Morgen > DHLquote:Op woensdag 22 november 2006 17:13 schreef ijsmeis het volgende:
Maar mForce moet het schriftje dus ook meteen even doorsturen naar Klonk dan.
ja, en nog liever gisteren dan vandaagquote:Op woensdag 22 november 2006 17:12 schreef mForce het volgende:
[..]
Dank u, ennuh sorry voor het ongemak![]()
En ik stuur het boekje van Allan gewoon naar Klonk?
vandaag TPG Postquote:
gelukkigquote:Op woensdag 22 november 2006 17:15 schreef Klonk het volgende:
ik denk dat allan mijn adres heeft, ik heb al meerdere kaartjes gekregen dus dat zit wel snor
dat heeft ie als het goed isquote:Op woensdag 22 november 2006 17:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
vandaag TPG Post
maar dan heb je mijn adres nodig denk ik zo
Nee.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:15 schreef mForce het volgende:
Wat doen jullie trouwens met mensen die beweren een kaartje te hebben gestuurd maar nooit aangekomen? gewoon maar registeren he?
Martijn, heb ik alquote:Op woensdag 22 november 2006 17:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
vandaag TPG Post
maar dan heb je mijn adres nodig denk ik zo
nee, ik registreer geen kaartje zonder er een gehad te hebben...quote:Op woensdag 22 november 2006 17:15 schreef mForce het volgende:
Wat doen jullie trouwens met mensen die beweren een kaartje te hebben gestuurd maar nooit aangekomen? gewoon maar registeren he?
ook goedquote:Op woensdag 22 november 2006 17:17 schreef mForce het volgende:
[..]
Martijn, heb ik al
DHL kost mij niks, TPG wel!
al bracht je hem per riksja, als ie er maar komtquote:Op woensdag 22 november 2006 17:17 schreef mForce het volgende:
[..]
Martijn, heb ik al
DHL kost mij niks, TPG wel!
quote:Op woensdag 22 november 2006 17:18 schreef Muck het volgende:
[..]
al bracht je hem per riksja, als ie er maar komt![]()
Gelukkig dat we nog van je horen, hoop dat je weet beter bentquote:Op woensdag 22 november 2006 16:24 schreef mForce het volgende:
Ik ontdek net pas een pakketje in mijn bus van Allan![]()
Ik ben twee weken ziek geweest en bij een kennis gelogeerd voor de nodige verzorgingdus twee weken niet de brievenbus gechecked, anyway ik zal er asap iets van maken en doorsturen.
Allan, wanneer heb je het verstuurd?
BTW: Leuk plakwerk!
Naar Klonkquote:Op woensdag 22 november 2006 17:22 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Gelukkig dat we nog van je horen, hoop dat je weet beter bent
Ik heb het afgelopen zondag verstuurd dus het valt mee, het zou a.s. zondag naar de volgende in de rij moeten. Dus als je 'm nog zou willen doorsturen naar de volgende, zodat die er zo snel mogelijk is
Muck, stuur je mij even een berichtje (email of PM of U2U) met de gegevens naar wie ik in het vervolg een schriftje moet sturen? (Dat zou dus de volgende in de rij zijn, na mForce dus.)
als ik het goed heb begrepen ben ik datquote:Op woensdag 22 november 2006 17:22 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Gelukkig dat we nog van je horen, hoop dat je weet beter bent
Ik heb het afgelopen zondag verstuurd dus het valt mee, het zou a.s. zondag naar de volgende in de rij moeten. Dus als je 'm nog zou willen doorsturen naar de volgende, zodat die er zo snel mogelijk is
Muck, stuur je mij even een berichtje (email of PM of U2U) met de gegevens naar wie ik in het vervolg een schriftje moet sturen? (Dat zou dus de volgende in de rij zijn, na mForce dus.)
dat heb ik al gezegd schat, hij mag naar klonkquote:Op woensdag 22 november 2006 17:22 schreef Allan24 het volgende:
zucht...quote:
Mijn schriftje, naar Klonk dusquote:
Gaaf!quote:Op woensdag 22 november 2006 17:26 schreef Muck het volgende:
ik heb overigens ook leuk nieuws
mijn kaartje naar Nieuw Zeeland is aangekomen, en ik kreeg een heel enthousiast bedankje
gelijk een nieuw adres aangevraagd, en hij mag naar de Arabische Emiraten
woehoe
Tuurlijk!quote:
Goed planquote:Op woensdag 22 november 2006 17:06 schreef Klonk het volgende:
mede sjago is
Fannetje zullen we elkaar een kaartje sturen als troost
quote:Op woensdag 22 november 2006 17:36 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Anders had ik wel gevraagd, mag ik oe veur oew bakkes stampe
lief van jequote:Op woensdag 22 november 2006 17:56 schreef Troel het volgende:
Ik stuur het schriftje morgen naar Fannetje. Er staat in ieder geval een Troelverhaaltje in
Arabische Emiraten, nou. Dan zou ik 'm nog liever naar Finland sturen..quote:Op woensdag 22 november 2006 17:26 schreef Muck het volgende:
ik heb overigens ook leuk nieuws
mijn kaartje naar Nieuw Zeeland is aangekomen, en ik kreeg een heel enthousiast bedankje
gelijk een nieuw adres aangevraagd, en hij mag naar de Arabische Emiraten
woehoe
Nee, mijn schriftje ging niet naar Klonk!quote:Op woensdag 22 november 2006 12:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, ik snap je.
Misschien moet Sonja27 hem wel naar jou versturen.
Maar goed, eerste keer, kan gebeuren. Tweede keer niet meer.
Ik heb hem ook pas gisteren op de bus gedaan.
Ja Finland is vet cool.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:38 schreef Twinky het volgende:
[..]
Arabische Emiraten, nou. Dan zou ik 'm nog liever naar Finland sturen..
Ja ik vind het ook niet zo'n drama hoor als een schriftje misschien later als gepland verzonden wordt. Liever een leuk geschreven en beplakt schriftje dan afgeraffelde zooi!quote:Op woensdag 22 november 2006 17:20 schreef Muck het volgende:
Zullen we wachten met doorsturen tot fannetje klaar is met schrijven?
We lopen dan wel een beetje vertraging op, maar dat is geen ramp lijkt me zo.
Dan is alles opgelost als het goed is
ideetje van klonk overigens
Alleen is het dan wel weer zo dat iemand een paar schriftjes thuis heeft en iemand anders helemaal geen schrift.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:08 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook niet zo'n drama hoor als een schriftje misschien later als gepland verzonden wordt. Liever een leuk geschreven en beplakt schriftje dan afgeraffelde zooi!
ben je al lang gek?!quote:Op woensdag 22 november 2006 19:38 schreef Twinky het volgende:
[..]
Arabische Emiraten, nou. Dan zou ik 'm nog liever naar Finland sturen..
Wachten op een aanbiedingquote:Op donderdag 23 november 2006 13:07 schreef DeHovenier het volgende:
100 stuks postkaarten voor 25 euro![]()
Versturen jullie altijd dezelfde kaarten? Je hebt vaak dat de mensen die je trekt het een en ander in hun profiel hebben staan mbt de kaarten die ze willen ontvangen. Houden jullie daar rekening mee?
nee, absoluut niet, ze krijgen wat ik verstuur, rare eisen zijn bij mij aan het verkeerde adresquote:Op donderdag 23 november 2006 13:07 schreef DeHovenier het volgende:
100 stuks postkaarten voor 25 euro![]()
Versturen jullie altijd dezelfde kaarten? Je hebt vaak dat de mensen die je trekt het een en ander in hun profiel hebben staan mbt de kaarten die ze willen ontvangen. Houden jullie daar rekening mee?
ik heb twee verschillende kaarten en dat zijn standaard ansichtkaarten van mijn dorpje en die vinden de ontvangers tot nu toe altijd leuk, voornamelijk door de koeien die op de voorkant staan op de een of andere manierquote:Op donderdag 23 november 2006 13:15 schreef DeHovenier het volgende:
Als je 100 dezelfde kaarten bestelt en steeds verstuurt, dan is het idd makkelijk. Dan hoef je alleen de postzegels te kopen en dan op de bus!
Wat staat er op de voorkant van de kaart?
Nou, dan moet ie wachten totdat ie een officieel kaartje uit NL krijgtquote:Op donderdag 23 november 2006 13:28 schreef Twinky het volgende:
Ik heb vier verschillende standaard kaarten van mijn dorp, die vind ik zelf ook altijd het leukst om te krijgen.
DRIE KAARTJES VANDAAG!! daar bleven ze allemaal!
twee uit Finland en eentje uit Brazilie.
Die uit Brazilie schrijft 'Hi, I live in Brazil and collect postcards from all over the world. I would like to have a postcard from your country, too. My address....'
Wat doen jullie met zoiets? Ik denk dat ik 'm gewoon ga registeren en dan zeg dat ik dat dus niet ga doen, dat is niet de bedoeling van Postcrossing.
je kunt het ook beleefd zeggen, mijn standaard antwoord is: I'm sorry i don't do privat swapsquote:Op donderdag 23 november 2006 13:37 schreef Twinky het volgende:
ik doe het dus niet en schrijf gewoon een onbeleefd berichtje terug.
ik haat niemandquote:Op donderdag 23 november 2006 13:36 schreef Twinky het volgende:
Ja, ik vind het zo onbeleefd. Als het nou een superleuk kaartje was ofzo maar het is echt het standaartste kaartje ever en het enige wat hij schrijft is dus dat hij een kaartje van me wil.
Ik registreer net die finsen, blijkt dat ik de eerste ben van een van de twee. Ik wou er eigenlijk nog achteraan PM'en: 'STOP POSTCROSSING! THIS IS A WARNING! WE DUTCH PEOPLE HATE ALL FINNISH POSTCROSSERS!!'
quote:Hi Ricardo,
I'm sorry, but I won't send you a postcard back. That's not the meaning of the Postcrossing I joined. Sometimes I do send a card back, but not if it is a simple card like your's, with nothing but a request of sending one to you. You should wait untill a dutch postcrosser has to send a postcard to you.
Thank you for your card anyway, and happy Postcrossing, Hadewych.
het is stom als je niet tevreden bent met kaartjes die je krijgtquote:Op donderdag 23 november 2006 13:51 schreef Twinky het volgende:
ja maar die kaart was zo stom. Echt heel stom. Daar wordt ik ook niet vriendelijk van.
ik heb wel een lijntje naar noorwegenquote:
Coolquote:Op donderdag 23 november 2006 19:03 schreef Sonja27 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet een kaartje sturen naar Myanmar. Ik kende dat land niet maar het bestaat echt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
Er is daar ook maar 1 gebruiker!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Coolquote:Op donderdag 23 november 2006 19:03 schreef Sonja27 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet een kaartje sturen naar Myanmar. Ik kende dat land niet maar het bestaat echt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 19:03 schreef Sonja27 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |