Als je dat doet ben je echt de lulquote:Op maandag 3 april 2006 14:12 schreef Retuobak het volgende:
woei, ik schiet ook weer op met het thieves guild. Straks nog mages guild helemaal doen en ik ga beginnen aan een 2e char(Of ik haal eindelijk Galactic Civilizations II uit het folie
)
Zoals mijn WoW nuquote:Op maandag 3 april 2006 14:15 schreef Retuobak het volgende:
Nou ja, wanneer ik dat doe verwacht ik dat Oblivion ergens in een hoekje eenzaam gaat liggen zijn
Neequote:Op maandag 3 april 2006 14:22 schreef MMaRsu het volgende:
Niemand die weet of/hoe je pijlen vergiftigd?
Inderdaad.quote:
Was bij mij, WoW starten, patchen downloaden, addon gezeik, nieuwe addon versies geinstalleerd, nog steeds addon gezeik, start oblivionquote:Op maandag 3 april 2006 14:27 schreef Migwi het volgende:
[..]
Inderdaad.
Start net WoW op, eerst patch downloaden, dan allemaal addon gezeik en toen deed ik steeds rare dingen omdat ik al helemaal aan de Oblivian keibindings ben gewend![]()
mage guild, fighter's guild, thief guild, dark brotherhoodquote:Op maandag 3 april 2006 14:30 schreef Jajong het volgende:
Wat zijn dingen waar ik echt mee moet beginnen. Die mainquest, daar lees ik niet zoveel goeds over, dus die laat ik maar voor wat het is. Maar dan.
Zet je wapen op, ga naar je inventory, click op het potion wat je op je wapen wilt hebben, ros op ok en volgende keer dat je slaat / schiet zit het erop voilla, je had natuurlijk ook gewoon zelf op het potion kunnen clicken om iets te proberenquote:Op maandag 3 april 2006 14:22 schreef MMaRsu het volgende:
Niemand die weet of/hoe je pijlen vergiftigd?
Dure grap om WoW te laten verstoffen, of niet? Of stop je dr helemaal mee?quote:
7 april loopt mijn gametime af en verlengen ga ik voorlopig nog niet doenquote:Op maandag 3 april 2006 14:57 schreef McDBigMac het volgende:
[..]
Dure grap om WoW te laten verstoffen, of niet? Of stop je dr helemaal mee?
Redelijk betaalbaar is iets anders dan 'inbouwbaar in een laptop'quote:Op maandag 3 april 2006 14:57 schreef DaringDave het volgende:
Tja je hebt wel een redelijk goede videokaart nodig om dit te spelen.
Mijn 6600GT werkt prima en is nog redelijk betaalbaar.
Ook is 512MB aan de schaarse kant en heb je toch eigenlijk wel 1024MB nodig. Tenzij je echt met de allerslechtste graphics wil spelen. Maar dan ziet het er echt zwaar kut uit.
Hmm... Toch maar een pc kopen dan.quote:Op maandag 3 april 2006 14:59 schreef Skv het volgende:
[..]
Redelijk betaalbaar is iets anders dan 'inbouwbaar in een laptop'
Wat is er mis met mijn harde schijf danquote:Op maandag 3 april 2006 15:02 schreef Tain het volgende:
En zou je videokaart geen bottleneck zijn dan is je harde schijf dat wel
Laptop harde schijven zijn een stuk trager dan schijven in een desktop, kan op mijn laptop ook bijna geen spel spelen daardoorquote:
Bij elke stad heb je volgens mij Stables zitten waar je een paard kan kopen en ik heb nu prijzen gezien van 1000 gold voor een paard, maar ook 4000 gold voor een paardquote:Op maandag 3 april 2006 15:04 schreef McDBigMac het volgende:
Dan maar een noob vraag: heb past twee quests gedaan, en bijna bij de eerste stop van de hoofdquest aangeland.
Waar kun je aan paarden komen? Ik heb er eentje gejat van een (levende) imperial guard maar die liep weg zodra ik er een tijdje af was. En wat moet dat zoal kosten? Ik weet t, part of the fun is in finding out maar ik vroeg t me gewoon even af.
Reizen per paard gaat lekker vlot en is veel leuker dan fast travel. Dan zie je nog eens wat (en kom je nog eens wat tegen).
snelheid van 7200 geloof ik, dat is toch gelijk aan een HDD van een desktop?quote:Op maandag 3 april 2006 15:06 schreef Tain het volgende:
[..]
Laptop harde schijven zijn een stuk trager dan schijven in een desktop, kan op mijn laptop ook bijna geen spel spelen daardoor
quote:Op maandag 3 april 2006 15:04 schreef McDBigMac het volgende:
Dan maar een noob vraag: heb past twee quests gedaan, en bijna bij de eerste stop van de hoofdquest aangeland.
Waar kun je aan paarden komen? Ik heb er eentje gejat van een (levende) imperial guard maar die liep weg zodra ik er een tijdje af was. En wat moet dat zoal kosten? Ik weet t, part of the fun is in finding out maar ik vroeg t me gewoon even af.
Reizen per paard gaat lekker vlot en is veel leuker dan fast travel. Dan zie je nog eens wat (en kom je nog eens wat tegen).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik meen van niet, maar pin me er niet op vast.quote:Op maandag 3 april 2006 15:08 schreef Skv het volgende:
Is het ook niet mogelijk om een videokaart te upgraden in een laptop?
Alleen in het begin gaan de topics hard omdat dan iedereen weer een TVP komt plaatsen.quote:Op maandag 3 april 2006 15:04 schreef Joncho het volgende:
dit gaat echt te snel, nog maar een tvp'tje dan
deze game is gewoon te mooi, het liefst druk ik gewoon continu op de printscreen knop (na de tweak dan hè), gewoon foto's maken, heerlijk
![]()
laten we dit topic dan ook maar gebruiken om je mooiste screenshots te laten zien (locaties, zonsopgangen/ondergangen e.d.)
Nee dat gaat helaas niet lukken iddquote:Op maandag 3 april 2006 15:08 schreef Skv het volgende:
[..]
snelheid van 7200 geloof ik, dat is toch gelijk aan een HDD van een desktop?
Ik heb standaard een harde schijf van 80 GB + nog een externe Seagate van 250 GB. Daar zal het niet aan liggen.
Jammer maar helaasIs het ook niet mogelijk om een videokaart te upgraden in een laptop?
Aan het begin van het topic bedoelt hijquote:Op maandag 3 april 2006 15:12 schreef Retuobak het volgende:
Nou niet alleen in het begin hoor, dan zouden we niet nu al aan 13 topics zitten.
Dat snap ik, maar hoe wou jij nu al 13 topics volhebben als alleen het begin ervan snel ging?quote:Op maandag 3 april 2006 15:16 schreef Woutey het volgende:
[..]
Aan het begin van het topic bedoelt hij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |