Moet je maar geen ridders vermoorden, eigen schuldquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:02 schreef boem-dikkie het volgende:
nou gvd
ik moet nu Martin samen met die priest naar de geheime schuilplaats van die koninklijke ridders brengen! beetje irritant, omdat ik aan het begin van het spel al een ridder heb gedood en zn harnaas en shit heb gejat, moet ik nu direct in de gevangenis alsk 1 tegen kom. En als ik hem dood gaan martin en dei andere dude mij aanvallen :S
Ik ook niet, maar ik loop dan ook braaf altijd met knoflook in mijn zak, en als het kan slaap ik in de wilderness in zo'n tentje met een streng knoflook ervoor.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:02 schreef Heintje het volgende:
Als vampier moet je gewoon wat vaker kijken hoe laat het is. Dan kun je zien wanner je moet vluchten.
Maar persoonlijk lijkt het mij ook niet echt fijn. Ik heb die ziekte ook nog niet opgelopen.
Al krijgen we het niet dan boeit het me nog nietquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:26 schreef Ceased2Be het volgende:
Tigste Oblivion Post van mij...
Vraag me trouwens wel af of het voor de 360 bij de volgende mod-releases ook zo lang duurt voordat ze in Europa op de marketplace staan. De US of A heeft z'n horse armour al een weekje en wij zien nog niets.
Het gaat me niet zozeer om die mod, maar meer om de volgende 2... die lijken me namelijk wel ontzettend interessant en ik vind het typisch dat dat niet gelijktijdig gereleased wordt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Al krijgen we het niet dan boeit het me nog niet
ik weiger geld te betalen voor zo'n flut mod
6 dagen lang Oblivionquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:31 schreef washandje het volgende:
Ik heb nu 6 (!) dagen vrij dus ik kan weer even lekker doorknallen!
Nee hoor, vermaak me nog topquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:53 schreef Ipho het volgende:
Jullie topicje gaat niet meer zo snel, de fun is van het spel af?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:41 schreef twi het volgende:
Jajong:Kay, thanks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Nou ik heb die gast gered , k word steeds alleen zo zat van al dat geloop :S naar die steden toe dat duurt tering lang steeds :S
wow tell me all about it ! want k begin net met het spel, en dat weet ik dus nog niet.quote:
Ik weet het ook niet precies. Als ik me niet vergis kan je bounty ervan omlaag gaan ofzo.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoe werkt dat "bidden" of "blessings" bij een altaar precies? Toen ik op het altaar klikte kreeg ik iets te zien in de trant van: "Repent sinner!!!!". Lijkt me niet dat dat helemaal de bedoeling is...
Als je ziektes enzo hebt, die worden gecured. Als je een bounty hebt kun je niet bidden.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:39 schreef washandje het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet precies. Als ik me niet vergis kan je bounty ervan omlaag gaan ofzo.
Mijn bounty is nul, ik kan hem tenminste niet aflossen bij mijn opdrachtgevers van het Thieves Guild.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:58 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Als je ziektes enzo hebt, die worden gecured. Als je een bounty hebt kun je niet bidden.
Op de 360 --> b voor journalquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Kan iemand dat Fast-Travelen even uitleggen dan, zou denk ik een stuk helpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:16 schreef SuperUli het volgende:
Einde van Main QuestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dark Brotherhood, Thieves & Mages Guild afgerond.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:02 schreef boem-dikkie het volgende:
.......
Zijn hier trouwens meer mensen die in de Dark Brotherhood zitten?
Ik noteer 'm even, nog een reden om de X360 versie te hebbenquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
1x raden wie zn computer opnieuw mocht installeren en niet aan Oblivion heeft gedacht?
En hoe komen we daar vanaf?quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:17 schreef kcin22 het volgende:
Je infamy is hoger dan je fame --> je bent slecht![]()
jahquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:53 schreef SuperUli het volgende:
Ben persoonlijk erg fan van de Elven wapens..
Goede dingen doen. Ik weet het niet zeker maar de Fighters Guild en Mages Guild missies zijn goed en Thieves Guild en de Darkbrotherhood missies zijn slecht. Ga missies voor de FG en MG doen of gewoon NPC's missies ( de meeste zijn ook wel goed)quote:
Een patch zou wel lieev zijn jaquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:51 schreef Maanvis het volgende:
Bleh ik hoop dat de makers eens iets gaan doen aan die eindeloze reeks crashes.. Damn buggy spel.
Zover was je toch nietquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
1x raden wie zn computer opnieuw mocht installeren en niet aan Oblivion heeft gedacht?
Och, met 1 char de MQ uitgespeeld, met de andere char hoog bij de dieven en de DBquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:56 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Een patch zou wel lieev zijn ja
[..]
Zover was je toch niet
Yep, Gisteravond de laatste quest gedaan. Ik heb nu mijn persoonlijke bodyguard.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb dark Brotherhood quests al uitgespeeld, dus als je vragen hebtquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Wow bedankt, daar heb ik dus al die tijd onnodig voor zitten lopen en in de gevangenis voor gezeten omdat ik onderweg van die Ridders tegen kwam die mij in de jail gooiden omdat ik dingen gejat had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |