daar ga ik nog een week over nadenkenquote:Op zondag 12 november 2006 19:54 schreef Vava het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd naar de thema'sAls nu maar niet iedereen hetzelfde thema heeft
ehm, ikke zie niets, ik stuur je ff een pmquote:Op zondag 12 november 2006 20:06 schreef Muck het volgende:
ik heb al wel een thema bedacht
oh ja, klonk, ik heb je gemaild... ik wist je adres écht niet meer
Mooie foto's in je fotoboek!quote:Op zondag 12 november 2006 20:26 schreef Twinky het volgende:
want ik ben maar een arm, thuiswonend scholiertje.
quote:Op zondag 12 november 2006 21:21 schreef QTPi het volgende:
Ik was jullie kwijt![]()
Maar toch weer gevonden![]()
Hoe kan dat nouquote:
quote:Maar toch weer gevonden![]()
nog niks van je gehad....quote:Op zondag 12 november 2006 20:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
ehm, ikke zie niets, ik stuur je ff een pm
Heb je het adres van Klonk al? Ik heb het geloof ik ook nog namelijk!quote:
nee, ik heb hem "ergens" in een schriftje, maar i kben aan het verhuizen...quote:Op zondag 12 november 2006 22:47 schreef Vava het volgende:
[..]
Heb je het adres van Klonk al? Ik heb het geloof ik ook nog namelijk!
* Vava haalt het PM-systeem onder het stof vandaan....quote:Op zondag 12 november 2006 23:21 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, ik heb hem "ergens" in een schriftje, maar i kben aan het verhuizen...
als je wilt, PM hem dan maar even
Je doet toch mee?quote:Op zondag 12 november 2006 23:34 schreef Jaguarized het volgende:
Dus over een week verstuur ik het schriftje naar iemand?
quote:Op zondag 12 november 2006 23:38 schreef Vava het volgende:
[..]
Je doet toch mee?![]()
![]()
En idd, over een week verstuur je een schriftje![]()
A5 jaquote:Op zondag 12 november 2006 23:43 schreef Jaguarized het volgende:
Aha ok. Ja wel makkelijk want dan weet ik ook naar wie ik het moet doorsturen.Gelukkig hebben we ook een goede organisator.
Hoe groot is dat schriftje? Formaat half a4tje?
Ahja, das mooi.quote:
Ik hoop voor je dat ze ze verkopen daar!quote:Op zondag 12 november 2006 23:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ahja, das mooi.Ik zal eens kijken of dat hier ergens verkocht wordt.
![]()
Ik hoop het voor jullie ook.quote:Op zondag 12 november 2006 23:51 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat ze ze verkopen daar!
Zitten er winkels in dat dorpquote:Op zondag 12 november 2006 23:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik hoop het voor jullie ook.Samen met Maxime heb ik er zin an:
[afbeelding]
Ik had toch een kaartje naar jou gestuurd?quote:Op maandag 13 november 2006 09:16 schreef Twinky het volgende:
Nee, ik doe maar niet mee. Ik wil wel van jullie alles erover horen!
Knoekie, was ik dat niet met de FOK! to FOK! tag? Ik heb iig laatst iets gestuurd en daar niks meer van gehoord.
Doenquote:Op maandag 13 november 2006 09:50 schreef Smittend het volgende:
HoiHadden we alweer een topic volgekletst.
![]()
Ik wil nieuwe adressen opvragen maar ik heb nog maar twee postzegels.
Zal ik het doen of zal ik het niet doen?
Ja mevrouwquote:Op maandag 13 november 2006 11:27 schreef Vava het volgende:
[..]
Doenen vandaag nieuwe postzegels kopen
![]()
mag dat niet dan ?quote:Op maandag 13 november 2006 13:22 schreef Troel het volgende:
Klonk! Je hebt een topic in OUD geopend
ik ookquote:Op maandag 13 november 2006 13:33 schreef Troel het volgende:
Nee, maar ik had echt even zoiets van huh
En dat ik me af zit te vragen waar je zoiets voor wilt gebruiken
(Er zijn overigens nog meer tips in het opic gepost!)
je gaat de postzegels van alle kaarten met bloemetjes en bijtjes afweken?quote:Op maandag 13 november 2006 13:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ook![]()
en waar ik dat voor wil gebruiken ?, doe eens een gokje, iets met bloemetjes en bijtjes![]()
ja, dag he, als we zo gaan beginnen....quote:Op zondag 12 november 2006 23:43 schreef Jaguarized het volgende:
Aha ok. Ja wel makkelijk want dan weet ik ook naar wie ik het moet doorsturen.Gelukkig hebben we ook een goede organisator.
Hoe groot is dat schriftje? Formaat half a4tje?
Sarcasme Muck, sarcasme. Ik zeg alleen dat ik ergens aan mee doe maar waaraan weet ik niet. Ik kom nooit in travelling notebook topics dus hoe moet ik dan weten hoe alles werkt? Misschien zijn er mensen hier die daar ook niet alles weten.quote:Op maandag 13 november 2006 14:09 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, dag he, als we zo gaan beginnen....
je widle niet mee doen, en nu ineens weer wel? en dan over mij zeggen dat ik het niet goed organiseer?
ga eens in het topic kijken op het PC forum ofzo, dan zie je dat het allemaal duidelijk uitgelegd staat
nou ja, het kwam best kut over vond ik.quote:Op maandag 13 november 2006 14:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Sarcasme Muck, sarcasme. Ik zeg alleen dat ik ergens aan mee doe maar waaraan weet ik niet. Ik kom nooit in travelling notebook topics dus hoe moet ik dan weten hoe alles werkt? Misschien zijn er mensen hier die daar ook niet alles weten.![]()
Ik ga nu naar de stad om een schriftje te kopenquote:
helemaal goedquote:Op maandag 13 november 2006 15:13 schreef Klonk het volgende:
iedereen krijgt dus telkens een schriftje en stuurt die door naar het adres wat ik net in mijn u2u heb gekregen ?
en ik stuur dus mijn schriftje naar dat adres en diegene stuurt het schriftje weer naar een volgend adres en uiteindelijk is het kringetje dan rond
toch ?
ja kloptquote:Op maandag 13 november 2006 11:26 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik had toch een kaartje naar jou gestuurd?
Dat zijn tenminste eens exotische landenquote:Op maandag 13 november 2006 19:58 schreef blomst het volgende:
Vandaag een kaartje ontvangen uit Oostenrijk.
Twee nieuwe kaartjes verstuurd naar Turkije en brazilie.
Ah, gelukkig, ik was al bang dat die kaart nooit aan was gekomen maar dan heb ik er denk ik overheen gelezenquote:
Toffe bestemmingen! Er zijn vandaag twee door mij verstuurde kaarten aangekomen, een in Portugal en een in Duitsland. De nieuwe gaan naar Finlandquote:Op maandag 13 november 2006 19:58 schreef blomst het volgende:
Vandaag een kaartje ontvangen uit Oostenrijk.
Twee nieuwe kaartjes verstuurd naar Turkije en brazilie.
Zou best kunnen, op zich een leuk idee. Het stond ook in het Japans erachter. Tenminste, dat denk ik dan, het waren allemaal van die tekentjes.quote:Op maandag 13 november 2006 22:19 schreef Klonk het volgende:
whehe, zou ze dat hebben opgezocht ?
wie doen er trouwens precies allemaal mee aan de FOK! notebook ?
Anne87 (IJsmeis)quote:Op maandag 13 november 2006 22:19 schreef Klonk het volgende:
whehe, zou ze dat hebben opgezocht ?
wie doen er trouwens precies allemaal mee aan de FOK! notebook ?
Jaquote:Op maandag 13 november 2006 23:05 schreef Christine het volgende:
Woei, ik heb mijn eerste kaartje geschreven! Morgen gaat 'ie op de post..
Krijg ik zelf pas post wanneer mijn kaart is aangekomen?
gewoon vijf tegelijk sturen, krijg je eerder meer post.quote:Op maandag 13 november 2006 23:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Jammer, ik wil nu al wel post!.
Ja, tijdje terug alweerquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:43 schreef ijsmeis het volgende:
Hebben jullie trouwens ook een u2u gehad over kaartjes van 25 eurocent ofzo?
Ik moet eerst meer postzegels en meer kaarten kopen (en de reeds door mij geschreven kaart zoeken, die ben ik kwijtquote:Op dinsdag 14 november 2006 08:54 schreef Twinky het volgende:
[..]
gewoon vijf tegelijk sturen, krijg je eerder meer post.
Postzegels kan je heel handig bestellen via www.tntpost.nlquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik moet eerst meer postzegels en meer kaarten kopen (en de reeds door mij geschreven kaart zoeken, die ben ik kwijt). Maar daarna ga ik er zeker meer sturen!
Ow ja..dat wilde ik ook nog doen..ik ben zoooo vergeetachtig..quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:54 schreef Vava het volgende:
[..]
Postzegels kan je heel handig bestellen via www.tntpost.nlBoven 15 euro geen verzendkosten, je zit zo aan dat bedrag
![]()
De grote doos uit Amerika die ik kreeg was niet erg zwaar, maar koste 15,30 aan porto....quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:50 schreef Smittend het volgende:
Ik had een tag-envelop uit de USA met 4 candybars erin..ze had er ook nog een kerstornamentje bij gedaan.![]()
Ze heeft hiervoor 6.75 dollar porto moeten betalen.![]()
Ik ga haar hiervoor maar een extra leuk bedankje sturen.![]()
Jezus... dan heb je óf teveel geld óf je bent echt ontzettend tagverslaafd.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:12 schreef Fannetje het volgende:
[..]
De grote doos uit Amerika die ik kreeg was niet erg zwaar, maar koste 15,30 aan porto....
Ik moet wel eens ergens 2 of 3 postzegels op plakken, dat vind ik meer dan genoegquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:28 schreef Jaguarized het volgende:
Op die manier wordt een hobby wel errug duur.
Jeeeeetjequote:Op dinsdag 14 november 2006 22:39 schreef Fannetje het volgende:
Ja, is inderdaad nogal duur.
Ik wacht nu al weken op een pakketje uit Canada.. ze heeft het economy verstuurd omdat ze ander 28 (!) Canadese dollars kwijt was...
18 euro maar dan is het nog veel voor een pakketje wat niet erg zwaar was.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:43 schreef Jaguarized het volgende:
28 Canadese dollar is volgens mij de helft ofzo in euro.
Het moet niet wekelijks gebeurenquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:48 schreef Jaguarized het volgende:
Jup. Zover gaat mijn hobby net niet.
Huh? Wel voor PC?quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:42 schreef Fannetje het volgende:
Ja, ik heb laatst ook een keer ¤11,40 betaald voor een pakketje, maar dat was wel voor drie mensen.
Als het een uitzondering is vind ik het nog wel leuk, het moet alleen geen gewoonte wordenquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:32 schreef Muck het volgende:
dat heb ik er inderdaad ook niet voor over
moet wel leuk blijven!
Dat zei je.quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:36 schreef Vava het volgende:
[..]
Als het een uitzondering is vind ik het nog wel leuk, het moet alleen geen gewoonte worden
Iddquote:
Ik heb zelf ook niks ontvangenquote:
Ja, drie trades in eenquote:
Ah zo, handigquote:Op woensdag 15 november 2006 18:35 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ja, drie trades in eenDie drie mensen kenden elkaar en konden het makkelijk aan elkaar doorgeven, scheelde mij aan porto.
Geen berichtje of niks.. Hmm..quote:Good news Anne!
The user Mrmiyagi received the postcard you've sent!
Do not reply to this email: the user won't receive your message.
To reply, please go to: http://www.postcrossing.com/user/Mrmiyagi
Now you'll receive a postcard from another random user. Stand-by!
je kunt ze ook bestellen bij de tnt webshopquote:Op donderdag 16 november 2006 16:30 schreef Christine het volgende:
Het klinkt alsof ik d'r hele dag goed heb gemaakt, maar zij heeft mijn dag goed gemaakt.
Ik vind dit een leuke hobby! Morgen ga ik meerrrrrrrrrrr postzegels halen!.
In Brazilië kunnen ze erover meepratenquote:Op donderdag 16 november 2006 21:16 schreef Vava het volgende:
Ik heb thee uit Finland gekregen! Die Finse thee is trouwens erg goed!
Ik ben het ook vergeten, ik moet er een paar laten afdrukken voor in het schriftjequote:Op donderdag 16 november 2006 10:43 schreef ijsmeis het volgende:
Foto's vergeten. Of nouja, niet echt vergeten. De batterijen waren op.
Hee dat had ik ook! Het sneeuwt alweer in Finland.quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:47 schreef Klonk het volgende:
Kaartje uit Finland op de mat
zolang jij ze niet naar mij moet sturen vind ik een postzegel van 39 cent ook wel genoegquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:46 schreef Fannetje het volgende:
jezus, zoveel? Wordt een duur grapje dus
Ik vond dat twee postzegels eigenlijk wel genoeg was...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maarre dit heb je niet van mij he !![]()
p.s. ik denk dat je dan ook beter geen afzender op de envelop kan zetten..anders doen ze misschien retour afzender.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:12 schreef Smittend het volgende:
Jullie weten wat je met een strafportkaartje kunnen doen he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maarre dit heb je niet van mij he !![]()
p.s. ik denk dat je dan ook beter geen afzender op de envelop kan zetten..anders doen ze misschien retour afzender.Je kan ook gewoon niet betalen hoor. Dan sturen ze 2 keer een herinnering en dan hoor je er niets meer van.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
Wil je wat van mijn postzegels?quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:26 schreef Allan24 het volgende:
De envelop met mijn schriftje erin is inmiddels beplakt met postzegels en gaat morgen op de post
325 gram weegt het geheel, dus 5x ¤0,39 en 3x ¤0,10 is samen ¤2,25
Jeetjequote:Op zaterdag 18 november 2006 18:26 schreef Allan24 het volgende:
De envelop met mijn schriftje erin is inmiddels beplakt met postzegels en gaat morgen op de post
325 gram weegt het geheel, dus 5x ¤0,39 en 3x ¤0,10 is samen ¤2,25
dan zal ik het meteen even veranderen in het topic op het PC forumquote:Op zondag 19 november 2006 21:48 schreef Fannetje het volgende:
Inderdaad een goed plan, zondag is een fijne dag om te schrijven
ik weet hetquote:Ik ben heel benieuwd welk schriftje ik ga krijgen
Jeetje Troel wat vervelend. Stond zeker niks in he? Dat vind ik echt zo knullig van sommige mensen.quote:Op zondag 19 november 2006 20:35 schreef Troel het volgende:
Hier word ik dus echt pissed van.
Mijn kaart van weet ik hoe lang geleden (van die drie kaarten die ik gestuurd heb) is EINDELIJK geregistreerd. Jullie denken toch niet dat er een dankjewel afkan of wel
Ik zag het gisteravond ook jaquote:Op zondag 19 november 2006 15:55 schreef Muck het volgende:
MIjn schriftje is lief
maar ook ik kan hem maandag pas versturen, omdat ik helemaal door mijn postzegels heen ben
hebben jullie trouwens gezien hoe achterlijk veel nieuwe finnen er weer bij zijn?
Last registered users: chicletinho (BR), Nadi (FI), Maaruliini (FI), Cilek (FI), reino (FI), pipa (PT), zoa (FI), Jantsu (FI), Myrania (FI), suzki (FI), Rayna (GU), Mallakoo (FI), vykort (SE), thumbellinapeapods (MY), katiran (FI), RiittaSep (FI), Coyote (FI), Tom (FI), Alessandra77 (IT) and iceman (FI).
Zeker, ik volg de raad van Twinky maar opquote:Op zondag 19 november 2006 22:55 schreef Jaguarized het volgende:
Dweilen met de kraan open.
Nee, maar een paar van Helsinki. Wel heel erg veel van Tampere en Turkuquote:Op zondag 19 november 2006 23:06 schreef inkie1010 het volgende:
Hebben jullie ook al zoveel Helsinki kaartenIk heb er al 27
Het mooie is wel, dat er niet 1 dubbele bij zit
Ik had officieel kaartje uit Canada, en tag kaarten uit Denemarken, Hongarije en USA
Die heb ik ook al een paar keer langs zien komenquote:Op zondag 19 november 2006 23:47 schreef Paladina het volgende:
Jyväskylä
Ben ik het eigenlijk wel een klein beetje mee eens, hoe gemeen het ook eigenlijk is. Maar die finnen krijgen wel een verscheidenheid aan kaarten, oke misschien iets meer NL, USA en Duitsland, maar verder hebben ze veel meer kans op exotische kaarten omdat ze geen finland ontvangenquote:Op zondag 19 november 2006 23:36 schreef Jaguarized het volgende:
Ze moeten gewoon een Finland-stop inbouwen. Even voor een tijdje geen nieuwe Finse aanmeldingen ofzo.
kijk, das lekker makkelijkquote:Op maandag 20 november 2006 14:41 schreef Klonk het volgende:
ik ros het gewoon in een mooie grote door de baas van mijn vriendin gesponsorde envelop
Dus niet gek opkijken als er een grote envelop van een transportbedrijf uit Venlo op je deurmat ligtquote:
quote:Op maandag 20 november 2006 14:57 schreef Klonk het volgende:
al moet ik eerlijk toegeven dat ik vorige week vrijdag met de auto naar de brievenbus 500 meter verderop ben gereden
quote:Op maandag 20 november 2006 14:55 schreef Klonk het volgende:
ga je schamen
ben je van suiker zou mijn moeder dan zeggen
ja maar, ja maar, het regende, het waaide en het was koudquote:
quote:Op maandag 20 november 2006 15:01 schreef Klonk het volgende:
en met de auto is het toch zeker 700 meter, 500 meter is via wat brandgangen en een plantsoen
hahahahaquote:Op maandag 20 november 2006 15:05 schreef Klonk het volgende:
en weten jullie wat het ergste was, ik controleer mijn kaartjes altijd even of alles er op staat, en da's maar goed ook want ik was het ID nummer vergeten, dus ik weer terug met de auto, ID nummer opgeschreven en weer naar de brievenbus gereden.
ja ik ben angstaanjagend milieuvriendelijk @
Met die grote milieu-onvriendelijke Multipla van je?quote:Op maandag 20 november 2006 14:57 schreef Klonk het volgende:
al moet ik eerlijk toegeven dat ik vorige week vrijdag met de auto naar de brievenbus 500 meter verderop ben gereden
quote:Op maandag 20 november 2006 16:22 schreef Smittend het volgende:
[..]
Met die grote milieu-onvriendelijke Multipla van je?
ik weet iets wat de anderen niet wetenquote:Op maandag 20 november 2006 16:22 schreef Smittend het volgende:
[..]
Met die grote milieu-onvriendelijke Multipla van je?
Kom jij dan ook?quote:Op maandag 20 november 2006 17:03 schreef Jaguarized het volgende:
Heej Jet, hoe zit het nou met die Postcrossing meet die jij met Allan organiseert?
Vertaalsite gebruikt ofzoquote:Op maandag 20 november 2006 17:37 schreef Troel het volgende:
Erg bijzonder Engels:
Greetings from Brazil (ok, dat valt nog mee)
I Wait that you he likes it postcard that i chose for you
Wablief
Uhm..je hebt een andere auto gekocht en dus de Multipla de deur uit gedaan.quote:Op maandag 20 november 2006 18:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik weet iets wat de anderen niet weten![]()
Dat weet ik nog niet.quote:
Neequote:Op maandag 20 november 2006 19:08 schreef Fannetje het volgende:
Doet het forum het bij jullie overigens ook niet?
Misschien kun je anders Muck een PB sturen via Fok om het adres te vragen? Of gewoon direct aan de bewuste persoon?quote:Op maandag 20 november 2006 19:22 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, sorry voor diegene die mijn schriftje krijgt. Ik hoop dat het forum het straks wel doet. Anders wordt het dus weer een dagje later.
Ik heb nog geen schriftje ontvangen, ik hoop morgen want ik ben erg benieuwd! Mijn schriftje lag ook om 17:00 uur in de brievenbus.quote:Op maandag 20 november 2006 19:02 schreef Fannetje het volgende:
Heeft iemand zn schriftje al ontvangen vandaag?
De mijne is om 17.00 op de post gegaan dus moet morgen bij ....... aankomen
Verder alleen een officieel kaartje uit Portugal vandaag.
quote:Op maandag 20 november 2006 18:57 schreef Smittend het volgende:
[..]
Uhm..je hebt een andere auto gekocht en dus de Multipla de deur uit gedaan.
Am i right?
quote:Op 20-11-2006 12:40 schreef Smittend
Hoi Klonk...Jij bent NIET oud genoeg om mijn vader te kunnen zijn.
Ik ben van geboortejaar 1972.
Enne..geen commentaar op de Fiat Multipla he !!
Wij hebben er ook een en hij rijd geweldig en heeft zeeen van ruimte !![]()
Goed idee.quote:Op maandag 20 november 2006 19:26 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Misschien kun je anders Muck een PB sturen via Fok om het adres te vragen? Of gewoon direct aan de bewuste persoon?
Mag ik dan een topic openen voor de PC-ers die niet meedoen aan het schriftjesgebeuren?quote:Op maandag 20 november 2006 19:28 schreef Vava het volgende:
[..]
We kunnen hier toch wel vermelden van wie we een schriftje hebben ontvangen?
Dat mag van mij....quote:Op maandag 20 november 2006 20:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mag ik dan een topic openen voor de PC-ers die niet meedoen aan het schriftjesgebeuren?![]()
ik zeg niksquote:Op maandag 20 november 2006 20:59 schreef Jaguarized het volgende:Dat was een geintje maar iedereen wel happen enzo.
Eet smakelijkquote:Op maandag 20 november 2006 21:01 schreef Muck het volgende:
ik hap altijd
at the moment in goddelijk lekkere aardappel-wedges overigens, maar dat is een heel ander verhaal
Een Vava-moment is wanneer je kaartje in Finland aan komt en het volgende kaartje ook weer naar Finland mag.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:22 schreef DeHovenier het volgende:
Wat is een Vavamoment
En tag-kaartjes
Heb btw nog steeds die 5 kaarten liggen die ik had gekocht om op te sturen
Me too!quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:27 schreef Klonk het volgende:
ik ben benieuwd of ik vandaag a: PC post krijg en b: een schriftje krijg
Ah zo....quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een Vava-moment is wanneer je kaartje in Finland aan komt en het volgende kaartje ook weer naar Finland mag.
En tag-kaartjes: http://forum.postcrossing.com/viewthread.php?tid=1342
mForce dusquote:Op maandag 20 november 2006 20:50 schreef Muck het volgende:
Ik heb mForce/Mees al een tijd niet gezien trouwens!
sommige dingen horen bij het postcrossing op FOK! mysterie, een vava moment is zo iets, net zo als Helgaquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:40 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ah zo....
Mss handig om dat in de volgende OP te zetten
Die mag jij uit gaan leggen hoorquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
sommige dingen horen bij het postcrossing op FOK! mysterie, een vava moment is zo iets, net zo als Helga![]()
quote:
Best hoor.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
sommige dingen horen bij het postcrossing op FOK! mysterie, een vava moment is zo iets, net zo als Helga![]()
omg ja, die van dat varken op het strand toch ?quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:00 schreef Allan24 het volgende:
Ik heb er zelfs een foto van gevonden destijds
Dit is Helga:quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
alleen als je ons kunt vertellen wie Helga is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |