Geduld is een schone zaakquote:Op woensdag 22 november 2006 12:14 schreef Klonk het volgende:
een doorslaand sucses zo, weer geen schriftje![]()
zal best, maar als we eerst afspreken om hem zondag te verzenden, dan wat logischer op maandag en diegene heeft het op dinsdag nog niet gepost, vind ik niet echt leuk.quote:
Ja, ik snap je.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
zal best, maar als we eerst afspreken om hem zondag te verzenden, dan wat logischer op maandag en diegene heeft het op dinsdag nog niet gepost, vind ik niet echt leuk.
volgende keer kom ik met de zweep langsquote:Op woensdag 22 november 2006 12:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, ik snap je.
Misschien moet Sonja27 hem wel naar jou versturen.
Maar goed, eerste keer, kan gebeuren. Tweede keer niet meer.
Jij hebt haar adres als het goed is nietquote:Op woensdag 22 november 2006 12:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
volgende keer kom ik met de zweep langs![]()
nee, dat schiet dan ook weer niet op....quote:Op woensdag 22 november 2006 12:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij hebt haar adres als het goed is niet.
Same here... ik was ook een dag te laat (maandag), maar als je 'm op dinsdag nog niet verstuurd hebt vind ik het ook wel erg laat.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
zal best, maar als we eerst afspreken om hem zondag te verzenden, dan wat logischer op maandag en diegene heeft het op dinsdag nog niet gepost, vind ik niet echt leuk.
Is dat de bedoeling danquote:Op woensdag 22 november 2006 16:29 schreef Fannetje het volgende:
heb je zelf dan wel een schriftje gemaakt, mForce?
*zucht*quote:Op woensdag 22 november 2006 16:32 schreef mForce het volgende:
[..]
Is dat de bedoeling danik dacht dat er 1 schrift rondging? Ik wil er best wel een maken hoor
maar gaan er straks dan niet 20 schriftjes rond?
Ik moet het naar Martijn (Klonk) sturen..quote:Op woensdag 22 november 2006 16:35 schreef Fannetje het volgende:
[..]
*zucht*
Hier was ik al een beetje bang voor...
Heb je de spelregels uberhaupt wel gelezen?
Iedereen moest dus een eigen schriftje maken, zodat je iedere week een ander schriftje ontvangt. Dat moet je dan weer op zondag doorsturen.
Eerlijk gezegd baal ik hier wel van, moest jij 'm soms aan mij doorsturen?
Maakt niet uit. Ik zou in eerste instantie meedoen, maar ben afgehaakt door omstandigheden en omdat de zondag me niet zo goed uitkwam. Maar warschijnlijk heeft Muck mijn adres wel uitgedeeld, waardoor iemand nu op een schriftje van mij zit te wachten, wat niet komt en ik jouw schriftje hebquote:
Jaquote:Op woensdag 22 november 2006 16:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik zou in eerste instantie meedoen, maar ben afgehaakt door omstandigheden en omdat de zondag me niet zo goed uitkwam. Maar warschijnlijk heeft Muck mijn adres wel uitgedeeld, waardoor iemand nu op een schriftje van mij zit te wachten, wat niet komt en ik jouw schriftje heb
Maar dat wordt wel opgelost
ik ook....quote:Op woensdag 22 november 2006 16:49 schreef Troel het volgende:
Aha, en daarom zit arme Fannetje te wachten op een schriftje wat niet komt
Ik kan het trouwens in principe morgen op kantoor ook versturen, maar dat hoor ik dan wel enzo
elke week voor een paar weken lang, het aantal weken is gelijk aan het aantal deelnemers aan het rondje, dus als er 10 deelnemers zijn is het 10 weken lang.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:49 schreef mForce het volgende:
Dus het is de bedoeling elke week een schriftje te ontvangen en te versturen? dat is veel meer werk dan zo af en toe een schriftje
Kan ik er nog uit zonder problemen voor de rest?![]()
Ah, nu snap ik hetquote:Op woensdag 22 november 2006 16:49 schreef Troel het volgende:
Aha, en daarom zit arme Fannetje te wachten op een schriftje wat niet komt
Ik kan het trouwens in principe morgen op kantoor ook versturen, maar dat hoor ik dan wel enzo
PM me je adres dan stuur ik hem morgen naar je toe ok? Dan heb je hem vrijdagquote:Op woensdag 22 november 2006 16:51 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ah, nu snap ik het
Ik zou het fijn vinden als je het schriftje dan aan mij doorstuurt, Troel. Al snap ik nog steeds niet helemaal waarom ijsmeis dan twee berichtjes heeft ontvangen met verschillende adressen...
Blijkbaar is lezen erg moeilijkquote:Op woensdag 22 november 2006 16:49 schreef mForce het volgende:
Dus het is de bedoeling elke week een schriftje te ontvangen en te versturen? dat is veel meer werk dan zo af en toe een schriftje
Kan ik er nog uit zonder problemen voor de rest?![]()
Dat komt wel goed, doe ik er meteen een kerstkaartje bijquote:Op woensdag 22 november 2006 16:53 schreef ijsmeis het volgende:
Wel zonde van de postzegels van je Troel!
Laten we maar even wachten wat Muck zegt, misschien heeft die nog een andere constructie.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:52 schreef Troel het volgende:
[..]
PM me je adres dan stuur ik hem morgen naar je toe ok? Dan heb je hem vrijdag
Niet echt, ik ben twee weken afwezig geweest, ik heb drie weken(?) geleden op het forum vermeld dat ik graag mee wil doen, ik heb nu ineens een schriftje in mijn bus en een PM van Muck.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:53 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Blijkbaar is lezen erg moeilijk
http://forum.postcrossing.com/viewthread.php?tid=8121quote:Op woensdag 22 november 2006 16:56 schreef mForce het volgende:
[..]
Niet echt, ik ben twee weken afwezig geweest, ik heb drie weken(?) geleden op het forum vermeld dat ik graag mee wil doen, ik heb nu ineens een schriftje in mijn bus en een PM van Muck.
Waar staan de regels vermeld?
Thnx!quote:Op woensdag 22 november 2006 17:00 schreef Troel het volgende:
[..]
http://forum.postcrossing.com/viewthread.php?tid=8121
Het zou kunnen dat je net gemist hebt dat iedereen een eigen boek heeft, maar dat was al bekend eind oktober
Dat magquote:Op woensdag 22 november 2006 16:57 schreef Troel het volgende:
Oja, moet ik nou wel wat in je schriftje schrijven of niet ijsmeis?
Als in, misbruik maken van de situatie enzo
Hoe kan je er dan in gereageerd hebben?quote:Op woensdag 22 november 2006 17:01 schreef mForce het volgende:
[..]
Thnx!
Ik heb heel dat topic gemist
Je hebt er anders wel in gepostquote:
Dat geloof ik hoor wel hoorquote:
Is het ook. En het is zo'n leuk schriftje wat ik hier voor je heb liggenquote:Op woensdag 22 november 2006 17:04 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Dat geloof ik hoor wel hoor
Maar ik ben al chagrijnig en heb wel meer dingen aan mn hoofd en ik heb wél een schriftje opgestuurd, dus vind dit gewoon heel vervelend.
Daar dacht ik zelf ook aan toen ik een post tegen kwam wat ik zelf heb gepostquote:Op woensdag 22 november 2006 17:02 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Hoe kan je er dan in gereageerd hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |