Die heb ik ook al een paar keer langs zien komenquote:Op zondag 19 november 2006 23:47 schreef Paladina het volgende:
Jyväskylä
Ben ik het eigenlijk wel een klein beetje mee eens, hoe gemeen het ook eigenlijk is. Maar die finnen krijgen wel een verscheidenheid aan kaarten, oke misschien iets meer NL, USA en Duitsland, maar verder hebben ze veel meer kans op exotische kaarten omdat ze geen finland ontvangenquote:Op zondag 19 november 2006 23:36 schreef Jaguarized het volgende:
Ze moeten gewoon een Finland-stop inbouwen. Even voor een tijdje geen nieuwe Finse aanmeldingen ofzo.
kijk, das lekker makkelijkquote:Op maandag 20 november 2006 14:41 schreef Klonk het volgende:
ik ros het gewoon in een mooie grote door de baas van mijn vriendin gesponsorde envelop
Dus niet gek opkijken als er een grote envelop van een transportbedrijf uit Venlo op je deurmat ligtquote:
quote:Op maandag 20 november 2006 14:57 schreef Klonk het volgende:
al moet ik eerlijk toegeven dat ik vorige week vrijdag met de auto naar de brievenbus 500 meter verderop ben gereden
quote:Op maandag 20 november 2006 14:55 schreef Klonk het volgende:
ga je schamen
ben je van suiker zou mijn moeder dan zeggen
ja maar, ja maar, het regende, het waaide en het was koudquote:
quote:Op maandag 20 november 2006 15:01 schreef Klonk het volgende:
en met de auto is het toch zeker 700 meter, 500 meter is via wat brandgangen en een plantsoen
hahahahaquote:Op maandag 20 november 2006 15:05 schreef Klonk het volgende:
en weten jullie wat het ergste was, ik controleer mijn kaartjes altijd even of alles er op staat, en da's maar goed ook want ik was het ID nummer vergeten, dus ik weer terug met de auto, ID nummer opgeschreven en weer naar de brievenbus gereden.
ja ik ben angstaanjagend milieuvriendelijk @
Met die grote milieu-onvriendelijke Multipla van je?quote:Op maandag 20 november 2006 14:57 schreef Klonk het volgende:
al moet ik eerlijk toegeven dat ik vorige week vrijdag met de auto naar de brievenbus 500 meter verderop ben gereden
quote:Op maandag 20 november 2006 16:22 schreef Smittend het volgende:
[..]
Met die grote milieu-onvriendelijke Multipla van je?
ik weet iets wat de anderen niet wetenquote:Op maandag 20 november 2006 16:22 schreef Smittend het volgende:
[..]
Met die grote milieu-onvriendelijke Multipla van je?
Kom jij dan ook?quote:Op maandag 20 november 2006 17:03 schreef Jaguarized het volgende:
Heej Jet, hoe zit het nou met die Postcrossing meet die jij met Allan organiseert?
Vertaalsite gebruikt ofzoquote:Op maandag 20 november 2006 17:37 schreef Troel het volgende:
Erg bijzonder Engels:
Greetings from Brazil (ok, dat valt nog mee)
I Wait that you he likes it postcard that i chose for you
Wablief
Uhm..je hebt een andere auto gekocht en dus de Multipla de deur uit gedaan.quote:Op maandag 20 november 2006 18:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik weet iets wat de anderen niet weten![]()
Dat weet ik nog niet.quote:
Neequote:Op maandag 20 november 2006 19:08 schreef Fannetje het volgende:
Doet het forum het bij jullie overigens ook niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |