!quote:Op donderdag 30 november 2006 02:48 schreef Migwi het volgende:
Ook weer begonnen met Oblivion spelen, naast WoW dus weinig tijd.
Maar nu zit ik vast met de laatste Independent Thievery quest, waar je 1000g gefenced moet hebben. Ik zit nu aan de 2000 en heb al uren gewacht in verschillende steden maar er komt geen messenger van de Gray Fox.
Iemand die weet hoe ik dat zou kunnen oplossen?
Hoeft ook niet. In het begin krijg je geloof ik missies van die kerel met die fakkel in Waterfront. Na een tijdje heeft hij niks meer voor je en moet je naar Bravil, maar dat zegt hij dan tegen je.quote:
Daar ben ik ook al voorbijquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. In het begin krijg je geloof ik missies van die kerel met die fakkel in Waterfront. Na een tijdje heeft hij niks meer voor je en moet je naar Bravil, maar dat zegt hij dan tegen je.
Ik had ook al wat benchmarks gezien met de 7600, dus ik gok het er maar opquote:Op zaterdag 9 december 2006 14:10 schreef Sapstengel het volgende:
Lijkt mij dat het gewoon werkt. Hij staat hier iig tussen: http://www.gamespot.com/features/6147127/p-6.html .
De Main Quest kan je binnen een paar uurtjes wel uitspelen, het is maar wat je zelf wilt. Ik heb zo lang mogelijk gewacht met de main quest en geprobeerd eerst zoveel mogelijk sidequests te doen en places te vinden. Na de main quest had ik het eerst wel even weer gezien met Oblivion, ben nu weer aan het spelen om Knights of the Nine.quote:Op woensdag 13 december 2006 01:44 schreef Black_Rainbow het volgende:
level 19 en onder de 20 uur door de main quest heen, is dat een beetje een schappelijke tijd? ik had de moeilijkheidsgraad vrij laag staan, iets links van het midden. Ik heb het idee dat ik er zo nogal snel doorheen gerushed ben.
BTW wel erg vet spel, maar is het nog wel zo leuk als je de main quest al afgerond hebt?
Ik heb een 7600gs en hier draait het primaquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:12 schreef punkjunk het volgende:
Heeft iemand ervaring met oblivion op een 7600gt? Ik zag op de site een lijstje met supported graphic chipsets, daar staat 6600, 6800, 7800. Maar de 7600 staat daar dus niet tussen, terwijl me lijkt dat ie daarop ook gewoon zou draaien? Weet iemand het?
Ja, wat een geweldig spelquote:Op woensdag 13 december 2006 22:08 schreef TaiOh het volgende:
[..]
Ik heb een 7600gs en hier draait het prima
Bij iedereen die als winkel dingen repareert (alle armor shops in imperial city dus).quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:01 schreef uppie83 het volgende:
Ah sinds mijn nieuwe hardware speel ik dit spel met alles aan en in de hoogste resolutie... wat is het dan mooi zeg
Anyway, ik kom er maar niet achter hoe ik mijn magic items kan laten repareren. Zo is mijn robe die ik van de dark brotherhood kreeg kapot, maar zelf kan ik het nog niet repareren aangezien ik nog te weinig armorer skills heb. Waar kan ik dan wel mijn kapotte spullen laten fixen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |