echt?quote:Op donderdag 23 november 2006 19:59 schreef Jaguarized het volgende:
Myanmar = Birma.
dat is wel grappig ja!quote:Op donderdag 23 november 2006 21:10 schreef Dandilion het volgende:
kaartje uit belgie ontvangen wel gek hoor postcrossing int nederlands
kaartje naar japan sturen... lekker ver weg!!!
Word.quote:ps. I don't want to infringe or affront anyone, but just think to mention ..Were you reaction something like this: "Oh no, once again an address to FINLAND.!"
If it wasn't, then that's great! :-)
If it was, I hope that you remember, that it's not me or any fellow Finns fault. Many of us just love to send postcard and hoping to get those as well. We are not just one huge grey mass, all of us are individuls. So please, be so kind and think that person who you send to card as a person, not just looking at his/her nationality. Thank you!
quote:Op donderdag 23 november 2006 22:00 schreef Twinky het volgende:
Mijn leraar gescheidenis liet laatst zijn 2-jarig zoontje op mijn schoolexamen kliederen. Dat vond ik dan weer minder fijn..
Ze heeft gelijk maar het neemt niet weg dat het niet altijd even leuk isquote:Op donderdag 23 november 2006 22:07 schreef Allan24 het volgende:
Vava-moment.
NL-29969 gaat naar Finland dus. Bijna 30000 Nederlandse kaartjes verstuurd!
-edit-
In haar profiel staat dit:
[..]
Word.
Buurland van Thailand!quote:Op donderdag 23 november 2006 19:23 schreef Twinky het volgende:
Sonja, dat is iets om vet jaloers op te worden! Net als die Arabische Emiraten van laatst!
Waar ligt myanmar?
En bekend van de spoorlijn en van de vrouwen met ringen om hun nek.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:59 schreef Jaguarized het volgende:
Myanmar = Birma.
Is het nou nog niet duidelijk?quote:HI,
I LIVE IN BRAZIL AND COLLECT POSTCARDS FROM ALL OVER THE WORLD. I WOUD LIKE TO HAVE A POSTCARD FROM YOUR COUNTRY, TOO.
HERE IS MY HOME ADDRESS:
RUA MAL. ALVARO ALVIM CAMARA 48 APT.702 JATIUCA
MACEIO ALAGOAS BRASIL 57035-530
RICARDO FROM BRAZIL
Ik heb het gezien joah, Ik heb geen idee wie Allan is maar weet wel hoe zijn woning eruit zietquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:26 schreef Klonk het volgende:
omg wat heeft Allan er een werk van gemaaktik ga me bijna schamen voor mijn schriftje
We tellen nu af naar 30303 dus je hebt nog wel een kans om dat te halen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:39 schreef Klonk het volgende:
Kaartje aangekomen in Finland, de nieuwe mag uiteraard ook weer daar naar toe, maar kijk eens naar het nummer: NL-29994, ik grijp er net naast![]()
Oorspronkelijk niet maar inmiddels wel iddquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:42 schreef ijsmeis het volgende:
Dan heeft Sonja jou! Denk ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |