ik heb het even nagezocht, maar ik gebruik continu de spell "deathly visage" echt een aanrader. 35 seconden invisibility. Vreemd genoeg wordt je toch nog regelmatig gespot zoals ik al zei.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tsja, dat hangt nogal van de situatie af
Als je in het pikkedonker sneakt zullen ze je neit zien als ze tegen je aan lopen. Als je aan de andere kant met heavy armor in het licht van een fakkel sneakt ben je stevig de lul. (Als je heavy armor boots draagt en niet heel goed in sneaken bent, dan horen ze je sowieso wel)
Onzichtbaar is neit gelijk aan stil. Vijanden kunnen weten waar je loopt op basis van je voetstappen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 03:16 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Ik heb het even nagezocht, maar ik gebruik continu de spell "deathly visage" echt een aanrader. 35 seconden invisibility. Vreemd genoeg wordt je toch nog regelmatig gespot zoals ik al zei.
Luck helpt je voor alles. Heeft niet echt een specifieke functie.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:17 schreef uppie83 het volgende:
True... maar zelfs als ik stil sta dan zien ze met af en toe, terwijl ik gewoon invisible ben
Anyway, weet iemand wat luck doet als eigenschap? Als in wat heb je er aan? Kan je ergens gaan gamblen of iets dergelijks?
Maar bij deathly visage wordt je echt invisible.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:47 schreef punkjunk het volgende:
Die cameleon spreuk werkt maar voor een aantal procent.
Ik kan ook 100% invisible worden met mijn ability ofzo. Die spreuk die je maar 1x per dag kunt doen. Handige shit hoor.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:02 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Maar bij deathly visage wordt je echt invisible.
Weet iemand toevallig met welke instellingen op de pc je de graphics van de 360 hebt? Ik neem aan dat de 360 ook niet HDR en AA aan kan?quote:Op maandag 15 januari 2007 16:55 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Heb ook het spel net gehaald.
Op de 360, erg mooi.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:32 schreef Theamerican het volgende:
die spel leek me helemaal tegek
maar snap er geen drol van.
heb die ratten verslagen kwam dus buiten in een geweldige wereld en toen heb ikiets afggegeven en nu dan? waar moet ik in godsnaam heen
Waar je maar wilt. Je kan de mainquest gaan volgen, of een van de talloze sidequests. Praat eens met wat mensen ofzo zou ik zeggenquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:32 schreef Theamerican het volgende:
die spel leek me helemaal tegek
maar snap er geen drol van.
heb die ratten verslagen kwam dus buiten in een geweldige wereld en toen heb ikiets afggegeven en nu dan? waar moet ik in godsnaam heen
Ik wordt compleet genegeerdquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:25 schreef uppie83 het volgende:
LOL
Anyway ik ben ook maar eens de main quest aan het doorlopen, dan ben ik daar ook maar van af. Op het moment zit ik in het "The defense of Bruma" gedeelte. Het schijnt dat ik daar naast de standaard soldaten van alle steden zelf ook nog een hoop NPC's voor kan inhuren.
Maar welke? En hoe doe ik dat?
A shrubbery!quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:14 schreef Gamer_V het volgende:
Ligt het aan mij dat ik aan Knights of the Nine moet denken?
[afbeelding]
Zonder nog extra manschappen red je het ook wel. Ik had op 2 steden na alle gasten gerecruut en het verliep vloeiend, totdat in de great gate kwamquote:
moet je er eigenlijk doen bij dat rode land of is dat niet met martin?quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:45 schreef uppie83 het volgende:
Bij mij ging die eikel van een Martin gelijk dood![]()
Maar wat was bij jou het probleem van de great gate dan?
Je weet dat er meerdere (understatementquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:47 schreef Theamerican het volgende:
[..]
moet je er eigenlijk doen bij dat rode land of is dat niet met martin?
de gate van oblivion
Hmm heb in ieder geval gevonden dat als ik de Mages Guild en de Dark Brotherhood uitspeel dat ik daar personeel kan recruitenquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:25 schreef uppie83 het volgende:
LOL
Anyway ik ben ook maar eens de main quest aan het doorlopen, dan ben ik daar ook maar van af. Op het moment zit ik in het "The defense of Bruma" gedeelte. Het schijnt dat ik daar naast de standaard soldaten van alle steden zelf ook nog een hoop NPC's voor kan inhuren.
Maar welke? En hoe doe ik dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |