Hee dat had ik ook! Het sneeuwt alweer in Finland.quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:47 schreef Klonk het volgende:
Kaartje uit Finland op de mat
zolang jij ze niet naar mij moet sturen vind ik een postzegel van 39 cent ook wel genoegquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:46 schreef Fannetje het volgende:
jezus, zoveel? Wordt een duur grapje dus
Ik vond dat twee postzegels eigenlijk wel genoeg was...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maarre dit heb je niet van mij he !![]()
p.s. ik denk dat je dan ook beter geen afzender op de envelop kan zetten..anders doen ze misschien retour afzender.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:12 schreef Smittend het volgende:
Jullie weten wat je met een strafportkaartje kunnen doen he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maarre dit heb je niet van mij he !![]()
p.s. ik denk dat je dan ook beter geen afzender op de envelop kan zetten..anders doen ze misschien retour afzender.Je kan ook gewoon niet betalen hoor. Dan sturen ze 2 keer een herinnering en dan hoor je er niets meer van.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
Wil je wat van mijn postzegels?quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:26 schreef Allan24 het volgende:
De envelop met mijn schriftje erin is inmiddels beplakt met postzegels en gaat morgen op de post
325 gram weegt het geheel, dus 5x ¤0,39 en 3x ¤0,10 is samen ¤2,25
Jeetjequote:Op zaterdag 18 november 2006 18:26 schreef Allan24 het volgende:
De envelop met mijn schriftje erin is inmiddels beplakt met postzegels en gaat morgen op de post
325 gram weegt het geheel, dus 5x ¤0,39 en 3x ¤0,10 is samen ¤2,25
dan zal ik het meteen even veranderen in het topic op het PC forumquote:Op zondag 19 november 2006 21:48 schreef Fannetje het volgende:
Inderdaad een goed plan, zondag is een fijne dag om te schrijven
ik weet hetquote:Ik ben heel benieuwd welk schriftje ik ga krijgen
Jeetje Troel wat vervelend. Stond zeker niks in he? Dat vind ik echt zo knullig van sommige mensen.quote:Op zondag 19 november 2006 20:35 schreef Troel het volgende:
Hier word ik dus echt pissed van.
Mijn kaart van weet ik hoe lang geleden (van die drie kaarten die ik gestuurd heb) is EINDELIJK geregistreerd. Jullie denken toch niet dat er een dankjewel afkan of wel
Ik zag het gisteravond ook jaquote:Op zondag 19 november 2006 15:55 schreef Muck het volgende:
MIjn schriftje is lief
maar ook ik kan hem maandag pas versturen, omdat ik helemaal door mijn postzegels heen ben
hebben jullie trouwens gezien hoe achterlijk veel nieuwe finnen er weer bij zijn?
Last registered users: chicletinho (BR), Nadi (FI), Maaruliini (FI), Cilek (FI), reino (FI), pipa (PT), zoa (FI), Jantsu (FI), Myrania (FI), suzki (FI), Rayna (GU), Mallakoo (FI), vykort (SE), thumbellinapeapods (MY), katiran (FI), RiittaSep (FI), Coyote (FI), Tom (FI), Alessandra77 (IT) and iceman (FI).
Zeker, ik volg de raad van Twinky maar opquote:Op zondag 19 november 2006 22:55 schreef Jaguarized het volgende:
Dweilen met de kraan open.
Nee, maar een paar van Helsinki. Wel heel erg veel van Tampere en Turkuquote:Op zondag 19 november 2006 23:06 schreef inkie1010 het volgende:
Hebben jullie ook al zoveel Helsinki kaartenIk heb er al 27
Het mooie is wel, dat er niet 1 dubbele bij zit
Ik had officieel kaartje uit Canada, en tag kaarten uit Denemarken, Hongarije en USA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |