verkeerde paard gepakt?quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:22 schreef moomoo het volgende:
nog even over paarden.. die pater zei dat ik zn paard mocht hebben maar als ik er op stap wordt ik beschuldigd van diefstal :S
Bitchslappenquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:22 schreef moomoo het volgende:
nog even over paarden.. die pater zei dat ik zn paard mocht hebben maar als ik er op stap wordt ik beschuldigd van diefstal :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., echt leuk zijn de korte side quests..Where facts are few, experts are many.
Ik vond maar 8 Redwort Flowers, en dat was blijkbaar al genoegquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:08 schreef twi het volgende:
Ik moet godver nou ook 10 nirnroot plantjes voor die alchemist hebben. Staan er 3 bij dat watertje, en die kutplanten groeien niet terug. De rest van de omgeving uitgekamd,staan vol met plantjes maar de verfuckte nirnroot kan ik nergens meer vindenZijn er nog andere plekken waar ik ze kan vinden, jatten, kopen?
En dan ben ik omdat ik per ongeluk een of andere quill jatte ook nog eens uit de mage guild gekicked. Wat een onvergeeflijke zakken zeg, moet ik 40 plantjes gaan zoeken20 Redwort Flowers en 20 Dragon's Tongue
Ik neem aan dat je thief bent?quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:08 schreef twi het volgende:
Ik moet godver nou ook 10 nirnroot plantjes voor die alchemist hebben. Staan er 3 bij dat watertje, en die kutplanten groeien niet terug. De rest van de omgeving uitgekamd,staan vol met plantjes maar de verfuckte nirnroot kan ik nergens meer vindenZijn er nog andere plekken waar ik ze kan vinden, jatten, kopen?
En dan ben ik omdat ik per ongeluk een of andere quill jatte ook nog eens uit de mage guild gekicked. Wat een onvergeeflijke zakken zeg, moet ik 40 plantjes gaan zoeken20 Redwort Flowers en 20 Dragon's Tongue
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kamer waar het ligt daar heb ik mijn eerste Root gevonden dus daar staat de eerste in een potjeRRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Inderdaad, gewoon langs het water lopen, dan heb je ze zo; als ik op weg ben ergens naartoe loop ik gewoon altijd langs het water, mocht ik ze tegen komen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:08 schreef twi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idemquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:14 schreef Ceased2Be het volgende:
tvp
dit gaat echt ZO ten koste van m'n nachtrust... gisteren weer tot 2:30 bezig geweest...
quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:08 schreef Asmodean het volgende:
http://www.uesp.net/w/index.php?title=Oblivion:Quests
kan deze link even in de OP worden geplaatst?
Een standaard dag in het leven in Tamrielquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:27 schreef Morthill het volgende:
Vandaag om 8.30 opgestaan, tot 12.00 gespeeld, zo maar naar faculteit om practicum te gaan maken.
Daarna weer naar huis en verder spelen, heb nog een Oblivion gate gevonden die dicht moet/
Standaard dag voor mij is voor de 100.000ste keer guards achter me aan hebben terwijl ik rondjes door de stad renquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:36 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Een standaard dag in het leven in Tamriel
Ja idd, ben ook bij de mage guild gegaan, maar dat gaat ook niet echt werken. Mijn mage skills zijn nu niet bepaald om over naar huis te schrijvenquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:36 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Een standaard dag in het leven in Tamriel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |