Dank u, ennuh sorry voor het ongemakquote:Op woensdag 22 november 2006 17:10 schreef Muck het volgende:
Ik baal er ook behoorlijk van!
Dat het schriftje dat naar Fannetje moest, bij Troel terecht gekomen is, is absoluut 100 % mijn schuld, en dat spijt me heel erg.
Op de oorspronkelijke lijst stond inderdaas het adres van Troel onder dat van IJsmeis, maar met het uitdelen van de adressen heb ik er rekening mee gehouden dat Troel niet meer meedoet. Alleen toen ik het adres opnieuw naar IJsmeis ging PM'en ben ik dat totaal vergeten
Sorry, sorry sorry!
Het zou heel lief zijn als je hem alsnog door wilt sturen naar fannetje troel, heb je het adres?
En ehm, tja, wat mForce betreft... daar was ik dus al bang voor
ik heb ook liever een week niks dan dat ik week na week een schriftje krijg van iemand die totaal niet gemotiveerd is.
Ik zorg dus dat je adres er tussenuit gaan mForce.
Ik ben het wel met de anderen eens dat je het wel allang had kunnen weten, ook al ben je 2 weken ziek geweest.
Allan, heb je het adres van Klonk? of zal ik het je even PM'en?
Het is vanaf nu de bedoeling dat je de schriftjes naar Klonk doorstuurt, en niet meer naar mForce.
Nogmaals sorry voor dit gedonder jongens....
Morgen > DHLquote:Op woensdag 22 november 2006 17:13 schreef ijsmeis het volgende:
Maar mForce moet het schriftje dus ook meteen even doorsturen naar Klonk dan.
ja, en nog liever gisteren dan vandaagquote:Op woensdag 22 november 2006 17:12 schreef mForce het volgende:
[..]
Dank u, ennuh sorry voor het ongemak![]()
En ik stuur het boekje van Allan gewoon naar Klonk?
vandaag TPG Postquote:
gelukkigquote:Op woensdag 22 november 2006 17:15 schreef Klonk het volgende:
ik denk dat allan mijn adres heeft, ik heb al meerdere kaartjes gekregen dus dat zit wel snor
dat heeft ie als het goed isquote:Op woensdag 22 november 2006 17:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
vandaag TPG Post
maar dan heb je mijn adres nodig denk ik zo
Nee.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:15 schreef mForce het volgende:
Wat doen jullie trouwens met mensen die beweren een kaartje te hebben gestuurd maar nooit aangekomen? gewoon maar registeren he?
Martijn, heb ik alquote:Op woensdag 22 november 2006 17:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
vandaag TPG Post
maar dan heb je mijn adres nodig denk ik zo
nee, ik registreer geen kaartje zonder er een gehad te hebben...quote:Op woensdag 22 november 2006 17:15 schreef mForce het volgende:
Wat doen jullie trouwens met mensen die beweren een kaartje te hebben gestuurd maar nooit aangekomen? gewoon maar registeren he?
ook goedquote:Op woensdag 22 november 2006 17:17 schreef mForce het volgende:
[..]
Martijn, heb ik al
DHL kost mij niks, TPG wel!
al bracht je hem per riksja, als ie er maar komtquote:Op woensdag 22 november 2006 17:17 schreef mForce het volgende:
[..]
Martijn, heb ik al
DHL kost mij niks, TPG wel!
quote:Op woensdag 22 november 2006 17:18 schreef Muck het volgende:
[..]
al bracht je hem per riksja, als ie er maar komt![]()
Gelukkig dat we nog van je horen, hoop dat je weet beter bentquote:Op woensdag 22 november 2006 16:24 schreef mForce het volgende:
Ik ontdek net pas een pakketje in mijn bus van Allan![]()
Ik ben twee weken ziek geweest en bij een kennis gelogeerd voor de nodige verzorgingdus twee weken niet de brievenbus gechecked, anyway ik zal er asap iets van maken en doorsturen.
Allan, wanneer heb je het verstuurd?
BTW: Leuk plakwerk!
Naar Klonkquote:Op woensdag 22 november 2006 17:22 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Gelukkig dat we nog van je horen, hoop dat je weet beter bent
Ik heb het afgelopen zondag verstuurd dus het valt mee, het zou a.s. zondag naar de volgende in de rij moeten. Dus als je 'm nog zou willen doorsturen naar de volgende, zodat die er zo snel mogelijk is
Muck, stuur je mij even een berichtje (email of PM of U2U) met de gegevens naar wie ik in het vervolg een schriftje moet sturen? (Dat zou dus de volgende in de rij zijn, na mForce dus.)
als ik het goed heb begrepen ben ik datquote:Op woensdag 22 november 2006 17:22 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Gelukkig dat we nog van je horen, hoop dat je weet beter bent
Ik heb het afgelopen zondag verstuurd dus het valt mee, het zou a.s. zondag naar de volgende in de rij moeten. Dus als je 'm nog zou willen doorsturen naar de volgende, zodat die er zo snel mogelijk is
Muck, stuur je mij even een berichtje (email of PM of U2U) met de gegevens naar wie ik in het vervolg een schriftje moet sturen? (Dat zou dus de volgende in de rij zijn, na mForce dus.)
dat heb ik al gezegd schat, hij mag naar klonkquote:Op woensdag 22 november 2006 17:22 schreef Allan24 het volgende:
zucht...quote:
Mijn schriftje, naar Klonk dusquote:
Gaaf!quote:Op woensdag 22 november 2006 17:26 schreef Muck het volgende:
ik heb overigens ook leuk nieuws
mijn kaartje naar Nieuw Zeeland is aangekomen, en ik kreeg een heel enthousiast bedankje
gelijk een nieuw adres aangevraagd, en hij mag naar de Arabische Emiraten
woehoe
Tuurlijk!quote:
Goed planquote:Op woensdag 22 november 2006 17:06 schreef Klonk het volgende:
mede sjago is
Fannetje zullen we elkaar een kaartje sturen als troost
quote:Op woensdag 22 november 2006 17:36 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Anders had ik wel gevraagd, mag ik oe veur oew bakkes stampe
lief van jequote:Op woensdag 22 november 2006 17:56 schreef Troel het volgende:
Ik stuur het schriftje morgen naar Fannetje. Er staat in ieder geval een Troelverhaaltje in
Arabische Emiraten, nou. Dan zou ik 'm nog liever naar Finland sturen..quote:Op woensdag 22 november 2006 17:26 schreef Muck het volgende:
ik heb overigens ook leuk nieuws
mijn kaartje naar Nieuw Zeeland is aangekomen, en ik kreeg een heel enthousiast bedankje
gelijk een nieuw adres aangevraagd, en hij mag naar de Arabische Emiraten
woehoe
Nee, mijn schriftje ging niet naar Klonk!quote:Op woensdag 22 november 2006 12:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, ik snap je.
Misschien moet Sonja27 hem wel naar jou versturen.
Maar goed, eerste keer, kan gebeuren. Tweede keer niet meer.
Ik heb hem ook pas gisteren op de bus gedaan.
Ja Finland is vet cool.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:38 schreef Twinky het volgende:
[..]
Arabische Emiraten, nou. Dan zou ik 'm nog liever naar Finland sturen..
Ja ik vind het ook niet zo'n drama hoor als een schriftje misschien later als gepland verzonden wordt. Liever een leuk geschreven en beplakt schriftje dan afgeraffelde zooi!quote:Op woensdag 22 november 2006 17:20 schreef Muck het volgende:
Zullen we wachten met doorsturen tot fannetje klaar is met schrijven?
We lopen dan wel een beetje vertraging op, maar dat is geen ramp lijkt me zo.
Dan is alles opgelost als het goed is
ideetje van klonk overigens
Alleen is het dan wel weer zo dat iemand een paar schriftjes thuis heeft en iemand anders helemaal geen schrift.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:08 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook niet zo'n drama hoor als een schriftje misschien later als gepland verzonden wordt. Liever een leuk geschreven en beplakt schriftje dan afgeraffelde zooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |