Haha mooi,quote:
Davinnik zieligquote:Op woensdag 31 mei 2006 09:48 schreef spacecrap het volgende:
kwaad kan het niet om een vampier te zijn, wel zijn er pro's en con's! zo wordt je bv. gevoelig voor zonlicht (dit kan je verhelpen door regelmatig een portie bloed tot je te nemen)
Ok, en ik kan altijd nog een dungeon insluipen en hopen op een slapende badguyquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:21 schreef Heintje het volgende:
Zolang je Fame maar hoger is dan je infamy is het goed.
Dat moet ik nog even uitvogelen maar ga ik zeker doen jaquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:36 schreef Heintje het volgende:
Als je nog niet super ver bent met de main quest dan kun je ook nog oblivion gates gaan sluiten.
Altijd goed om te wetenquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:40 schreef HAL9000S het volgende:
Het beste wat je kunt doen om fame te kweken is met stip op een: kampioen worden in de Gladiator Quest, daarnaast helpen missies van de Fighters of Mages Guild je ook op weg. Brotherhood en Thiefmissies krikken je infamie omhoog.
Of dood.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:38 schreef Bastard het volgende:
Ze hadden een soort van locksysteem moeten maken voor als je in gevecht komt. Zoals Fable had.. maak je ook niet de verkeerde mensen boos
Bij die missie heb ik dat ook gehad. Van die ventjes die je dan kwamen helpen, maar de hele tijd voor je liepen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:19 schreef HAL9000S het volgende:
Tijdens de battle van Kvatch per ongeluk en zonder dat ik het wist een van die mongolen geslayed omdat ie continu voor me liep... Vervolgens loop ik helemaal trots de Emperial City binnen, klaar om alle lof te ontvangen, kan ik 1000 gold schokken voor moord
Had ik ookquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Bij die missie heb ik dat ook gehad. Van die ventjes die je dan kwamen helpen, maar de hele tijd voor je liepen.
Ik heb ook een keer per ongeluk zo'n imperial guard waarmee ik moest praten beroofd, omdat ik aan het sneaken was en toen op E drukte. Die gast helemaal boos en kreeg ik een bounty.
Als je ze per ongeluk slaat of steelt en ze vallen je aan, hoef je ze niet dood te maken. Je kan block doen en dan yielden. Vaak accepteren ze dat en zeggen ze "I accept your surrender" of zoiets, en dan zijn jullie weer vrienden.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Had ik ook. Was aan het sneaken in de magesguild om die skill een beetje omhoog te jassen en toen zat ik opeens in de zakken van een wizard, meteen naar buiten gesmeten en sleutel afgepakt
Had er echt een beetje een 'WTF?
' gevoel aan over gehouden, gelukkig kon ik naar een savegame terug en viel het wel mee
. Maar als ik het goed begrijp is het een goed idee om bij de sluiting van die obliviongate gewoon een beetje afzijdig te blijven tot de guards afgeslacht zijn ofzo?
Ik heb ws net hetzelfde gehad.. en werd uit de magesguild geschopt.. ik was alleen dronken toen dat gebeurde en had het niet door dus.. gewoon verder lopen spelen, en oude savegames weggooid.......quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Had ik ook. Was aan het sneaken in de magesguild om die skill een beetje omhoog te jassen en toen zat ik opeens in de zakken van een wizard, meteen naar buiten gesmeten en sleutel afgepakt
Had er echt een beetje een 'WTF?
' gevoel aan over gehouden, gelukkig kon ik naar een savegame terug en viel het wel mee
.
Zo doe ik 't wel, ik laat ze eerst afslachten zodat ze niet in de weg lopen en ga daarna pas aan de slagquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:50 schreef jogy het volgende:
Maar als ik het goed begrijp is het een goed idee om bij de sluiting van die obliviongate gewoon een beetje afzijdig te blijven tot de guards afgeslacht zijn ofzo?
En die ene die belangrijk is word alleen bewusteloos geslagen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:01 schreef Pek het volgende:
[..]
Zo doe ik 't wel, ik laat ze eerst afslachten zodat ze niet in de weg lopen en ga daarna pas aan de slag![]()
Zo vaak krijg je nu ook weer niet mensen mee. Kvatch, Bruma en die halve zool uit Chedynhaldat is 't zo'n beetje...
Auchquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb ws net hetzelfde gehad.. en werd uit de magesguild geschopt.. ik was alleen dronken toen dat gebeurde en had het niet door dus.. gewoon verder lopen spelen, en oude savegames weggooid.......
Heh, nee, in mijn geval stond ik gewoon meteen buiten, geen ruzie ofzo. Nog geeneens een woord van woede of wat dan ook. En ik had nog niet eens wat gestolenquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:55 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Als je ze per ongeluk slaat of steelt en ze vallen je aan, hoef je ze niet dood te maken. Je kan block doen en dan yielden. Vaak accepteren ze dat en zeggen ze "I accept your surrender" of zoiets, en dan zijn jullie weer vrienden.
Wel heb ik een tijdje geleden de Skingrad captain van de guards gekilled. Bounty van 4080 was het gevolg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |