Moet je maar geen ridders vermoorden, eigen schuldquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:02 schreef boem-dikkie het volgende:
nou gvd
ik moet nu Martin samen met die priest naar de geheime schuilplaats van die koninklijke ridders brengen! beetje irritant, omdat ik aan het begin van het spel al een ridder heb gedood en zn harnaas en shit heb gejat, moet ik nu direct in de gevangenis alsk 1 tegen kom. En als ik hem dood gaan martin en dei andere dude mij aanvallen :S
Ik ook niet, maar ik loop dan ook braaf altijd met knoflook in mijn zak, en als het kan slaap ik in de wilderness in zo'n tentje met een streng knoflook ervoor.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:02 schreef Heintje het volgende:
Als vampier moet je gewoon wat vaker kijken hoe laat het is. Dan kun je zien wanner je moet vluchten.
Maar persoonlijk lijkt het mij ook niet echt fijn. Ik heb die ziekte ook nog niet opgelopen.
Al krijgen we het niet dan boeit het me nog nietquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:26 schreef Ceased2Be het volgende:
Tigste Oblivion Post van mij...
Vraag me trouwens wel af of het voor de 360 bij de volgende mod-releases ook zo lang duurt voordat ze in Europa op de marketplace staan. De US of A heeft z'n horse armour al een weekje en wij zien nog niets.
Het gaat me niet zozeer om die mod, maar meer om de volgende 2... die lijken me namelijk wel ontzettend interessant en ik vind het typisch dat dat niet gelijktijdig gereleased wordt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Al krijgen we het niet dan boeit het me nog niet
ik weiger geld te betalen voor zo'n flut mod
6 dagen lang Oblivionquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:31 schreef washandje het volgende:
Ik heb nu 6 (!) dagen vrij dus ik kan weer even lekker doorknallen!
Nee hoor, vermaak me nog topquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:53 schreef Ipho het volgende:
Jullie topicje gaat niet meer zo snel, de fun is van het spel af?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:41 schreef twi het volgende:
Jajong:Kay, thanks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Nou ik heb die gast gered , k word steeds alleen zo zat van al dat geloop :S naar die steden toe dat duurt tering lang steeds :S
wow tell me all about it ! want k begin net met het spel, en dat weet ik dus nog niet.quote:
Ik weet het ook niet precies. Als ik me niet vergis kan je bounty ervan omlaag gaan ofzo.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoe werkt dat "bidden" of "blessings" bij een altaar precies? Toen ik op het altaar klikte kreeg ik iets te zien in de trant van: "Repent sinner!!!!". Lijkt me niet dat dat helemaal de bedoeling is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |