Ergens in zuid-oosten toch?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:24 schreef -Dries- het volgende:
Die quest in het origineel waar je een schip moest vinden? En daarin zat dan een geeft ofzo... Waar was die ook alweer mensen?
Was dat niet met die Watchmen? Die geest die je moet aanspreken vlakbij Anvil?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:24 schreef -Dries- het volgende:
Die quest in het origineel waar je een schip moest vinden? En daarin zat dan een geeft ofzo... Waar was die ook alweer mensen?
Ik weet niet hoe het nu is, maar voor de laatste patch wilde KotN nog wel eens moeilijk doen als het niet als laatste geladen werd (als in: de game loopt vast bij opstarten) en van SI weet ik dat je het beste eerst patch 1.2 kunt installeren en pas daarna SI, omdat SI zelf update naar een oudere versiequote:Op donderdag 5 april 2007 18:35 schreef Happel het volgende:
Ik heb Knights of the Nine and Shivering Isles als expansie gekocht bij Oblivion. Maakt het uit in welke volgorde ik het instaleer?
Ja kan wel, maar wanneer komt die geest ook alweer enzo?quote:Op donderdag 5 april 2007 19:07 schreef Jivis het volgende:
[..]
Was dat niet met die Watchmen? Die geest die je moet aanspreken vlakbij Anvil?
Moet je ff bij die inwoners van Anvil vragen... of Googlenquote:Op donderdag 5 april 2007 19:53 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ja kan wel, maar wanneer komt die geest ook alweer enzo?
http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Ghost_Ship_of_Anvilquote:Op donderdag 5 april 2007 19:53 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ja kan wel, maar wanneer komt die geest ook alweer enzo?
Open de oblivion.ini (die in mijn dokumenten, niet die in de game-directory) en verander de lijn bAllowScreenShot=0" in "bAllowScreenShot=1, daarna kun je met printscreen plaatjes schietenquote:Op zaterdag 7 april 2007 07:31 schreef Happel het volgende:
Hoe maak ik screenshots met dit spel?
Met je scrollwieltje of middelste muisknop kun je van first person naar 3d person schakelen. Als je 'm ingedrukt houdt, kun je de camera bewegen, in en uit zoomen etc.quote:Op zaterdag 7 april 2007 07:48 schreef Happel het volgende:
En hoe maak je shots van je character. Nog geen manier kunnen vinden om de camera zoals bovenstaand plaatje te draaien...
nopequote:Op maandag 9 april 2007 15:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En nog wat, kan ik het leger joinen, net als in Morrowind? En zo ja, waar dan? (vast en zeker in de Imperial City)En waar moet ik me aanmelden, in de barracks?
Alvast bedankt
Nope, alleen de deadra shrines, maar dat is niet echt samenhangend.quote:
Dus kijk uit mensen.quote:A very serious bug has been found with Shivering Isles that will render the game unplayable in many ways after about 50 to 120 hours of play (better FPS means bug hits earlier). The bug will occur regardless of whether you access SI content or not. The basis of bug is that an internal "space" of identification numbers for objects created in the game (e.g., a dropped arrow, a new creature, etc.) becomes exhausted -- at which point the newly created objects disappear from the game world. It is not known whether this affects Xbox users as well (it is reasonable to assume that it would, but might not hit until around 150 hours of play assuming 30 FPS on Xbox).
Madnessquote:Op maandag 9 april 2007 23:29 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Nope, alleen de deadra shrines, maar dat is niet echt samenhangend.
http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Quests (Niet al te spoilerig, lijst per guild en steden enz)
Edit: Dit is trouwens een leuke bug in Oblivion met de shivering isles.
[..]
Dus kijk uit mensen.
Er is inmiddels een fix voor, (niet van Bethesda natuurlijk, maar vanuit de mod community) dus het lijkt opgelostquote:Op maandag 9 april 2007 23:29 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Edit: Dit is trouwens een leuke bug in Oblivion met de shivering isles.
[..]
Dus kijk uit mensen.
Je wilt niet levellenquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:49 schreef Happel het volgende:
Gaat dat levelen echt zo langzaam als ik denk? Heb het spel nu een aantal uur (ongeveer 6) gespeeld. Drie quests gedaan in de tussentijd en gisteren pas level 2 bereikt.
Ik wil wel levellen, hehehe. Gisteren gebeurde het toen ik ergens ging slapen. Maar had daarvoor al vaker geslapen in een bos en toen gebeurde er niksquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je wilt niet levellenAls je namelijk niet levert, worden de monsters niet sterker, maar jij wel
Je levelt alleen als je in een bed slaapt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:08 schreef Happel het volgende:
Ik wil wel levellen, hehehe. Gisteren gebeurde het toen ik ergens ging slapen. Maar had daarvoor al vaker geslapen in een bos en toen gebeurde er niks
Nee, das lekker duidelijk.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:04 schreef DeHovenier het volgende:
Ga eens naar die gat in de grond achter die groene boom naast Cheyindal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |