Wat voor?quote:Op maandag 5 februari 2007 16:21 schreef punkjunk het volgende:
Arch, vampire en uit de mage guild gezet, waar vind ik die focking bloemen?
Ik moet 20 dragon's tongue en 20 redwort flowers verzamelen. Ik loop nu al zeker 3 uur rond en heb pas 16 redworts en 2 dragons (waarvan ik er 1tje gekocht heb in een shopquote:
Ik ben ze nog nooit tegen gekomen.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:34 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ik moet 20 dragon's tongue en 20 redwort flowers verzamelen. Ik loop nu al zeker 3 uur rond en heb pas 16 redworts en 2 dragons (waarvan ik er 1tje gekocht heb in een shop)
The best ingredients of zo? Heeft die niet meer van die dingen? En anders gewoon in de mage guilds bij personen die alchemy troep verkopen?quote:Op maandag 5 februari 2007 20:34 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ik moet 20 dragon's tongue en 20 redwort flowers verzamelen. Ik loop nu al zeker 3 uur rond en heb pas 16 redworts en 2 dragons (waarvan ik er 1tje gekocht heb in een shop)
Dat wordt nog flink zoeken!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 07:46 schreef punkjunk het volgende:
Ik heb een kaartje gevonden waar de dragon tongue op staat:
[afbeelding]
Oh? Vertel?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:06 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ben er ook achter gekomen dat heavy armor voor een mage niet het meest handige is.
Zwaar en je bent snel vol inventorytechnisch gezien. Het werkt wel, maar je kan veel minder meuk meeslepen omdat je niet zo sterk bent.quote:
Oh wacht.. ik las 'voor een mage' niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:15 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Zwaar en je bent snel vol inventorytechnisch gezien. Het werkt wel, maar je kan veel minder meuk meeslepen omdat je niet zo sterk bent.
Feather helpt wel, maar is meer een work-around.
Je kunt in steden wel een bed huren.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:37 schreef DeHovenier het volgende:
Ja, met 'rest' laad je je health, fatigue en magicka op. In steden kan je niet rest doen, wel waiten.
Was het niet simpeler om gewoon een oude save game te pakken en daar mee verder te gaan?quote:
Niet als je op 90 uur zit en je op 40 uur uit de quild verbannen wasquote:Op donderdag 8 februari 2007 01:14 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Was het niet simpeler om gewoon een oude save game te pakken en daar mee verder te gaan?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 07:34 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Niet als je op 90 uur zit en je op 40 uur uit de quild verbannen was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Ik heb die quest gehaald door 20 van de een in te leveren en 10 van de anderquote:Op maandag 5 februari 2007 20:34 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |