ben je al lang gek?!quote:Op woensdag 22 november 2006 19:38 schreef Twinky het volgende:
[..]
Arabische Emiraten, nou. Dan zou ik 'm nog liever naar Finland sturen..
Wachten op een aanbiedingquote:Op donderdag 23 november 2006 13:07 schreef DeHovenier het volgende:
100 stuks postkaarten voor 25 euro![]()
Versturen jullie altijd dezelfde kaarten? Je hebt vaak dat de mensen die je trekt het een en ander in hun profiel hebben staan mbt de kaarten die ze willen ontvangen. Houden jullie daar rekening mee?
nee, absoluut niet, ze krijgen wat ik verstuur, rare eisen zijn bij mij aan het verkeerde adresquote:Op donderdag 23 november 2006 13:07 schreef DeHovenier het volgende:
100 stuks postkaarten voor 25 euro![]()
Versturen jullie altijd dezelfde kaarten? Je hebt vaak dat de mensen die je trekt het een en ander in hun profiel hebben staan mbt de kaarten die ze willen ontvangen. Houden jullie daar rekening mee?
ik heb twee verschillende kaarten en dat zijn standaard ansichtkaarten van mijn dorpje en die vinden de ontvangers tot nu toe altijd leuk, voornamelijk door de koeien die op de voorkant staan op de een of andere manierquote:Op donderdag 23 november 2006 13:15 schreef DeHovenier het volgende:
Als je 100 dezelfde kaarten bestelt en steeds verstuurt, dan is het idd makkelijk. Dan hoef je alleen de postzegels te kopen en dan op de bus!
Wat staat er op de voorkant van de kaart?
Nou, dan moet ie wachten totdat ie een officieel kaartje uit NL krijgtquote:Op donderdag 23 november 2006 13:28 schreef Twinky het volgende:
Ik heb vier verschillende standaard kaarten van mijn dorp, die vind ik zelf ook altijd het leukst om te krijgen.
DRIE KAARTJES VANDAAG!! daar bleven ze allemaal!
twee uit Finland en eentje uit Brazilie.
Die uit Brazilie schrijft 'Hi, I live in Brazil and collect postcards from all over the world. I would like to have a postcard from your country, too. My address....'
Wat doen jullie met zoiets? Ik denk dat ik 'm gewoon ga registeren en dan zeg dat ik dat dus niet ga doen, dat is niet de bedoeling van Postcrossing.
je kunt het ook beleefd zeggen, mijn standaard antwoord is: I'm sorry i don't do privat swapsquote:Op donderdag 23 november 2006 13:37 schreef Twinky het volgende:
ik doe het dus niet en schrijf gewoon een onbeleefd berichtje terug.
ik haat niemandquote:Op donderdag 23 november 2006 13:36 schreef Twinky het volgende:
Ja, ik vind het zo onbeleefd. Als het nou een superleuk kaartje was ofzo maar het is echt het standaartste kaartje ever en het enige wat hij schrijft is dus dat hij een kaartje van me wil.
Ik registreer net die finsen, blijkt dat ik de eerste ben van een van de twee. Ik wou er eigenlijk nog achteraan PM'en: 'STOP POSTCROSSING! THIS IS A WARNING! WE DUTCH PEOPLE HATE ALL FINNISH POSTCROSSERS!!'
quote:Hi Ricardo,
I'm sorry, but I won't send you a postcard back. That's not the meaning of the Postcrossing I joined. Sometimes I do send a card back, but not if it is a simple card like your's, with nothing but a request of sending one to you. You should wait untill a dutch postcrosser has to send a postcard to you.
Thank you for your card anyway, and happy Postcrossing, Hadewych.
het is stom als je niet tevreden bent met kaartjes die je krijgtquote:Op donderdag 23 november 2006 13:51 schreef Twinky het volgende:
ja maar die kaart was zo stom. Echt heel stom. Daar wordt ik ook niet vriendelijk van.
ik heb wel een lijntje naar noorwegenquote:
Coolquote:Op donderdag 23 november 2006 19:03 schreef Sonja27 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet een kaartje sturen naar Myanmar. Ik kende dat land niet maar het bestaat echt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
Er is daar ook maar 1 gebruiker!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Coolquote:Op donderdag 23 november 2006 19:03 schreef Sonja27 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet een kaartje sturen naar Myanmar. Ik kende dat land niet maar het bestaat echt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 19:03 schreef Sonja27 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |