quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:21 schreef NJ het volgende:
Goed spel, goed topic. Game on.
Ik zou dus wel wat meer willen weten over dat vampierjagersgenootschap..
In de main quest wordt je op een gegeven moment in dat fort ten noorden van Bruma lid van de Blades (maar een rank hoor, maar je kan gratis steel armor halen bij zequote:Op woensdag 3 mei 2006 10:29 schreef spacecrap het volgende:
ik ook.... en hoe je bij de blades komt.. (het schijnt een van de eerste te zijn waar je bij kan komen, maar ik heb er nog niets van/ over gezien!)
Ik kijk vanavond even voor de exacte naam en bij behorende quest. Het valt me op doordat m'n fame veel hoger dan de infame is 47 - 3 dat ik veel toegeworpen quests krijg, war iemand een nobele daad van je verwachtquote:Op woensdag 3 mei 2006 10:21 schreef NJ het volgende:
Goed spel, goed topic. Game on.
Ik zou dus wel wat meer willen weten over dat vampierjagersgenootschap..
Ik heb er nog geen een op m'n kaart staanquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:30 schreef Ceased2Be het volgende:
Heb de Main Quest afgelopen week afgerond, werd gek van die stomme oblivion gates overal op de map...
Order of the Virtuous Blood heet de quest. Bij mij kwam er een mannetje naar me toe lopen in de, ik gloof, Imperial City Talos Plaza disctrict. In het Zuidwesten. Daarna moest ik naar zijn huis komen voor meer informatie.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:04 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ik kijk vanavond even voor de exacte naam en bij behorende quest. Het valt me op doordat m'n fame veel hoger dan de infame is 47 - 3 dat ik veel toegeworpen quests krijg, war iemand een nobele daad van je verwacht.
Ik heb nog helemaal nix gedaan aan de main quest. Ben de riool uit gegaan en dat was het eigenlijk ook wel...... eerst maar een deel van de guilds doen en dan maar eens kijken of de main quest leuk is...quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:26 schreef Lord Dreamer het volgende:
Wie is er trouwens echt bezig met de "mian quest" ? Ik ben er zelf nog niet aan toegekomen , veel te druk met alle andere quest en map verkennen
het begin van de main quest is wel handig om te doen, want dan krijg je:quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:50 schreef acethemask het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal nix gedaan aan de main quest. Ben de riool uit gegaan en dat was het eigenlijk ook wel...... eerst maar een deel van de guilds doen en dan maar eens kijken of de main quest leuk is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'
Geluk dient gewoonlijk de man, die weet wat hij aan het toeval moet overlaten.
'
'
quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:42 schreef azaroth het volgende:
[..]
het begin van de main quest is wel handig om te doen, want dan krijg je:ja dat weet ik, maar paardrijden doe ik niet. Ik loop of ik gebruik fasttravel.. En ik wil mijn heavy armour niet te veel omhoog laten gaan.. en volgens mij hebben de blades alleen mar heavy armour.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WeRK SuCKS
VeRVeeL Me DooD
Dat is hemquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Order of the Virtuous Blood heet de quest. Bij mij kwam er een mannetje naar me toe lopen in de, ik gloof, Imperial City Talos Plaza disctrict. In het Zuidwesten. Daarna moest ik naar zijn huis komen voor meer informatie.
Dat forum was ook al zwaar KUT met Morrowind. Echt kankerstreng die lui, volgens mij was er iemand geband omdat hij toen wat onchristelijks zei.quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:57 schreef Pek het volgende:
Zo hee! Keihard zijn ze daar op 't elderscrolls-forum, 1 flauw geintje en ik heb meteen een 72-uurs ban aan m'n broek![]()
M'n allereerste ban in de historie en niet eens op Fok!![]()
Idd, beter dan het gros van wat van Nederlandse bodem komt.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:46 schreef Haijo het volgende:
[..]
Dat forum was ook al zwaar KUT met Morrowind. Echt kankerstreng die lui, volgens mij was er iemand geband omdat hij toen wat onchristelijks zei.
Amerikanen:
Hun games:
hoe krijg j dat voor elkaar ?quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:53 schreef azaroth het volgende:
als je gesuspend wordt van het mages guild, is er dan een manier om er terug te komen in het guild?
Age of Wonders was anders zeer vermakelijk.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:41 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Idd, beter dan het gros van wat van Nederlandse bodem komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |