Kun je kopen bij de mages guild in elke stad, bij sommige personen. Gewoon ff iedereen in de guild langsgaan en dan kom je vanzelf wel bij de persoon die ze verkoopt.quote:Op donderdag 20 april 2006 17:11 schreef Morthill het volgende:
Moet nu 2 Grand Soul Gems, heb er al 3 van de University gejat. Waar zijn die dingen
wrom nie ?quote:
Ik heb 'm godver per ongeluk aan Martin gegeven, omdat ik snel door wat dialogen heen aan het klikken wasquote:Op donderdag 20 april 2006 17:00 schreef Wessiej het volgende:
Ik maar even de skeleton key gehaald.
ik heb perongeluk die pijl van de thiefs guild weer opgeraapt na gebruik en kan em niet meer dumpenquote:Op donderdag 20 april 2006 18:30 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb 'm godver per ongeluk aan Martin gegeven, omdat ik snel door wat dialogen heen aan het klikken was
Je bent pas expert als je de 75 haalt zonder ring, dus met ring 84quote:Op donderdag 20 april 2006 19:35 schreef -Dries- het volgende:
Wel, ik heb nu een ring dat me blade +9 doet. Daardoor is mijn blade skill nu dus 74. Stel ik vecht even en haal de 75 ben ik een expert. Maar wat nu als ik de ring af doe? Valt mijn level dan weer terug naar 64? En dan doe ik em weer om en dan krijg ik weer bericht dat ik expert ben geworden![]()
Zit niet thuisquote:
Als ik de 360 versie had gekocht had dat geen verschil gemaakt verderquote:Op donderdag 20 april 2006 18:24 schreef Haijo het volgende:
PC versie, zeker. Zal hem leren.
*Haijo wil nu zelf liever ene pc en haalt emotioneel uit naar iedereen die er een heeft*
Check; die heb ik ook....."you cannot equip this item at this time" en "you cannot remove quest-itmes from your inventory"quote:Op donderdag 20 april 2006 19:08 schreef twi het volgende:
Dat heb ik met die ring van de Vipereye ofzo, moet daar nog wat mee doen maar zou bij god niet weten wat...
quote:Op donderdag 20 april 2006 19:36 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Je bent pas expert als je de 75 haalt zonder ring, dus met ring 84![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 april 2006 20:52 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Hoe krijg ik een horde guards achter me vandaan?Ik deed resist arrest omdat ik mijn gestolen goed wilde houden, maar nu rennen ze maar achter me aan om me af te maken
. En dat terwijl ik mijn bounty heb afbetaald bij de thieves guild!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:03 schreef kcin22 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |