Als je dat doet ben je echt de lulquote:Op maandag 3 april 2006 14:12 schreef Retuobak het volgende:
woei, ik schiet ook weer op met het thieves guild. Straks nog mages guild helemaal doen en ik ga beginnen aan een 2e char(Of ik haal eindelijk Galactic Civilizations II uit het folie
)
Zoals mijn WoW nuquote:Op maandag 3 april 2006 14:15 schreef Retuobak het volgende:
Nou ja, wanneer ik dat doe verwacht ik dat Oblivion ergens in een hoekje eenzaam gaat liggen zijn
Neequote:Op maandag 3 april 2006 14:22 schreef MMaRsu het volgende:
Niemand die weet of/hoe je pijlen vergiftigd?
Inderdaad.quote:
Was bij mij, WoW starten, patchen downloaden, addon gezeik, nieuwe addon versies geinstalleerd, nog steeds addon gezeik, start oblivionquote:Op maandag 3 april 2006 14:27 schreef Migwi het volgende:
[..]
Inderdaad.
Start net WoW op, eerst patch downloaden, dan allemaal addon gezeik en toen deed ik steeds rare dingen omdat ik al helemaal aan de Oblivian keibindings ben gewend![]()
mage guild, fighter's guild, thief guild, dark brotherhoodquote:Op maandag 3 april 2006 14:30 schreef Jajong het volgende:
Wat zijn dingen waar ik echt mee moet beginnen. Die mainquest, daar lees ik niet zoveel goeds over, dus die laat ik maar voor wat het is. Maar dan.
Zet je wapen op, ga naar je inventory, click op het potion wat je op je wapen wilt hebben, ros op ok en volgende keer dat je slaat / schiet zit het erop voilla, je had natuurlijk ook gewoon zelf op het potion kunnen clicken om iets te proberenquote:Op maandag 3 april 2006 14:22 schreef MMaRsu het volgende:
Niemand die weet of/hoe je pijlen vergiftigd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |