Ik heb een Intel Core 2 Duo 6400 met 1 GB DDR2 PC5300 geheugen. Mijn graka is een Ati 1950 Pro met 512 MB DDR3 onboardquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:51 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Bij iedereen die als winkel dingen repareert (alle armor shops in imperial city dus).
Wat heb je voor nieuwe hardware? Ik wil misschien ergens ene 7900gtx vandaan halen, dat moet ook smullen zijn.
Me 7600gt houd het maar net bij.
En terechtquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:24 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Ik heb een Intel Core 2 Duo 6400 met 1 GB DDR2 PC5300 geheugen. Mijn graka is een Ati 1950 Pro met 512 MB DDR3 onboard![]()
* Big pimpin' *![]()
pinpas met pincode aan willekeurige voorbijganger op straat geven, en voila, leeg is cashquote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:52 schreef Theamerican het volgende:
hello mensen kan iemand mij vertellen hoe je de cash leeg gooit hoorde in ander topic dat er dan minder vastlopers zijn?
je snapt me welquote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:10 schreef Merovingian het volgende:
[..]
pinpas met pincode aan willekeurige voorbijganger op straat geven, en voila, leeg is cash
![]()
Voor een pc: spel opnieuw opstarten.quote:Oblivion uses the xbox 360 hard drive extensively to cache (copy and reuse) game data. This helps optimize all the loading that the game does. According to xbox, it has been found that in rare cases some of the 360s cache can get fragmented, and shows itself by the game taking a long time to load anything. To help possibly solve this, reset your xbox, hold down the A button as the game is booting up. (They said that any button would actually work) and the hard drive will clear the cache and create a new one. Once the Bethesda logo is seen the game is loaded and the cache should be cleared. Doesn’t effect the game or save data in any other way.
dankuwelquote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:45 schreef Merovingian het volgende:
Voor een XBOX360:
[..]
Voor een pc: spel opnieuw opstarten.
Hey jij ook hierquote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:45 schreef Merovingian het volgende:
Voor een XBOX360:
[..]
Voor een pc: spel opnieuw opstarten.
dat werkt bij mij ook niet. Ik heb nog steeds Quest item voor de laatste missie van de thieves guildquote:Op maandag 8 januari 2007 22:10 schreef Merovingian het volgende:
gewoon eruit slepen...
Ehm je moet gewoon naar Anvil toe.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:44 schreef Hathor het volgende:
Vraagje...
Ik heb van de week die mod van Knights of the Nine geinstalleerd, maar ik geloof niet dat ie werkt. Ik had de fout gemaakt om niet eerst het spel te updaten met de laatste patch waar die mod om vraagt, maar ik heb het net andersom gedaan, dus eerst de mod, en dan pas de patch. Kan dat de reden zijn dat ik de quest niet kan triggeren of zie ik iets anders over het hoofd ?
Idd, 'cant remove quest item' of you cant use this quest arrow now'quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:47 schreef Morthill het volgende:
[..]
dat werkt bij mij ook niet. Ik heb nog steeds Quest item voor de laatste missie van de thieves guildMag ik gewoon niet wegflikkeren.
je hebt die arrow nogquote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:00 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Idd, 'cant remove quest item' of you cant use this quest arrow now'![]()
weer opgepaktquote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:03 schreef Morthill het volgende:
[..]
je hebt die arrow nogMaar, die gebruik je toch en dan is ie weg
ah, volgens mij kun je quest items per definitie gewoon niet dumpen. Mss terug naar die dungeon en kijken of je hem nu kunt wegschieten al is dat wel veel moeite.quote:
Ja had ik ook al bedacht. Ben atm meer aan het gitaar spelen als oblivion aan het spele. Maar zodra ik weer speel ga ik het wel ene keer doen denk ik. Ik dacht dat er misschien wel een trucje voor zou zijn.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:19 schreef Morthill het volgende:
[..]
ah, volgens mij kun je quest items per definitie gewoon niet dumpen. Mss terug naar die dungeon en kijken of je hem nu kunt wegschieten al is dat wel veel moeite.
Ja, dat weet ik dus allemaal, maar van wat ik begrepen heb moet iedereen in de plaatselijke kerk afgeslacht zijn en staat er een of andere onheilsbode een speech te geven buiten, dat zou de quest moeten triggeren. Maar bij mij loopt iedereen nog gewoon vrolijk levend rond daarbinnen. Ik heb mijn datafiles gechecked, en hij is gewoon goed geinstalleerd en aangevinkt, hij zou het dus probleemloos moeten doen, maar niks is minder waar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |