voelt goed hequote:Op donderdag 6 april 2006 18:30 schreef Retuobak het volgende:
Ik wilde een good guy spelen met m'n nieuwe char
Uurtje na het begin heb ik al een guard doodgemept en zit ik in de dark brotherhood
De eerste doe ik al-tijdquote:Op donderdag 6 april 2006 18:47 schreef twi het volgende:
Man, ik wist niet eens dat ze in 't spel zatenBen al blij met dat paard van de Dark Brotherhood
Welke ik trouwens vandaag heb afgerond.
Hebben jullie trouwens nog last van dwangneurotische handelingen? Ik heb last van:
]- Regelmatig zorgen voor een mooi uitzicht bij het saven, zodat ik een mooie thumbnail heb.[/b]
- Mijn paarden altijd in een stal zetten voordat ik een stad in loop.
- Ik wil een lege Quest List hebben door ze allemaal te finishen, maar dat kan niet
*herkent*quote:Op donderdag 6 april 2006 18:53 schreef Jajong het volgende:
Ik heb alleen last van het "nog 1 quest en dan stop ik"-syndroom. Elke keer als ik dat tegen mezelf zeg, ben ik 5 uur later klaar oid.
Niemand??quote:Op donderdag 6 april 2006 18:40 schreef -skippybal- het volgende:
Ik wil verdomme een unicorn tegen komenWaar zijn die krengen??
quote:Op donderdag 6 april 2006 18:47 schreef twi het volgende:
- Regelmatig zorgen voor een mooi uitzicht bij het saven, zodat ik een mooie thumbnail heb.
2e en 3e wel jaquote:Op donderdag 6 april 2006 18:47 schreef twi het volgende:
Man, ik wist niet eens dat ze in 't spel zatenBen al blij met dat paard van de Dark Brotherhood
Welke ik trouwens vandaag heb afgerond.
Hebben jullie trouwens nog last van dwangneurotische handelingen? Ik heb last van:
- Regelmatig zorgen voor een mooi uitzicht bij het saven, zodat ik een mooie thumbnail heb.
- Mijn paarden altijd in een stal zetten voordat ik een stad in loop.
- Ik wil een lege Quest List hebben door ze allemaal te finishen, maar dat kan nietTot overmaat van ramp staat er nog een Quest in van iemand die me stuurt naar de University om Vampire Cure te vinden, maar dat heb ik al lang gedaan
dat doe ik ookquote:Op donderdag 6 april 2006 19:17 schreef Retuobak het volgende:
Ja, die heeft iedereen volgens mij twi
Ik heb overigens ook altijd de neiging om bij mooi zonlicht een beetje om m'n character heen te draaien, heb namelijk een albino en dat gezicht licht zo grappig op bij zonlicht
Ja, opslag dusquote:Op donderdag 6 april 2006 19:22 schreef twi het volgende:
Heb je nou nog meer aan het bezitten van huizen dan een bed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |