quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:10 schreef DeHovenier het volgende:
Fipo
En dan worden alle Finnen verwijderd van Postcrossingquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:13 schreef Klonk het volgende:
eigenlijk ongeloofelijk nog even en die gasten zitten op 100.000 kaartjes, vanuit 1 land
ik was getuige bij een ongeluk klonksiequote:Op dinsdag 21 november 2006 13:42 schreef Klonk het volgende:
een brief van de rechtbank, Muckie toch
Ik ook. Heel laat pas. Spannenddd.quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:52 schreef inkie1010 het volgende:
Ik weet pas vanavond of ik post heb....
quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:53 schreef Twinky het volgende:
Yes! een kaartje! Na echt meer dan anderhalve week! en niet uit finland! joydieladoy!
Hij ligt boven, was volgens mij uit slowakije ofzo. wel leuk
en *schaam* ik heb nog steeds een kaartje niet verstuurd, vijf dagen ofzo. Hmm.
Goeie combinatie!quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:33 schreef Muck het volgende:
en een brief van de rechtbank en een rekening van de TNT, maar das een ander verhaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geduld is een schone zaakquote:Op woensdag 22 november 2006 12:14 schreef Klonk het volgende:
een doorslaand sucses zo, weer geen schriftje![]()
zal best, maar als we eerst afspreken om hem zondag te verzenden, dan wat logischer op maandag en diegene heeft het op dinsdag nog niet gepost, vind ik niet echt leuk.quote:
Ja, ik snap je.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
zal best, maar als we eerst afspreken om hem zondag te verzenden, dan wat logischer op maandag en diegene heeft het op dinsdag nog niet gepost, vind ik niet echt leuk.
volgende keer kom ik met de zweep langsquote:Op woensdag 22 november 2006 12:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, ik snap je.
Misschien moet Sonja27 hem wel naar jou versturen.
Maar goed, eerste keer, kan gebeuren. Tweede keer niet meer.
Jij hebt haar adres als het goed is nietquote:Op woensdag 22 november 2006 12:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
volgende keer kom ik met de zweep langs![]()
nee, dat schiet dan ook weer niet op....quote:Op woensdag 22 november 2006 12:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij hebt haar adres als het goed is niet.
Same here... ik was ook een dag te laat (maandag), maar als je 'm op dinsdag nog niet verstuurd hebt vind ik het ook wel erg laat.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
zal best, maar als we eerst afspreken om hem zondag te verzenden, dan wat logischer op maandag en diegene heeft het op dinsdag nog niet gepost, vind ik niet echt leuk.
Is dat de bedoeling danquote:Op woensdag 22 november 2006 16:29 schreef Fannetje het volgende:
heb je zelf dan wel een schriftje gemaakt, mForce?
*zucht*quote:Op woensdag 22 november 2006 16:32 schreef mForce het volgende:
[..]
Is dat de bedoeling danik dacht dat er 1 schrift rondging? Ik wil er best wel een maken hoor
maar gaan er straks dan niet 20 schriftjes rond?
Ik moet het naar Martijn (Klonk) sturen..quote:Op woensdag 22 november 2006 16:35 schreef Fannetje het volgende:
[..]
*zucht*
Hier was ik al een beetje bang voor...
Heb je de spelregels uberhaupt wel gelezen?
Iedereen moest dus een eigen schriftje maken, zodat je iedere week een ander schriftje ontvangt. Dat moet je dan weer op zondag doorsturen.
Eerlijk gezegd baal ik hier wel van, moest jij 'm soms aan mij doorsturen?
Maakt niet uit. Ik zou in eerste instantie meedoen, maar ben afgehaakt door omstandigheden en omdat de zondag me niet zo goed uitkwam. Maar warschijnlijk heeft Muck mijn adres wel uitgedeeld, waardoor iemand nu op een schriftje van mij zit te wachten, wat niet komt en ik jouw schriftje hebquote:
Jaquote:Op woensdag 22 november 2006 16:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik zou in eerste instantie meedoen, maar ben afgehaakt door omstandigheden en omdat de zondag me niet zo goed uitkwam. Maar warschijnlijk heeft Muck mijn adres wel uitgedeeld, waardoor iemand nu op een schriftje van mij zit te wachten, wat niet komt en ik jouw schriftje heb
Maar dat wordt wel opgelost
ik ook....quote:Op woensdag 22 november 2006 16:49 schreef Troel het volgende:
Aha, en daarom zit arme Fannetje te wachten op een schriftje wat niet komt
Ik kan het trouwens in principe morgen op kantoor ook versturen, maar dat hoor ik dan wel enzo
elke week voor een paar weken lang, het aantal weken is gelijk aan het aantal deelnemers aan het rondje, dus als er 10 deelnemers zijn is het 10 weken lang.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:49 schreef mForce het volgende:
Dus het is de bedoeling elke week een schriftje te ontvangen en te versturen? dat is veel meer werk dan zo af en toe een schriftje
Kan ik er nog uit zonder problemen voor de rest?![]()
Ah, nu snap ik hetquote:Op woensdag 22 november 2006 16:49 schreef Troel het volgende:
Aha, en daarom zit arme Fannetje te wachten op een schriftje wat niet komt
Ik kan het trouwens in principe morgen op kantoor ook versturen, maar dat hoor ik dan wel enzo
PM me je adres dan stuur ik hem morgen naar je toe ok? Dan heb je hem vrijdagquote:Op woensdag 22 november 2006 16:51 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ah, nu snap ik het
Ik zou het fijn vinden als je het schriftje dan aan mij doorstuurt, Troel. Al snap ik nog steeds niet helemaal waarom ijsmeis dan twee berichtjes heeft ontvangen met verschillende adressen...
Blijkbaar is lezen erg moeilijkquote:Op woensdag 22 november 2006 16:49 schreef mForce het volgende:
Dus het is de bedoeling elke week een schriftje te ontvangen en te versturen? dat is veel meer werk dan zo af en toe een schriftje
Kan ik er nog uit zonder problemen voor de rest?![]()
Dat komt wel goed, doe ik er meteen een kerstkaartje bijquote:Op woensdag 22 november 2006 16:53 schreef ijsmeis het volgende:
Wel zonde van de postzegels van je Troel!
Laten we maar even wachten wat Muck zegt, misschien heeft die nog een andere constructie.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:52 schreef Troel het volgende:
[..]
PM me je adres dan stuur ik hem morgen naar je toe ok? Dan heb je hem vrijdag
Niet echt, ik ben twee weken afwezig geweest, ik heb drie weken(?) geleden op het forum vermeld dat ik graag mee wil doen, ik heb nu ineens een schriftje in mijn bus en een PM van Muck.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:53 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Blijkbaar is lezen erg moeilijk
http://forum.postcrossing.com/viewthread.php?tid=8121quote:Op woensdag 22 november 2006 16:56 schreef mForce het volgende:
[..]
Niet echt, ik ben twee weken afwezig geweest, ik heb drie weken(?) geleden op het forum vermeld dat ik graag mee wil doen, ik heb nu ineens een schriftje in mijn bus en een PM van Muck.
Waar staan de regels vermeld?
Thnx!quote:Op woensdag 22 november 2006 17:00 schreef Troel het volgende:
[..]
http://forum.postcrossing.com/viewthread.php?tid=8121
Het zou kunnen dat je net gemist hebt dat iedereen een eigen boek heeft, maar dat was al bekend eind oktober
Dat magquote:Op woensdag 22 november 2006 16:57 schreef Troel het volgende:
Oja, moet ik nou wel wat in je schriftje schrijven of niet ijsmeis?
Als in, misbruik maken van de situatie enzo
Hoe kan je er dan in gereageerd hebben?quote:Op woensdag 22 november 2006 17:01 schreef mForce het volgende:
[..]
Thnx!
Ik heb heel dat topic gemist
Je hebt er anders wel in gepostquote:
Dat geloof ik hoor wel hoorquote:
Is het ook. En het is zo'n leuk schriftje wat ik hier voor je heb liggenquote:Op woensdag 22 november 2006 17:04 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Dat geloof ik hoor wel hoor
Maar ik ben al chagrijnig en heb wel meer dingen aan mn hoofd en ik heb wél een schriftje opgestuurd, dus vind dit gewoon heel vervelend.
Daar dacht ik zelf ook aan toen ik een post tegen kwam wat ik zelf heb gepostquote:Op woensdag 22 november 2006 17:02 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Hoe kan je er dan in gereageerd hebben?
Dank u, ennuh sorry voor het ongemakquote:Op woensdag 22 november 2006 17:10 schreef Muck het volgende:
Ik baal er ook behoorlijk van!
Dat het schriftje dat naar Fannetje moest, bij Troel terecht gekomen is, is absoluut 100 % mijn schuld, en dat spijt me heel erg.
Op de oorspronkelijke lijst stond inderdaas het adres van Troel onder dat van IJsmeis, maar met het uitdelen van de adressen heb ik er rekening mee gehouden dat Troel niet meer meedoet. Alleen toen ik het adres opnieuw naar IJsmeis ging PM'en ben ik dat totaal vergeten
Sorry, sorry sorry!
Het zou heel lief zijn als je hem alsnog door wilt sturen naar fannetje troel, heb je het adres?
En ehm, tja, wat mForce betreft... daar was ik dus al bang voor
ik heb ook liever een week niks dan dat ik week na week een schriftje krijg van iemand die totaal niet gemotiveerd is.
Ik zorg dus dat je adres er tussenuit gaan mForce.
Ik ben het wel met de anderen eens dat je het wel allang had kunnen weten, ook al ben je 2 weken ziek geweest.
Allan, heb je het adres van Klonk? of zal ik het je even PM'en?
Het is vanaf nu de bedoeling dat je de schriftjes naar Klonk doorstuurt, en niet meer naar mForce.
Nogmaals sorry voor dit gedonder jongens....
Morgen > DHLquote:Op woensdag 22 november 2006 17:13 schreef ijsmeis het volgende:
Maar mForce moet het schriftje dus ook meteen even doorsturen naar Klonk dan.
ja, en nog liever gisteren dan vandaagquote:Op woensdag 22 november 2006 17:12 schreef mForce het volgende:
[..]
Dank u, ennuh sorry voor het ongemak![]()
En ik stuur het boekje van Allan gewoon naar Klonk?
vandaag TPG Postquote:
gelukkigquote:Op woensdag 22 november 2006 17:15 schreef Klonk het volgende:
ik denk dat allan mijn adres heeft, ik heb al meerdere kaartjes gekregen dus dat zit wel snor
dat heeft ie als het goed isquote:Op woensdag 22 november 2006 17:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
vandaag TPG Post
maar dan heb je mijn adres nodig denk ik zo
Nee.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:15 schreef mForce het volgende:
Wat doen jullie trouwens met mensen die beweren een kaartje te hebben gestuurd maar nooit aangekomen? gewoon maar registeren he?
Martijn, heb ik alquote:Op woensdag 22 november 2006 17:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
vandaag TPG Post
maar dan heb je mijn adres nodig denk ik zo
nee, ik registreer geen kaartje zonder er een gehad te hebben...quote:Op woensdag 22 november 2006 17:15 schreef mForce het volgende:
Wat doen jullie trouwens met mensen die beweren een kaartje te hebben gestuurd maar nooit aangekomen? gewoon maar registeren he?
ook goedquote:Op woensdag 22 november 2006 17:17 schreef mForce het volgende:
[..]
Martijn, heb ik al
DHL kost mij niks, TPG wel!
al bracht je hem per riksja, als ie er maar komtquote:Op woensdag 22 november 2006 17:17 schreef mForce het volgende:
[..]
Martijn, heb ik al
DHL kost mij niks, TPG wel!
quote:Op woensdag 22 november 2006 17:18 schreef Muck het volgende:
[..]
al bracht je hem per riksja, als ie er maar komt![]()
Gelukkig dat we nog van je horen, hoop dat je weet beter bentquote:Op woensdag 22 november 2006 16:24 schreef mForce het volgende:
Ik ontdek net pas een pakketje in mijn bus van Allan![]()
Ik ben twee weken ziek geweest en bij een kennis gelogeerd voor de nodige verzorgingdus twee weken niet de brievenbus gechecked, anyway ik zal er asap iets van maken en doorsturen.
Allan, wanneer heb je het verstuurd?
BTW: Leuk plakwerk!
Naar Klonkquote:Op woensdag 22 november 2006 17:22 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Gelukkig dat we nog van je horen, hoop dat je weet beter bent
Ik heb het afgelopen zondag verstuurd dus het valt mee, het zou a.s. zondag naar de volgende in de rij moeten. Dus als je 'm nog zou willen doorsturen naar de volgende, zodat die er zo snel mogelijk is
Muck, stuur je mij even een berichtje (email of PM of U2U) met de gegevens naar wie ik in het vervolg een schriftje moet sturen? (Dat zou dus de volgende in de rij zijn, na mForce dus.)
als ik het goed heb begrepen ben ik datquote:Op woensdag 22 november 2006 17:22 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Gelukkig dat we nog van je horen, hoop dat je weet beter bent
Ik heb het afgelopen zondag verstuurd dus het valt mee, het zou a.s. zondag naar de volgende in de rij moeten. Dus als je 'm nog zou willen doorsturen naar de volgende, zodat die er zo snel mogelijk is
Muck, stuur je mij even een berichtje (email of PM of U2U) met de gegevens naar wie ik in het vervolg een schriftje moet sturen? (Dat zou dus de volgende in de rij zijn, na mForce dus.)
dat heb ik al gezegd schat, hij mag naar klonkquote:Op woensdag 22 november 2006 17:22 schreef Allan24 het volgende:
zucht...quote:
Mijn schriftje, naar Klonk dusquote:
Gaaf!quote:Op woensdag 22 november 2006 17:26 schreef Muck het volgende:
ik heb overigens ook leuk nieuws
mijn kaartje naar Nieuw Zeeland is aangekomen, en ik kreeg een heel enthousiast bedankje
gelijk een nieuw adres aangevraagd, en hij mag naar de Arabische Emiraten
woehoe
Tuurlijk!quote:
Goed planquote:Op woensdag 22 november 2006 17:06 schreef Klonk het volgende:
mede sjago is
Fannetje zullen we elkaar een kaartje sturen als troost
quote:Op woensdag 22 november 2006 17:36 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Anders had ik wel gevraagd, mag ik oe veur oew bakkes stampe
lief van jequote:Op woensdag 22 november 2006 17:56 schreef Troel het volgende:
Ik stuur het schriftje morgen naar Fannetje. Er staat in ieder geval een Troelverhaaltje in
Arabische Emiraten, nou. Dan zou ik 'm nog liever naar Finland sturen..quote:Op woensdag 22 november 2006 17:26 schreef Muck het volgende:
ik heb overigens ook leuk nieuws
mijn kaartje naar Nieuw Zeeland is aangekomen, en ik kreeg een heel enthousiast bedankje
gelijk een nieuw adres aangevraagd, en hij mag naar de Arabische Emiraten
woehoe
Nee, mijn schriftje ging niet naar Klonk!quote:Op woensdag 22 november 2006 12:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, ik snap je.
Misschien moet Sonja27 hem wel naar jou versturen.
Maar goed, eerste keer, kan gebeuren. Tweede keer niet meer.
Ik heb hem ook pas gisteren op de bus gedaan.
Ja Finland is vet cool.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:38 schreef Twinky het volgende:
[..]
Arabische Emiraten, nou. Dan zou ik 'm nog liever naar Finland sturen..
Ja ik vind het ook niet zo'n drama hoor als een schriftje misschien later als gepland verzonden wordt. Liever een leuk geschreven en beplakt schriftje dan afgeraffelde zooi!quote:Op woensdag 22 november 2006 17:20 schreef Muck het volgende:
Zullen we wachten met doorsturen tot fannetje klaar is met schrijven?
We lopen dan wel een beetje vertraging op, maar dat is geen ramp lijkt me zo.
Dan is alles opgelost als het goed is
ideetje van klonk overigens
Alleen is het dan wel weer zo dat iemand een paar schriftjes thuis heeft en iemand anders helemaal geen schrift.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:08 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook niet zo'n drama hoor als een schriftje misschien later als gepland verzonden wordt. Liever een leuk geschreven en beplakt schriftje dan afgeraffelde zooi!
ben je al lang gek?!quote:Op woensdag 22 november 2006 19:38 schreef Twinky het volgende:
[..]
Arabische Emiraten, nou. Dan zou ik 'm nog liever naar Finland sturen..
Wachten op een aanbiedingquote:Op donderdag 23 november 2006 13:07 schreef DeHovenier het volgende:
100 stuks postkaarten voor 25 euro![]()
Versturen jullie altijd dezelfde kaarten? Je hebt vaak dat de mensen die je trekt het een en ander in hun profiel hebben staan mbt de kaarten die ze willen ontvangen. Houden jullie daar rekening mee?
nee, absoluut niet, ze krijgen wat ik verstuur, rare eisen zijn bij mij aan het verkeerde adresquote:Op donderdag 23 november 2006 13:07 schreef DeHovenier het volgende:
100 stuks postkaarten voor 25 euro![]()
Versturen jullie altijd dezelfde kaarten? Je hebt vaak dat de mensen die je trekt het een en ander in hun profiel hebben staan mbt de kaarten die ze willen ontvangen. Houden jullie daar rekening mee?
ik heb twee verschillende kaarten en dat zijn standaard ansichtkaarten van mijn dorpje en die vinden de ontvangers tot nu toe altijd leuk, voornamelijk door de koeien die op de voorkant staan op de een of andere manierquote:Op donderdag 23 november 2006 13:15 schreef DeHovenier het volgende:
Als je 100 dezelfde kaarten bestelt en steeds verstuurt, dan is het idd makkelijk. Dan hoef je alleen de postzegels te kopen en dan op de bus!
Wat staat er op de voorkant van de kaart?
Nou, dan moet ie wachten totdat ie een officieel kaartje uit NL krijgtquote:Op donderdag 23 november 2006 13:28 schreef Twinky het volgende:
Ik heb vier verschillende standaard kaarten van mijn dorp, die vind ik zelf ook altijd het leukst om te krijgen.
DRIE KAARTJES VANDAAG!! daar bleven ze allemaal!
twee uit Finland en eentje uit Brazilie.
Die uit Brazilie schrijft 'Hi, I live in Brazil and collect postcards from all over the world. I would like to have a postcard from your country, too. My address....'
Wat doen jullie met zoiets? Ik denk dat ik 'm gewoon ga registeren en dan zeg dat ik dat dus niet ga doen, dat is niet de bedoeling van Postcrossing.
je kunt het ook beleefd zeggen, mijn standaard antwoord is: I'm sorry i don't do privat swapsquote:Op donderdag 23 november 2006 13:37 schreef Twinky het volgende:
ik doe het dus niet en schrijf gewoon een onbeleefd berichtje terug.
ik haat niemandquote:Op donderdag 23 november 2006 13:36 schreef Twinky het volgende:
Ja, ik vind het zo onbeleefd. Als het nou een superleuk kaartje was ofzo maar het is echt het standaartste kaartje ever en het enige wat hij schrijft is dus dat hij een kaartje van me wil.
Ik registreer net die finsen, blijkt dat ik de eerste ben van een van de twee. Ik wou er eigenlijk nog achteraan PM'en: 'STOP POSTCROSSING! THIS IS A WARNING! WE DUTCH PEOPLE HATE ALL FINNISH POSTCROSSERS!!'
quote:Hi Ricardo,
I'm sorry, but I won't send you a postcard back. That's not the meaning of the Postcrossing I joined. Sometimes I do send a card back, but not if it is a simple card like your's, with nothing but a request of sending one to you. You should wait untill a dutch postcrosser has to send a postcard to you.
Thank you for your card anyway, and happy Postcrossing, Hadewych.
het is stom als je niet tevreden bent met kaartjes die je krijgtquote:Op donderdag 23 november 2006 13:51 schreef Twinky het volgende:
ja maar die kaart was zo stom. Echt heel stom. Daar wordt ik ook niet vriendelijk van.
ik heb wel een lijntje naar noorwegenquote:
Coolquote:Op donderdag 23 november 2006 19:03 schreef Sonja27 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet een kaartje sturen naar Myanmar. Ik kende dat land niet maar het bestaat echt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
Er is daar ook maar 1 gebruiker!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Coolquote:Op donderdag 23 november 2006 19:03 schreef Sonja27 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet een kaartje sturen naar Myanmar. Ik kende dat land niet maar het bestaat echt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 19:03 schreef Sonja27 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
echt?quote:Op donderdag 23 november 2006 19:59 schreef Jaguarized het volgende:
Myanmar = Birma.
dat is wel grappig ja!quote:Op donderdag 23 november 2006 21:10 schreef Dandilion het volgende:
kaartje uit belgie ontvangen wel gek hoor postcrossing int nederlands
kaartje naar japan sturen... lekker ver weg!!!
Word.quote:ps. I don't want to infringe or affront anyone, but just think to mention ..Were you reaction something like this: "Oh no, once again an address to FINLAND.!"
If it wasn't, then that's great! :-)
If it was, I hope that you remember, that it's not me or any fellow Finns fault. Many of us just love to send postcard and hoping to get those as well. We are not just one huge grey mass, all of us are individuls. So please, be so kind and think that person who you send to card as a person, not just looking at his/her nationality. Thank you!
quote:Op donderdag 23 november 2006 22:00 schreef Twinky het volgende:
Mijn leraar gescheidenis liet laatst zijn 2-jarig zoontje op mijn schoolexamen kliederen. Dat vond ik dan weer minder fijn..
Ze heeft gelijk maar het neemt niet weg dat het niet altijd even leuk isquote:Op donderdag 23 november 2006 22:07 schreef Allan24 het volgende:
Vava-moment.
NL-29969 gaat naar Finland dus. Bijna 30000 Nederlandse kaartjes verstuurd!
-edit-
In haar profiel staat dit:
[..]
Word.
Buurland van Thailand!quote:Op donderdag 23 november 2006 19:23 schreef Twinky het volgende:
Sonja, dat is iets om vet jaloers op te worden! Net als die Arabische Emiraten van laatst!
Waar ligt myanmar?
En bekend van de spoorlijn en van de vrouwen met ringen om hun nek.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:59 schreef Jaguarized het volgende:
Myanmar = Birma.
Is het nou nog niet duidelijk?quote:HI,
I LIVE IN BRAZIL AND COLLECT POSTCARDS FROM ALL OVER THE WORLD. I WOUD LIKE TO HAVE A POSTCARD FROM YOUR COUNTRY, TOO.
HERE IS MY HOME ADDRESS:
RUA MAL. ALVARO ALVIM CAMARA 48 APT.702 JATIUCA
MACEIO ALAGOAS BRASIL 57035-530
RICARDO FROM BRAZIL
Ik heb het gezien joah, Ik heb geen idee wie Allan is maar weet wel hoe zijn woning eruit zietquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:26 schreef Klonk het volgende:
omg wat heeft Allan er een werk van gemaaktik ga me bijna schamen voor mijn schriftje
We tellen nu af naar 30303 dus je hebt nog wel een kans om dat te halen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:39 schreef Klonk het volgende:
Kaartje aangekomen in Finland, de nieuwe mag uiteraard ook weer daar naar toe, maar kijk eens naar het nummer: NL-29994, ik grijp er net naast![]()
Oorspronkelijk niet maar inmiddels wel iddquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:42 schreef ijsmeis het volgende:
Dan heeft Sonja jou! Denk ik?
quote:Finse Kerstmarkt 2006
Elk jaar wordt in Rotterdam de Finse Kerstmarkt georganiseerd door de Finse Zeemanskerk. Ook dit jaar valt er weer veel te beleven. Komt u ook?
De officiële opening van de Finse Kerstmarkt is dit jaar op donderdag 23 november om 16.00 uur. Vanaf deze tijd zullen onder andere de bazaar, supermarkt, cafetaria, boek- en muziekwinkel en de loterij open zijn voor iedereen. Toegang is gratis.
De enige echte Kerstman / Joulupukki is er ook!
Dit jaar zal Ville Lahtinen op de kerstmarkt zijn om zijn beroemde mutsen te maken. Voor meer informatie over Ville zijn producten, zie www.outowear.com.
Befaamd is de grote selectie van Finse artikelen en kwaliteitsproducten. Hierover vindt u meer onder producten.
Kijk onder informatie voor de openingstijden en locatie.
Schrijf u nu in voor een uitnodiging voor de Finse Kerstmarkt van volgend jaar. Laat uw gegevens achter onder folder.
Heeft u vragen, dan kunt u ons mailen op info@finsekerstmarkt.nl of kijk bij de veelgestelde vragen (FAQ).
Leukquote:Groetjes uit Duitsland
Maar dat zet je er niet neer.quote:
Daar kan ik je geen ongelijk in geven!quote:
Nee stimmt!quote:Op zondag 26 november 2006 00:17 schreef Vava het volgende:
[..]
Daar kan ik je geen ongelijk in geven!
Nee, dat lijstje is van vanochtend... dan zijn de meest recente aanmeldingen uit de VS, Canada, Singapore enzo, omdat ze daar dan wel wakker zijn en ze in Finland nog op twee oren liggenquote:Op zondag 26 november 2006 09:04 schreef Troel het volgende:
Het wordt beter!
GraCe_musE (CN), jenmazing (US), lodj (EE), boon_kee90 (SG), kendesperado (CN), dia-aren-marie (PH), naenae1114 (US), HeartagramMisfit (US), sherosi (IE), electrikmenorah (US), cerveza (JP), antclau (PT), erielhonan (US), Megi53 (US), Satu39 (FI), idiotgirl7 (US), antgomes (PT), myllarinens (FI), klm333 (US) and tethys (PT).
Ja, ik ben vandaag pas thuisgekomen vanuit... of nee wacht dat lees/zie je dinsdag vanzelfquote:
inderdaadquote:Op zondag 26 november 2006 17:19 schreef Klonk het volgende:
ehmmm, ff om verwarring te voorkomen zouden we niet wachten met verzenden tot iemand ik meen fannetje een gil zou geven ?
Ah hij moet nog komenquote:Op zondag 26 november 2006 19:52 schreef Sonja27 het volgende:
Ik heb ook een schriftje klaar liggen om te versturen naar Vava! Ik hoor het wel wanneer ze weer allemaal op de post moeten. Ik hoop dat mijn schriftje inmiddels onderweg is naar Vava want hij ging dus met een omweg!
Nee? Is er een topic over?quote:Op zondag 26 november 2006 20:02 schreef inkie1010 het volgende:
Hebben jullie op het forum van postcrossing al een u2u gehad met The Postcard Exchange Game?
Okay ontvangen en gelezen. Het komt wel erg over als een kettingbrief maar er hoeft maar een kaart gestuurd te worden dus misschien doe ik het welquote:Op zondag 26 november 2006 21:20 schreef inkie1010 het volgende:
Ik stuur het je ook wel even door VavaIk vind het eigenlijk wel leuk, ben benieuwd wat jullie ervan denken!
Precies hoe ik erover denk!!quote:Op zondag 26 november 2006 21:31 schreef Vava het volgende:
[..]
Okay ontvangen en gelezen. Het komt wel erg over als een kettingbrief maar er hoeft maar een kaart gestuurd te worden dus misschien doe ik het wel
Oooo dat is tof!!!!quote:Op zondag 26 november 2006 23:29 schreef Vava het volgende:
Kaart aangekomen in de VS, nieuwe mag naar Singapore!!![]()
Ik post ze ook morgen. Het gaat wel hard, ongeveer 24 uur geleden vroeg ik ook een adres aan, dat was kaart 30155 en dit is 30246!quote:Op zondag 26 november 2006 23:29 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Oooo dat is tof!!!!Ik ben vandaag vergeten me kaartjes te posten... morgen dan maar!
Nopes, stuur es doorquote:Op zondag 26 november 2006 20:02 schreef inkie1010 het volgende:
Hebben jullie op het forum van postcrossing al een u2u gehad met The Postcard Exchange Game?
quote:Hello, Anne!
Thanks a lot for your card! It looks very nice. And the stamps are really ok! Your drawing looks very nice, it makes my day!
Happy postcrossing!
Marja (marja2006)
Ook namens mij, van harte gefeliciteerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |